For the win.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ah mooi. ik lees dat steeds, maar waar staat FTW voor?![]()
Fuck the what?![]()
Najah, je blijft als Gollem in mn telefoon staanquote:
quote:
Net wakker?quote:
Oh god, het eerste wat ik dacht was: Huh, is de zomervakantie al weer geweest?quote:
IPB op Boterdiepquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst nl. van een paar mensen die ook IBP deden, maar die zaten bij het Boterdiep. Vriend van mij werkte vorig jaar nog daar op het station bij KPN. Heeft toen nog mee gemaakt dat iemand ontslagen werd omdat hij zijn direct leidinggevende over het bureau had gegooid![]()
haha en jij als Sander in mijn telefoonquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, je blijft als Gollem in mn telefoon staan.
Hier ook maar. Niet dat ik je nummer ooit heb gebruikt, maar toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, je blijft als Gollem in mn telefoon staan.
Je hebt mn nummer tenminste, dat is al heel watquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier ook maar. Niet dat ik je nummer ooit heb gebruikt, maar toch.
Ach gosjequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh god, het eerste wat ik dacht was: Huh, is de zomervakantie al weer geweest?
Daar dank ik God ook nog elke avond op m'n blote knietjes voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer tenminste, dat is al heel wat![]()
quote:
Ik waande me spontaan in september.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Nee rustig maar
Het is de meivakantie maar.
![]()
Was het maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik waande me spontaan in september.
YEAH!quote:
Die kans lijkt me vrij aanwezig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Grulez het volgende:
Zal het vanavond gaan plenzen?
Het lijkt er wel op volgens: http://www.buienradar.nl/quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:53 schreef Grulez het volgende:
Zal het vanavond gaan plenzen?
hoiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:40 schreef Kishan89 het volgende:
Volgend jaar kom ik ook in Groningen te wonen
Dan ben ik blij dat ik de grote doos heb gekocht en niet de kleine doos.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdomme Alex, die chocolaatjes van je zijn veel te lekker.
Hoe doe je dat?quote:
Misschien kan ik er nog een klein doosje van vouwen, dan valt het niet op dat ik al driekwart op heb, en dat er zeker al geen marsen, milky ways en snickers meer te bekennen zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik de grote doos heb gekocht en niet de kleine doos.
Mijn hemel! Hoe komen wij zo dun?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien kan ik er nog een klein doosje van vouwen, dan valt het niet op dat ik al driekwart op heb, en dat er zeker al geen marsen, milky ways en snickers meer te bekennen zijn.
haha, ik bedoelde voor een 2 kamers appartement. Dus 350 ppquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef Grulez het volgende:
Met 700 E. moet je sowieso een heel eind komen![]()
ik vind het veul geld nl
Charmequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Ik betaal veel meer nu dan voor mn vorige huis, terwijl het precies hetzlefde is
Gefeliciteerd iig
vind je 700 niet wat veel? Ik huur voor 250 kaal (klein studio apartement) al moet ik zeggen dat ik wel erg goedkoop huur.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef Kishan89 het volgende:
Hey
Kennen jullie misschien nog insiders waarvan ik een kamer voor een goede prijs kan huren? Of waar ik in Groningen terecht moet voor een (goedkoop +- 700euro pm) huurhuis(je)?
Ik zoek namelijk een kamer voor 1 of 2 personen. En omdat ik helemaal niet bekend ben met Groningen, en van veel mensen hoor dat je echt mensen moet kennen om niet genaaid te worden qua prijs/kwaliteit -verhouding. Vandaar dat ik hier eventjes een oproepje pleeg![]()
Dit is niet mijn dagelijkse eetpatroon hoorquote:
Wel de mijnequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is niet mijn dagelijkse eetpatroon hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |