For the win.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ah mooi. ik lees dat steeds, maar waar staat FTW voor?![]()
Fuck the what?![]()
Najah, je blijft als Gollem in mn telefoon staanquote:
quote:
Net wakker?quote:
Oh god, het eerste wat ik dacht was: Huh, is de zomervakantie al weer geweest?quote:
IPB op Boterdiepquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst nl. van een paar mensen die ook IBP deden, maar die zaten bij het Boterdiep. Vriend van mij werkte vorig jaar nog daar op het station bij KPN. Heeft toen nog mee gemaakt dat iemand ontslagen werd omdat hij zijn direct leidinggevende over het bureau had gegooid![]()
haha en jij als Sander in mijn telefoonquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, je blijft als Gollem in mn telefoon staan.
Hier ook maar. Niet dat ik je nummer ooit heb gebruikt, maar toch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, je blijft als Gollem in mn telefoon staan.
Je hebt mn nummer tenminste, dat is al heel watquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier ook maar. Niet dat ik je nummer ooit heb gebruikt, maar toch.
Ach gosjequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh god, het eerste wat ik dacht was: Huh, is de zomervakantie al weer geweest?
Daar dank ik God ook nog elke avond op m'n blote knietjes voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer tenminste, dat is al heel wat![]()
quote:
Ik waande me spontaan in september.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Nee rustig maar
Het is de meivakantie maar.
![]()
Was het maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik waande me spontaan in september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |