Nee hoor, ik was direct voor. Strijden voor je plek!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef BB-boy het volgende:
terwijl de rest van Nederland zijn hoofd zat te schudden over dit achterlijke idee?
Wat doe je dan in die 34 wedstrijden ervoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was direct voor. Strijden voor je plek!![]()
Je ervoor kwalificerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat doe je dan in die 34 wedstrijden ervoor![]()
). Nou ja, goed, weet ik veel!
Phillip Cocuquote:
Wow, kan je barbara van dichtbij zien..quote:
Vast wel, op de één of andere manier lekt daar alles uit..quote:Op maandag 28 mei 2007 22:03 schreef OnlineGokker het volgende:
Hopelijk komt Derksen straks weer met opvallende sappige Feyenoord-roddels
Het grootste lek *kuch* pierre *kuch* is al weg.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vast wel, op de één of andere manier lekt daar alles uit..
Er zal wel weer belangstelling zijn voor een speler van Ajax en ze zijn vast in gesprek met Foeke Booy..![]()
Daar geef je hem teveel credits denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Johan is altijd bereid z'n steentje bij te dragen. Hij heeft het ook in z'n eentje voor elkaar gekregen dat de hele Rottier-Feyenoord overname niet doorging.
Wat is er zo lekker aan dat viswijfquote:Op maandag 28 mei 2007 20:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wow, kan je barbara van dichtbij zien..![]()
ohjah, als jij maar neit die flauwvaller wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |