Want?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:
Cziommer wat een lul met zijn arrogantie
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 23:15 schreef Stofje het volgende:
BRILJANT! Aad de Mos. Vandaag is het 21-5. Godver, hilárisch!
Babs kwam niet eens meer met een sneer terugquote:Op maandag 21 mei 2007 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat ie ging zeggen 'dan ik', zegt ie 'dan jij'. Dikke klootzak![]()
Ja precies, maar had hem wel hoger ingeschat.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Want?
In principe hoeft geen Ajaxfan zich hier aan te storen, zij zijn immers de beste dus zorgen maken hoeft niemand zich daar, je wint toch wel dus laat Cziommer maar lullen.
Ach, hij ziet Groningen heus wel als tussenstationquote:Op maandag 21 mei 2007 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Wat lult die snor nou dat Suarez weg wil bij Groningen?
Jans zei vanmiddag nog dat Luis het naar zijn zin had, Luis zelf zei dat hij het geweldig vind en antwoorde op de vraag: ''speel je volgend seizoen nog in Groningen?'' Ja..
En voor een voetballer praat hij tenminste aan tafel, eigen mening, leuke gast.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:31 schreef Paran0id het volgende:
Cziommer, aardige vent![]()
en dat voor een duitser
Bar stond aan de grond genageldquote:Op maandag 21 mei 2007 23:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Babs kwam niet eens meer met een sneer terug.
Ja duhh. Maar die snor doet net alsof hij het niet naar zijn zin heeft en direct weg wil.. beetje onzin.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ach, hij ziet Groningen heus wel als tussenstation. Denk niet datie altijd heeft gedroomd van Groningen
.
Alsof op zo'n moment daar gaat zeggen dat ie weg wilquote:Op maandag 21 mei 2007 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Wat lult die snor nou dat Suarez weg wil bij Groningen?
Jans zei vanmiddag nog dat Luis het naar zijn zin had, Luis zelf zei dat hij het geweldig vind en antwoorde op de vraag: ''speel je volgend seizoen nog in Groningen?'' Ja..
Hij bedoelt er alleen maar mee te zeggen dat als morgen een Spaanse club belt hij binnen 5 min zijn koffers heeft ingepakt. Alleen dan een beetje ongenuanceerd op z'n Johans. En terecht natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja duhh. Maar die snor doet net alsof hij het niet naar zijn zin heeft en direct weg wil.. beetje onzin.
Dat het een tussenstation maakt niemand een geheim van, zijn droom is ooit bij Barca te spelen..![]()
Derksen heeft altijd gelijk en alles wat hij zegt is waarquote:Op maandag 21 mei 2007 23:46 schreef w00h00 het volgende:
Derksen gist werkelijk alles. Wat een tering mongool is hij zeg.
Cziommere is inderdaad nog wel een aardige gast, zeker niet van hem verwacht.
Maar waarom je er dan druk om maken? Laat ons nou maar lekker denken dat wij die CL in gaan, dan is de deceptie weer eens lekker groot en kan men in Amsterdam weer gniffelen (mits Ajax wint) dus een win-win situatie, non?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies, maar had hem wel hoger ingeschat.
Hij zegt al langer dat ie het naar zijn zin heeft hoor, is niet van de laatste dagen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof op zo'n moment daar gaat zeggen dat ie weg wil.
Logisch, en terecht. mits zak geldquote:Op maandag 21 mei 2007 23:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij bedoelt er alleen maar mee te zeggen dat als morgen een Spaanse club belt hij binnen 5 min zijn koffers heeft ingepakt. Alleen dan een beetje ongenuanceerd op z'n Johans. En terecht natuurlijk.
paultjuhhh tochquote:Op maandag 21 mei 2007 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Derksen heeft altijd gelijk en alles wat hij zegt is waar
Derksen is god
Derksen![]()
is maar goed dat ik het gemist heb, wordt zo agressief als ik zijn hoofd ziequote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:
Cziommer wat een lul met zijn arrogantie
Voor AZ...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef BB-boy het volgende:
Die penis heeft uberhaupt nergens respect voor.
naja, hij krijgt een hard piemeltje van AZ..quote:
Nergens + AZ inderdaad.quote:
dat zal ook snel wel weer gebeurd zijn. Derksen is ook gewoon een gloryhunter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
naja, hij krijgt een hard piemeltje van AZ..![]()
Als PSV of ajax openlijk haar interesse laat blijken moet jij maar eens opletten hoe snel hij daar voor open zal staan.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Hij zegt al langer dat ie het naar zijn zin heeft hoor, is niet van de laatste dagen.
Straalt hij ook wel uit..
Goede maatjes met oa Nevland.
Tuurlijk, logisch..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als PSV of ajax openlijk haar interesse laat blijken moet jij maar eens opletten hoe snel hij daar voor open zal staan.
Zo gaat dat nou eenmaal.....
Wat moet Suarez eigenlijk kosten? En wat heeft Groningen voor hem betaald?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tuurlijk, logisch..
Wel met flink wat centen komen.
Die snor deed alleen net aslof Luis het niet naar zijn zin had en zo snel mogelijk weg zou willen..
En dat is gewoon onzin.
Groningen heeft 1,5m voor hem betaald volgens mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat moet Suarez eigenlijk kosten? En wat heeft Groningen voor hem betaald?
En tot wanneer loopt zijn contract?
Contract tot 2011 is niet misselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen heeft 1,5m voor hem betaald volgens mij.
Zijn contract loopt t/m 2011.
Hij is echt goed en nu al zeer belangrijk voor Groningen.
Die is op den duur gewoon niet meer te houden.
Denk wel dat er een behoorlijk prijskaartje aan zal hangen.
Hoeveel weet ik niet, maar zal flink wat miljoenen zijn.
Hij is ook international inmiddels..
800.000 dollarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen heeft 1,5m voor hem betaald volgens mij.
Ik denk niet dat je hem daarvoor krijgt, eerder richting 7m..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Contract tot 2011 is niet misselijk inderdaad.
Miljoentje of 5?
Zal er dan wel tussen in zitten, overal hoor je weer wat anders..quote:
Wel voor de Playoffs.....gvd wat hebben ze die 'journalisten' betaald? Ze vinden het allemaal fantastisch (nemen ze als voorbeeld die ene goede wedstrijd), maar dat 't een kutsysteem is daar hoor je ze amper over. Zondag was Borst laaiend enthousiast over het extra wedstrijdje dat hij via Planet had gekeken en gisteren was ook Derksen weer overdreven positief . Volgens mij hebben ze al die journalistjes een vrijkaart voor het leven voor de Yab Yum gegeven. Sorry, moest 't ff kwijt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef BB-boy het volgende:
Die penis heeft uberhaupt nergens respect voor.
Omdat ze zijn omgekocht. Duidelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef BB-boy het volgende:
Ach kom op zeg, hoe komt het dat de normaal op alles kritisch zijnde Borst en Derksen de pleeoffs vanaf het begin af aan geweldig vonden terwijl de rest van Nederland zijn hoofd zat te schudden over dit achterlijke idee?
Ik weet nog goed hoe Borst de eerste keer over de pleeoffs praatte. Zijn lichaamstaal zei alles, heel voorzichtig, timide, maar tegerlijkertijd heel positief over het systeem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Omdat ze zijn omgekocht. Duidelijk.![]()
Volgens mij geloof jij meer in sprookjes in dit geval.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:25 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik weet nog goed hoe Borst de eerste keer over de pleeoffs praatte. Zijn lichaamstaal zei alles, heel voorzichtig, timide, maar tegerlijkertijd heel positief over het systeem.
Maar als jij graag in een sprookjeswereld gelooft waarin de media niet omgekocht kan worden, prima.
ernstigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
naja, hij krijgt een hard piemeltje van AZ..![]()
Ik vind 't iig niks, maar dat was denk ik al duidelijk. Misschien dat die laatste wedstrijden Ajax-AZ wel wat zijn, maar de rest is toch niks: Feyenoord in een half lege Kuip en dan die wedstrijden om intertoto in o.a. een bijna lege Goffert. Gewoon een lachertje en het klopt gewoon niet, na 34 wedstrijden sta je echt wel waar je hoort (dus Ajax voorronde CL) en na het superspannende slot van de competitie voelt het echt aan als mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het ook overdreven, de wedstrijden zijn in ieder geval best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |