Ik ben onder de indruk!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:12 schreef HPoi het volgende:
Albers niet laatste.
Dus wel.......... Speed heeft geen tijd neergezet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:12 schreef HPoi het volgende:
Albers niet laatste.
* Sally ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:35 schreef appelsientje het volgende:
Hmm toch nog 72 punten..
* WEST heeft 95 puntenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:35 schreef appelsientje het volgende:
Hmm toch nog 72 punten..
Is al beter dan 3,5 seconde in Bahreinquote:Op zondag 13 mei 2007 00:36 schreef Atreidez het volgende:
2,5 seconde + benzine voor de eerste stint ja
quote:Are Raikkonen, Hamilton Heavy on Fuel ?
Lewis Hamilton and Kimi Raikkonen may both be out of place on the grid for Sunday's Spanish grand prix.
The duo qualified behind their respective McLaren and Ferrari teammates at the Circuit de Catalunya on Saturday, but there are suggestions that differing fuel strategies have played a role in the formation of the top grid placings.
Referring to the Ferrari pair, McLaren-Mercedes' Norbert Haug said in an interview with the broadcaster RTL: "Felipe Massa did a super job, but it would surprise me if he is on the same strategy of Kimi Raikkonen."
McLaren's Hamilton, meanwhile, spent a lot of time at the top of the practice time sheets in Barcelona prior to the qualifying hour, but had to settle for fourth on the grid -- the last of the 'big two' quartet.
He told the British broadcaster ITV: "We had a slightly different strategy than Fernando at least. I think we're in good shape for tomorrow.
"If you work it out, I was just as quick, if not maybe quicker. But we will see."
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef Zorro het volgende:
Als die strategieen inderdaad zo verschillen wordt het nog een leuke race![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
daar hoop ik op, ben ik niet voor niks m'n bed uit gekomen...
![]()
Misschien... Ik had geen wekker gezet... Maar ik ben er toch uit?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Had je er anders de hele dag in blijven liggen dan?
En wat hoor ik nou weer op tv. Jos tijdens een test in Spyker? Kunnen ze dat betalenZe hebben t zelfs over iedereeen die ze willen kan rijden op Spa. Zullen andere teams tijdens tests blij van worden..
at dacht je van een Full Dutch test op Spa zometeenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef Atreidez het volgende:
En wat hoor ik nou weer op tv. Jos tijdens een test in Spyker? Kunnen ze dat betalenZe hebben t zelfs over iedereeen die ze willen kan rijden op Spa. Zullen andere teams tijdens tests blij van worden..
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Yup. Zou wel tof zijn. Ben wel benieuwd wat hij met die wagen kan.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:26 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
HUH? Jos testen voor Spyker?
Is dit serieus?
Misschien wel meer dan Albersquote:Op zondag 13 mei 2007 13:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup. Zou wel tof zijn. Ben wel benieuwd wat hij met die wagen kan.
Dus niet laatste.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus wel.......... Speed heeft geen tijd neergezet.
Ik heb ook nog geen mailtje terug gehadquote:Op zondag 13 mei 2007 13:30 schreef Atreidez het volgende:
Geen zeker nieuws, meer een idee van iemand bij Spyker. Maar wie weet
Iemand had toch mailtje gestuurd om te vragen of die test in Spa voor publiek open zou zijn? Had er niets meer van gehoord nl.
Tssss... dat telt toch niet....quote:
edit:quote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom zit dat mokkel er trouwens?
Froukje.quote:
Vroeg ik mij ook al af..quote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
nee Froukje zit erquote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat was toch hamilton??quote:Op zondag 13 mei 2007 14:11 schreef MaximusF1 het volgende:
Die BMW's hebben veel geluk gehad toen Alonso plots voor hen opdook.
Nee, ik bedoel de BMW's, of bedoelde je niet dat akkefietje in de 1e bocht?quote:
Eerste ronde, eerste bocht.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de BMW's, of bedoelde je niet dat akkefietje in de 1e bocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |