Die liep achter de game-room uit..quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef Kaleddis het volgende:
En terechte vraag van de andere miljonairs, waar is Huub ?
En er komt vanavond een stemming voor wie de mitrailleur mag bedienen morgen...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef mazaru het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er nu kogelvrijglas in de camera's zit.
Brians familie komt morgen op de koffie
Ik neem mijn woorden terug, je bent echt hilarisch.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stemmetjes in je hoofd zijn geen betrouwbare bron hoor![]()
Oh, ik zie het al: aandachtvragend trolletje.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef neehe het volgende:
Moet je goed lezen wat je zelf zegt.
Ja, hehe, dat weet ik ook wel, maar is dat een afkorting? En zo ja waarvan?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Redactie, en Productie. Mevr. D. Flens, Frans, Stijn plus cameramensen.
Komen ze de badlakens terugbrengenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef seto het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, je bent echt hilarisch.
FEBO staat voor Ferdinand Bol (straat), straat in Amsterdam waar de eerste automatiek zat.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en een uitroepteken
(BQ, overdag heb ik andere bezig heden. Vraag me steeds af wat FEBO nou betekent (behalve achter, snackbar, enz)
Ik was serieusquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef seto het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, je bent echt hilarisch.
Ik dank u.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef daWeasel het volgende:
[..]
FEBO staat voor Ferdinand Bol (straat), straat in Amsterdam waar de eerste automatiek zat.
tja die heeft haar shotje febo gehad.....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:50 schreef getl0st het volgende:
Natasia en Lieke gaan los..
Lieke opvallend vrolijk opeens
Geen idee.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef Kaleddis het volgende:
En terechte vraag van de andere miljonairs, waar is Huub ?
De naam 'FEBO' is afgeleid van de Amsterdamse Ferdinand Bolstraat in de Pijp, waar De Borst het vak leerde. In tegenstelling tot wat soms beweerd wordt, was de eerste vestiging niet in de Ferdinand Bolstraat, maar aan de Karperweg (zijstraat van de Amstelveense weg). De FEBO aan de Ferdinand Bolstraat kwam er pas in de jaren negentig.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, hehe, dat weet ik ook wel, maar is dat een afkorting? En zo ja waarvan?
Hoe ze echt om het mindere volk denkt, dat mindere volk schrijf jij !!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en als je haar dan over Melissa hoort weet je hoe ze echt over het mindere volk denkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |