Flinke vechtpartij nu op het koningsplein.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is rustig nu toch ? alles staat uit bij me
ik zie niksquote:Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef L.Verschoor het volgende:
[..]
Flinke vechtpartij nu op het koningsplein.
wat ernstigquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
Wat een toffe voorzitter hebben we toch!
"Doe mij een toppertje en een breezer ananas."quote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
John gaat losquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
omdat ik toevallig keek jaquote:
m'n pa begreep dat nietquote:
Ik vind Jaakke wel een prima vent, hij beleeft het op zijn eigen manier dat wel jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef L.Verschoor het volgende:
[afbeelding]
gister op het veld ook, wat een verschijningquote:Op maandag 7 mei 2007 22:31 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik vind Jaakke wel een prima vent, hij beleeft het op zijn eigen manier dat wel ja![]()
Wat is daar mis mee? Is toch ook Ajax gerelateerd? Als men daar over wilt kletsen, moeten hun dat lekker weten.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:
wat een elende hier in het topic, live verslag van de rellen
Kijk ff de vorige 4 pagina naquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer terug. Huldiging was zoals zo vaak weinig aan, maja je bent er toch weer, voor Ajax.
Rellen op het Leidse, heel even gekeken. Viel toen nog wel mee. Heb verder niet veel meer gehoord. Zal straks nog wel één en ander horen.
Live verslag van overstekende mensen op een zebrapad ja. En af een toe een politie op een frikadel.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:
wat een elende hier in het topic, live verslag van de rellen
ik bedoelde ook meer de ellende van de rellenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch ook Ajax gerelateerd? Als men daar over wilt kletsen, moeten hun dat lekker weten.
Ok op zo'n manierquote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer de ellende van de rellendat was dus de laatste huldiging in de stad?
nee man, zo gaat het elke keer daarquote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer de ellende van de rellendat was dus de laatste huldiging in de stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |