zeg maar wat hier staatquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:02 schreef cultheld het volgende:
Ik lees net op Voetbalzone dat PSV interesse heeft in Cléber, Zé Roberto en Maldonano.
ik schat Mendéz wel ff hoger in dan Robert, heb ze beide in het stadion gezien en Robert was daar echt een dramaquote:Van die drie ken ik alleen Zé Roberto, maar gezien de historie van de andere 2 spelers is het denk ik het best als alleen Zé Roberto wordt gehaald. Cléber faalde in Japan en Maldonado is 27 en staat altijd in de basis bij Chili: Als je dan nog steeds nooit bent opgevallen bij de grote Europese clubs, dan ben je ook vast geen topper. Lijkt me een tweede Mendéz/Robert qua niveau.
En wij maar zeuren over Koemanquote:Ajax heeft de eerste versterking voor het komende seizoen binnen. De 28-jarige Laurent Delorge komt over van het gedegradeerde ADO Den Haag.
De Belgische middenvelder tekende voor twee jaar bij de Amsterdammers. Dit seizoen viel de speler op in zijn rol van aanvallende middenvelder. Hij was goed voor vijf doelpunten en zes assists.
Het is niet de eerste keer dat Delorge tekent bij een topclub. Tijdens het seizoen 2005/2006 kwam hij uit voor Anderlecht, maar doordat hij betrokken was bij de smeergeld affaire van zijn vorige werkgever, Lierse SK, werd hij op staande voet ontslagen.
Het is wel alleen nog maar de telegraaf die er melding van maakt, maar mocht dit waar zijn, dan kunnen we voortaan ook over Ten Catetjes gaan praten in plaats van Koemannetjesquote:
quote:Vorm zegt niet naar andere doelmannen in de Eredivisie te kijken. 'Ook niet naar Gomes van PSV', vertelt hij in de nieuwe Voetbal International. 'Er zijn mensen die zeggen dat hij tot de wereldtop behoort. Daar ben ik het niet mee eens. Hij speelt heel goede wedstrijden, maar ook mindere. Edwin van der Sar, die is wereldtop. Gomes is nog slechts de beste keeper in de Nederlandse competitie.'
Wat wordt het nou, eerst kijkt ie niet naar Gomes maar dan zegt hij dat Gomes geen wereldkeeper is. Toch knap als je niet naar hem kijkt.quote:
Ach, wat is het verschil. Ze scoorden beide één belangrijk doelpunt in de CL, ze zijn goed in blind op het doel rossen en de aanname van Robert is even goed als de pass van Mendéz: Meestal ontbreekt die.quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeg maar wat hier staat![]()
Het Officiele PSV-topic #239: Met nog een jaar Koeman.
[..]
ik schat Mendéz wel ff hoger in dan Robert, heb ze beide in het stadion gezien en Robert was daar echt een drama
Met het argument dat Gomes goede met mindere wedstrijden afwisselt, waarna hij verwijst naar Van der Sar als wereldtop. Alleen wisselt Van der Sar de laatste maanden ook goede met mindere wedstrijden af. Vorm, jongen -->quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Wat wordt het nou, eerst kijkt ie niet naar Gomes maar dan zegt hij dat Gomes geen wereldkeeper is. Toch knap als je niet naar hem kijkt.![]()
Hij stond tegen Groningen geweldig te keepen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef LudoSanders het volgende:
Vorm is een middelmatig keepertje dat vaak de 0 heeft gehouden doordat de tegenstander toevallig tegen hem aanschoot
Daar gaan we danquote:'Meer dan twee vervangers voor Alex en Cocu'
9/5/2007 12:45
Ronald Koeman en PSV zoeken het vooral in de breedte om het verwachte vertrek van Phillip Cocu en Alex op te vangen.
'We gaan sowieso uit van het feit dat Alex en Cocu stoppen bij PSV', vertelt Koeman op PSV tv. 'Dat zijn twee heel belangrijke jongens. Dat vertrek kun je niet invullen met máár twee nieuwe spelers. We zullen dus ook in de breedte sterker moeten worden, om een elftal te hebben dat qua op alle fronten strijdt voor hetzelfde resultaat als dit jaar ? kampioenschap en kwartfinale Champions League. Al zal dat lastig worden.'
De coach ging tevens in op de gesprekken die hij onlangs voerde met voorzitter Frits Schuitema én op zijn beslissing komend seizoen terug te keren als trainer van PSV. 'Er is een aantal goede gesprekken geweest en dat heeft geresulteerd dat ik verder ga als trainer van PSV en daar ben ik wel blij om. Ik had ook al snel aangegeven door te willen gaan.'
'Na de wedstrijd tegen FC Utrecht waren er dingen naar buiten gekomen, waar we niet blij mee waren. Ik zeer zeker niet. Het kampioenschap had een hoop vreugde teruggebracht, maar dat was voor mij niet voldoende. Ik wilde precies weten hoe alles er uitzag. En uit al die gesprekken heb ik een goed gevoel gekregen.'
'Ik denk dat het voor de club en ook voor eventuele nieuwe spelers wel belangrijk is dat er duidelijkheid is en dat zij wel weten wie de trainer is.'
Ook voorzitter Schuitema reageerde opgewekt. 'We hadden vooraf heel nadrukkelijk gezegd dat we met een positief gevoel willen doorgaan. Anders moesten we een andere oplossing zoeken. Dat gevoel hebben we allebei nadrukkelijk uitgesproken, zowel PSV als Ronald Koeman.'
Wie dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ze moeten gewoon een keer flink in de buibel tasten om een geschikte opvolger voor Cocu te halen. Dit seizoen alleen al is er een hele berg geld van de CL binnengekomen, dus ze moeten echt wel wat te investeren hebben.
Een speler als Hofland hoeft misschien niet zo gek veel te kosten, en dan zou je daarnaast wellicht een Schaars ofzo kunnen halen.
Ach het is ook altijd wat....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef ruud.nl het volgende:
Komen er een keer wat spelers voor de breedte, is het ook weer niet goed...![]()
Ik dacht dat Koetje een mediastop van 3 maanden in had gelast? Hij kan na één dag zijn mond al niet meer houdenquote:
PSV heeft zonder dat het spelers verkoopt gewoon niet de financiele middelen om en een gelijkwaardige opvolger voor Cocu en een gelijkwaardige opvolger voor Alex te halen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koetje een mediastop van 3 maanden in had gelast? Hij kan na één dag zijn mond al niet meer houden![]()
Verder moeten er inderdaad spelers voor in de breedte gehaald worden, maar zeer zeker ook twee opvolgers van Alex en Cocu. Dat zijn twee toppers uit ons team waar heel het team zich aan op trok. Die kan je niet met breedtespelers vervangen, daar moeten twee nieuwe toppers komen waar het team zich weer aan kan optrekken. Maarja, helaas denkt Koetje daar anders over![]()
De transferdeadline is ook nog niet bepaald in zicht ofzo, en dat er spelers voor de breedte worden gehaald, sluit natuurlijk niet uit dat er daarnaast ook échte vervangers worden aangetrokken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koetje een mediastop van 3 maanden in had gelast? Hij kan na één dag zijn mond al niet meer houden![]()
Verder moeten er inderdaad spelers voor in de breedte gehaald worden, maar zeer zeker ook twee opvolgers van Alex en Cocu. Dat zijn twee toppers uit ons team waar heel het team zich aan op trok. Die kan je niet met breedtespelers vervangen, daar moeten twee nieuwe toppers komen waar het team zich weer aan kan optrekken. Maarja, helaas denkt Koetje daar anders over![]()
Daar zie ik Koeman nog wel voor aan omdat ook nog te gaan doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef jpg97 het volgende:
Ah dus er komen minimaal 2 vervangers voor zowel cocu als Alex, dan spelen we volgend jaar dus in een 5 - 5 - 2 opstelling
Dat zeg ik dus, Schaars bijvoorbeeld. Zou me niks verbazen als die gewoon naar PSV wil als AZ de CL weer niet haalt. Daarnaast Hofland als vervanger (...) voor Alex.quote:
Dit was in een interview met PSV.TV staat er toch? Das wel wat anders natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Gewoon een paar jongens halen met veel voetbalslimheid. Misschien is Cocu niet door één voetballer op te vangen: Dan moet je zorgen dat je betere voetballers op de posities naast die van Cocu posteert. Simons is een geweldige controleur, dus die hoef je niet te vervangen. Maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat Méndez, Culina en Afellay enorm op Cocu hebben meegeliftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |