abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 02:23:51 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49170661
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:02 schreef cultheld het volgende:
Ik lees net op Voetbalzone dat PSV interesse heeft in Cléber, Zé Roberto en Maldonano.
zeg maar wat hier staat Het Officiele PSV-topic #239: Met nog een jaar Koeman.
quote:
Van die drie ken ik alleen Zé Roberto, maar gezien de historie van de andere 2 spelers is het denk ik het best als alleen Zé Roberto wordt gehaald. Cléber faalde in Japan en Maldonado is 27 en staat altijd in de basis bij Chili: Als je dan nog steeds nooit bent opgevallen bij de grote Europese clubs, dan ben je ook vast geen topper. Lijkt me een tweede Mendéz/Robert qua niveau.
ik schat Mendéz wel ff hoger in dan Robert, heb ze beide in het stadion gezien en Robert was daar echt een drama
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49173202
quote:
Ajax heeft de eerste versterking voor het komende seizoen binnen. De 28-jarige Laurent Delorge komt over van het gedegradeerde ADO Den Haag.
De Belgische middenvelder tekende voor twee jaar bij de Amsterdammers. Dit seizoen viel de speler op in zijn rol van aanvallende middenvelder. Hij was goed voor vijf doelpunten en zes assists.

Het is niet de eerste keer dat Delorge tekent bij een topclub. Tijdens het seizoen 2005/2006 kwam hij uit voor Anderlecht, maar doordat hij betrokken was bij de smeergeld affaire van zijn vorige werkgever, Lierse SK, werd hij op staande voet ontslagen.
En wij maar zeuren over Koeman
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:43:00 #103
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_49175287
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

En wij maar zeuren over Koeman
Het is wel alleen nog maar de telegraaf die er melding van maakt, maar mocht dit waar zijn, dan kunnen we voortaan ook over Ten Catetjes gaan praten in plaats van Koemannetjes
pi_49175982
Ah die zal er ook wel niet vies van zijn z'n tegenstanders te betalen
pi_49179297
quote:
Vorm zegt niet naar andere doelmannen in de Eredivisie te kijken. 'Ook niet naar Gomes van PSV', vertelt hij in de nieuwe Voetbal International. 'Er zijn mensen die zeggen dat hij tot de wereldtop behoort. Daar ben ik het niet mee eens. Hij speelt heel goede wedstrijden, maar ook mindere. Edwin van der Sar, die is wereldtop. Gomes is nog slechts de beste keeper in de Nederlandse competitie.'

Vorm, wereldkeeper
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:29:30 #106
90464 R4V3
Forza PSV
pi_49179360
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:27 schreef WooZ het volgende:

[..]

Vorm, wereldkeeper
Wat wordt het nou, eerst kijkt ie niet naar Gomes maar dan zegt hij dat Gomes geen wereldkeeper is. Toch knap als je niet naar hem kijkt.
pi_49179638
Vorm is een middelmatig keepertje dat vaak de 0 heeft gehouden doordat de tegenstander toevallig tegen hem aanschoot, zelf had hij er geen weet van. Ik ben er niet gecharmeerd van, zal ook geen topper worden in mijn ogen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49180064
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zeg maar wat hier staat Het Officiele PSV-topic #239: Met nog een jaar Koeman.
[..]

ik schat Mendéz wel ff hoger in dan Robert, heb ze beide in het stadion gezien en Robert was daar echt een drama
Ach, wat is het verschil. Ze scoorden beide één belangrijk doelpunt in de CL, ze zijn goed in blind op het doel rossen en de aanname van Robert is even goed als de pass van Mendéz: Meestal ontbreekt die.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:30:00 #109
79837 Lemming22
pi_49181990
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Wat wordt het nou, eerst kijkt ie niet naar Gomes maar dan zegt hij dat Gomes geen wereldkeeper is. Toch knap als je niet naar hem kijkt.
Met het argument dat Gomes goede met mindere wedstrijden afwisselt, waarna hij verwijst naar Van der Sar als wereldtop. Alleen wisselt Van der Sar de laatste maanden ook goede met mindere wedstrijden af. Vorm, jongen -->
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:10:31 #110
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_49183701
Ik vind Vorm een uitstekende vervanger voor wanneer Gomes vertrekt en Delorge een prima aankoop.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:14:22 #111
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49183863
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:37 schreef LudoSanders het volgende:
Vorm is een middelmatig keepertje dat vaak de 0 heeft gehouden doordat de tegenstander toevallig tegen hem aanschoot
Hij stond tegen Groningen geweldig te keepen.
Ik vind het na Gomes de beste keeper in de eredivisie.
Imo heeft hij wel de potentie om een top keeper te worden..

Ik zou hem iig graag erbij hebben in Groningen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49184726
quote:
'Meer dan twee vervangers voor Alex en Cocu'

9/5/2007 12:45

Ronald Koeman en PSV zoeken het vooral in de breedte om het verwachte vertrek van Phillip Cocu en Alex op te vangen.

'We gaan sowieso uit van het feit dat Alex en Cocu stoppen bij PSV', vertelt Koeman op PSV tv. 'Dat zijn twee heel belangrijke jongens. Dat vertrek kun je niet invullen met máár twee nieuwe spelers. We zullen dus ook in de breedte sterker moeten worden, om een elftal te hebben dat qua op alle fronten strijdt voor hetzelfde resultaat als dit jaar ? kampioenschap en kwartfinale Champions League. Al zal dat lastig worden.'

De coach ging tevens in op de gesprekken die hij onlangs voerde met voorzitter Frits Schuitema én op zijn beslissing komend seizoen terug te keren als trainer van PSV. 'Er is een aantal goede gesprekken geweest en dat heeft geresulteerd dat ik verder ga als trainer van PSV en daar ben ik wel blij om. Ik had ook al snel aangegeven door te willen gaan.'

'Na de wedstrijd tegen FC Utrecht waren er dingen naar buiten gekomen, waar we niet blij mee waren. Ik zeer zeker niet. Het kampioenschap had een hoop vreugde teruggebracht, maar dat was voor mij niet voldoende. Ik wilde precies weten hoe alles er uitzag. En uit al die gesprekken heb ik een goed gevoel gekregen.'

'Ik denk dat het voor de club en ook voor eventuele nieuwe spelers wel belangrijk is dat er duidelijkheid is en dat zij wel weten wie de trainer is.'

Ook voorzitter Schuitema reageerde opgewekt. 'We hadden vooraf heel nadrukkelijk gezegd dat we met een positief gevoel willen doorgaan. Anders moesten we een andere oplossing zoeken. Dat gevoel hebben we allebei nadrukkelijk uitgesproken, zowel PSV als Ronald Koeman.'
Daar gaan we dan .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:38:07 #113
11102 knep
Mountainfreak
pi_49184931
middelmaat dus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 mei 2007 @ 14:39:19 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49184984
ze dekken zich vast in voor de bevestiging van van der Leegte
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49185171
Komen er een keer wat spelers voor de breedte, is het ook weer niet goed...
pi_49185608
Ze moeten gewoon een keer flink in de buibel tasten om een geschikte opvolger voor Cocu te halen. Dit seizoen alleen al is er een hele berg geld van de CL binnengekomen, dus ze moeten echt wel wat te investeren hebben.

Een speler als Hofland hoeft misschien niet zo gek veel te kosten, en dan zou je daarnaast wellicht een Schaars ofzo kunnen halen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:55:18 #117
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49185642
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ze moeten gewoon een keer flink in de buibel tasten om een geschikte opvolger voor Cocu te halen. Dit seizoen alleen al is er een hele berg geld van de CL binnengekomen, dus ze moeten echt wel wat te investeren hebben.

Een speler als Hofland hoeft misschien niet zo gek veel te kosten, en dan zou je daarnaast wellicht een Schaars ofzo kunnen halen.
Wie dan?
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:00:26 #118
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49185855
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:43 schreef ruud.nl het volgende:
Komen er een keer wat spelers voor de breedte, is het ook weer niet goed...
Ach het is ook altijd wat....
Er lopen hier een hoop doemdenkers rond in ieder geval.

Eerst maar eens afwachten wat er komen gaat, en daarna pas beginnen met klagen......
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:09:14 #119
79837 Lemming22
pi_49186270
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Daar gaan we dan .
Ik dacht dat Koetje een mediastop van 3 maanden in had gelast? Hij kan na één dag zijn mond al niet meer houden

Verder moeten er inderdaad spelers voor in de breedte gehaald worden, maar zeer zeker ook twee opvolgers van Alex en Cocu. Dat zijn twee toppers uit ons team waar heel het team zich aan op trok. Die kan je niet met breedtespelers vervangen, daar moeten twee nieuwe toppers komen waar het team zich weer aan kan optrekken. Maarja, helaas denkt Koetje daar anders over
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:11:55 #120
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49186378
Ah dus er komen minimaal 2 vervangers voor zowel cocu als Alex, dan spelen we volgend jaar dus in een 5 - 5 - 2 opstelling
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:15:04 #121
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49186487
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Koetje een mediastop van 3 maanden in had gelast? Hij kan na één dag zijn mond al niet meer houden

Verder moeten er inderdaad spelers voor in de breedte gehaald worden, maar zeer zeker ook twee opvolgers van Alex en Cocu. Dat zijn twee toppers uit ons team waar heel het team zich aan op trok. Die kan je niet met breedtespelers vervangen, daar moeten twee nieuwe toppers komen waar het team zich weer aan kan optrekken. Maarja, helaas denkt Koetje daar anders over
PSV heeft zonder dat het spelers verkoopt gewoon niet de financiele middelen om en een gelijkwaardige opvolger voor Cocu en een gelijkwaardige opvolger voor Alex te halen.

Als je die kwaliteit terug wilt ben je minimaal 25-30 miljoen euro kwijt....

Hoop stiekem nog op Schaars en naamgenoot Alex, Alex Silva of een verrassing uit de hoge hoed van ome Piet en consorten.

Veel erger voor PSV is misschien nog wel het vertrek van v.d. Zee naar ajax
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_49186491
quote:

[..]

De transferdeadline is ook nog niet bepaald in zicht ofzo, en dat er spelers voor de breedte worden gehaald, sluit natuurlijk niet uit dat er daarnaast ook échte vervangers worden aangetrokken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:15:58 #123
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_49186523
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef jpg97 het volgende:
Ah dus er komen minimaal 2 vervangers voor zowel cocu als Alex, dan spelen we volgend jaar dus in een 5 - 5 - 2 opstelling
Daar zie ik Koeman nog wel voor aan omdat ook nog te gaan doen
pi_49186529
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef Messenga het volgende:

[..]

Wie dan?
Dat zeg ik dus, Schaars bijvoorbeeld. Zou me niks verbazen als die gewoon naar PSV wil als AZ de CL weer niet haalt. Daarnaast Hofland als vervanger (...) voor Alex.
quote:

[..]

Dit was in een interview met PSV.TV staat er toch? Das wel wat anders natuurlijk.

Laten we eens wat proberen weer wat positiever te worden over PSV op dit moment. We moeten het nu eenmaal langer met Koeman doen, doemdenken heeft ook geen zin. We zijn gewoon weer kampioen en hebben kwartfinale CL gehaald . Hoe, daar hebben we het gewoon niet meer over
pi_49186957
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 14:55 schreef Messenga het volgende:

[..]

Wie dan?
Gewoon een paar jongens halen met veel voetbalslimheid. Misschien is Cocu niet door één voetballer op te vangen: Dan moet je zorgen dat je betere voetballers op de posities naast die van Cocu posteert. Simons is een geweldige controleur, dus die hoef je niet te vervangen. Maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat Méndez, Culina en Afellay enorm op Cocu hebben meegelift . Die eerste twee komen op een Cocu-loos middenveld kwaliteit tekort, maar Afellay kan nog doorgroeien en beschikt over een aardige pass.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')