Nee, de band die ik zoek is for real.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef Gambolputty het volgende:
The Village People?
Overheen gelezen, maar die zijn het wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:23 schreef bukgeit het volgende:
De Manics?
Mijn internetconnectie is nogal wispelturig op het moment, FOK timed vaak uit.quote:
Jules Deelder?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef bukgeit het volgende:
Wie is Speelbal van zijn teelbal?
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef cafca het volgende:
Zal ik dan 's en gokje doen op Meindert Talma?
bukgeit +1quote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef bukgeit het volgende:
Lydia Lunch
quote:
Konono, zelfs.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef bukgeit het volgende:
Antony, Timbaland en die gasten van Komono No. 1
Verrek, je hebt gelijk. Is me nooit opgevallen.quote:
quote:Well put out to sea
And well perfect our chemistry
By and by well defy a little bit of gravity
waarschijnlijk een kandidaat voor de misheard lyrics... komt me bekend voor maar kan er niks van makenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:08 schreef bukgeit het volgende:
Het is een minder bekend stukje uit een heel bekend nummer.
quote:Afternoon delight
Cocktails and moonlit nights
That dreamy look in your eye
Give me a tropical contact high
Gaat het?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:40 schreef Berkery het volgende:
Beach Boys - Kokomo? (Even mijn toetsenbord schoonspoelen)
quote:Near to the east
In a part of ancient greece
In an ancient land called macedonia
Was born a son
To philip of macedon
The legend his name was
Alexander the Great van Iron Maiden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:41 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Alexander ? (ik ken het nummer niet)
Van mij natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Waar komt de naam Iggy Pop vandaan ?
belsen + 1quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef belsen het volgende:
Iggy komt van The Iguana's en meneer Pop was een lokale junkie.
Mmmm...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef Gambolputty het volgende:
Berky
In it, an unnamed British thespian reads an excerpt from Revelations in his best Vincent Price voice. According to Bruce Dickinson, the band had asked Price to do the narration himself but he wanted too much money. Instead, Mr. Price ended up doing a ridiculous rap on Michael Jackson's "Thriller" which actually detracts from the song. It irritates me to no end that Vincent Price couldn't be bothered to appear on "The Number Of The Beast".
Bron
De Asheton-broertjes. Wie waarop speelde weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Volgens mij waren ze familie, maar hoe ze heetten ?
Klopt, uit de audities bleek echter dat geen van de Engelse drummers kon brengen wat Iggy en Dave in gedachten hadden, waarna Dave opperde om dan maar Scott Asheton over te laten komen, waarop Iggy antwoorde: nou laat Ron (die overstapte naar de bas) dan ook maar overkomen, dan is de club tenminste weer compleet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef cafca het volgende:
Ja, maar de Aceton-broertjes maakten deel uit van de originele line-up van the Stooges, volgens mij.....
Mazzelpuntje, ik had geen idee dat ze ooit vertrokken waren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Klopt, uit de audities bleek echter dat geen van de Engelse drummers kon brengen wat Iggy en Dave in gedachten hadden, waarna Dave opperde om dan maar Scott Asheton over te laten komen, waarop Iggy antwoorde: nou laat Ron (die overstapte naar de bas) dan ook maar overkomen, dan is de club tenminste weer compleet.
bukgeit +1
Dat heet ... Baby one more time....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Ronalld het volgende:
Fout! De 2de is geen "baby" maar babies! In toevoeging: "Britney Spears - Hit me baby one more time"
Je wordt weer vader?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik tien liedjes met 'baby' in de titel?
Fout! Hit me hoort tussen haakjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Ronalld het volgende:
Fout! De 2de is geen "baby" maar babies! In toevoeging: "Britney Spears - Hit me baby one more time"
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Ronalld het volgende:
En daar besteedt ie dan zijn 23ste post sinds 2006 aanquote:
Ja mazzel ik heb ook wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
En daar besteedt ie dan zijn 23ste post sinds 2006 aan![]()
De één een dominante pushende pa de ander zo'n ma ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:21 schreef peaceman het volgende:
Ow ja een vraag bedenken... da's lang geleden
Wat is de overeenkomst tussen britney spears en michael jackson?
Bukgeit +1quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef bukgeit het volgende:
Ach nee...
Man In The Mirror
Girl In The Mirror
Hmm ja, echt bekend zullen ze niet zijn dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef bukgeit het volgende:
Welke band kapte er dit jaar mee, net voor verschijnen van het debuut?
[afbeelding]
quote:Good times, man, it has been a bliss
now it's strictly bizniz
grab a coat
can you kiss this off
wish and be like busiek image
that will surely last
thoughts when the people lack soul
quote:Cycle's on, leaves drop dead
the ones you love,
go instead
yellow pictures paint your past gone
last not least,
not least but last can you laugh
dat hele nummer is niet erg origineel zeg maar.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even offtopic. De volgende vraag heb ik ook in het daarvoor bestemde hulptopic gesteld, maar hier zitten natuurlijk de echte kenners...
Momenteel word je op de radio helemaal doodgegooid met een liedje van The Moke. Dat intro is schaamteloos gejat van een ander nummer, ik kan er alleen niet op komen welke.
Hebben jullie een idee?
hahaha hi bartrid +1quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:31 schreef bartrid het volgende:
UDS - temporarily expendable hihihi
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Joshua Tree
Thriller
Brothers in Arms
Hotel California
Night at the opera
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie wilt mijn kinderen hebben?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:48 schreef Berkery het volgende:
Natasha Bedingfield
zie ook mijn bijdrage in het slechte lyrics topic. Wat een buttnummer zeg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Heb het goed meegekregen, wist alleen niet meer welk album van queen erin stond
Wie wilt mijn kinderen hebben?
Je bent warm.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:06 schreef ranja het volgende:
Elliot Smith?
vast wel.quote:
Ik ook, qua muziek geen idee. Qua smaak kan ik ze meestal wel waarderen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:04 schreef Gambolputty het volgende:
Wel eens van de band gehoord, qua naam dan. Qua muziek zo te lezen gelukkig niet.
Nee, stuk recenter. Ze toeren nu door de USA, hopelijk komen ze daarna nog naar Nederlandquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef Z het volgende:
The Residents?
Knoei +1quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:48 schreef Knoei het volgende:
Melt Banana
Moet die CD nog luisteren, hoop inderdaad dat ze nog even naar Nederland wippen in hun drukke schema!!!!
Dat betekent meestal dat mijn huisgenoten de cd hebben ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoe kun je dit nummer kennen en NIET weten van wie het is. het is een albumtrack, for cryin' out loud
Wat doet dat in muziek?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef lubje25 het volgende:
@Iggy Chips?
Neequote:
Ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Salah Edin?
Ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ali B?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef belsen het volgende:
De Nieuwe Snaar had dacht ik een liedje over de koetjesreep, maar dat is alweer een tijdje terug.
Malle Pietje en de Bimbos?
quote:
het zegt me niksquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef bigshadow het volgende:
Speciaal voor Bartrid en consorten, een indiebandje! Welke wil ik graag weten![]()
[afbeelding]
Die clip is echt grappig, had hem ook al geplaatst in het DJVT topic![]()
Creatief, maar geen idee wie of wat je bedoeld. Je moet het simpeler zoeken!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef bartrid het volgende:
low fidelity all stars?
Ja, die ook, maar ik bedoelde iemand anders.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef knars het volgende:
Christina Aguilera. Zal wel dirrrty ruiken.
Je doelde op het 3121-odeur?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar ik bedoelde iemand anders.
Een van mijn persoonlijke favorietenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Smiths - Cemetry Gates
Ik heb 'm ook opgezocht en volgens mij is de band op de foto een coverbandquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. De keren dat ik ze live zag, zagen ze er toch anders uit..
Nee hoor ze gaan al heel wat jaartjes mee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook opgezocht en volgens mij is de band op de foto een coverband![]()
Ik weet alleen wie je zoekt omdat ik heb opgezocht. En de coverband lijkt erg op de band die je zoekt, dus volgens mij kunt je de vraag gewoon laten staan zo. Wie de gezochte band kent herkent ze zo ook welquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
Meen je dat ? Dan maak ik mijn ecuses.
Zeg maar wie ik bedfoel dan dan krijg je het punt alsnog.
Nogmaals sorrÿ
Idd dacht ik ook aan, tot ik de foto zag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:50 schreef ranja het volgende:
punk met trompet en sax, dan denk ik aan X-ray Spex.
Dan moet ik denken aan Ivy Green.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
A punk band with trumpet and sax. The horns made their darker sound slightly brighter, almost turning the long punk into pop.
Ja, ik zag het.quote:
lol,quote:
Daar zijn ook andere manieren voor dan trivia spelen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Dit is niks voor mij.
Normaal ga ik bevredigd naar bed.
Bukgeit+1quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef bukgeit het volgende:
Year Zero - NIN
Ik heb wel geluisterd, klinkt inderdaad bekend maar kan er nog niks van maken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:Scherp! Ik ben er nog steeds mee bezig...
Hij komt mij ook bekend voor. Volgens mij is die orginele intro ook gebruikt bij de intro van een tv-of radioprogrammaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Scherp! Ik ben er nog steeds mee bezig...
Champions League-voetbal.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij komt mij ook bekend voor. Volgens mij is die orginele intro ook gebruikt bij de intro van een tv-of radioprogramma
Dat zeg ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Maar daar wordt dit liedje voor gebuikt...
N*Sync?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef bukgeit het volgende:
De plagiërende band heeft 1 zeer beroemde solo-zanger in de gelederen en die komt over een maand in de ArenA optreden.
Dan bedoel ik iets anders, want ik heb nog geen seconde Champions League gekeken dit jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |