quote:Afternoon delight
Cocktails and moonlit nights
That dreamy look in your eye
Give me a tropical contact high
Gaat het?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:40 schreef Berkery het volgende:
Beach Boys - Kokomo? (Even mijn toetsenbord schoonspoelen)
quote:Near to the east
In a part of ancient greece
In an ancient land called macedonia
Was born a son
To philip of macedon
The legend his name was
Alexander the Great van Iron Maiden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:41 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Alexander ? (ik ken het nummer niet)
Van mij natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:58 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Waar komt de naam Iggy Pop vandaan ?
belsen + 1quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef belsen het volgende:
Iggy komt van The Iguana's en meneer Pop was een lokale junkie.
Mmmm...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef Gambolputty het volgende:
Berky
In it, an unnamed British thespian reads an excerpt from Revelations in his best Vincent Price voice. According to Bruce Dickinson, the band had asked Price to do the narration himself but he wanted too much money. Instead, Mr. Price ended up doing a ridiculous rap on Michael Jackson's "Thriller" which actually detracts from the song. It irritates me to no end that Vincent Price couldn't be bothered to appear on "The Number Of The Beast".
Bron
De Asheton-broertjes. Wie waarop speelde weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Volgens mij waren ze familie, maar hoe ze heetten ?
Klopt, uit de audities bleek echter dat geen van de Engelse drummers kon brengen wat Iggy en Dave in gedachten hadden, waarna Dave opperde om dan maar Scott Asheton over te laten komen, waarop Iggy antwoorde: nou laat Ron (die overstapte naar de bas) dan ook maar overkomen, dan is de club tenminste weer compleet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:59 schreef cafca het volgende:
Ja, maar de Aceton-broertjes maakten deel uit van de originele line-up van the Stooges, volgens mij.....
Mazzelpuntje, ik had geen idee dat ze ooit vertrokken waren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Klopt, uit de audities bleek echter dat geen van de Engelse drummers kon brengen wat Iggy en Dave in gedachten hadden, waarna Dave opperde om dan maar Scott Asheton over te laten komen, waarop Iggy antwoorde: nou laat Ron (die overstapte naar de bas) dan ook maar overkomen, dan is de club tenminste weer compleet.
bukgeit +1
Dat heet ... Baby one more time....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Ronalld het volgende:
Fout! De 2de is geen "baby" maar babies! In toevoeging: "Britney Spears - Hit me baby one more time"
Je wordt weer vader?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik tien liedjes met 'baby' in de titel?
Fout! Hit me hoort tussen haakjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Ronalld het volgende:
Fout! De 2de is geen "baby" maar babies! In toevoeging: "Britney Spears - Hit me baby one more time"
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef Ronalld het volgende:
En daar besteedt ie dan zijn 23ste post sinds 2006 aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |