abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:27:00 #101
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_49143278
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef Faithz het volgende:

[..]

Ik vertel haar ook vast niets nieuws
No shit, Sherlock!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:27:14 #102
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_49143288
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Sannelie het volgende:

[..]

Tja.. ik doe niks omdat ik niet weet of hij erop zit te wachten als ik naar hem ga, omdat ik niet echt weet hoe hij nu denkt.. en ik ben dan bang dat hij denkt dat ik achter hem aanloop..

Want jij loopt niet (we herhalen: niet) achter hem aan.
Zou klote zijn als hij dat dacht, want dat is gewoon niet zo.
We herhalen: het is gewoon niet zo.
Sannelie loopt niet achter hem aan.
quote:
Maar goed.. ik zie hem binnenkort weer met uitgaan en dan neem ik wel ff het heft in handen qua dansen e.d. en dan merk ik vanzelf wel hoe het loopt..
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49143332
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef milagro het volgende:

[..]

mwoah... te aardig gewoon taktiek
klopt, van die jonge verliefde meisjes kunnen juist flinke problemen veroorzaken als ze 'boos' gaan worden.
Dat kan je een verdomd slechte naam geven, als die kwaad gaan spreken.

die wil je juist enkel neuken met wat voorwaarden vooraf waarmee je haar straks kan afwimpelen: 'ik heb toch gezegd dat ik niks voelde'...

soort van bijsluiter:
pi_49145655
Phew: ik ben 2 uurtjes weg en dit topic is plots volgebaggerd

Geef TS beter wat tips, like I do
pi_49146015
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef Sannelie het volgende:
maar ik wiil dus er voor zorgen dat hij achter mij aan gaat lopen.. Hoe doe ik dit?
Veel flirten en steeds iets meer van jezelf geven?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_49146255
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef katerwater het volgende:
Phew: ik ben 2 uurtjes weg en dit topic is plots volgebaggerd

Geef TS beter wat tips, like I do
die tips van jou heeft ze niets aan, daar is ze duidelijk niet het type voor, anders was dit topic er niet geweest.

dergelijke truukjes die komen je van nature aanwaaien, als je dat niet hebt en toch het spel gaat spelen, verlies je geheid en drie keer harder dan als je gewoon met je eigen genade meewerkt.

gewoon er voor gaan, tenzij je bang bent voor hartzeer, wat natuurlijk gaat komen, dan laat je het liever.
als iemand zegt een klootzak te zijn ( de "ik wil geen vastigheid" klootzak, waar op zich niets klootzakkerigs aan is, maar soit) , geloof hem dan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:43:03 #107
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49146471
Volgens mij lukt niet, een vent achter je aan laten lopen die jou kennelijk niet aantrekkelijk vindt.
Ik weet wel dat je als man vrouwen achter je aan kunt laten lopen door ze te negeren en lomp te doen, maar bij mannen werkt dat niet.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_49147605
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef milagro het volgende:

[..]

die tips van jou heeft ze niets aan, daar is ze duidelijk niet het type voor, anders was dit topic er niet geweest.

dergelijke truukjes die komen je van nature aanwaaien, als je dat niet hebt en toch het spel gaat spelen, verlies je geheid en drie keer harder dan als je gewoon met je eigen genade meewerkt.

gewoon er voor gaan, tenzij je bang bent voor hartzeer, wat natuurlijk gaat komen, dan laat je het liever.
als iemand zegt een klootzak te zijn ( de "ik wil geen vastigheid" klootzak, waar op zich niets klootzakkerigs aan is, maar soit) , geloof hem dan.
Ik ben ervan overtuigd dat in iedereen een verleider zit: sannelie moet gewoon zoeken welk soort persoon zij is en welke strategieen op haar van toepassing zijn. Als die jongen haar leuk vind moet dat dus best lukken. Ik wilde haar gewoon een mogelijkheid aanbieden. Maar eigenlijk zeg je dat zelf ook: gewoon ervoor gaan!

En ik wil haar hoop niet wegnemen, wat sommige mensen hier wel doen
pi_49148173
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:10 schreef katerwater het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat in iedereen een verleider zit: sannelie moet gewoon zoeken welk soort persoon zij is en welke strategieen op haar van toepassing zijn. Als die jongen haar leuk vind moet dat dus best lukken. Ik wilde haar gewoon een mogelijkheid aanbieden. Maar eigenlijk zeg je dat zelf ook: gewoon ervoor gaan!

En ik wil haar hoop niet wegnemen, wat sommige mensen hier wel doen
omg.

welke hoop, geneukt te worden?

dat is nl wat die knul wil, meer niet.
en zo te zien wil zij dat ook, neuken, met hem, en ongeacht zijn intenties, waar hij zelf toch erg duidelijk in is wat die zijn.
dat haar intenties veel meer inhouden dan sex maakt op zich niet uit, als je maar het hartzeer voor lief neemt dan, als hij het zat is en weer wat anders wil.
je kan hooguit hopen dat hij dat tzt een beetje respectvol aanpakt dan , je wat 'gratieus' dumpt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49148931
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik haat spelletjes spelen en ik heb mezelf plechtig beloofd om het ook niet meer te doen.
Hem niet smsen omdat je hem ALTIJD als eerste smst... of belt.. of op msn.. noem het maar op.

Als je elkaar echt wil, dan ga je er ook voor. Dan heb je geen tijd voor zulke spelletjes.
In de dagelijkse praktijk zie ik nog een hoop van zulke 'spelletjes'. Ik ben ervan overtuigd dat de spanning tussen twee personen zit en niet in het spelletje. Anderen denken daar anders over en ik denk niet dat we het eens gaan worden.
Verbaal terrorist
pi_49150032
Oke.. door bepaalde reacties kan ik weer ff tot mijn "positieven" komen... Ik had dit soort objectieve meningen gewoon ff nodig en gelukkig heb ik aan heel wat reacties echt iets gehad..
Ik ga er iig mee stoppen, want ik denk dat ik anders inderdaad last krijg van hartzeer...
pi_49150213
Ik persoonlijk loop nooit achter meisjes aan! Alleen als ik een meisje erg leuk vind. En NIKS werkt bij mij als ik een meisje niet leuk vind.
I'll make you an offer you can't refuse!
pi_49150616
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

In de dagelijkse praktijk zie ik nog een hoop van zulke 'spelletjes'. Ik ben ervan overtuigd dat de spanning tussen twee personen zit en niet in het spelletje.
idd, je gaat toch geen spelletjes spelen als je geen interesse in iemand hebt.
ik kan me iig niet voorstellen dat je iemand die je niet aantrekkelijk vindt gaat versieren, tenzij je ernstig aandacht tekort komt
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:30:49 #114
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_49153373
Grappig om te lezen hoe je jezelf best wel voor lul zet.
Succes ermee!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:50:47 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_49154157
Als ie 28 is en nu al gescheiden, dan is het een mongool.
Ik zou mijn voeten nog niet aan 'm vegen. I suggest you do the same.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:26:52 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49155638
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef SHE het volgende:
Als ie 28 is en nu al gescheiden, dan is het een mongool.
Ik zou mijn voeten nog niet aan 'm vegen. I suggest you do the same.
Beetje kort door de bocht. Als je op je 28e ofzo gaat scheiden na een relatie van 10 jaar ofzo, misschien 4 jaar getrouwd, zoiets..kan best toch.

[ Bericht 12% gewijzigd door Vivi op 08-05-2007 20:08:58 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:18:02 #117
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_49157766
Ik zou 'm niet hoeven!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:21:43 #118
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49157913
over 10 jaar is er ruwweg zo'n 85% slimheid over als dat zo door gaat, kan me voorstellen dat je 'm niet moet
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:36:37 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49158506
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef SHE het volgende:
Ik zou 'm niet hoeven!
Waarom niet? Heb je liever iemand die legio vriendinnetjes versleten heeft? (oke, beetje zwart wit gesteld).
Mijn vriend is ook gescheiden op zijn 30e, en is toch echt een leuke normale lekkere vent hoor.

Liever dat dan zo'n playerfiguur (waar ik eerder altijd op viel ).
Hij is gewoon getrouwd destijds met zijn jeugdvriendinnetje, zie niet wat daar mis mee is?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:42:14 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_49158719
Noem het domme romantiek...maar ik trouw 1 keer of ik trouw niet.
Ik wil dan ook iemand die onbezoedeld is en niet al een keer zijn eeuwige trouw aan een ander heeft beloofd.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:46:56 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49158953
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef SHE het volgende:
Noem het domme romantiek...maar ik trouw 1 keer of ik trouw niet.
Ik wil dan ook iemand die onbezoedeld is en niet al een keer zijn eeuwige trouw aan een ander heeft beloofd.
Hahaha, dat wilde ik ook, net zoals ik alleen kinderen wilde met iemand die ze ook nog niet had
Maar ja, als je verliefd wordt
Het is wel een beetje jammer, maar goed, in het dagelijks leven voel je er weinig van hoor..
Daarbij wordt het jachtterrein [/jeukterm] wel erg klein na een bepaalde leeftijd, als je alleen maar voor iemand gaat die "onbezoedeld" is.
De onbezoedelden zijn dan eerder een eufemisme voor kneuzen
Daarbij vond ik mijn ex meer bezoedeld met al zijn neukertjes dan mijn huidige liefje die voor 100 % voor zijn relatie ging eigenlijk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:48:25 #122
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49159029
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hahaha, dat wilde ik ook, net zoals ik alleen kinderen wilde met iemand die ze ook nog niet had
Maar ja, als je verliefd wordt
Het is wel een beetje jammer, maar goed, in het dagelijks leven voel je er weinig van hoor
Daarbij wordt het jachtterrein [/jeukterm] wel erg klein na een bepaalde leeftijd, als je alleen maar voor iemand gaat die "onbezoedeld" is.
Daarbij vond ik mijn ex meer bezoedeld met al zijn neukertjes dan mijn huidige liefje die voor 100 % voor zijn relatie ging eigenlijk
Maar die ander was wel leuker, het leverde genoeg leesmateriaal op om heel fok! te voeden
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:50:27 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49159120
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Maar die ander was wel leuker, het leverde genoeg leesmateriaal op om heel fok! te voeden
Hij was niet leuker, hij maakte mij ongelukkig en gefrustreerd, ergo, goed voer om hopeloze hersenspinsels neer te kwakken hier.

Laten we daarom TS aanmoedigen het stokje van me over te nemen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:54:44 #124
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49159294
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij was niet leuker, hij maakte mij ongelukkig en gefrustreerd, ergo, goed voer om hopeloze hersenspinsels neer te kwakken hier.

ok.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:52:26 #125
82136 Xennia
gekroond
pi_49161912
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Geef haar eens wat tips dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')