Kom op zeg. Wat is er fout aan mijn grap. Als je zo iets niet mag zeggen, kun je Paul de Leeuw beter ook van de TV afhalen. Die maakt zulke opmerkingen 20 keer op een avond.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:01 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax topic #640
Kan iemand even wat aan de belachelijke reactie doen van vakkie_w? Trollen kan maar als je zoiets zegt ben je niet goed wijs, graag even optreden
En Hitler heeft miljoenen mensen in kampen opgesloten, mag jij dit nu ook doen? Wat een onzin om te zeggen dat jij zo'n kut opmerking mag maken omdat Paul de Leeuw dat ook doet, dat jij nog niet eens ziet wat er fout is aan je grap is misschien nog wel erger, ik zou me kapot schamen als ik zo'n kut grap zou hebben gemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kom op zeg. Wat is er fout aan mijn grap. Als je zo iets niet mag zeggen, kun je Paul de Leeuw beter ook van de TV afhalen. Die maakt zulke opmerkingen 20 keer op een avond.
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:47 schreef Eilanden het volgende:
Verander even de nieuwe Hools van 1538 in 1539 svp!
Veranderdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef borisz het volgende:
[UEFA Cup Play-Offs] Roda JC - FC Utrecht
ploegen mogen worden omgedraaid![]()
Reacties zijn verwijderdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
Welke profs kennen jou?
Jammer, want het is een serieus topic. Misschien kunnen dit soort reacties verwijderd worden?
Zeker als hij quotes van TLK verandert, zoals hier: Welke profs kennen jou?
Heb hem gesloten.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
De VBL kattenbak #1540: playoffs achter het luikje moet HOOLS voor![]()
of knal er een slot op, heb hem opnieuw geopend![]()
Das genoeg. Zag het topic gewoon over het hoofdquote:Op zondag 13 mei 2007 01:30 schreef RayMania het volgende:
Er zijn tot dusver geen aparte wedstrijdtopics aangemaakt, er is wel een algemeen topic: De play-offs voor Promotie/Degradatie #1.
De belangstelling is natuurlijk veel minder dan voor Europa play-offs, en dat het niet live is op Tele2 bijvoorbeeld maken livescoretopics ook minder interessant.
En aangepastquote:
Als je ziet dat hij al zoveel heeft moeten editen dan geef ik hem eerlijke gezegd groot gelijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:26 schreef Eilanden het volgende:
Het sluiten van het Feyenoord-FCG topic is wel de weg van de minste weerstand Ray .... je kan ook gewoon keihard ingrijpen. Er zijn namelijk ook mensen die gewoon serieus in dit topic willen discussieren
BS .... gewoon hard ingrijpen EN van beide kanten ... ik vind dat hij van Ajacieden ook meer trollen toelaatquote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je ziet dat hij al zoveel heeft moeten editen dan geef ik hem eerlijke gezegd groot gelijk.
Over dat van beide kanten kan ik niet oordelen, simpelweg omdat ik dat niet gezien heb (Ik was pas in dat topic nadat het al dicht wasquote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
BS .... gewoon hard ingrijpen EN van beide kanten ... ik vind dat hij van Ajacieden ook meer trollen toelaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |