Ja, maar het lijkt me geen begroting of iets dergelijks. Recettes ed zitten daar namelijk ook nog bij.quote:
Dat heb ik ook voor je.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me geen begroting of iets dergelijks. Recettes ed zitten daar namelijk ook nog bij.
Er zit best veel verloop in die recettes. Enig idee hoe dat komt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voor je.
[ afbeelding ]
Per wedstrijd kun je dan nog zien hoeveel er binnenkomt aan tickets e.d.
Een voorbeeldje, de thuiswedstrijd tegen Rushden and Diamonds, 1121 toeschouwers. Er is £4,710.87 bij de gate binnengekomen. Bij 'Bar' (ik neem aan catering ofzo?) leverde £1,818.80 op. Dan 'prog' (programmaboekjes?) £832.50. Dan is er nog een onderdeel '50/50', wat £253.50 opleverde. In totaal kom je dan op de £7,615.67 turnover van die wedstrijd.
Dan heb ik ook nog een balance sheet, maar die gaat nog maar terug tot aan september, van het laatste kwartaal staat die er nog niet op.
Crawley Town was op een dinsdag, met maar 795 toeschouwers en de bar was gesloten. Tegen Dover Town waren er maar 277 toeschouwers.quote:An excellent attendance (1781), including 251 from Torquay. It is encouraging to see our average for league matches to date running at 1257, compared with last season's average of 1080. The gate revenue on cash customers averaged £9.34 per head.
Ok, dus dat komt vooral door het wedstrijdschema met doordeweekse wedstrijden blijkbaar...quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:13 schreef Suijk het volgende:
Die tegen Torquay United bijvoorbeeld, veel meer toeschouwers:
[..]
Crawley Town was op een dinsdag, met maar 795 toeschouwers en de bar was gesloten. Tegen Dover Town waren er maar 277 toeschouwers.
Die waren er niet echt blij mee en toen ik er was (vlak na die naamsverandering) gebruikte iedereen nog gewoon de oude naam. Geen idee hoe dat tegenwoordig is na de overname. Wel erg mooi dat je lid bent geworden. Ga je je lidmaatschap eigenlijk verlengen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:50 schreef Suijk het volgende:
Naam veranderd n.a.v. de Eurostar! Haha, wist ik niet. Was daar geen weerstand tegen vanuit de supporters?
Ja, heb het al verlengd. Ik vind het gewoon tof om te volgen, die 35 pond is de moeite ook niet. En ga er ook nog wel een keertje heen. Wil wel een keertje zien waar ze m'n geld aan uitgeven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die waren er niet echt blij mee en toen ik er was (vlak na die naamsverandering) gebruikte iedereen nog gewoon de oude naam. Geen idee hoe dat tegenwoordig is na de overname. Wel erg mooi dat je lid bent geworden. Ga je je lidmaatschap eigenlijk verlengen?
Stevenage Boroughquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:05 schreef Suijk het volgende:
Overigens nog even speciale aandacht voor enkele schitterende namen in de competitie:
Burton Albion
Stevenage Borough
Kidderminster Harriers
Rushden & Diamonds
Forest Green Rovers
Northwich Victoria
Aan je ondertitel te zien ben jij ook een sponsor?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:13 schreef rocardam het volgende:
EA games is ook een sponsor. En de tenues komen van Nike...
Als ik het me goed herinner werden ze in een ver verleden nog gesponsord door Grolschquote:
Volgens mij haal je ze door elkaar met Kingstonian FC. Die zijn in ieder geval zeker ooit door Grolsch gesponsord. Zover ik weet hebben ze Kidderminster Harriers nooit gesponsord.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner werden ze in een ver verleden nog gesponsord door Grolsch
Dus als er iemand nog wil.quote:Fellow members
I am getting pretty fed up about all the press articles regarding our problems and possible demise. To stabilize the membership at a workable level we need to take action NOW, so whats the challenge?
The challenge is that each member signs up one new member by the end of March. It doesn't matter if its your partner, a member of your family, a workmate, a friend or even an enemy.
Surely it cant be too hard to achieve this and whilst it wont take us back to full membership it would give us a workable number.
Kan Suijk daar niets aan doen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die waren er niet echt blij mee en toen ik er was (vlak na die naamsverandering) gebruikte iedereen nog gewoon de oude naam.
Clubtopscorer van vorig seizoen.quote:Ebbsfleet United have received an offer of £55,000 for EUFC striker Michael Gash. The club who has made the offer wishes to remain anonymous until the vote is completed.
The terms of the offer are as follows:
- EUFC receive £30,000 on signing
- EUFC receive £25,000 on 1 January 2010
- and should Michael Gash be transferred in future from the unnamed club, EUFC will receive 20% of the total transfer fee received by the unnamed club
In addition, the previous 30% sell-on fee to Cambridge City, the club EUFC purchased Michael Gash from, has been re-negotiated to a single £7,000 payment. This means that should the transfer be approved by members, EUFC would gross £48,000. If in future Michael Gash is transferred by the unnamed club, Cambridge City would receive 30% of the 20% that EUFC would receive from the sale.
Nog ruim 9600 te gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:40 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Kan Suijk daar niets aan doen dan?![]()
Wat als de aandeelhouders nu besluiten dat de oude naam terug moet worden ingevoerd? Of kunnen jullie niet zelf onderwerpen aandragen voor stemming?
Is de Nederlandse variant trouwens al bekend hier?
http://www.sportfansunited.nl/?home/
ik begrijp dat het nog steeds erg leuk is om te volgen en te doen? en dat artikelen zoals http://www.twohundredpercent.net/?p=1215 de staat van het concept niet goed weergeven?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:03 schreef Suijk het volgende:
Je kunt een proposal maken en dat aanbieden, maar dat moet voldoen bepaalde criteria. Heb nog niet echt gekeken welke dat zijn.
Wel gestemd om een bod van 55.000 pond te accepteren op Michael Gash:
[..]
Clubtopscorer van vorig seizoen.
Je moet eigenlijk wat meer binding hebben met het team. Ik kijk er af en toe naar (als ik een email van ze krijg dat m'n input is gevraagd), maar zal niet meteen na iedere wedstrijd de uitslagen checken. Hell, ik weet de naam van de eerste keeper niet eens. Daarom wil ik er komend seizoen eigenlijk een keer naar toe, dan gaat het veel meer leven volgens mij. En die trein onder het kanaal door stopt bijna letterlijk naast het stadion, dus moeilijk is het ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:27 schreef Words het volgende:
[..]
ik begrijp dat het nog steeds erg leuk is om te volgen en te doen? en dat artikelen zoals http://www.twohundredpercent.net/?p=1215 de staat van het concept niet goed weergeven?
Ik zit de komende 6 maanden toch in de buurt van London dus wat dat betreft is een wedstrijd bezoeken voor mij geen probleem, maar ik snap je punt. Ik zal nog eens nadenken en hopen dat de Nederlandse variant ook van de grond komt!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk wat meer binding hebben met het team. Ik kijk er af en toe naar (als ik een email van ze krijg dat m'n input is gevraagd), maar zal niet meteen na iedere wedstrijd de uitslagen checken. Hell, ik weet de naam van de eerste keeper niet eens. Daarom wil ik er komend seizoen eigenlijk een keer naar toe, dan gaat het veel meer leven volgens mij. En die trein onder het kanaal door stopt bijna letterlijk naast het stadion, dus moeilijk is het ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |