abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71457233
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:40 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Kan Suijk daar niets aan doen dan?

Wat als de aandeelhouders nu besluiten dat de oude naam terug moet worden ingevoerd? Of kunnen jullie niet zelf onderwerpen aandragen voor stemming?

Is de Nederlandse variant trouwens al bekend hier?
http://www.sportfansunited.nl/?home/
Nog ruim 9600 te gaan
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71475965
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:03 schreef Suijk het volgende:
Je kunt een proposal maken en dat aanbieden, maar dat moet voldoen bepaalde criteria. Heb nog niet echt gekeken welke dat zijn.

Wel gestemd om een bod van 55.000 pond te accepteren op Michael Gash:
[..]

Clubtopscorer van vorig seizoen.
ik begrijp dat het nog steeds erg leuk is om te volgen en te doen? en dat artikelen zoals http://www.twohundredpercent.net/?p=1215 de staat van het concept niet goed weergeven?
pi_71476667
Misschien ga ik alsnog wel een aandeel kopen
pi_71477177
In het beleidsplan van Powned, wat ik eventjes heb doorgebladerd, staat een programmaformat waarin ze samen met de leden een sportclub willen kopen. Dit kan een voetbalclub zijn, maar natuurlijk ook een korfbalvereniging. De leden zouden dan ook de opstelling ed bepalen. Een beetje hetzelfde idee dus als Ebbsfleet & Sportfansunited.nl
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71489445
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:27 schreef Words het volgende:

[..]

ik begrijp dat het nog steeds erg leuk is om te volgen en te doen? en dat artikelen zoals http://www.twohundredpercent.net/?p=1215 de staat van het concept niet goed weergeven?
Je moet eigenlijk wat meer binding hebben met het team. Ik kijk er af en toe naar (als ik een email van ze krijg dat m'n input is gevraagd), maar zal niet meteen na iedere wedstrijd de uitslagen checken. Hell, ik weet de naam van de eerste keeper niet eens. Daarom wil ik er komend seizoen eigenlijk een keer naar toe, dan gaat het veel meer leven volgens mij. En die trein onder het kanaal door stopt bijna letterlijk naast het stadion, dus moeilijk is het ook niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71491833
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Je moet eigenlijk wat meer binding hebben met het team. Ik kijk er af en toe naar (als ik een email van ze krijg dat m'n input is gevraagd), maar zal niet meteen na iedere wedstrijd de uitslagen checken. Hell, ik weet de naam van de eerste keeper niet eens. Daarom wil ik er komend seizoen eigenlijk een keer naar toe, dan gaat het veel meer leven volgens mij. En die trein onder het kanaal door stopt bijna letterlijk naast het stadion, dus moeilijk is het ook niet.
Ik zit de komende 6 maanden toch in de buurt van London dus wat dat betreft is een wedstrijd bezoeken voor mij geen probleem, maar ik snap je punt. Ik zal nog eens nadenken en hopen dat de Nederlandse variant ook van de grond komt!
  zaterdag 26 september 2009 @ 14:42:56 #182
245287 rocardam
come on the fleet!
pi_73125208
Ik ben afgelopen week naar de wedstrijd tegen Wimbledon (ook in het bezit van de fans!) geweest en inderdaad, een bezoek maakt een wereld van verschil!
Ben overmatig actief op Myfootballclub en kan melden dat ondanks dat er veel van de originele leden zijn vertrokken (helaas, geen Manchester of liverpool.. duh!) er nu een kern van echte fans en Myfc leden werkzaam is om de club vooruit te helpen...
Momenteel is er sprake van een poging om het stadion te kopen en daar is zo'n £250.000 voor bijeengebracht door middel van uitgave van aandelen...
Waarschijnlijk wordt er een apart 'bedrijf' opgericht met als enige doel dit bezit en het verbeteren van Stonebridge Road.

Voor eenieder die geinteresseerd is in het reilen en zeilen van een betaald voetbalclub is Myfootballclub een prachtige kans!
In het Oktober nummer van Voetbal Magazine staat een 4 pagina's groot artikel over de club en de community, helaas heeft de reporter het allemaal een beetje met een korreltje zout genomen maar voor een impressie van 'Ebbsfleet United' is het een goed artikel...
Verwacht vooral geen Premier League toestanden.
De Fleet is non-league, maar heeft met de juiste support wel degelijk een kans om hogerop te komen...
Geen schulden, een groeiend inwonersaantal in de Ebbsfleet Valley omdat dit een project is van de Engelse staat en het is inderdaad makkelijk bereikbaar via Eurostar. (De sponsor!)
Rotterdam-Ebbsfleet, pakweg 4,5 uur voor 140 euro...

Een voorstel indienen op Myfc is eenvoudig, gebruik makend van de forums zoek je medestanders voor je idee en als pakweg 50 mensen het met je eens zijn wordt dit door het stemmings comite omgezet in een 'vote' die uitgaat naar alle leden...
Ik heb bv. de advertenties in de krant weten te regelen om de seizoenkaartverkoop te promoten en heb zojuist een advertentie campagne via facebook door de proposal fase heen weten te loodsen...
(Ok, wordt geen 'vote' omdat een ander lid de kosten op zich neemt maar dat is nou eenmaal de spirit of Myfc, samen kunnen we heeel veel!)

Wat betreft de naamsverandering: Ik heb tientallen leden en locale fans gesproken en de naam 'Ebbsfleet United' is gewoon geaccepteerd, ik heb tenminste vrolijk 'Ebbsfleet' liedjes staante zingen op de 'Plough end', de die-hard fans achter het doel...

De keeper? Lance Cronin, de keeper van Engeland C...

Voor diegenen die wel nieuwsgierig zijn maar £35 net even te veel vinden: Er is momenteel een stemming gaande om een 'trial membership' mogelijk te maken zodat er een kijkje genomen kan worden.
Hier zal wel een systeem van uitnodigingen aan gekoppeld worden om invasies van andere clubs te voorkomen maar heb je interesse dan zou je mij kunnen vinden op de 'Myfootballclub hyve', of via het forum op Eufc.co.uk , daar is mijn username ROCA.

Van plan om eens naar Stonebridge Road te gaan? Vet! Ik ben van plan om weer te gaan voor de laatste wedstrijd van het seizoen en ben momenteel anderen aan het benaderen om hetzelfde te doen.
a. Omdat het erg leuk is om de gezichten achter avatars en posts te leren kennen en
b. Omdat er niks mooiers is als 'jouw' club live mee te maken...

Het meest actieve volk op Myfc bevind zich op de forums en daar komen dan ook de meeste plannen vandaan, dat alleen zou toch al de fokforum gasten moeten aanspreken!

Ik hoop dat ik velen van jullie in de toekomst nog mag begroeten op Myfootballclub en verheug me op meer nederlandse inbreng!

Cheers! En..
UP the Fleet!

Groet, Robert
  vrijdag 1 januari 2010 @ 11:39:26 #183
245287 rocardam
come on the fleet!
pi_76287299

Happy new year co-owners!
pi_76336741
Tof verhaal, een beetje de Green Bay Packers van het voetbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')