Nee. Dat spul wat jullie kopen zit bijna geen marge op. Een volle kar met Omo en dat soort rommel levert ze bergen meer geld op.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
gast..
onze school heeft ruim 2000 leerlingen waarvan hele hordes dagelijks naar die super gaan. Als 3 euro per dag besteed verdien je daar aardig op lijkt me zo.
ik denk eerlijk niet dat er zoveel gejat wordt. En er wordt zeker meer uitgegeven, denk dat best 2/3 euro pp gemiddeld kan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:02 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nee. Marges zijn flinterdun, zeker bij een tent als de Jumbo. En 2000 * 0 = 0, althans in mijn tijd. Echt, een winkel verdient geen droog brood aan pauperscholiertjes. En al helemaal niet als één op de tien oid[1] iets te open zakken heeft.
[1]Volslagen uit de lucht gegrepen, uiteraard
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
irritant, zeker als je zelf even je boodschappen wil doen, sta je achter 20 puistenkoppies die allemaal 1 blikkie drinken en een zakkie chips af moeten rekenen.
Indrukwekkend. Geen wonder dat die supermarkten zoveel winst maken.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:05 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
2/3 euro pp gemiddeld
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:05 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
ik denk eerlijk niet dat er zoveel gejat wordt. En er wordt zeker meer uitgegeven, denk dat best 2/3 euro pp gemiddeld kan zijn.
Ah, jij bent Grote Student?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef Zpottr het volgende:
[..]
![]()
Het gaat niet om de omzet...
![]()
![]()
Ik weet weer waarom ik nooit met scholieren in discussie ging. Doei.
Ik ben ze nog aan het beramen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef SnowCockroach het volgende:
Nou King of Terror, wat zijn je plannen?![]()
Ja en die godfather van Jumbo staat daar serieus met z'n strakke blik vooruit te kijken in z'n beveiligings jasje (ja met zo'n V-ding erop).quote:Op maandag 7 mei 2007 18:01 schreef LintuxCx het volgende:
(...)
En natuurlijk was de bewaker frusty genoeg om dames uit VWO6 zogenaamd niet als scholier te herkennen en gewoon door te laten.
Nee, ik ben geen 21.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef postmortum het volgende:
Waarom ben je 21 en zit je nog steeds op de middelbare school?
3es cola en Samo chips. Je kon precies 2 blikjes en 1 zak chips halen voor een gulden.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef Forcefuzz het volgende:
Ah, die goeie oude tijd dat je als scholier naar de supermarkt ging en de goedkoopste zak chips kocht van 20 cent, en een blikje c-merk cola van 25 cent
Als ze je vragen om je tas te openen dan mag je gewoon weigeren, ze mogen dat namelijk niet zomaar doenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef zure_apple het volgende:
Het is inderdaad gewoon discriminatie. Ondanks dat ik 22 ben, vragen ze mij nog steeds of ik mijn tas wil open doen bij de kassa. Die ouwe graftak met dr handtas natuurlijk niet.
Vertel jij het cassieres met een iq van 70?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als ze je vragen om je tas te openen dan mag je gewoon weigeren, ze mogen dat namelijk niet zomaar doen![]()
Jahoor, geen probleem. Dat ze het niet begrijpen is hun probleemquote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Vertel jij het cassieres met een iq van 70?
ze zullen ook echt wakker liggen van die 2 euro per keerquote:Op maandag 7 mei 2007 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
En dreigen dat je er nóóit meer wat koopt heeft ook geen zin. Je zal later toch ergens je boodschappen moeten doen
Dat zou ik ook weleens willen weten!?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef SnowCockroach het volgende:
Nou King of Terror, wat zijn je plannen?![]()
En hoe lang duurde het voordat je het zelf ging geloven?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:47 schreef LegerNeger het volgende:
Iig, die rofl1000 kreeg geen klanten meer, want ook de ouders van de scholieren gingen toen naar de Jumbo, AH of Super de Boer ipv die c1000.
Kenmerk van de scholier: iedereen heeft het gedaan, behalve zij.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Deetch het volgende:
Zal we gebaseerd zijn op vervelende ervaringen. Dus kun je beter je mede scholieren uitschelden omdat die het voor jou verpest hebben.
Het probleem zijn de VMBO'ersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jullie zijn zeker studenten? Wat triest, net 1e klassers die bassisschoolleerlingen zitten af te zeiken.
Je kunt ook moeilijk doen om het moeilijk doen.. Al is het natuurlijk wel fout om je achter beleid te verschuilen wanneer je zelf onderscheid maakt. Ik heb in Nederland eigenlijk nooit gehad dat iemand in mijn tassen wilde kijken. Als ik met mijn broer ben wordt hij echter vrijwel zonder uitzondering gevraagd om de inhoud van zijn tas te laten zien - iedere keer weer.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef zure_apple het volgende:
Het is inderdaad gewoon discriminatie. Ondanks dat ik 22 ben, vragen ze mij nog steeds of ik mijn tas wil open doen bij de kassa. Die ouwe graftak met dr handtas natuurlijk niet.
Ik vraag zo aan die cassiere: waarom wil je dat?
Zegt ze: ja dat is het beleid
Ik zeg: denk je dat ik iets gejat heb ofzo?
Zegt ze: Nee
Ik zeg: nou dan hoef je er toch ook niet in te kijken
Moest ze even nadenken natuurlijk, zegt ze nogmaals: is het beleid
Ik zeg: waarom die ouwe graftak niet dan? (in werkelijkheid iets genancueerder gezegd)
Zij: uuuh.... uuuh....
Ik zeg: wie denk je wel niet dat je bent om mij van diefstal te beschuldigen? Waar is je baas, want die wil ik spreken!
Zij: ja maar.... uuuh... dat kan niet bla bla bla
Ik pak zon pot jam op, laat ik vallen, zeg ik: o... o... wat doe ik nu? Ach ja als het kapot is hoef ik het ook niet meer.
Toen was ze stil heheh
Toen ben ik weggelopen, luchtte wel erg op trouwens.
Je wordt met de dag zieligerquote:Op maandag 7 mei 2007 21:22 schreef zure_apple het volgende:
Ik vraag zo aan die cassiere: waarom wil je dat?
Zegt ze: ja dat is het beleid
Ik zeg: denk je dat ik iets gejat heb ofzo?
Zegt ze: Nee
Ik zeg: nou dan hoef je er toch ook niet in te kijken
Moest ze even nadenken natuurlijk, zegt ze nogmaals: is het beleid
Ik zeg: waarom die ouwe graftak niet dan? (in werkelijkheid iets genancueerder gezegd)
Zij: uuuh.... uuuh....
Ik zeg: wie denk je wel niet dat je bent om mij van diefstal te beschuldigen? Waar is je baas, want die wil ik spreken!
Zij: ja maar.... uuuh... dat kan niet bla bla bla
Ik pak zon pot jam op, laat ik vallen, zeg ik: o... o... wat doe ik nu? Ach ja als het kapot is hoef ik het ook niet meer.
Toen was ze stil heheh
Toen ben ik weggelopen, luchtte wel erg op trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |