Nee en daarom deze reeks, morgen komt part 2quote:
Je hebt nu weer iets te doen?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nee en daarom deze reeks, morgen komt part 2
nee we hebben part 2 al opgenomen, maar zetten er elke dag 1 op om julie te vermaken :pquote:
als je ze nu allemaal er gewoon opzet kan ik me mss 2,5 min vermaken, dan kan ik me morgen gewoon concentreren op het vervelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nee we hebben part 2 al opgenomen, maar zetten er elke dag 1 op om julie te vermaken :p
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef shifto het volgende:
[..]
als je ze nu allemaal er gewoon opzet kan ik me mss 2,5 min vermaken, dan kan ik me morgen gewoon concentreren op het vervelen.
jammer..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:30 schreef Wanabe-modje het volgende:
Ik moest niet lachen..
Het lijkt net alsof het een jumpstyle filmpje is.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef Stinosss het volgende:
Waarom heb je die hoofdoek om je nek hangen btw?
ik ben niet in beeld, die gast is Jefferd, mijn kamergenoot, en waarom die doek? ja weetik ooknietquote:Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef Stinosss het volgende:
Tis eigenlijk best wel om te huilen![]()
![]()
Waarom heb je die hoofdoek om je nek hangen btw?
nu ga ik dus niet kijken...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof het een jumpstyle filmpje is.
het is geen jumpstyle echtwaar..quote:
Jefferd!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef Tha-CheF het volgende:
Waarom is 1 kant van de muur niet gewoon een deur,
die op dat moment dat die jongen aan komt rollen net geopend wordt.
Dan viel er toch nog iets te lachen...
nu is het gewoon om te huilen zo slecht
De andere 9 hoef je hier niet te posten hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 17:21 schreef ryangozer het volgende:
Ik en een huisgenoot van me hebben een filmpje gemaakt, zie maar wat je ervan vind, deel 2 t/m 10 komen later...
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kaWIAHm2LH8"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kaWIAHm2LH8" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>
btw jefferd is degene in beeld en ik (ryangozer) geef het commentaar.
morgen part 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |