Ik weet dat het usb-kabeltje heet, maar toen ik zocht op de combinatie camera/usbdinges kreeg ik usb-kabel U8...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
USB staat er
Maar is mini-USB, niet die gebruikelijke aansluiting
Ha! Zo gek ben ik dus nietquote:Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt ook een u6 usb kabel, die van haar moet een u8.
Hmm ik zal eens kijken danquote:Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt ook een u4 en 5 usb kabel, die van haar moet een u8.
Ik ook! Na ruim anderhalf uurquote:
Gelijk heb jequote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef es70 het volgende:
Ik heb mijn geweten aardig weten te sussen.
Die domme toerist had gewoon zijn camera niet moeten laten slingeren. Instellingen even veranderd van Duits naar Nederlands, helemaal goed
.
Ik heb de dinges al geformatteerdquote:Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Post die foto's nou ff
Graag gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef JDude het volgende:
Lang leve de privétaxi van Kuuk voor het vervangend treinvervoer.
Dan moet ik weer van login veranderenquote:
email is voor mensen met vriendenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al overgestapt naar de nieuwe Yahoo Mail Beta? De hele wereld is er helemaalover, maar ik kan nou dus nergens meer bij. En die onzin van "onbeperkte opslagruimte" was ook een goddamn fucking hoax want ik kan nu, BETAALD
van 1 naar 2 GB upgraden. Flikker eens op zeg
Oh ja, en "je kunt altijd terug als het niet bevalt" is ook niet waar dus.
Nou ja, so long Yahoo
Oh ja, het kan wel. Moet je eerst uit- en weer inloggen, dan krijg je TIJDENS het inloggen 3 seconden een linkje "Switch back". Prutz0rzquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, ik typ meestal tegen een muur, virtueel danquote:
Heb er hier geen problemen meequote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al overgestapt naar de nieuwe Yahoo Mail Beta? De hele wereld is er helemaalover, maar ik kan nou dus nergens meer bij. En die onzin van "onbeperkte opslagruimte" was ook een goddamn fucking hoax want ik kan nu, BETAALD
van 1 naar 2 GB upgraden. Flikker eens op zeg
Nou ja, so long Yahoo
Nee, voor mensen met ouders die niet van hun cyber-identiteit en shizzle op de hoogte hoeven te zijn. En die graag de naam van hun eigen zoon in het "Afzender" veld willen zienquote:
Ik heb keurig al mijn mapjes links staan, maar ik kan een gat in mijn monitor klikken voordat er ever ooit wat gebeurtquote:
Hier ook firefoxquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb keurig al mijn mapjes links staan, maar ik kan een gat in mijn monitor klikken voordat er ever ooit wat gebeurt
Welke browser gebruik je? Ik Firefox 2.0
13euro64quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef es70 het volgende:
Sodeknetter zeg... Iemand enig idee wat een typcursusje vandaag de dag kost.
Ik wel. Helaas pindakaas, we plakken wel stickers op een overtollig toetsenbord, ik heb nog een cursus hier liggen...
Niet helemaalquote:
Huh?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef es70 het volgende:
typmachine,
Ik hoor net dat ik typcursussen ga verzorgenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Inschrijfgeld 15 euro
Cursusgeld als je betaald bij inschrijving (acceptgiro) 170 euro
Als je op de eerste les betaald (acceptgiro), 180 euro
Wil je in twee termijnen (acceptgiro)? 2x90 euro
4 termijnen (acceptgiro)? 4x48 euro
Contant in 2 keer? 2x95 euro
Contant in 4 keer? 4x55 euro
Dan nog de huur van de typmachine, 1x 35 euro
Verzekeringetje tegen het uit elkaar laten stuiteren op straat ofzo (eigen risico 25 euro) nog eens 5 euro
Hatsiekiedee.
tv digital extra, nergens problemen meequote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
TV's zijn echt KUT
Ik wil Snooker zien. En dat is op Eurosport. Straks. En ik heb wel Turkije 1 t/m Turkije 114, RAI UNO t/m RAI CINQUECENTAMILE, allemaal vreselijk boeiende belspelletjes,
MAAR GEEN EUROSPORT
en ik kan het wel gaan zoeken nu. EN dan zal ik het heus wel vinden ook. Maar dan ben ik weer al mijn andere kutzenders kwijtArgh sterf
Neukzooi
Flessiequote:
Dat komt wel goedquote:Op maandag 7 mei 2007 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben nog iets meer water nodig dan vandaag
[afbeelding]
Goed zoeken online, daar zijn ze te vinden. Gratisquote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Inschrijfgeld 15 euro
Cursusgeld als je betaald bij inschrijving (acceptgiro) 170 euro
Als je op de eerste les betaald (acceptgiro), 180 euro
Wil je in twee termijnen (acceptgiro)? 2x90 euro
4 termijnen (acceptgiro)? 4x48 euro
Contant in 2 keer? 2x95 euro
Contant in 4 keer? 4x55 euro
Dan nog de huur van de typmachine, 1x 35 euro
Verzekeringetje tegen het uit elkaar laten stuiteren op straat ofzo (eigen risico 25 euro) nog eens 5 euro
Hatsiekiedee.
Oh ja, plus dat je naar iedere zender 10 minuten moet kijken in de hoop dat de reclame misschien zo afgelopen is om dan te kunnen kijken of DAAR misschien iets komt wat je wil zienquote:
Ja, nogal een achterhaald concept idd, typmachinesquote:
Hoe dan ook, je wordt in alle talen genaaid als je 35 euro betaalt voor de HUUR van een TYPMACHINE.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, nogal een achterhaald concept idd, typmachines.
Er zwerft hier vast nog wel een tobo in het rondquote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je wordt in alle talen genaaid als je 35 euro betaalt voor de HUUR van een TYPMACHINE.
Bedenk dat de KOOP van een TOETSENBORD met uiterlijk de helft wel gedaan moet zijn. En anders is er vast wel ergens een vriendelijke bekende die nog ergens een ramplank over heeftNee, de envelop met dat kabeltje zit al dicht
![]()
Nou hieroquote:Op maandag 7 mei 2007 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zwerft hier vast nog wel een tobo in het rond. En anders heb ik een goed excuus om zo'n water/thee/koffieproof ding aan te schaffen
.
'slaap'zequote:
werk zequote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Zonde ja.
Maar werk roept.. Tot elders op deze dag
quote:
hoiquote:
je moeder!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:34 schreef JDude het volgende:
Wat zij zegt.
Welnee, wel ben ik erachter gekomen dat ik een halve lekkage heb ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo? Ben je vrij?
Oh dat is wel klotequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Welnee, wel ben ik erachter gekomen dat ik een halve lekkage heb ofzo. Vanavond maar even langs de hospita gaan
Een halve lekkagequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Welnee, wel ben ik erachter gekomen dat ik een halve lekkage heb ofzo. Vanavond maar even langs de hospita gaan
Rug: al iets beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met je rug en overige gewonde ledematen Fles?
Kuukskequote:
Hehe. Met je opmerkingsvermogen is in ieder geval niets mis.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Rug: al iets beter
Knie: einde beperkingen
Enkel: nog beetje gevoelig
Voet: bijna weer in orde
Kloof: gaat goed met die zalf, maar het eelt wordt niet minder. moet ik nou ook nog met dat schuurgevalletje aan de gang?
Elleboog: zie enkel
Lever: komt wel weer goed
Brein: reddeloos verloren.
Anders nog iets?
Bakkie maar dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehe. Met je opmerkingsvermogen is in ieder geval niets mis.
Verder niets.
Goed plan.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Google Images op "Kuukske": 1e hit.
Ik was gewoon op zoek naar een ploatie van een kuukskequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:38 schreef JDude het volgende:
Kuukske wil ik anders best op het strand zien heur!
Ik neem oe ook niks kwaolik! En zoeen Kuukske bij de koffie lust ik ook wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was gewoon op zoek naar een ploatie van een kuukskeVeur bie de koffie.
Jamaar jamaar, denk je eens inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
Ik neem oe ook niks kwaolik! En zoeen Kuukske bij de koffie lust ik ook wel.
Dat wist ik alquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik lijk niet echt op dat 300 kilo bloot nijlpaard wat raar praat op dat plaatje. Misschien is dat een geruststelling?
Heb jij hazelnootcreme tussen de ene en de andere helft?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Als je heel goed kijkt en een brede fantasie hebt, lijk ik wel op een bokkepootje.
Nee. Tenzij je het er op smeert.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij hazelnootcreme tussen de ene en de andere helft?
Weer eens wat anders dan een cameltoe!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Als je heel goed kijkt en een brede fantasie hebt, lijk ik wel op een bokkepootje.
Wil je me open snijden dan?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan nog ff met je kop en je voeten in een bak chocola dompelen
Chocoladezwembad?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan nog ff met je kop en je voeten in een bak chocola dompelen
De droom van iedere vrouw.quote:
Van mij mag je ook wel meedoen hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Zal ik jullie even alleen laten?
Is het in de vorm van een mislukte ster?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een badkamerradio'tje gekregen van m'n baas.
Jij mag r straks opetenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef JDude het volgende:
Zal ik jullie even alleen laten?
Nee een soort platte ufo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
Is het in de vorm van een mislukte ster?
Mag die in de douche? Ah toe?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Ja hoor. Hij is nog blauw ook!quote:
Douchen met muziek is dan wel weer lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon de radio wat harder zetten kan ook. Schijt aan de buren!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Douchen met muziek is dan wel weer lekker
Even in de magnetron bij een kopje koffie.quote:
Is ook nog een optie iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de radio wat harder zetten kan ook. Schijt aan de buren!
Gewoon die wafel stomen bovenop de koffiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even in de magnetron bij een kopje koffie.
Is ook een handige optie inderdaad.quote:
Ik hang echt te vaak in seks rondquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon die wafel stomen bovenop de koffie
Jij maakt stroopwafels ergens anders warm en smeuiig mee?quote:
Ik probeer mental images te maken, maar het lukt me niet....quote:
Ik las swaffelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij maakt stroopwafels ergens anders warm en smeuiig mee?
Dat is inderdaad een optie, maar toch vind ik koude stroopwafels het lekkerstequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even in de magnetron bij een kopje koffie.
Ik snap sommige topics niet. Maar ik kom dan ook niet in [SEX]quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik las swaffel
Komt echt omdat ik dus net in het topic over swaffelen zat te lezen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap sommige topics niet. Maar ik kom dan ook niet in [SEX]
Daarom kom ik er ook niet. Veel leuker om zelf uit te proberenquote:
Gelukkig heb ik brood mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
Praten over koekjes maakt hongerig.
Zoek ergens eens naar Sesamstraat - Ik wil je happen (ja, zo heet het echtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
Praten over koekjes maakt hongerig.
Mijn brood heb ik een uur geleden al opgegetenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig heb ik brood mee.
Nu je het zo zegt, gaat er wel een belletje rinkelen in m'n achterhoofd! Als ik thuis ben ga ik eens kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoek ergens eens naar Sesamstraat - Ik wil je happen (ja, zo heet het echt)
Lied van Koekiemonster die helemaal verliefd is op allerlei soorten koekjes en zo
Het gaat zoiets vanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Nu je het zo zegt, gaat er wel een belletje rinkelen in m'n achterhoofd! Als ik thuis ben ga ik eens kijken.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil je happen happen happen!
Ik voel je knappen knappen knappen!
Nja, heb altijd 6 boterhammen mee gehad, nu 5 stuks met 2 stuks fruit, en dan kijken of ik wat aan gewicht kan verliezen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn brood heb ik een uur geleden al opgegeten
Zes boterhammen. Dat krijg ik op een dag nog niet weg. Ik neem er meestal 2 of 3 mee, een zakje tomaatjes, worteltjes of komkommer en een appelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:53 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, heb altijd 6 boterhammen mee gehad, nu 5 stuks met 2 stuks fruit, en dan kijken of ik wat aan gewicht kan verliezen...
Ben godver geen paardquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
een zakje tomaatjes, worteltjes of komkommer en een appel
Zo'n schattig konijntje dan?quote:
Oh, en 's ochtends 3 sesam crackers van Wasaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zes boterhammen. Dat krijg ik op een dag nog niet weg. Ik neem er meestal 2 of 3 mee, een zakje tomaatjes, worteltjes of komkommer en een appel
Ok, dat vind ik dan weer weinigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, en 's ochtends 3 sesam crackers van Wasa![]()
Binnenkort bak ik een Oreo cheesecake voor je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef JDude het volgende:
Ik moest me net ernstig beheersen. Ik liep langs de AH. En daar hebben ze Oreo's. Maar het is me gelukt.
Dat is toch iets met ijs en chocola?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Binnenkort bak ik een Oreo cheesecake voor je.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
Binnenkort bak ik een Oreo cheesecake voor je.
Een Oreo is zo'n zwart koekje met van dat witte vanille spul ertussen. En je hebt ze dan ook nog in een melkchocolade en witte chocolade variantquote:
Als je op zulke korte termijn lekker lang vrij kunt krijgen zou ik het zeker doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik volgende week voor een vakantie naar thailand vertrekken
Daar is het thaise eten natuurlijk nog beter
Ik heb dan al vrij, kom 3 dagen tekort maar die krijg ik er dan hopelijk wel bijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je op zulke korte termijn lekker lang vrij kunt krijgen zou ik het zeker doen.
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een Oreo is zo'n zwart koekje met van dat witte vanille spul ertussen. En je hebt ze dan ook nog in een melkchocolade en witte chocolade variant
Kwarktaart.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja.
Maar dat is toch ransknettersmerig vies goor spuug bahin een kaastaart?
Je hebt dan al lang vrijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb dan al vrij, kom 3 dagen tekort maar die krijg ik er dan hopelijk wel bij
Dat weet ik nog niet.quote:
Van mij mag je. Ik moet nog steeds verzinnen wat te doen met 2 maanden vrijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik volgende week voor een vakantie naar thailand vertrekken
Daar is het thaise eten natuurlijk nog beter
Daar doe ik niet aanquote:
Ik bel wel even naar de oudjes.quote:
Dan zou ik de 31e weer terug komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt dan al lang vrij. Daar ga je niet voor 14 dagen heen (lijkt mij iig).
Op vakantie gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik moet nog steeds verzinnen wat te doen met 2 maanden vrij
Ik vind eigenlijk dat zodra je zelf kinderen hebt je niet meer je eigen moeder zou moeten... Moederdag bestaat uit: te lang in bed moeten blijven liggen of te vroeg gewekt worden met kruimelsquote:
Hoeveel dagen is dat danquote:
En nieuwe manquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef es70 het volgende:
Ik krijg trouwens wel een übergaaf kadootje van Pat. Niet voor moederdag, ik ben z'n moeder niet
.
Heb ik die nodigquote:
Geen idee, ken de huidige niet hequote:
Die zonnebril?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef es70 het volgende:
Ik krijg trouwens wel een übergaaf kadootje van Pat. Niet voor moederdag, ik ben z'n moeder niet
.
die had je wel kunnen leren kennenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, ken de huidige niet he
Have fun in de bieb
Je kunt ook iemand anders gaan vervelenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik verveel me enigszins.
*Meldt.quote:
Ikl ben echt gek op de actionquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
Ahh lekker goedkoop. Niks pauperigs aan.
Er kan wel meer hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die had je wel kunnen leren kennen
Ja precies. Enige nadeel is de drukte bij Action af en toe maarja. Ik ben er al in maanden niet meer geweest eigenlijk. Ik zou niet weten waar 'ie bij ons in de stad zitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ikl ben echt gek op de actionen wibra heeft ook best leuke dingen en zeeman ook, ik vind het heerlijke winkels
en wat anderen ervan denken
![]()
Ik loop je al te vervelen maar ik krijg geen reactiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef JDude het volgende:
*Meldt.
Ik pak straks bus naar station en dan andere bus, ach OVquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja precies. Enige nadeel is de drukte bij Action af en toe maarja. Ik ben er al in maanden niet meer geweest eigenlijk. Ik zou niet weten waar 'ie bij ons in de stad zit![]()
In de Lunetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Ja precies. Enige nadeel is de drukte bij Action af en toe maarja. Ik ben er al in maanden niet meer geweest eigenlijk. Ik zou niet weten waar 'ie bij ons in de stad zit![]()
Het gaat meer om de bestemming waar naar toequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op vakantie gaan
Of is je vrouw het daar niet mee eens?
We doen er gewoon niet aan. Ook niet aan kinderen. Ik doe ook niet aan uitslapen. Stom ritme van mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat zodra je zelf kinderen hebt je niet meer je eigen moeder zou moeten... Moederdag bestaat uit: te lang in bed moeten blijven liggen of te vroeg gewekt worden met kruimels, het aanhoren van de gedichtjes die de kinderen op school hebben geleerd
en het uitpakken van de geknutselde kadootjes... Dan opstaan en de hele dag van hot naar her rennen om 's avond uitgeput op de bank te ploffen
.
Joh. Bij de Toys 'R Us.quote:
Nah, ik kan er wel een paar bedenken. Maar ik heb alle routes van Breda ook al wel zowat gezien jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Niets zo leuk als een beetje door de stad bussen.
Precies ja.quote:
Alles behalve Breda Noord.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef JDude het volgende:
Nah, ik kan er wel een paar bedenken. Maar ik heb alle routes van Breda ook al wel zowat gezien ja.
een beetje door de wereld treinen is beter.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Niets zo leuk als een beetje door de stad bussen.
Oja, ik zal vanavond eens even overleg plegen met JD over onze gezamenlijke toer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
een beetje door de wereld treinen is beter.
Kijk maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik zal vanavond eens even overleg plegen met JD over onze gezamenlijke toer.
Bestemmingen enzo.
Ik heb vernomen dat België puike terrassen heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ik zal vanavond eens even overleg plegen met JD over onze gezamenlijke toer.
Bestemmingen enzo.
Ik heb ondervonden dat België puike terassen heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:31 schreef JDude het volgende:
Ik heb vernomen dat België puike terrassen heeft.
Ik eergisteren nog.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef JDude het volgende:
Ik ben nog nooit in Brussel geweest.
Nouja, ik heb er wel eens hopeloos vastgestaan op de ring. Maar dat telt niet echt, hm?quote:
Iets leuks waar je duiken kan toch wel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat meer om de bestemming waar naar toe
Nope, die mag ik (wel voor een aangepaste prijs) gewoon kopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Die zonnebril?
En goedemiddag allemaal
De huidige bevalt eigenlijk best goed, die hou ik toch maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, ken de huidige niet he
Have fun in de bieb
Bij de Action kun je hele leuke dingen vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij de Action kan je enkel leuke dingen vinden, hebben ze 't niet vind je het vaak nergens andersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij de Action kun je hele leuke dingen vinden![]()
.
Ik en mijn geweten zijn weer okay.
Sla hem in elkaar en schrans heel die trommel leeg. Mors flink veel kruimelsch. En ros dan de tape uit de beveilgingscamera. Leuk voor thuis.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:07 schreef Kuukske het volgende:
Gloeiende. Mijn collega zet hier een koekjestrommel met van die chocolade koekjes neer.
Het is een zij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Sla hem in elkaar en schrans heel die trommel leeg. Mors flink veel kruimelsch. En ros dan de tape uit de beveilgingscamera. Leuk voor thuis.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sla haar in elkaar en schrans heel die trommel leeg. Mors flink veel kruimelsch. En ros dan de tape uit de beveilgingscamera. Leuk voor thuis.
quote:
Dan bijten, haren trekken, ogen uitkrabben. Je weet wel, wijvenkijf.quote:
Oja. En dan het liefst in modder enzo zeker?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan bijten, haren trekken, ogen uitkrabben. Je weet wel, wijvenkijf.
Met zo min mogelijk klerenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja. En dan het liefst in modder enzo zeker?
Mits lekkere tieten. Ik kom niet naar theezakjes kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja. En dan het liefst in modder enzo zeker?
Dat vinden wij ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef Kuukske het volgende:
De gedachtengang van de man. Zo sim-pel doch vermakelijk.
Braaf zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou van mannen.
Dat heb ik dan weer wat minderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou van mannen.
Meerdere zelfs?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou van mannen.
Van jou en je alter-ego.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ik heb iedereen weer weggejaagd.
tip: gebruik naaktfotos om ze weer terug te krijgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ik heb iedereen weer weggejaagd.
Stiekem ben ik een schatje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat komt vast omdat je een onuitstaanbaar mormel bent.
Jullie zijn weer terug dus die hoef ik nu niet in te zetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Pheno het volgende:
tip: gebruik naaktfotos om ze weer terug te krijgen
fles, zullen we weer weg gaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie zijn weer terug dus die hoef ik nu niet in te zetten.
Ja, dan kan Kuuk naaktfoto's gaan maken. Die heeft ze straks nodig.quote:
Wat verandert iedereen allemaal van baan johquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef Sjowhan het volgende:
Krijg ik net te horen dat mijn directe collega weggaat.
En dat terwijl ik af en toe ook het gevoel heb dat ik iets anders moet gaan zoeken
Wat is het nut van foto's voor jou dan?quote:
Goed puntquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het nut van foto's voor jou dan?
Je moet watquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat verandert iedereen allemaal van baan joh.
Ja inderdaad. Ik ben hier ook nog niet zo heel lang werkzaam.quote:
Als ik maar een kans krijg waar ik wil werken dan heb ik een reistijd van een kwartiertje met de auto. Ipv anderhalf uur toeristisch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ben hier ook nog niet zo heel lang werkzaam.
Ik ben wel stukken gelukkiger nu.
Dan heb je 's morgens ineens tijd over.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
Als ik maar een kans krijg waar ik wil werken dan heb ik een reistijd van een kwartiertje met de auto. Ipv anderhalf uur toeristisch.
Ik over eh.. 2,5 weekquote:
En nou nog een Typmachine hurenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:57 schreef es70 het volgende:
De bieb. Typcursus op cd-rom voor 1 euro 50
.
Jaquote:
Had ze niet gisteren ook al tortellini trouwens?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:07 schreef es70 het volgende:
Let op je zelf of, nog beter, op je 13-jarige dochter die apezat en zwanger van een feestje komt.
Niet zwangerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ze niet gisteren ook al tortellini trouwens?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef es70 het volgende:
Je moet je kinderen met 12 jaar laten drinken, want dat doet iedereen...
Ik bemoei me lekker met niemand, alleen met mijn eigen zooitjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En je moet je met iedereen bemoeien, dat doet iedereen
Dorpscultuurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]Is de maatschappij al zo verslechterd?
Hejjal zat genoeg anquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef es70 het volgende:
Ik bemoei me lekker met niemand, alleen met mijn eigen zooitje.
Tjeumug.quote:
In tegenstelling tot drugs (wat dus kennelijk echt niet okay wordt gevonden), is drinken wel okay. Pa en moe gaan op zaterdag naar de bar, en de jeugd die de kroegleeftijd nog niet heeft heeft 'zitjes'. Ze staan bij de supermarkt om aan de 16-jarigen te vragen of die even blikjes bier of andere drank wil halen en hebben het reuze gezelligquote:
Vind ik ookquote:
Oke danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef es70 het volgende:
In tegenstelling tot drugs (wat dus kennelijk echt niet okay wordt gevonden), is drinken wel okay. Pa en moe gaan op zaterdag naar de bar, en de jeugd die de kroegleeftijd nog niet heeft heeft 'zitjes'. Ze staan bij de supermarkt om aan de 16-jarigen te vragen of die even blikjes bier of andere drank wil halen en hebben het reuze gezellig.
quote:
quote:
quote:
Onweer hier nuquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:58 schreef es70 het volgende:
Noodweer hier... Onweer, stortbuien, harde wind, hagel.
En Storm was net de deur uit om te gaan trainen...
In Amsterdam was er net ook niets meer dan een paar spettertjes terwijl ik hier door het huis moest hollen om ramen op een kier te gaan zetten. Denk dat het zo'n vaart niet zal lopen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm ik ga dan maar snel nog wat te eten halen voor t hier ook losbarst
Die roept het ook wel over zich af met zo'n naamquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:58 schreef es70 het volgende:
En Storm was net de deur uit om te gaan trainen...
Droog met zelfs een voorzichtig zonnetje in Bredaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
aardig donkere luchten hier nu ook, maar heb het eten voor mn neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |