Ik weet dat het usb-kabeltje heet, maar toen ik zocht op de combinatie camera/usbdinges kreeg ik usb-kabel U8...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
USB staat er
Maar is mini-USB, niet die gebruikelijke aansluiting
Ha! Zo gek ben ik dus nietquote:Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt ook een u6 usb kabel, die van haar moet een u8.
Hmm ik zal eens kijken danquote:Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt ook een u4 en 5 usb kabel, die van haar moet een u8.
Ik ook! Na ruim anderhalf uurquote:
Gelijk heb jequote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef es70 het volgende:
Ik heb mijn geweten aardig weten te sussen.
Die domme toerist had gewoon zijn camera niet moeten laten slingeren. Instellingen even veranderd van Duits naar Nederlands, helemaal goed
.
Ik heb de dinges al geformatteerdquote:Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Post die foto's nou ff
Graag gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef JDude het volgende:
Lang leve de privétaxi van Kuuk voor het vervangend treinvervoer.
Dan moet ik weer van login veranderenquote:
email is voor mensen met vriendenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al overgestapt naar de nieuwe Yahoo Mail Beta? De hele wereld is er helemaalover, maar ik kan nou dus nergens meer bij. En die onzin van "onbeperkte opslagruimte" was ook een goddamn fucking hoax want ik kan nu, BETAALD
van 1 naar 2 GB upgraden. Flikker eens op zeg
Oh ja, en "je kunt altijd terug als het niet bevalt" is ook niet waar dus.
Nou ja, so long Yahoo
Oh ja, het kan wel. Moet je eerst uit- en weer inloggen, dan krijg je TIJDENS het inloggen 3 seconden een linkje "Switch back". Prutz0rzquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, ik typ meestal tegen een muur, virtueel danquote:
Heb er hier geen problemen meequote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al overgestapt naar de nieuwe Yahoo Mail Beta? De hele wereld is er helemaalover, maar ik kan nou dus nergens meer bij. En die onzin van "onbeperkte opslagruimte" was ook een goddamn fucking hoax want ik kan nu, BETAALD
van 1 naar 2 GB upgraden. Flikker eens op zeg
Nou ja, so long Yahoo
Nee, voor mensen met ouders die niet van hun cyber-identiteit en shizzle op de hoogte hoeven te zijn. En die graag de naam van hun eigen zoon in het "Afzender" veld willen zienquote:
Ik heb keurig al mijn mapjes links staan, maar ik kan een gat in mijn monitor klikken voordat er ever ooit wat gebeurtquote:
Hier ook firefoxquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb keurig al mijn mapjes links staan, maar ik kan een gat in mijn monitor klikken voordat er ever ooit wat gebeurt
Welke browser gebruik je? Ik Firefox 2.0
13euro64quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef es70 het volgende:
Sodeknetter zeg... Iemand enig idee wat een typcursusje vandaag de dag kost.
Ik wel. Helaas pindakaas, we plakken wel stickers op een overtollig toetsenbord, ik heb nog een cursus hier liggen...
Niet helemaalquote:
Huh?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef es70 het volgende:
typmachine,
Ik hoor net dat ik typcursussen ga verzorgenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Inschrijfgeld 15 euro
Cursusgeld als je betaald bij inschrijving (acceptgiro) 170 euro
Als je op de eerste les betaald (acceptgiro), 180 euro
Wil je in twee termijnen (acceptgiro)? 2x90 euro
4 termijnen (acceptgiro)? 4x48 euro
Contant in 2 keer? 2x95 euro
Contant in 4 keer? 4x55 euro
Dan nog de huur van de typmachine, 1x 35 euro
Verzekeringetje tegen het uit elkaar laten stuiteren op straat ofzo (eigen risico 25 euro) nog eens 5 euro
Hatsiekiedee.
tv digital extra, nergens problemen meequote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
TV's zijn echt KUT
Ik wil Snooker zien. En dat is op Eurosport. Straks. En ik heb wel Turkije 1 t/m Turkije 114, RAI UNO t/m RAI CINQUECENTAMILE, allemaal vreselijk boeiende belspelletjes,
MAAR GEEN EUROSPORT
en ik kan het wel gaan zoeken nu. EN dan zal ik het heus wel vinden ook. Maar dan ben ik weer al mijn andere kutzenders kwijtArgh sterf
Neukzooi
Flessiequote:
Dat komt wel goedquote:Op maandag 7 mei 2007 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben nog iets meer water nodig dan vandaag
[afbeelding]
Goed zoeken online, daar zijn ze te vinden. Gratisquote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Inschrijfgeld 15 euro
Cursusgeld als je betaald bij inschrijving (acceptgiro) 170 euro
Als je op de eerste les betaald (acceptgiro), 180 euro
Wil je in twee termijnen (acceptgiro)? 2x90 euro
4 termijnen (acceptgiro)? 4x48 euro
Contant in 2 keer? 2x95 euro
Contant in 4 keer? 4x55 euro
Dan nog de huur van de typmachine, 1x 35 euro
Verzekeringetje tegen het uit elkaar laten stuiteren op straat ofzo (eigen risico 25 euro) nog eens 5 euro
Hatsiekiedee.
Oh ja, plus dat je naar iedere zender 10 minuten moet kijken in de hoop dat de reclame misschien zo afgelopen is om dan te kunnen kijken of DAAR misschien iets komt wat je wil zienquote:
Ja, nogal een achterhaald concept idd, typmachinesquote:
Hoe dan ook, je wordt in alle talen genaaid als je 35 euro betaalt voor de HUUR van een TYPMACHINE.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, nogal een achterhaald concept idd, typmachines.
Er zwerft hier vast nog wel een tobo in het rondquote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je wordt in alle talen genaaid als je 35 euro betaalt voor de HUUR van een TYPMACHINE.
Bedenk dat de KOOP van een TOETSENBORD met uiterlijk de helft wel gedaan moet zijn. En anders is er vast wel ergens een vriendelijke bekende die nog ergens een ramplank over heeftNee, de envelop met dat kabeltje zit al dicht
![]()
Nou hieroquote:Op maandag 7 mei 2007 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zwerft hier vast nog wel een tobo in het rond. En anders heb ik een goed excuus om zo'n water/thee/koffieproof ding aan te schaffen
.
'slaap'zequote:
werk zequote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Zonde ja.
Maar werk roept.. Tot elders op deze dag
quote:
hoiquote:
je moeder!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:34 schreef JDude het volgende:
Wat zij zegt.
Welnee, wel ben ik erachter gekomen dat ik een halve lekkage heb ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo? Ben je vrij?
Oh dat is wel klotequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Welnee, wel ben ik erachter gekomen dat ik een halve lekkage heb ofzo. Vanavond maar even langs de hospita gaan
Een halve lekkagequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Welnee, wel ben ik erachter gekomen dat ik een halve lekkage heb ofzo. Vanavond maar even langs de hospita gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |