Het gaat dus wel weer de goede kant op met je zusje?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n zusje is 'm snel gepeerd toen ze thuiskwam is aan het knolhobbelen
Afhaakster
Maar met M gaat het goed, vriendschappelijk gezien dan. nuthin' mo, nuthin' less
Oow.. je zusje is zoeen knolhobbeltypjequote:Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n zusje is 'm snel gepeerd toen ze thuiskwam is aan het knolhobbelen
Afhaakster
Maar met M gaat het goed, vriendschappelijk gezien dan. nuthin' mo, nuthin' less
ja, die ging boodschappen doenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
He, zag ik muck niet voorbij kachelen ergens in het vorige topic?
nee...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
He, zag ik muck niet voorbij kachelen ergens in het vorige topic?
trouwen?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
nee...
Die werkt de hele dag en daarna komt ze hierheen om te trouwen...![]()
Wel??quote:
't gaat puik met m'n zusjequote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat dus wel weer de goede kant op met je zusje?![]()
Nou ja, goed... in dit weer op het peerd....![]()
M.... gewoon negeren..!![]()
Neuh, heeft ze niks over gezegd.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow.. je zusje is zoeen knolhobbeltypje![]()
Jmmr dat het met M niet meer wordt... al uitleg gehad over de vaagheden?
quote:
Je hebt weer heel wat gemist gister...quote:
Hoe moet ik die hand houden voordat je geloof dat ie echt is?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, die koffie is echt, dat beeldscherm met FOk! is echt.
![]()
Maarrrrr..........![]()
Is die hand wel echt van jou?![]()
MMmm?![]()
Nou???!??!
vertel..quote:
een vriendschappelijke beurt?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't gaat puik met m'n zusje
Ze zit op paerdreyden in een stal gewoon, zo'n knettergrote, waar je ook kan rennen enzo![]()
't is maar waar je van houdt he, prop die paarden maar onder m'n motorkap, veel mooier
Maarreh, negeren vind ik ook wel ver gaan...
Misschien kan ik d'r misschien binnenkort even een vriendschappelijke beurt geven
[..]
Neuh, heeft ze niks over gezegd.
Wel dat ze afgelopen week niet echt bereikbaar was omdat ze volledig naar de terror geweest is, paar keer out gegaan enzo, rare verhalen.
ikquote:Op maandag 7 mei 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wie gaat er nou weer trouwen met muck?
dan zet je wat anders opquote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme zeg, [excuses voor het taalgebruik] wat een kutmuziek staat hier aan
Zelfs al was ie echt, is is wel van jou!?!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe moet ik die hand houden voordat je geloof dat ie echt is?
Ja, iets van jamiroquai, een of andere gare cdquote:Op maandag 7 mei 2007 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
dan zet je wat anders op![]()
wat staat er aan dan?
Ja, dan moet ik een foto maken, van mezelf met deze hand aan m'n arm vast...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfs al was ie echt, is is wel van jou!?!![]()
Ik zei gisteren iets van:quote:Op maandag 7 mei 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wie gaat er nou weer trouwen met muck?
quote:"ik heb het vlees in de marinade gezet..."
Zij: "wil je met me trouwen?"
Ik: "waar? wanneer?"![]()
Zij: "morgen!"![]()
Ik: "hmmmm, moet wel werken.."![]()
Zij: "Ik ook..."dan maar daarna!
![]()
Laten we voor de grap gewoon aannemen dat het daadwerkelijk jouw hand isquote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een foto maken, van mezelf met deze hand aan m'n arm vast...
En zelfs dan hoeft ie nog niet eens van mij te zijn
gaat wel ver nu
Probeer het eens met Frank&Mirellaquote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, iets van jamiroquai, een of andere gare cd
Kutrommel
Maar ik weet niet wat ik wil luisteren.
Heb nu maar effe jawat! aangezet
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het eens met Frank&Mirella![]()
What da fuck? Jij hebt toch al een vriending? Of ben jij Lars? Nee, jij bent M.....quote:
met watquote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het eens met Frank&Mirella![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Laten we voor de grap gewoon aannemen dat het daadwerkelijk jouw hand is
Jaja, ik weetquote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
...wat een aanname...
zulks een gedurfdheid...
![]()
Ok, maar dat bewijst niet dat je de koffie ook hebt opgedronkenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Laten we voor de grap gewoon aannemen dat het daadwerkelijk jouw hand is
Vaagheid alom!!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
What da fuck? Jij hebt toch al een vriending? Of ben jij Lars? Nee, jij bent M.....Vaagheid
Ja, over dat miljonair worden gesproken, ik moet daar even wat vaart achterzetten, heb net een nieuwe auto besteldquote:
Nee duhuh...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, maar dat bewijst niet dat je de koffie ook hebt opgedronken![]()
Oow.. haha, nee, dan snap ik het kader alquote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Vaagheid alom!!![]()
Ja, het was meer als grap bedoeld uiteraerd!Eer-ik is ook op de hoogte, al doet zijn reactie anders vermoeden...
![]()
Hij had het meteen over haremuitbreiding!![]()
Fameus duo, wereldberoemd in heel nederland. Vroegah.quote:
Is er nog wat te beleven vandaag op de TU/e??quote:
een Gallardoquote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, over dat miljonair worden gesproken, ik moet daar even wat vaart achterzetten, heb net een nieuwe auto besteld
[afbeelding]
In de ijstijd...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fameus duo, wereldberoemd in heel nederland. Vroegah.![]()
Nee man, ik wil niet zo'n grote autoquote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
een Gallardo
doe dan meteen een Murciélago
Niet veel. Eerstejaars die tentamen UML hebbenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Is er nog wat te beleven vandaag op de TU/e??![]()
Anywayz... ik ga zelf toch liever voor de R8quote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee man, ik wil niet zo'n grote auto
En de aarsch van een murcielago is lelijk
edit:
en ze zijn niet bestuurbaar
[afbeelding]
UML.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet veel. Eerstejaars die tentamen UML hebben
Ik wil een Lotus. Weegt nix, blijft de wegenbelasting ook betaalbaar. En gaat harder de hoek om dan een F16.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee man, ik wil niet zo'n grote auto
En de aarsch van een murcielago is lelijk
edit:
en ze zijn niet bestuurbaar
[afbeelding]
Nee man, ik wil wel een oldskool sportwagenmerkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Anywayz... ik ga zelf toch liever voor de R8
mijn Renoquote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil een Lotus. Weegt nix, blijft de wegenbelasting ook betaalbaar. En gaat harder de hoek om dan een F16.
Maar ja, wat gaat er nou niet harder de hoek om dan een F16
Jaja, ga maar weer Artikelen Omboekenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef OA het volgende:
Zo. Nu eerst even een Bava werken...![]()
ff wat binnengekomen produkten boeken voor ontvangst!![]()
Whehe, idd, maar ik vind lotussen ook wat te klein, en als je geld hebt, boeit die wegenbelasting ook niet echtquote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil een Lotus. Weegt nix, blijft de wegenbelasting ook betaalbaar. En gaat harder de hoek om dan een F16.
Ik vrees vooral dat zoeen wagen onder mijn kont goed is voor de staatskas, (via het CJIB)quote:Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, idd, maar ik vind lotussen ook wat te klein, en als je geld hebt, boeit die wegenbelasting ook niet echt
Ik wil in elk geval een lage, vooral snelle auto
Ik denk alleen dat m'n rijstijl ietwat aangetast zal worden als ik zoiets onder m'n kont zou hebben
jij bent ook nog te jong voor je rijbewijsquote:Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef vdvorst het volgende:
die auto, die in de kreukels ligt, ik weet, ik kan niet rijden
Ja, dat denk ik ook, maar dat komt dan denk ik meer doordat ik zoiets heb van: ach, remmen kost me meer moeite dan straks even een acceptgiro op de brievenbus laten doen door de administratiquote:Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees vooral dat zoeen wagen onder mijn kont goed is voor de staatskas, (via het CJIB)
Er was eensch een losert die de wagen (Lotus Elise) van z'n pa meenam om te patsen in het Westland bij de kassen.... jeweets....quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Te jong voor KPD, te jong voor rijbewijs, pff,quote:
mooie verhalen zijn dat hequote:Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Er was eensch een losert die de wagen (Lotus Elise) van z'n pa meenam om te patsen in het Westland bij de kassen.... jeweets....![]()
Die kerel was dus pas 15 of 16...
![]()
Enniewees: hij dus heel de tijd heen en weer schuren bij de kassen, anderen erin laten rijden, etc...
En je mocht van hem alleen rijden als je een rijbewijs had...![]()
![]()
Dus hij ging weer ff een rondje crossen en bleef maar weg......totdat er iemand met het verhaal kwam dat er een Lotus Elise in puin om een lantaarnpaal lag....
![]()
![]()
Whehequote:Op maandag 7 mei 2007 16:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, maar dat komt dan denk ik meer doordat ik zoiets heb van: ach, remmen kost me meer moeite dan straks even een acceptgiro op de brievenbus laten doen door de administrati
ik heb in 2006 1395,nogwat aan het cjib geschonken
Oefen eerst wat met een leuk GTI-tje. Ik had vroegah een leuke 16klepperdepepper. 130 pk 800kgquote:Op maandag 7 mei 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, idd, maar ik vind lotussen ook wat te klein, en als je geld hebt, boeit die wegenbelasting ook niet echt
Ik wil in elk geval een lage, vooral snelle auto
Ik denk alleen dat m'n rijstijl ietwat aangetast zal worden als ik zoiets onder m'n kont zou hebben
Vraag ik me ook af...quote:
Ik had op 1 dag, 2 keer een boete van 125 euro, op dezelfde plek notabene, voor 80 rijden waar je 50 mocht. Ja, en begin niet van: oh, onverantwoordelijk, ga er zelf maar eens rijdenquote:
Ik weiger volkswagens te besturen, al helemaal gedrochten als dat (no offence)quote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oefen eerst wat met een leuk GTI-tje. Ik had vroegah een leuke 16klepperdepepper. 130 pk 800kg
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had op 1 dag, 2 keer een boete van 125 euro, op dezelfde plek notabene, voor 80 rijden waar je 50 mocht. Ja, en begin niet van: oh, onverantwoordelijk, ga er zelf maar eens rijden
't is echt zo'n naaistuk.
quote:Een recht stuk weg, van 50 meter waar je maar 50 mag en daarvoor 80 en daarna 70
En dat soort grappen heb ik dus wel vaker.
quote:Ik lette nooit zo goed op als ik in de auto reed, ik gaf altijd gewoon gas en stopte daarmee als ik op m'n bestemming aankwam
Maar dat heb ik mezelf na deze berekening ook wel afgeleerd...
Mja, en ik heb dus vaak van die 'binnen de bebouwde kom te hard rij' boetes gehadquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, en ik heb dus vaak van die 'binnen de bebouwde kom te hard rij' boetes gehadVrij irritant
Maar goed, ik weet ze nu te staan, en rij ook wel een stuk oplettender en rustiger nu, dus heb voor alsnog een boetevrije 2007
Maar:quote:Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weiger volkswagens te besturen, al helemaal gedrochten als dat (no offence)
En ik vind van mezelf dat ik best goed kan rijden na de 4 jaar dat ik m'n rijbewijs heb.
Ik ben in elk geval van mening dat ik verantwoordelijk genoeg rij om een echt snelle auto te kunnen besturen.
tuurlijk zal ik er echt mee moeten leren omgaan, omdat het heel anders rijdt dan een sprinter een eend of een 307Maar goed
U spreekt uzelve tegen, beste man!quote:Ik lette nooit zo goed op als ik in de auto reed, ik gaf altijd gewoon gas en stopte daarmee als ik op m'n bestemming aankwam
Ik heb 6,5 jaar m'n rijbewijs en nog nooit een boete gehad!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, en ik heb dus vaak van die 'binnen de bebouwde kom te hard rij' boetes gehadVrij irritant
Maar goed, ik weet ze nu te staan, en rij ook wel een stuk oplettender en rustiger nu, dus heb voor alsnog een boetevrije 2007
ik in 2,5 jaar nog geen boetequote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 6,5 jaar m'n rijbewijs en nog nooit een boete gehad!!!![]()
Wel een keer aangereden overigens...ik kreeg geen voorrang van iemand die een uitrit uitkwam...
![]()
wat? hoezo...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar:
[..]
U spreekt uzelve tegen, beste man!![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 6,5 jaar m'n rijbewijs en nog nooit een boete gehad!!!![]()
Wel een keer aangereden overigens...ik kreeg geen voorrang van iemand die een uitrit uitkwam...
![]()
voorbeeldig hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
ik in 2,5 jaar nog geen boeteen nog geen schade gereden
.. ff afkloppen
Ik zal mijn mond maar houden. Maar tegen het aantal kms wat ik al gereden heb valt het best mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
wat is de hoogste boete die jullie ooit gehad hebben?
hoe lang heb je je rijbewijs al en hoeveel km's heb je naar schatting gereden?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal mijn mond maar houden. Maar tegen het aantal kms wat ik al gereden heb valt het best mee.
Onder Andere...quote:
Ik heb 4 ton er denk ik wel op zitten, heb 10 jaar mijn rijbewijs. 1x is mij schade gegeven buiten mijn schuld om. En die boete heb ik het liever niet meer overquote:Op maandag 7 mei 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe lang heb je je rijbewijs al en hoeveel km's heb je naar schatting gereden?
En wat was de hoogte van die boete dan?
Ik ben klaar, ik ga naar huisquote:
dat brengt cumulatief wel een leuk bedragje in de schatkist jaquote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 4 ton er denk ik wel op zitten, heb 10 jaar mijn rijbewijs. 1x is mij schade gegeven buiten mijn schuld om. En die boete heb ik het liever niet meer overIk reed iets te hard, over een doorgetrokken streep
gelukkig hoef ik maar 2 á 3 uur te werken, maar tochquote:Op maandag 7 mei 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben klaar, ik ga naar huis
DoeDoei!![]()
3 minuten te vroegquote:Op maandag 7 mei 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
DoeDoei!![]()
doedoei lieverd..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
DoeDoei!![]()
Oeh...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 4 ton er denk ik wel op zitten, heb 10 jaar mijn rijbewijs. 1x is mij schade gegeven buiten mijn schuld om. En die boete heb ik het liever niet meer overIk reed iets te hard, over een doorgetrokken streep
we gaan wel vaker zo snel....quote:Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Tjee wat gaan jullie snel:-( Komt dat doro de koffie?:-)
daar geef je zomaar zelf de verklaring alquote:Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Tjee wat gaan jullie snel:-( Komt dat doro de koffie?:-)
En ik ik smeer 'em!quote:
Maar zoals het een goed KSC'er betaamd, post ie gewoon nog ff door na zijn "laatste" post...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
5 uur...iedereen pleiten.......doei OA tot vanaaf en anders tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verbaast me dan ook helemaal niks....quote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zoals het een goed KSC'er betaamd, post ie gewoon nog ff door na zijn "laatste" post...![]()
Jeweets!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verbaast me dan ook helemaal niks....![]()
![]()
Dat doe ik nu ondertussen als meer dan 15 uur..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zoals het een goed KSC'er betaamd, post ie gewoon nog ff door na zijn "laatste" post...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |