Dan zal het wel om de mouwloze kleding gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie ook op de rest van die foto's dat ze toen ook al zo breed was
album uit 2002.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zitten nog 2 albums bij uit die tijd, de schouderpartijd (onder andere!) was zelfs nog steviger.
Ik hoop dat we het nog gaan meemaken dat iemand die extensions bij haar verwijderd en d'r eigen haar finaal kort gaat knippen, het zal het enige kapsel zijn dat haar goed zal staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
Het haarplan voor Amanda komt van de Febo..... Dus die zijn dat urenlange geklooi met dat haar ook zat?
Ehh omdat een natuurlijke krul irritant is, kan er over mee praten.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef mootie het volgende:
Waarom haalt Amanda eigenlijk altijd de natuurlijke krul uit haar haar?
WTF......... jij hangt ook 3 uur per dag aan een stijltang van 400 graden?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehh omdat een natuurlijke krul irritant is, kan er over mee praten.
maar zij is niet normaal... en als het resultaat nou eens een keer wat zou zijn.. maar nee dat is vaak ook niet eens het gevalquote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
Amanda moet een frutlimiet krijgen........ een half uur per dag aan haar uiterlijk klooien is genoeg voor een normale vrouw.![]()
Laten we dan de doelstellingen ff op volgorde zetten...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
Amanda moet een frutlimiet krijgen........ een half uur per dag aan haar uiterlijk klooien is genoeg voor een normale vrouw.![]()
Nee ik heb het opgegeven, ik laat het krullen, maar ik haat het.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
WTF......... jij hangt ook 3 uur per dag aan een stijltang van 400 graden?
Hmmmmm laten we maar gewoon beginnen met een frutlimiet, dan wordt ze ook lekker chagerijnig.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we dan de doelstellingen ff op volgorde zetten...
Moet ze eerst een normale vrouw worden of moet dat in onderdelen??
Joh, krullen zijn toch leuk.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ik heb het opgegeven, ik laat het krullen, maar ik haat het.
Dat denk ik ook. Lekker fris en niet zo bimbo.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoop dat we het nog gaan meemaken dat iemand die extensions bij haar verwijderd en d'r eigen haar finaal kort gaat knippen, het zal het enige kapsel zijn dat haar goed zal staan.
400 graden?? Dan snap ik gelijk wat Amanda dr probleem is.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
WTF......... jij hangt ook 3 uur per dag aan een stijltang van 400 graden?
Zeggen mensen zonder krullen altijd, maar als je krullen hebt, krullen ze altijd de verkeerde kant op.quote:
jaaaa, daarom trapt ze steeds weer Brianquote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
400 graden?? Dan snap ik gelijk wat Amanda dr probleem is.
Ze heeft via haar haarwortels dr hersenen gewoon gebraden....
So what. Een beetje eigenheid is veel leuker dan dat Teaser-Extension-Strak-Blond gebeuren.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeggen mensen zonder krullen altijd, maar als je krullen hebt, krullen ze altijd de verkeerde kant op.![]()
Deze kapster weet er wel veel vanaf. En het is een leuk mens.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef mootie het volgende:
Even lekker opemulgeren ^_^
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:59 schreef Ning het volgende:
Jaap wil in de sauna gaan. Nicolaas heeft snel een emmer seven up neer gezet ipv water om op de kolen te gooien
Ze moet zo wantrouwig doen tegen brian.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda vertrouwd die kapster voor geen meter
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:59 schreef Ning het volgende:
Jaap wil in de sauna gaan. Nicolaas heeft snel een emmer seven up neer gezet ipv water om op de kolen te gooien
Ze had ze beter kunnen uitkokenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
400 graden?? Dan snap ik gelijk wat Amanda dr probleem is.
Ze heeft via haar haarwortels dr hersenen gewoon gebraden....
geweldig ! dat zou zo mooi zijn als die jankebal zijn gitaar moet inleveren.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:09 schreef the_undertaker het volgende:
vanavond plasmaboy
Beste miljonairs,
Al 7 maanden verveeld uw mede miljonair Brian u met zijn wanabe gitaargepingel.
U krijgt vanaf nu 30 minuten om unaniem een beslissing te nemen.
Mag brian zijn gitaar houden... of niet..
Miljonairs, het is aan u. Succes!
Haar haar is belangrijker dan haar lichaam of zielquote:
Ja zoiets wat je nu bij Edsilia Rombley ziet, en dan desnooooooods met een ander kleurtje erin.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Lekker fris en niet zo bimbo.
Dat is dan wel heel erg grappigquote:Op maandag 7 mei 2007 14:59 schreef Ning het volgende:
Gewoon heel die krengstrengen eraf halen. Geen medelijden, maar hupsakee!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Amanda zit nu in de stress omdat er 1 cm van haar extensions gaat?
Wat heeft het voor nut om je daar druk over te maken, ze doet net alsof ze er jaren voor heeft moeten sparen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
Wat heeft het voor nut haar extensions te knippen??? Wordt haar eigen haar daar beter van ?????
Dus ze vindt nog steeds dat ze heel veel van Brian leert.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
Amanda had bijna haar kappersdiploma. Maar als ze het gevoel heeft dat ze er niets meer van leert, vindt ze het niet meer interessant.
Ze is er nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef Marrije het volgende:
Ik zie JJ in de TT en beluit de streams niet aan te zetten.
Zet aan Judith is ziekquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef Marrije het volgende:
Ik zie JJ in de TT en beluit de streams niet aan te zetten.
Oh ja... zolang dat monomane geklets haar boven de pet gaat, zal ze blijven denken dat het wel een keer komt.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef petraa het volgende:
Dus ze vindt nog steeds dat ze heel veel van Brian leert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |