Die extensions gingen er overmorgen toch juist uit? Daarom kan de kapster nu niets doen, begreep ik.quote:
hoopt hij zo van zijn stress af te komen?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
Brian informeert zeer geinteresseerd naar een middeltje tegen gespannen hoofdhuid dat de kapster bij zich heeft.
Dan slaat het helemaal nergens op om nu, wat dan ook, met dat haar te doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die extensions gingen er overmorgen toch juist uit? Daarom kan de kapster nu niets doen, begreep ik.
haar eigen haar is ook helemaal dood, helemaal pluizig........quote:Op maandag 7 mei 2007 14:25 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda's eigen haar was vorige keer niet om aan te zien.
heb je het niet koud?
Nee, hij is gewoon een zeer algemeen betrokken mens die interesse toont voor zijn medemens.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
[..]
hoopt hij zo van zijn stress af te komen?
Gaan we nou op die fiets?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik voel dat er meer is. wat er is weet ik niet goed, maar ik voel dat er meer is dan dit. ik geloof ook dat voor iedereen van tevoren bestemd is wat zijn taak wordt en ook wanneer hij zijn taak heeft gedaan en dus klaar is om te gaan. ik heb er zelfs al eens bij nagedacht dat wij niet de echte wereld zijn, maar die andere wereld. ik denk dat we het nooit helemaal zullen begrijpen, maar ik denk dat er een hoop duidelijk wordt wanneer de tijd daarvoor is... (sylvia zou het beter zeggen... ) ik hoop dat demins door deze inspiratie gevoerd is en een tarotkaartje gaat leggen...
Ja voor zijn voorhuid, kan dat koppie even ontspannenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
Brian informeert zeer geinteresseerd naar een middeltje tegen gespannen hoofdhuid dat de kapster bij zich heeft.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja voor zijn voorhuid, kan dat koppie even ontspannen
Dat zal het zijn. Een man heeft zo z'n behoeftes, en als ie die niet kwijt kan, tja...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja voor zijn voorhuid, kan dat koppie even ontspannen
Ik snap het ook niet hoor. Wanneer je er iets van ziet, lijkt het toch heel leuk te staan. Zal wel een blonde-babe-Teasers ideaal zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef mootie het volgende:
Waarom haalt Amanda eigenlijk altijd de natuurlijke krul uit haar haar?
Correctie 'die man'quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Een man heeft zo z'n behoeftes, en als ie die niet kwijt kan, tja...
eh, bij de les blijvenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Een man heeft zo z'n behoeftes, en als ie die niet kwijt kan, tja...
Er komt alleen nooit wat uitquote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef 2live het volgende:
[..]
eh, bij de les blijven![]()
Brian heeft dat niet nodig, hij is een kindje van god.![]()
En weer een nieuwe aanwinst op de 'wishlist' van Amanda. Past mooi bij die bikini contest.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:25 schreef Marelle het volgende:
Zoals ze er nu bijloopt kan ze zo in een Tiroler sexfilm, samen met Brian; Heidi und Peter![]()
Scheelt zomaar 2 uur per dag, gewoon de krul laten zitten.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Wanneer je er iets van ziet, lijkt het toch heel leuk te staan. Zal wel een blonde-babe-Teasers ideaal zijn.
nou,... ik zie anders wel de Hiërophant... MINPUNTEN: Wankelmoedig; bang om tekort te schieten, tekort te komen, in de steek gelaten te worden; humorloos; verwaand.quote:
Een man met diepe gronden en gevoelige kanten. Maar ik heb nu toch maar overgeschakeld naar de kapsalon. Hoe heet die kapster ook alweer? Iets als Jannie?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef 2live het volgende:
[..]
dat maakt hem juist anders dan de meeste mannen![]()
Niet plagen. Demins mist de streams en wij missen zijn commentaren.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nou,... ik zie anders wel de Hiërophant... MINPUNTEN: Wankelmoedig; bang om tekort te schieten, tekort te komen, in de steek gelaten te worden; humorloos; verwaand.
Kerastase is the way to go!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn hemel wat is er mis met andrelon ofzo??
Oh helemaal vergetenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:40 schreef pullup het volgende:
Lieke subtiel: Dat moet jij toch weten Aman ...jij bent toch kapster![]()
Het is verkrijgbaar in de supermarkt en kost minder dan 5 euro per flesje.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn hemel wat is er mis met andrelon ofzo??
ik liet me even gaan... mijn hoofd was open...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet plagen. Demins mist de streams en wij missen zijn commentaren.
Dat is wel duidelijk aan de hand dit fototjequote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
Liekes haar is dus ook lang zo blond niet als het lijkt.
Confectiemaat 36???quote:Op maandag 7 mei 2007 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk aan de hand dit fototje![]()
http://www.ufc.nl/ufc/NL/dee_dat_Lieke.htm
Yep, en dan is het niet goed... Als ik een flesje shampoo koop van 30E dan durf ik mijn haar niet meer te wassenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verkrijgbaar in de supermarkt en kost minder dan 5 euro per flesje.
Voor de gemiddelde kapper betekent dat dus dat het nooit wat kan zijn (lees: het komt niet van het merk wat zij tegen een veelvoud van de prijs van een flesje Andrelon proberen te verkopen)
Bij 1.71 en 59 kilo verbaast me dat niet...quote:
Je vraagt je af waarom ze dat niet om de 5 seconden roeptquote:
ik wel, het is alleen iets vervelender als je hem een keer laat vallen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, en dan is het niet goed... Als ik een flesje shampoo koop van 30E dan durf ik mijn haar niet meer te wassen
Ik zie ook op de rest van die foto's dat ze toen ook al zo breed wasquote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij 1.71 en 59 kilo verbaast me dat niet...
Hoewel die gegevens van (voor) 2006 lijken te zijn en het me vrijwel onmogelijk lijkt om haar huidige schouderpartij in een maat 36 te krijgen.
... ik vind het oranje haar wel bij amanda horen...quote:
Er zitten nog 2 albums bij uit die tijd, de schouderpartijd (onder andere!) was zelfs nog steviger.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij 1.71 en 59 kilo verbaast me dat niet...
Hoewel die gegevens van (voor) 2006 lijken te zijn en het me vrijwel onmogelijk lijkt om haar huidige schouderpartij in een maat 36 te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |