Het is waarschijnlijk de tweede ontmoeting; ze was er al eerder. En Brian, die is de nieuwe teamleader en houder van de agenda... zie je toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef PumaStreamer het volgende:
Gaat Brian de woordspast...bij de eerste ontmoeting gelijk iemand op Kapper KapSTer aanspreken...wat een klootviool..was gelijk weggegaan...
Waar heeft ze het over, dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Amanda, luister naar de kapster ffs! Zij weet tenminste waar ze het over heeft!
Dankjewel! Dat is heel bemoedigend...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sylvia zou zeggen: "Het is niet voor niets dat je je streams niet aan de gang krijgt.
Doe er je ding mee."![]()
Donkere plukken, meer leven in het haar, stukje er af, afspraken over hoe het haar te verzorgen aangezien de kapster het haar nu schijndood vindt.quote:
ze luistert toch zeker welquote:Op maandag 7 mei 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
Brian tegen Amanda: Laat haar uitspreken.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Kapster: Je haar is schijndood, overleden.
Ik snap niet dat Amanda dat altijd pikt zoals hij altijd doet. Alsof Amanda zijn kind isquote:Op maandag 7 mei 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
Brian tegen Amanda: Laat haar uitspreken.
Geen tijd om naar de kapper te gaan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef pullup het volgende:
Waarom hebben die kapsters zelf zo vaak zo' n coupe windhoos
Vandaag is iedereen het kind van Brian. Hij bedoelt het goed, je moet gewoon naar hem luisteren.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Amanda dat altijd pikt zoals hij altijd doet. Alsof Amanda zijn kind is![]()
![]()
wie niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
Het haarplan voor Amanda komt van de Febo..... Dus die zijn dat urenlange geklooi met dat haar ook zat?
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
Brian geeft Amanda nog wat aanvullend advies op dat van de kapster.
Al zou ik dat willen op m'n beste dag.....het zal me gewoon niet lukken.....man wa lult die vent DOMquote:Op maandag 7 mei 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaag is iedereen het kind van Brian. Hij bedoelt het goed, je moet gewoon naar hem luisteren.
Yeah right...
Kom je er nou pas achter... ik zit er al de hele tijd op te letten en over te rapporterenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:18 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Brian vandaag........ bemoeial..... heeft opeens overal verstand van.![]()
dat is altijd al zo geweest toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:18 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Brian vandaag........ bemoeial..... heeft opeens overal verstand van.![]()
Jij bent doof voor zijn bezieling.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:18 schreef THCees het volgende:
[..]
Al zou ik dat willen op m'n beste dag.....het zal me gewoon niet lukken.....man wa lult die vent DOM
Zouden we allemaal toondoof geluld zijn door die gek?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
Kapster noemt Amanda's kleur geel, Amanda noemt het warm.
We staan niet voor hem open. Dom, heel dom.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Zouden we allemaal toondoof geluld zijn door die gek?![]()
ik voel dat er meer is. wat er is weet ik niet goed, maar ik voel dat er meer is dan dit. ik geloof ook dat voor iedereen van tevoren bestemd is wat zijn taak wordt en ook wanneer hij zijn taak heeft gedaan en dus klaar is om te gaan. ik heb er zelfs al eens bij nagedacht dat wij niet de echte wereld zijn, maar die andere wereld. ik denk dat we het nooit helemaal zullen begrijpen, maar ik denk dat er een hoop duidelijk wordt wanneer de tijd daarvoor is... (sylvia zou het beter zeggen... ) ik hoop dat demins door deze inspiratie gevoerd is en een tarotkaartje gaat leggen...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sylvia zou zeggen: "Het is niet voor niets dat je je streams niet aan de gang krijgt.
Doe er je ding mee."![]()
Volgens mij moeten die extensions eruit!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:22 schreef Lobasca het volgende:
Gaat ze dan puntjes van die extensions afknippen of van Amanda dr eigen haar. Want dat eerste zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.
ik voel me bijna schuldigquote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
We staan niet voor hem open. Dom, heel dom.
Good for youquote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt Maril, sporen we allemaal toch niet ???![]()
Enne ik vind Huub de meest sympatieke en Brian de meest smerige en achterbakse, maar ik doe niet aan verering van Huub.![]()
Ben benieuwd hoe het haar er dan uit zietquote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij moeten die extensions eruit!!!
Gewoon net als bij B ritney Spears kaalscheren die kop, en opnieuw beginnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan is er niet veel meer over.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het haar er dan uit ziet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |