Niet plagen. Demins mist de streams en wij missen zijn commentaren.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nou,... ik zie anders wel de Hiërophant... MINPUNTEN: Wankelmoedig; bang om tekort te schieten, tekort te komen, in de steek gelaten te worden; humorloos; verwaand.
Kerastase is the way to go!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn hemel wat is er mis met andrelon ofzo??
Oh helemaal vergetenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:40 schreef pullup het volgende:
Lieke subtiel: Dat moet jij toch weten Aman ...jij bent toch kapster![]()
Het is verkrijgbaar in de supermarkt en kost minder dan 5 euro per flesje.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn hemel wat is er mis met andrelon ofzo??
ik liet me even gaan... mijn hoofd was open...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet plagen. Demins mist de streams en wij missen zijn commentaren.
Dat is wel duidelijk aan de hand dit fototjequote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef Disana het volgende:
Liekes haar is dus ook lang zo blond niet als het lijkt.
Confectiemaat 36???quote:Op maandag 7 mei 2007 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk aan de hand dit fototje![]()
http://www.ufc.nl/ufc/NL/dee_dat_Lieke.htm
Yep, en dan is het niet goed... Als ik een flesje shampoo koop van 30E dan durf ik mijn haar niet meer te wassenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verkrijgbaar in de supermarkt en kost minder dan 5 euro per flesje.
Voor de gemiddelde kapper betekent dat dus dat het nooit wat kan zijn (lees: het komt niet van het merk wat zij tegen een veelvoud van de prijs van een flesje Andrelon proberen te verkopen)
Bij 1.71 en 59 kilo verbaast me dat niet...quote:
Je vraagt je af waarom ze dat niet om de 5 seconden roeptquote:
ik wel, het is alleen iets vervelender als je hem een keer laat vallen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, en dan is het niet goed... Als ik een flesje shampoo koop van 30E dan durf ik mijn haar niet meer te wassen
Ik zie ook op de rest van die foto's dat ze toen ook al zo breed wasquote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij 1.71 en 59 kilo verbaast me dat niet...
Hoewel die gegevens van (voor) 2006 lijken te zijn en het me vrijwel onmogelijk lijkt om haar huidige schouderpartij in een maat 36 te krijgen.
... ik vind het oranje haar wel bij amanda horen...quote:
Er zitten nog 2 albums bij uit die tijd, de schouderpartijd (onder andere!) was zelfs nog steviger.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij 1.71 en 59 kilo verbaast me dat niet...
Hoewel die gegevens van (voor) 2006 lijken te zijn en het me vrijwel onmogelijk lijkt om haar huidige schouderpartij in een maat 36 te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |