in de derde versie kan je ook niet alle pkmn vangen (als deze tenminste vergelijkbaar zou zijn met yellow/crystal/emerald) daarnaast blijf je natuurlijk altijd trade evoluties houden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef ryangozer het volgende:
Aja, en er komt vast weer een 3e versie uit waar je ze wel alle 2 kunt vangen+ nog een extra?
ik had het ook niet over alle, ik bedoelde 3 legendarische (net als emerald)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in de derde versie kan je ook niet alle pkmn vangen (als deze tenminste vergelijkbaar zou zijn met yellow/crystal/emerald) daarnaast blijf je natuurlijk altijd trade evoluties houden.
emerald heeft er 8 hoor, waarvan er 7 zonder bepaalde items/geluk te vangen zijn.(de regis en latios/latias meegerekend)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:29 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik had het ook niet over alle, ik bedoelde 3 legendarische (net als emerald)
ik ga deze x niet voor bronzor, de eerste pkmn die ik nu wil gebruiken is een sneasel(om deze te breeden en de juiste uitkomst te evolueren tot een weavlie)quote:
waar vang je sneasel dan??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ga deze x niet voor bronzor, de eerste pkmn die ik nu wil gebruiken is een sneasel(om deze te breeden en de juiste uitkomst te evolueren tot een weavlie)
een stukje verderop van waar je nu bent(ik neem tenminste aan dat je die bronzor op het zelfde moment gevangen hebt als in mijn eerste walktrough)quote:
kan je het halen met 4 pokemon??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ben bij Elite 4.
Luxray 58
Infernape 53
Golem 55
Spiritomb 22 (ben ik nog aan het trainen)
Mijn team gaat anders worden als ik palpark en de national dex heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |