Zo die was zeker wel goed jaquote:Op maandag 7 mei 2007 12:41 schreef vosss het volgende:
Ergens begin jaren negentig.
Een gele zak van Croky ( met papegaai erop en een sukje doorzichtig plastic in de zak).
Catalaans gekruid heette die.
Die bestaat voor zover ik weet al jaren niet meer
Die was het lekkerst ooit zegmaar
Weet iemand of die nog ergens te koop zijn?quote:
Volgens mij niet eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet iemand of die nog ergens te koop zijn?
Misschien in het buitenland ofzo?
quote:
Als je eens in de super de boer bent moet je dan eens zo'n zak bolognese huismerk-chips van de super de boer kopen. Is volgens mij exact dezelfde.quote:
Lichtblauwe? Was dat niet Cream and Chives?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Bolognese van Crokyen Cream-Union ? ( lichtblauwe zak van Lays ) en Hot en Spicy van Pringles
![]()
kan niet kiezen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:41 schreef vosss het volgende:
Een gele zak van Croky ( met papegaai erop en een sukje doorzichtig plastic in de zak).
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef Handschoen het volgende:
Deel 2.
Deel 1
On topic:
Thai sweet cillie (sp?) van Lays![]()
![]()
Hmmm die Spaans gekruide chipsquote:Op maandag 7 mei 2007 12:41 schreef vosss het volgende:
Nope, heb ze gisteren voor het eerst gegeten. Bij de plusmarkt om de hoek gekocht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Snelwagen het volgende:
Waar is die Kettle chips te halen? Alleen in Engeland ofzo?
C1000, AH, en Jumbo zover ik weet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Snelwagen het volgende:
Waar is die Kettle chips te halen? Alleen in Engeland ofzo?
Bij ons bij de AH heb ik ze ook nog nooit gezien, kzal eens een andere proberen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef doshi het volgende:
Nou, gisterern de AH, Plus en Super de Boer geprobeerd, maar geen Kettle chips hier ?
Ik ga zo nog even langs de AH XXL hier, misschien heb ik dan kans.
Ik meen dat ik ze toch ooit bij de AH XL heb gezien. Anders C1000 die heeft 3 smaken, maar voor hoelang nog weet ik niet. Bij ons lopen zo buiten de salted om eigenlijk behoorlijk slecht, en Schuitema kennende zullen ze ze binnekort wel saneren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef doshi het volgende:
Nou, gisterern de AH, Plus en Super de Boer geprobeerd, maar geen Kettle chips hier ?
Ik ga zo nog even langs de AH XXL hier, misschien heb ik dan kans.
was van de week nog in engeland, van alle smaken die ze hadden bij sainsbury (8 smaken) een zak meegenomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef doshi het volgende:
Ik kan echt nergens Ketle chips vinden... niet bij plus, niet bij de boer, niet bij ah (ook niet XL)....
er zit hier nog wel een c1000 ergens in de buurt. Even fiesten alleen (6 km), maar dan kan ik ook de zak in 1 keer leegeten omdat de calorietjes al verbrand zijn
in belgie heb je wel salt&pepper?quote:Op maandag 14 mei 2007 06:07 schreef Isabeau het volgende:
Onze AH heeft de Croky Bolognese uit het assortiment gehaald![]()
En bestond de Lays Pepper nog maarMaar ook die bestaat niet meer.
hier had de xenos ze laatst nog liggen ( zwolle)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:37 schreef Ieneminie het volgende:
Pringles Texas Barbeque! Nergens meer te krijgen, echt balen!
[afbeelding]
dat zijn toch die knoestige stukken asbest?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:53 schreef Quembel het volgende:
Dille chips van de Ikea (groene verpakking)
Ösbest Ǻrdäpølquote:Op zondag 20 mei 2007 19:21 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
dat zijn toch die knoestige stukken asbest?
sparib chips?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef Conekiller het volgende:
ik moet zeggen dat ik die ribbels sparerib chips ook wel goed vind
jajajaja, die rulen zo zwaar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Thorical het volgende:
Kettle chips reclame bij de c1000 1,25 ipv 1,99 ¤.
[afbeelding]
nergens ?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:37 schreef Ieneminie het volgende:
Pringles Texas Barbeque! Nergens meer te krijgen, echt balen!
[afbeelding]
Jeetje zeg. Iedereen heeft het maar steeds over cheese union... Ben het al een keer of 20 tegengekomen in dit topic.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Mamma Mia of Lays Cheese Union
Iedereen? Ja hallo, ik heb het echt wel goed getypt.. niet zo generaliserenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Iedereen heeft het maar steeds over cheese union... Ben het al een keer of 20 tegengekomen in dit topic.
Inderdaad, heb vandaag weer een zakje gekocht. Vind em lekker mild, en heel soms proef je een tikkeltje spicyquote:Op maandag 11 juni 2007 17:47 schreef sieske het volgende:
oriental fresh and spicy van Lays!!! Echt wel aan te rade als je van zoetzuur en een beetje gekruid houdt. Die mogen nog ff blijve![]()
![]()
Niks mis mee, die superchips van Smiths/Lays eet ik ook graag met een dipsausje, bij voorkeur Fiësta dip.. zitten van die peperkorrels in, lekker sterk..quote:Op zondag 17 juni 2007 16:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik ben eigenlijk best een zeur met chips, maar er zíjn er die ik lekker vind:
-Thai sweet chilli van Lays (lekker dat pittige accent)
-Naturel ribbelchips (lays) met een dipsausje
Is in de aanbieding,quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef nexus-pilot het volgende:
Is die Cream&Onion van Lay's er nog?
Want ik ben daarnet nog naar AH gegaan die plek was leeg.
Vind ik zelf eerlijkgezegd de minst lekkere van het stel, samen met chips in de groene verpakking. Die Sweet Paprika doet me overigens ook niet veel. Dan eet ik liever Superchips Paprika. Ook wel belachelijk dat ze die eigenlijk "Just Paprika" ofzo noemen..quote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef Fastmatti het volgende:
[afbeelding]
Lays sensation chicken-tyme![]()
Uit het assortiment.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:26 schreef nexus-pilot het volgende:
Is die Cream&Onion van Lay's er nog?
Want ik ben daarnet nog naar AH gegaan die plek was leeg.
Ik hoop dat ze die terug vervangen want ik ben echt verslaafd aan die chipsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:36 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Uit het assortiment.
Is mexican salsa voor in de plaats. Niet te vreten.
Da's toch die knoflook/rozemarijn? Die is ook erg lekkerquote:
Vervanging? Mag hopen van niet. Die Mexican is niet te pruimen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef arj1o1 het volgende:
De Lays Cream & Onion zal binnekort vervangen worden door Lays Mexican Salsa... Hoop dat dit een verstandige keuze is van lays..
Juist!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef vats het volgende:
Natuurlijk Old Kettle
van de week nog mee genomen uit Engeland:
Balsamic Vinager & Seasalt
Buffelo Morzarella & Tomatos
Mexican Lime & Chili
Mango & Chili
Chedder & Onion
Sea Salt & Black Pepper
Sala
Echt betere chips zijn er niet, en allemaal 100% E nummer vrij! Je weet wat je eet! Old Kettle rules!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |