Bij ons bij de AH heb ik ze ook nog nooit gezien, kzal eens een andere proberen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef doshi het volgende:
Nou, gisterern de AH, Plus en Super de Boer geprobeerd, maar geen Kettle chips hier ?
Ik ga zo nog even langs de AH XXL hier, misschien heb ik dan kans.
Ik meen dat ik ze toch ooit bij de AH XL heb gezien. Anders C1000 die heeft 3 smaken, maar voor hoelang nog weet ik niet. Bij ons lopen zo buiten de salted om eigenlijk behoorlijk slecht, en Schuitema kennende zullen ze ze binnekort wel saneren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef doshi het volgende:
Nou, gisterern de AH, Plus en Super de Boer geprobeerd, maar geen Kettle chips hier ?
Ik ga zo nog even langs de AH XXL hier, misschien heb ik dan kans.
was van de week nog in engeland, van alle smaken die ze hadden bij sainsbury (8 smaken) een zak meegenomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef doshi het volgende:
Ik kan echt nergens Ketle chips vinden... niet bij plus, niet bij de boer, niet bij ah (ook niet XL)....
er zit hier nog wel een c1000 ergens in de buurt. Even fiesten alleen (6 km), maar dan kan ik ook de zak in 1 keer leegeten omdat de calorietjes al verbrand zijn
in belgie heb je wel salt&pepper?quote:Op maandag 14 mei 2007 06:07 schreef Isabeau het volgende:
Onze AH heeft de Croky Bolognese uit het assortiment gehaald![]()
En bestond de Lays Pepper nog maarMaar ook die bestaat niet meer.
hier had de xenos ze laatst nog liggen ( zwolle)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:37 schreef Ieneminie het volgende:
Pringles Texas Barbeque! Nergens meer te krijgen, echt balen!
[afbeelding]
dat zijn toch die knoestige stukken asbest?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:53 schreef Quembel het volgende:
Dille chips van de Ikea (groene verpakking)
Ösbest Ǻrdäpølquote:Op zondag 20 mei 2007 19:21 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
dat zijn toch die knoestige stukken asbest?
sparib chips?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef Conekiller het volgende:
ik moet zeggen dat ik die ribbels sparerib chips ook wel goed vind
jajajaja, die rulen zo zwaar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Thorical het volgende:
Kettle chips reclame bij de c1000 1,25 ipv 1,99 ¤.
[afbeelding]
nergens ?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:37 schreef Ieneminie het volgende:
Pringles Texas Barbeque! Nergens meer te krijgen, echt balen!
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |