Jij voelt je zoals ik me voel...als toen ik is in de tram zat en een rare gozer zat te praten tegen de trambestuurder: jah vrouwen....je ken ut wel...die ken je nooit begrijpuhhh....plat haagsch..dan zie ik de vrouwen om me heen kijken met een blik van...ow ow ow mongooltje...dan schaam ik me even dat ik ook een vent ben...denk er namelijk heel anders over...quote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef 2live het volgende:
[..]
je zegt het zelf al, dit heeft niks met ' vrouw zijn' te maken. Ik , als vrouw, vindt dit gezeik ook verschrikkelijk!![]()
??quote:
die zit er al weer een paar uur hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef the_undertaker het volgende:
OMG is dat beest van dreams of beauty er nu al weer
wedden dat de bom eerder barst. Amanda kan haar mond echt niet houdenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: " Niemand weet het nog, maar ik ga het vanavond zeggen"
Niemand weet het nog???
Jij kunt zo de kooi in, een paar uur??quote:
homoquote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij voelt je zoals ik me voel...als toen ik is in de tram zat en een rare gozer zat te praten tegen de trambestuurder: jah vrouwen....je ken ut wel...die ken je nooit begrijpuhhh....plat haagsch..dan zie ik de vrouwen om me heen kijken met een blik van...ow ow ow mongooltje...dan schaam ik me even dat ik ook een vent ben...denk er namelijk heel anders over...
nee, die van Brian, Huub en Nathanael zijn echt.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
Is nep, net zoals er voor Nathanael, Huub, Brian, Natasia, Sylvia ook neplogs waren/zijn. Ze beginnen allemaal met www.gouden (naam) web-log.nl
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Jij kunt zo de kooi in, een paar uur??beetje overdreven
![]()
of op haar hyves?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef rooie3 het volgende:
Zegt lieke het niet in het filmpje op de Tien site.
ik kan hem niet bekijken dus weet het niet.
is elke dag een 'thema-dag' ?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze er al vanaf half 11 ofzo? Iedereen kan zich vergissen natuurlijk.. maar dat is dan toch een paar uur
wat een belachelijke reactiequote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
is elke dag een 'thema-dag' ?doelt op je avatar + bijhorende tekst?
Homo..????? kweet niet hoe ver je hier mag gaan van Fok...maar als je is wist hoe zin ik heb je uit te schelden..ow ow ow..maar ik ben van een veel hoger niveau dan jij dat blijkt...ga jij maar met je boeren vriendjes lekker bier drinken op de bank met je hand in je broek als Al bundy...kijkend naar een weer niet interessante voetbal wedstrijd ...terwijl je meisje stiekum fantaseerd over de intelligente Buurman die Dokter is ofzo...ben alles behalve homo...zou eerder metro zijn...kan ook gewoon zeggen dat ik wel moeite doe om een vrouw te snappen...maar ach..het gaat over de COS..en wederom niet over mij..maar noem je fucking broer lekker homo ofzo..rot op...quote:
Hij zweet zich altijd te pletter.. en mss anti-zenuwen pillen ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
merkwaardige dingetjes neemt Jaap mee als hij in ondertrouw gaat.
Keukenrol, pillen...
Ik had de indruk dat Huub een brief aan het schrijven was aan Joris. Lieke kon die brief meelezen en voegde er op het laatst ook een woordje aan toe.. zijn kent Joris immers ook. Dat Huub Joris vertelt wat hij voor Lieke voelt en Lieke dat mee laat lezen is alleen maar heel slimquote:Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
De ochtend begon zo lekker met een felle discussie tussen Natasia en Huub, maar inmiddels is het ‘saaiheid-gehalte’ weer naar een nieuw record aan het stijgen. Huub en Lieke hebben zich achter de computer in de Private Room genesteld, waar ze handig gebruiken maken van Microsoft Word om hun diepste geheimen met elkaar te delen. Op die manier kan niemand meeluisteren en hebben ook de kijkers op de streams het nakijken. En bedankt!
bron; tien tv
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
Keukenrol, pillen...
DGK HOOLIGANS # 8quote:Op maandag 7 mei 2007 13:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Homo..????? kweet niet hoe ver je hier mag gaan van Fok...maar als je is wist hoe zin ik heb je uit te schelden..ow ow ow..maar ik ben van een veel hoger niveau dan jij dat blijkt...ga jij maar met je boeren vriendjes lekker bier drinken op de bank met je hand in je broek als Al bundy...kijkend naar een weer niet interessante voetbal wedstrijd ...terwijl je meisje stiekum fantaseerd over de intelligente Buurman die Dokter is ofzo...ben alles behalve homo...zou eerder metro zijn...kan ook gewoon zeggen dat ik wel moeite doe om een vrouw te snappen...maar ach..het gaat over de COS..en wederom niet over mij..maar noem je fucking broer lekker homo ofzo..rot op...
Nee, Lieke zegt juist dat ze denkt dat Amanda het leuk zou vinden om een leeftijdsgenootje erbij te krijgen in de villa. (ik heb even voor je gekeken)quote:Op maandag 7 mei 2007 13:08 schreef rooie3 het volgende:
Zegt lieke het niet in het filmpje op de Tien site.
ik kan hem niet bekijken dus weet het niet.
er lagen nog veel meer spullen, maar ik kon het niet identificeren. Leek op gereedschap, autosleutelsquote:Op maandag 7 mei 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
Keukenrol, pillen...
Heeft niks met de kooi te maken...moet hier zowiezo niet maar laat me geen homo noemen jij wel get?? voor mij wederom einde verhaal hoor...nog 1 post en dan feesie!!quote:
Een nagelvijl ook toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
er lagen nog veel meer spullen, maar ik kon het niet identificeren. Leek op gereedschap, autosleutels
ga je ook in ondertrouw??quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Heeft niks met de kooi te maken...moet hier zowiezo niet maar laat me geen homo noemen jij wel get?? voor mij wederom einde verhaal hoor...nog 1 post en dan feesie!!
laat je hondje even uit lijkt me beter!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Homo..????? kweet niet hoe ver je hier mag gaan van Fok...maar als je is wist hoe zin ik heb je uit te schelden..ow ow ow..maar ik ben van een veel hoger niveau dan jij dat blijkt...ga jij maar met je boeren vriendjes lekker bier drinken op de bank met je hand in je broek als Al bundy...kijkend naar een weer niet interessante voetbal wedstrijd ...terwijl je meisje stiekum fantaseerd over de intelligente Buurman die Dokter is ofzo...ben alles behalve homo...zou eerder metro zijn...kan ook gewoon zeggen dat ik wel moeite doe om een vrouw te snappen...maar ach..het gaat over de COS..en wederom niet over mij..maar noem je fucking broer lekker homo ofzo..rot op...
zouden er veel *fans* hebben gestaan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef mootie het volgende:
Gezellig hoor....... Jaap spreekt een woord of 10 over de ondertrouw en gaat dan een krantje lezen....
Toneelkraan aub?
quote:Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS # 8
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En hordes fotografen, hij moest zich een weg naar de deur vechten![]()
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef Carlaa het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat de redactie vindt dat Lieke wat al te soepel in te groep (en Huub) valt.
Eerst komt die opgespoten troel "toevallig" te weten dat Lieke haar een hoer heeft genoemd, en nu lekt Herma "per ongeluk" wat Lieke over Amoebe gezegt schijnt te hebben.
Ze gaan optreden?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:28 schreef Disana het volgende:
Ik wist niet eens dat Juf Judith ziek was. Brian belt haar en ze was haar stem kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |