Dan denk ik dat je het net verkeerd begrepen hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik had begrepen dat die info incorrect was en dat het in feite over de tekst op die fake-log ging?
preciesquote:Op maandag 7 mei 2007 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als Lieke het dus gaat ontkennen dan gelooft Amanda haar niet 'want het personeel liegt daar niet over'.
Meer dan ontkennen kan Lieke dan toch niet doen, dus dan is het gesprek echt wel snel afgelopen.quote:
Volgens mij zouden we nog verbaasd staan te kijken hoevaak het personeel onderzoek doet..quote:Op maandag 7 mei 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meer dan ontkennen kan Lieke dan toch niet doen, dus dan is het gesprek echt wel snel afgelopen.
Maar volgens mij ging het niet om die fake log. Die kent Herma vast niet eens.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: " Niemand weet het nog, maar ik ga het vanavond zeggen"
Niemand weet het nog???
bijna . . .maar dan nogquote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: " Niemand weet het nog, maar ik ga het vanavond zeggen"
Niemand weet het nog???
Die zin op die fake log was veel heftiger dan wat Herma vanmorgen zei volgens mij.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we nog verbaasd staan te kijken hoevaak het personeel onderzoek doet..
Klopt.. alleen ben ik het nog niet tegen gekomen..quote:Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zin op die fake log was veel heftiger dan wat Herma vanmorgen zei volgens mij.
Maar ik hoop dat het idd om die fake log ging. Dan gaat het helemaal als een nachtkaars uit. Volgens mij zei Herma echt dat het op de 'gouden kooi site' stond.
Ik heb het Herma niet horen zeggen, maar toen Amanda het Natas ging vertellen en daarna Eric en daarna DOB, had ze het inderdaad telkens over dgk site.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zin op die fake log was veel heftiger dan wat Herma vanmorgen zei volgens mij.
Maar ik hoop dat het idd om die fake log ging. Dan gaat het helemaal als een nachtkaars uit. Volgens mij zei Herma echt dat het op de 'gouden kooi site' stond.
Hoe duidelijk nep?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:40 schreef Marelle het volgende:
Dit is de tekst die op het Neplog staat
Lieke in de Gouden Kooi
Om half 10 ontmoet ik mijn Huubje. Die laat ik meteen als een baksteen vallen trouwens.
Dus wel, om dit stuk gaat het:quote:Op maandag 7 mei 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meer dan ontkennen kan Lieke dan toch niet doen, dus dan is het gesprek echt wel snel afgelopen.
Maar volgens mij ging het niet om die fake log. Die kent Herma vast niet eens.
Je begeeft je op glad ijs met zo'n vraagquote:Op maandag 7 mei 2007 12:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoop niet dat alle vrouwen zo praten...
En dit moet lieke geschreven hebbe???quote:Op maandag 7 mei 2007 12:40 schreef Marelle het volgende:
Dit is de tekst die op het Neplog staat
Lieke in de Gouden Kooi
Hallo, ik ga vanavond de kooi in. Kijken jullie allemaal. Om half 10 ontmoet ik mijn Huubje. Die laat ik meteen als een baksteen vallen trouwens. En morgen meteen even het suffe hoofd huishouding op haar plaats zetten. Ja, het kan snel gaan. Zo werkte ik nog voor haar met een poetsdoek, zo ben ik haar baas. Oh ja, en er is mij gevraagd regelmatig filmpjes op mijn weblog te zetten omdat jullie dat leuk vinden. Hieronder een filmpje van Huub en mij in bed want daar zit toch iedereen op te wachten. Nou, wacht nog maar iets langer want ik heb nog veel meer in huis. En dan doel ik niet op neptieten van de pigmee-slet die met haar strooien kapsel en smegma stem jullie kijkbuis vervuild. Nee, het echte spul. Blijf dus kijken.
![]()
Ik lees eigenlijk altijd wat er op de Tien site staat, daar ben ik nergens een stukje, door Lieke geschreven, tegengekomenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het Herma niet horen zeggen, maar toen Amanda het Natas ging vertellen en daarna Eric en daarna DOB, had ze het inderdaad telkens over dgk site.
Had me schaatsen al aangetrokken...maar hou me ten goede ik ben niet zo'n man van...ga maar in de keuken hoor ben erg pro vrouw en heel erg voor de emancipatie van de vrouw.maar dit geouwehoer is zo typerend voor domme meisjes die zo ontevreden zijn met zichzelf en zich moeten ophalen aan een vent!!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs met zo'n vraag
Dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan denk ik dat je het net verkeerd begrepen hebt.
Nee.. en je hebt je niet vergistquote:Op maandag 7 mei 2007 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen.
Maar heeft iemand die tekst op de DGK site al kunnen vinden?
Nee, ik geef niet graag mijn ongelijk toe.
Alleen al daarom geloof ik niet dat herma die site bedoelt, want dan had ze ook meteen geweten dat het nep is.quote:
Het is wel Herma hè, die is - met alle respect - niet één van de snuggerste.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Alleen al daarom geloof ik niet dat herma die site bedoelt, want dan had ze ook meteen geweten dat het nep is.
Maar niemand kan het desbetreffende stukje verder vinden.. dus het bewijs van tegendeel ontbreekt nogquote:Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen al daarom geloof ik niet dat herma die site bedoelt, want dan had ze ook meteen geweten dat het nep is.
Ik kom zelden op dat forum daar maar gevraagd of lieke daar ooit geweest is: niet dus en het stukje van die nepsite klopt met wat herma zei.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:44 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk altijd wat er op de Tien site staat, daar ben ik nergens een stukje, door Lieke geschreven, tegengekomen![]()
Is nep, net zoals er voor Nathanael, Huub, Brian, Natasia, Sylvia ook neplogs waren/zijn. Ze beginnen allemaal met www.gouden (naam) web-log.nlquote:Op maandag 7 mei 2007 12:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En dit moet lieke geschreven hebbe???
Dan kunnen we dat gelul dat Huub Amanda gebruikt voor het spel ook meteen even afstrepen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:19 schreef Marrije het volgende:
Amanda zit er zo mee wat Lieke over haar heeft gezegd dat ze zelfs de meiden van DOB daarmee lastig valt.
Amanda: ik word er zo misselijk van dat ik heb besloten straks met Huub te zoenen.
Nou Huub. . .
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan kunnen we dat gelul dat Huub Amanda gebruikt voor het spel ook meteen even afstrepen.![]()
je zegt het zelf al, dit heeft niks met ' vrouw zijn' te maken. Ik , als vrouw, vindt dit gezeik ook verschrikkelijk!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Had me schaatsen al aangetrokken...maar hou me ten goede ik ben niet zo'n man van...ga maar in de keuken hoor ben erg pro vrouw en heel erg voor de emancipatie van de vrouw.maar dit geouwehoer is zo typerend voor domme meisjes die zo ontevreden zijn met zichzelf en zich moeten ophalen aan een vent!!
Lijkt me ook lastig vinden. Zoek maar eens alle COSSEN door hier op fok. Daar is ook geen beginnen aan. Lieke zal ergens als reactie op wat dan ook die opmerking hebben geplaatst. Maar ik hoop dat ze helemaal niets heeft geschreven. Lijkt me veel leuker.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar niemand kan het desbetreffende stukje verder vinden.. dus het bewijs van tegendeel ontbreekt nog
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig vinden. Zoek maar eens alle COSSEN door hier op fok. Daar is ook geen beginnen aan. Lieke zal ergens als reactie op wat dan ook die opmerking hebben geplaatst. Maar ik hoop dat ze helemaal niets heeft geschreven. Lijkt me veel leuker.
mee eens, alsof er geen belangrijker dingen zijn, stel domme mutsenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef 2live het volgende:
[..]
je zegt het zelf al, dit heeft niks met ' vrouw zijn' te maken. Ik , als vrouw, vindt dit gezeik ook verschrikkelijk!![]()
en dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
Is nep, net zoals er voor Nathanael, Huub, Brian, Natasia, Sylvia ook neplogs waren/zijn. Ze beginnen allemaal met www.gouden (naam) web-log.nl
Bedank dan jezelf, Tien, dat je deze vorm van communicatie toelaat.quote:
Het doorlezen van COSSEN is gekkenwerk.. dat bedoelde ik ermeequote:
Enorm gelul! Als ze dat aan het doen waren, hadden ze heel simpel gewoon kunnen ingrijpen en zeggen dat dat niet mag. Hebben ze niet gedaan, dus dan moeten ze nu ook niet met zo'n stukje komen. Enorm flauw weer.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
De ochtend begon zo lekker met een felle discussie tussen Natasia en Huub, maar inmiddels is het ‘saaiheid-gehalte’ weer naar een nieuw record aan het stijgen. Huub en Lieke hebben zich achter de computer in de Private Room genesteld, waar ze handig gebruiken maken van Microsoft Word om hun diepste geheimen met elkaar te delen. Op die manier kan niemand meeluisteren en hebben ook de kijkers op de streams het nakijken. En bedankt!
bron; tien tv
Precies. Maar het is zó makkelijk om achteraf lekker anderen de schuld te geven.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedank dan jezelf, Tien, dat je deze vorm van communicatie toelaat.
Eindelijk schot in de zaak zoals hij het hebben wilquote:Op maandag 7 mei 2007 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Nicolaas echt hoopt dat hij eruit wordt gestemd.
Met de dag kun je zien en horen hoe nep alles is, het is één groot script!!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar het is zó makkelijk om achteraf lekker anderen de schuld te geven.
joh meen je dat echtquote:Op maandag 7 mei 2007 12:59 schreef Marelle het volgende:
[..]
Met de dag kun je zien en horen hoe nep alles is, het is één groot script!!![]()
OMGquote:Op maandag 7 mei 2007 12:59 schreef Marelle het volgende:
[..]
Met de dag kun je zien en horen hoe nep alles is, het is één groot script!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |