de vakantie is hier anders vandaag begonnen, dus zo vreemd is dat idd niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Lieke's vader en moeder gaan morgen op vakantie. Beetje vreemde tijd om op vakantie te gaan
Ach, misschien ook niet.
Het grote verschil is, dat de 'ingrepen' van Palma, Herma, Melissa enz 'buitenstaanders' zijn. En ik geloof wel dat die met bepaalde 'opdrachten' de villa inlopen. Dat noem ik scripts als in 'manipuleren'.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat hadden ze dan met Sylvia kunnen 'regelen', maar is nooit gebeurd. Ze hebben misschien wel pogingen gedaan, maar het blijft Sylvia's keuze of ze er wel of niet in mee gaat. Sylvia deed het dus gewoon niet.
Wrom?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Lieke's vader en moeder gaan morgen op vakantie. Beetje vreemde tijd om op vakantie te gaan
Ach, misschien ook niet.
Aha, vandaar dus. Hier hebben de kinderen net vakantie gehad. Ach ja, die spreiding weer hèquote:Op maandag 7 mei 2007 11:46 schreef 2live het volgende:
[..]
de vakantie is hier anders vandaag begonnen, dus zo vreemd is dat idd niet.
Jij geloofd niet in scripts?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij ook meegaat in dat script gezeik had ik niet verwacht.
Waarom hebben ze Sylvia dan nooit betere scripts gegeven? Leg dat eens uit dan.
Het wordt echt een beetje flauw, iedere keer weer die 'script' opmerkingen.
Ook daar ben ik het 100% mee oneens. Ik ben er van overtuigd dat ze helemaal zelf weg wilde.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daarom, denk ik, heeft Sylvia de toneelhaak gekregen.
ik ben het vandaag helemaal met je eens. Het personeel heeft de opdracht om bommetjes te plaatsen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het grote verschil is, dat de 'ingrepen' van Palma, Herma, Melissa enz 'buitenstaanders' zijn. En ik geloof wel dat die met bepaalde 'opdrachten' de villa inlopen. Dat noem ik scripts als in 'manipuleren'.
Sylvia is een ander geval. Ze wilde, waarschijnlijk, een bepaalde rol niet vervullen of niet een bepaalde type spelen. Dat is niet zozeer een 'script' maar een karakter zijn. Daarom, denk ik, heeft Sylvia de toneelhaak gekregen.
Dat is ook weer zo, maar Huub en Eric gingen wel lang door met zeiken tegen Lieke. Terwijl ik vond dat ze er niet helemaal naast zat. Ik vond het ook raar dat ze een soort van sorry zei, terwijl ze gewoon de waarheid zei.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke had niet gelijk... als je min of meer sorry zegt en het is afgesloten moet Lieke niet met dit soort trashy opmerkingen komen...
Verder vind ik veel personeelsleden niet de stijl hebben die bij het bedienen van miljonairs past.
Ze zijn blijkbaar de scripts (quote:Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben het vandaag helemaal met je eens. Het personeel heeft de opdracht om bommetjes te plaatsen.
Syl kreeg 'opdrachten' die compleet tegen haar natuur in gingen. Dan is het begrijpelijk dat je ervoor kiest om weg te gaan. Ik vraag me serieus af hoelang Nicolaas dit nog gaat volhouden. Hij is behoorlijk 'onzichtbaar' tot nu toe, dus is het een kwestie van tijd totdat hij ook tv moet maken, en ik vraag me af of hij dat wel wil doen.
Ik denk dat het deels is / was.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het 100% mee oneens. Ik ben er van overtuigd dat ze helemaal zelf weg wilde.
Maar we zullen er nooit meer achterkomen helaas.
Laat me nuanceren. Ze is zelf opgestapt, maar niet omdat ze de villa en DGK beu was. Wel uit 'onvrede' met bepaalde zaken die van 'achter' kwamen (opdrachten of verplichtte activiteiten). En zou ze niet zelf zijn opgestapt, dan zou 'achter' wel eens iets hebben kunnen 'bewerkstelligen'.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het 100% mee oneens. Ik ben er van overtuigd dat ze helemaal zelf weg wilde.
Maar we zullen er nooit meer achterkomen helaas.
dat is de enige reden dat ik thuis ben, het is nml heel lastig als je vrienden in het oosten van het land wonen om samen op vakantie te gaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aha, vandaar dus. Hier hebben de kinderen net vakantie gehad. Ach ja, die spreiding weer hè
Hoezo dat nou weer ik ga in de winter altijd over de oceaan....of naar de canarische eilanden....tis het beste weer vaak ,en geen tering toeristen zonder geld die alleen maar zuipen...ben in januari 2 weken naar ARUBA geweest....was heerlijk..quote:Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
Ach, misschien ook niet.
Ook dat denk ik niet. Ik denk dat het 100% haar eigen keuze was.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:52 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik denk dat het deels is / was.
Sylvia kon niet met de opdrachten / scripts leven, omdat ze zo niet in elkaar steekt... (denk ik dan)
vandaar dat het zo haar ook uit kwam..
Een acute Lieke allergie!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef agter het volgende:
Wat mankeert er precies aan Palma?
Begreep eerst dat ze gewoon een griepje had.
Nu blijkt het veel erger te zijn en is het maar de vraag of ze terug komt ivm gezondheidsredenen.
Wat heeft ze dan?
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
GOEIE MORGEN FOKKERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS lekker geslape...Ik wederom NIET maar ga dat vandaag op mijn boxbal africhten ipv hier...dus GOEIE MORGEN SCHATJES
Palma is pas een goor wijf...met der mannen stem....Palma als je dit leest....je bent nog te min om mijn vloeren schoon te maken enge Bitch!!!quote:
ik geloof niet in die scripts, maar wel dat Nicolaas niet op deze manier daar zijn tijd kan volmaken. Ik geloof dat de redactie hem dan wel gaat aansporen om iets te ondernemen, wat dat dan ook is.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn blijkbaar de scripts ()voor Nicolaas vergeten, want hij doet idd niets. Maar het is allemaal gescript hoor
quote:
Precies en dat wil ik nou dus al de hele tijd zeggen....AL HET PERSONEEL IS TE BEIDEHAND TEGEN HUN BAZEN NOTA BENE....WHO THE FUCK ZIJN DIE ZIELIGE PERSONEELS LEDEN DAN...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens, maar door Herma komt er wel weer een ruzie vanavond en dat willen de kijkers toch?
[..]
De dingen die Melissa later als reactie terug zei waren minstens net zo erg en misschien nog wel erger. Een butler die zoiets zegt tegen haar werkgever??? Lieke was zeer fout, maar de reactie van Melissa net zo.
Ze mag bij mij best de vloeren schoonmaken.. hoef ik het zelf niet te doen..quote:Op maandag 7 mei 2007 11:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Palma is pas een goor wijf...met der mannen stem....Palma als je dit leest....je bent nog te min om mijn vloeren schoon te maken enge Bitch!!!
Hapert je CAPS TOETS een BEETJE?!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Precies en dat wil ik nou dus al de hele tijd zeggen....AL HET PERSONEEL IS TE BEIDEHAND TEGEN HUN BAZEN NOTA BENE....WHO THE FUCK ZIJN DIE ZIELIGE PERSONEELS LEDEN DAN...
Je hoeft niet tegen ons te schreeuwen ....... We snappen je wel als je gewoon praat.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Precies en dat wil ik nou dus al de hele tijd zeggen....AL HET PERSONEEL IS TE BEIDEHAND TEGEN HUN BAZEN NOTA BENE....WHO THE FUCK ZIJN DIE ZIELIGE PERSONEELS LEDEN DAN...
Ze zullen hem zeker gaan aansporen, áls het de bedoeling is dat hij blijft. Misschien wilde Nicolaas zelf alleen een paar weekjes weer even meedoen om er dan uitgestemd te worden en zijn 10.000 euro dus gewoon weer terug te krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:56 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof niet in die scripts, maar wel dat Nicolaas niet op deze manier daar zijn tijd kan volmaken. Ik geloof dat de redactie hem dan wel gaat aansporen om iets te ondernemen, wat dat dan ook is.
Sylvia kreeg ook maanden de tijd. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 11:56 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof niet in die scripts, maar wel dat Nicolaas niet op deze manier daar zijn tijd kan volmaken. Ik geloof dat de redactie hem dan wel gaat aansporen om iets te ondernemen, wat dat dan ook is.
Het mooiste was nog, dat Lieke vertelde 2 weken te weten dat ze in de villa zou komen. En Palma zei later tegen Natasia dat ze het ruim 3 weken wist !quote:Op maandag 7 mei 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets op dag 1 dat Lieke bewoonster was om 12 uur al weggegaan en niet meer terug gekomen.
waar zeurt iedereen over dan...want A soms kan je je mening beter voor je houden zoals lieke deed...dat had ze moeten denken en niet uiten. Te tweede..en das een heel belangrijkequote:Op maandag 7 mei 2007 11:35 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik zou ook niet m'n ongelijk kunnen toegeven als ik gelijk had...
Wees eerlijk, Melissa zag er toch goedkoop hoerig uit?!![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgen allemaal. Volgens mij heb ik vannacht niks gemist.
Bij mij speelt nog steeds het vermoeden dat Nicolaas bonje heeft gemaakt over de 50.000 euro, waarvan ze achteraf de regels hadden aangepast. En zijn verblijf nu is een soort compromis om dat bedrag alsnog uitbetaald te krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zullen hem zeker gaan aansporen, áls het de bedoeling is dat hij blijft. Misschien wilde Nicolaas zelf alleen een paar weekjes weer even meedoen om er dan uitgestemd te worden en zijn 10.000 euro dus gewoon weer terug te krijgen.
Een behoorlijke clash tussen Lieke en Melissa.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgen allemaal. Volgens mij heb ik vannacht niks gemist.
denk je nou echt dat hij weer 10 ruggen betaald heeft....COME ONE FOLKS BE REAL...geen mongool betaald 20.000 euro of t e wel om effe wakker te worden......44000 gulden om mee te doen...kan je beter 50.000 dollar in zetten om mee te doen aan het WSOP MAIN event (world series of poker)quote:Op maandag 7 mei 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zullen hem zeker gaan aansporen, áls het de bedoeling is dat hij blijft. Misschien wilde Nicolaas zelf alleen een paar weekjes weer even meedoen om er dan uitgestemd te worden en zijn 10.000 euro dus gewoon weer terug te krijgen.
Kap eens met die caps, dat is zo schreeuwerig en zonder caps word je ook heus wel gelezen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
Zou kunnen ja. En het boeit hem daarom totaal niet als hij er meteen uitgestemd wordt.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij mij speelt nog steeds het vermoeden dat Nicolaas bonje heeft gemaakt over de 50.000 euro, waarvan de achteraf de regels hadden aangepast. En zijn verblijf nu is een soort compromis om dat bedrag alsnog uitbetaald te krijgen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kap eens met die caps, dat is zo schreeuwerig en zonder caps word je ook heus wel gelezen.
Maar mij welquote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. En het boeit hem daarom totaal niet als hij er meteen uitgestemd wordt.
Hoor ik ook, er zal wel ergens (beneden) gewerkt worden. Of het is gedreun vanuit de fitness.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat getik steeds op stream 1 (en dan bedoel ik niet het toetsenbord).
Omdat hij voor zoveel leuke momenten zorgt bedoel je??quote:
Ook zonder dat hij dat doet is hij leuk om naar te kijken, in tegenstelling tot Sylvia.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hij voor zoveel leuke momenten zorgt bedoel je??
Ik mag het daar vast wel 100% mee oneens zijn toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook zonder dat hij dat doet is hij leuk om naar te kijken, in tegenstelling tot Sylvia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |