het is duidelijk dat het 'gestuurd' is...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Clank het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Herma al die info uit zichzelf verteld. Het heeft zo'n invloed op de relaties onderling en het spel dat het wel 'gestuurd' zal worden door achter.
nou.... dan ken jij Herma nog niet....quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Clank het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Herma al die info uit zichzelf verteld. Het heeft zo'n invloed op de relaties onderling en het spel dat het wel 'gestuurd' zal worden door achter.
amanda kennende niet zo snel...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft gisteren ook nog tegen Huub verteld dat ze Amanda finaal verkeerd beoordeeld heeft. Dus als Amanda dat vanavond ter sprake brengt zal Lieke gewoon zeggen dat ze een verkeerd beeld van haar had (zoals zovelen) en haar nu heel anders ziet. Oorlog voorbij.
Vind wel dat Lieke veel te snel oordeelt. En wat ik gisteren heb gezien is ze ook enorm koppig en lijkt moeilijk d'r ongelijk toe te kunnen geven.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft gisteren ook nog tegen Huub verteld dat ze Amanda finaal verkeerd beoordeeld heeft. Dus als Amanda dat vanavond ter sprake brengt zal Lieke gewoon zeggen dat ze een verkeerd beeld van haar had (zoals zovelen) en haar nu heel anders ziet. Oorlog voorbij.
Hij was gisteravond al redelijk belabberd.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef Clank het volgende:
Eric heeft een rustdag zeker? Hij is zo 'ziek' dat hij even 3 crackers wegwerkt.
ik seg: belegen en afgeserveerd...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef akveor het volgende:
Volgens TIEN:
Herma heeft zojuist de Miljonairs wakker geschreeuwd, een kwartier later dan normaal, dat wel. Jaap heeft nogal moeite om zijn ogen open te houden, maar Huub en Lieke kennen dat probleem niet. Zij nemen het het er nog even van voor ze de dekens aan de kant gooien. En terecht! Herma vertelt tussen neus en lippen wel nog even dat het niet zo goed gaat met Palma. De kans bestaat dan ook dat Palma helemaal niet meer terugkomt. Of dat ook echt gebeurt, merken we snel genoeg. Jaap boeit het allemaal niet zoveel: Oh, oké! Dan krijgen we een nieuwe!
Sneu dat ze ziek is. Ben blij wanneer Palma eindelijk is opgerot.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:03 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha.. Nasty heeft niet in de gaten waarom Jaap het personeel zo loopt te fucken, ze wordt er helemaal pissed door... Hahahha, Tadaa, daarom doet hij dat
da's duidelijke taal...quote:
precies maar wel weer een bommetje...quote:
Een bommetje die Herma tot ontploffen brengt..quote:Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
precies maar wel weer een bommetje...
Je weet toch dat die site wordt geschreven door een vriendje van Huub ...... Net als sommige andere nepsites.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
precies maar wel weer een bommetje...
Op FOK kunnen ze dat nog beter hoor, snel oordelen. Hier lopen echt de kampioenen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind wel dat Lieke veel te snel oordeelt. En wat ik gisteren heb gezien is ze ook enorm koppig en lijkt moeilijk d'r ongelijk toe te kunnen geven.
Reken maar van yes!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef getl0st het volgende:
Ben benieuwd hoe Brian erop reageert als Amanda daadwerkelijk Huub zoent..
Brian: 'twee meisjes gaan vechten voor Huub... VOOR HUUB!'
Jaloezie?
True..quote:Op maandag 7 mei 2007 11:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op FOK kunnen ze dat nog beter hoor, snel oordelen. Hier lopen echt de kampioenen.
Maar Lieke is inderdaad niet zo slim geweest om dat tegen Melissa te zeggen.
herma moet die afvalemmer van haar dichthouden...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Een bommetje die Herma tot ontploffen brengt..
Ze moet zich gewoon niet bemoeien met de miljonairs![]()
Ik vind het meeste personeel veel te close doen met de miljonairs en dan vooral mbt het inbrengen van speltechnische informatie. Als een miljonair personeel aanvalt door ze bijv. hoer te noemen heeft dat personeel natuurlijk gelijk dat ze daar wat van zeggen. Ik begrijp Jaap ook wel mbt tot Judith en Carlos... de manier wat minder.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Een bommetje die Herma tot ontploffen brengt..
Ze moet zich gewoon niet bemoeien met de miljonairs![]()
OK, die tekst is van Fok, dat weet ik zeker. Welke user zou hier vereeuwigd worden?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's duidelijke taal...
quote "neptieten van de pigmee-slet die met haar strooien kapsel en smegma stem"...
Zeker wel. Gisteren zo'n mooi voorbeeld. Melissa woont in Apeldoorn en daar wonen ook kermisexploitanten. Dus is Melissa een kermisklant ...... even later moest je zelfs al op je portemonnaie passen. FOK kan er wat van !quote:Op maandag 7 mei 2007 11:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op FOK kunnen ze dat nog beter hoor, snel oordelen. Hier lopen echt de kampioenen.
Maar Lieke is inderdaad niet zo slim geweest om dat tegen Melissa te zeggen.
Juist.. Jaap is de enige die doorheeft dat er teveel informatie via personeel het huis in komt..quote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het meeste personeel veel te close doen met de miljonairs en dan vooral mbt het inbrengen van speltechnische informatie. Als een miljonair personeel aanvalt door ze bijv. hoer te noemen heeft dat personeel natuurlijk gelijk dat ze daar wat van zeggen. Ik begrijp Jaap ook wel mbt tot Judith en Carlos... de manier wat minder.
Huub is Lucifer himsef als je niet uitkijktquote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef getl0st het volgende:
Brian: Hij is de vertoning van valsheid.. (over Huub)
Wil nog wel toevoegen dat sommige informatie lijkt ingegeven te zijn door de redaktie... wat het wel scheef maakt...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Juist.. Jaap is de enige die doorheeft dat er teveel informatie via personeel het huis in komt..
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Wil nog wel toevoegen dat sommige informatie lijkt ingegeven te zijn door de redaktie... wat het wel scheef maakt...
Mij was gezegd anderen ook een kans te geven en dat vind ik primaquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef getl0st het volgende:
Waarom duurt het tegenwoordig zolang voordat er een COS is![]()
Moet ik op mijn werk een COS bewerkstelligen
Kijken er dan tegenwoordig zo weinig mensen?
OT: Mss vandaag dan eindelijk weer een boeiende dag?
weet herma dat?... weten de bewoners hoe het zit?... het zijn subjectieve waarheden...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat die site wordt geschreven door een vriendje van Huub ...... Net als sommige andere nepsites.
Mee eens, maar door Herma komt er wel weer een ruzie vanavond en dat willen de kijkers toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het meeste personeel veel te close doen met de miljonairs en dan vooral mbt het inbrengen van speltechnische informatie.
De dingen die Melissa later als reactie terug zei waren minstens net zo erg en misschien nog wel erger. Een butler die zoiets zegt tegen haar werkgever??? Lieke was zeer fout, maar de reactie van Melissa net zo.quote:Als een miljonair personeel aanvalt door ze bijv. hoer te noemen heeft dat personeel natuurlijk gelijk dat ze daar wat van zeggen. Ik begrijp Jaap ook wel mbt tot Judith en Carlos... de manier wat minder.
Samen dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mij was gezegd anderen ook een kans te geven en dat vind ik prima![]()
Maakt hem niets uit tot het gebeurt.. dan is hij weer op zijn ziel getrapt en is hem onrecht aangedaan..quote:Op maandag 7 mei 2007 11:15 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft Amanda gewaarschuwd voor Mitch dat het een hartenbreker is.
Brian zegt dat Mitch in de buitenwereld wel mooiere dames kan krijgen maar dat als Amanda verliefd op hem wordt Natasia dat niet tegen moet proberen te houden.
't Maakt Brian niet zoveel uit met wie of wat Amanda wat doet.. zolang het maar niet met Huub is.
Over snel oordelen gesproken.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:15 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft Amanda gewaarschuwd voor Mitch dat het een hartenbreker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |