LOL... Dan hoop ik écht dat hij het gaat proberenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat hij maar één of twee stappen hoeft te doen bij Lieke... en dán..
Heerlijk, zo'n toneelhaak. (Zal wel een hele stevige geweest moeten zijn)quote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef akveor het volgende:
Volgens TIEN:
Herma heeft zojuist de Miljonairs wakker geschreeuwd, een kwartier later dan normaal, dat wel. Jaap heeft nogal moeite om zijn ogen open te houden, maar Huub en Lieke kennen dat probleem niet. Zij nemen het het er nog even van voor ze de dekens aan de kant gooien. En terecht! Herma vertelt tussen neus en lippen wel nog even dat het niet zo goed gaat met Palma. De kans bestaat dan ook dat Palma helemaal niet meer terugkomt. Of dat ook echt gebeurt, merken we snel genoeg. Jaap boeit het allemaal niet zoveel: “Oh, oké! Dan krijgen we een nieuwe!”
Sneu dat ze ziek is. Ben blij wanneer Palma eindelijk is opgerot.
Daar is geen filmpje van he?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
-knip-
De dingen die Melissa later als reactie terug zei waren minstens net zo erg en misschien nog wel erger. Een butler die zoiets zegt tegen haar werkgever??? Lieke was zeer fout, maar de reactie van Melissa net zo.
Het was natuurlijk ook bedoelt om de zaak op te stoken. Want normaal gesproken neem je iemand apart als je een persoonlijk conflict hebt en praat je het uit. Melissa kwam haar gelijk halen met andere mil;jonairs erbij en dat maakt het fout voor mij van Melissa's kant op de manier waarop zij dat aangepakt heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens, maar door Herma komt er wel weer een ruzie vanavond en dat willen de kijkers toch?
[..]
De dingen die Melissa later als reactie terug zei waren minstens net zo erg en misschien nog wel erger. Een butler die zoiets zegt tegen haar werkgever??? Lieke was zeer fout, maar de reactie van Melissa net zo.
wat zal de tegenslag groot zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 11:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dan hoop ik écht dat hij het gaat proberen
Ik ook, alleen al omdat ik wel eens wil zien hoe Lieke daarmee omgaat, de reactie van Huub kan ik wel raden.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dan hoop ik écht dat hij het gaat proberen
Geen idee of Herma dat weet. Ze sprak ook niet over die site, haar reactie ging over de TIEN-DGK sitequote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
weet herma dat?... weten de bewoners hoe het zit?... het zijn subjectieve waarheden...
+1quote:Op maandag 7 mei 2007 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Maar Palma zal wel over de rooie zijn dat TIEN Lieke gewoon als miljonair in de villa heeft gezet. Daarom weigert ze nog om terug te komen denk ik. En Herma is nu weer een beetje wraak op Lieke aan het nemen.
Liever gescripte ruzie dan helemaal nietsquote:Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef Napster het volgende:
Leuk, weer een gescripte ruzie
Blij dat ik geen streams meer heb
het is oorlog...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Lieke komt er even bij zitten
Amanda zwijgt.
Ik ben benieuwd of Eric ja-of-nee Huub nog gaat inseinenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zwijgt.
eric is vandaag ziek... verwacht niet te veel...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Eric ja-of-nee Huub nog gaat inseinen
Hoop het niet.. anders is iedereen voorbereid op een ruzie.. want Huub verteld het dan weer aan Lieke.. en is de strijd binnen 10 minuten afgelopenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Eric ja-of-nee Huub nog gaat inseinen
Dat vond ik ook al zo gek... NOTquote:Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zwijgt.
hebben ze ook nog doorgekregen hoe laat ze ruzie moeten maken?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezellig samen, pas vanavond oorlog
[afbeelding]
Dat had Amanda ook wel gezegd inderdaad. Ze gaat het niet nu al zeggen omdat Lieke anders meteen weet dat die info van Herma komt. Dus nu doet ze nog even lief en aardig tegen Lieke.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Als Eric niets zegt tegen Lieke en niets zegt tegen Huub weet je dus zeker dat het een script-ruzie moet worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoop het niet.. anders is iedereen voorbereid op een ruzie.. want Huub verteld het dan weer aan Lieke.. en is de strijd binnen 10 minuten afgelopen
Na de 3 units alcohol.. wanneer iedereen zich weer lam gedraagtquote:Op maandag 7 mei 2007 11:27 schreef 2live het volgende:
[..]
hebben ze ook nog doorgekregen hoe laat ze ruzie moeten maken?![]()
volgens het schema rond het diner...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geluk dat Huub nooit op het schema kijktquote:Op maandag 7 mei 2007 11:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
volgens het schema rond het diner...
Als ik me niet vergis rond een uur of vijf, kwart voor tien.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Fijn dat ze rekening houden met mijn werkdag!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft gister haar haar nog laten wassen door Lieke.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:24 schreef getl0st het volgende:
Amanda: 'ik ga niets met mijn haar laten doen'
Alweer geen haren wassen
Ik eigenlijk wel, anders krijg je vanavond weer zo'n situatie met z'n allen tegen één.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoop het niet.. anders is iedereen voorbereid op een ruzie.. want Huub verteld het dan weer aan Lieke.. en is de strijd binnen 10 minuten afgelopen
hij is de enige zekere factor...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geluk dat Huub nooit op het schema kijkt![]()
Dat jij ook meegaat in dat script gezeik had ik niet verwacht.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Eric niets zegt tegen Lieke en niets zegt tegen Huub weet je dus zeker dat het een script-ruzie moet worden.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 7 mei 2007 11:29 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze heeft gister haar haar nog laten wassen door Lieke.
Ik zou ook niet m'n ongelijk kunnen toegeven als ik gelijk had...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind wel dat Lieke veel te snel oordeelt. En wat ik gisteren heb gezien is ze ook enorm koppig en lijkt moeilijk d'r ongelijk toe te kunnen geven.
voor wie het nog niet wist... de toetsen...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:32 schreef Ecila111 het volgende:
Ach, die lieverd van de pianoles.
Ik ga niet mee in 'scripts' als compleet opgedragen en voorgekauwde verhalen. Wel 'scripts' in de zin van geinjecteerde situatie's en gemanipuleerde omstandigheden. De clash van Melissa en Lieke, gisteren, was zo'n voorbeeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij ook meegaat in dat script gezeik had ik niet verwacht.
Waarom hebben ze Sylvia dan nooit betere scripts gegeven? Leg dat eens uit dan.
Het wordt echt een beetje flauw, iedere keer weer die 'script' opmerkingen.
Yeah right, je weet hoe Amanda is.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft gisteren ook nog tegen Huub verteld dat ze Amanda finaal verkeerd beoordeeld heeft. Dus als Amanda dat vanavond ter sprake brengt zal Lieke gewoon zeggen dat ze een verkeerd beeld van haar had (zoals zovelen) en haar nu heel anders ziet. Oorlog voorbij.
Ook dat hadden ze dan met Sylvia kunnen 'regelen', maar is nooit gebeurd. Ze hebben misschien wel pogingen gedaan, maar het blijft Sylvia's keuze of ze er wel of niet in mee gaat. Sylvia deed het dus gewoon niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in 'scripts' als compleet opgedragen en voorgekauwde verhalen. Wel 'scripts' in de zin van geinjecteerde situatie's en gemanipuleerde omstandigheden. De clash van Melissa en Lieke, gisteren, was zo'n voorbeeld.
De pest in dat Lieke nu miljonair is. Daarom komt ze niet terug.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef agter het volgende:
Wat mankeert er precies aan Palma?
Begreep eerst dat ze gewoon een griepje had.
Nu blijkt het veel erger te zijn en is het maar de vraag of ze terug komt ivm gezondheidsredenen.
Wat heeft ze dan?
Heel vermoeiend om te volgen. Zelfs haar haar laten wassen is al moeilijk voor Amanda om over te laten aan een ander. Daarna alles geföhnt, die ellendige styltang erdoor, rollers erin, een halve bus lak erin, na een half uur rollers eruit..... en dit was het resultaat: http://i74.photobucket.co(...)/brightside_2007-05-quote:
Lieke had niet gelijk... als je min of meer sorry zegt en het is afgesloten moet Lieke niet met dit soort trashy opmerkingen komen...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:35 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik zou ook niet m'n ongelijk kunnen toegeven als ik gelijk had...
Wees eerlijk, Melissa zag er toch goedkoop hoerig uit?!![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in 'scripts' als compleet opgedragen en voorgekauwde verhalen. Wel 'scripts' in de zin van geinjecteerde situatie's en gemanipuleerde omstandigheden. De clash van Melissa en Lieke, gisteren, was zo'n voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |