misschien heb je dan kans dat je weer achteraan begintquote:Op maandag 7 mei 2007 09:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Verander je info en je staat volgende week weer eerste?
Ja natuurlijk zegt iedereen aan wie je het wil laten zien, dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:56 schreef Celeste123 het volgende:
Ik denk niet dat het aan mij ligt want aan iedereen die ik het laat zien hoe het daar staat die zou het dus net zo invullen als dat ik heb gedaan. Mijn zus staat zelfs zo ingeschreven precies hetzelfde als mij en het leuke is dat zij wel is uitgenodigd om naar een 2 kamer woning te komen kijken![]()
Je komt ook zeker niet automatisch elke keer hoger. September vorig jaar stond ik op 2 (ben toen ook uigenodigd maar heb het huis niet genomen) Januari op 69 en vorige week met een ander huis op 3 terwijl 2 weken daarvoor ik op nummer 2 stond. En de huizen gaan dus ook wel eens naar mensen met een kortere inschrijfduur. Volgens mij hebben ze gewoon een grabbelton daar![]()
Jij ook zeker, aangezien je blont typt,quote:Op maandag 7 mei 2007 10:19 schreef avotar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zegt iedereen aan wie je het wil laten zien, dat je gelijk hebt.
Ze zeggen wat je wil horen.
Dit is echt zo'n gevalletje "hoe blont kun je zijn".
Tikken kan je wel maar aan je gevoel voor ironie en/of sarcasme moet je nog even werkenquote:
Ik weet niet hoe dom jij bent, maar een starter die zelfstandig wil wonen, dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:39 schreef karr-1 het volgende:
Tsja, typisch gevalletje van niet goed lezen en gewoon maar iets invullen. Ze willen weten met hoeveel mensen je gaat verhuizen, niet met hoeveel mensen je op dit moment woont. En als ze iedereen moeten gaan bellen die het verkeerd invult, dan hebben ze een dagtaak. Ze gaan gewoon uit van wat jij invult, niet meer en niet minder.
je was me voor FJDquote:Op maandag 7 mei 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Tikken kan je wel maar aan je gevoel voor ironie en/of sarcasme moet je nog even werken
dit is dus niet zo want mijn zus staat zo ingeschreven al voordat ze dit wist en ze is dus zelfs uitgenodigd voor een huis met die inschrijving! Toen ik het aan haar vertelde zei ze namelijk: dan moet ik dat ook maar gaan veranderen want ik heb het ook zo ingevuld.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:19 schreef avotar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zegt iedereen aan wie je het wil laten zien, dat je gelijk hebt.
Ze zeggen wat je wil horen.
Dit is echt zo'n gevalletje "hoe blont kun je zijn".
Dit lijkt misschien duidelijk, maar in geval van een scheiding (bijv.) wordt je ook als starter gezien, indien je geen woning achterlaat. Er kunnen dus wel degelijk meerdere sitauties van toepassing zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dom jij bent, maar een starter die zelfstandig wil wonen, dat lijkt me vrij duidelijk.
Dan ben je gewoon doorstromer. Overigens doet het er verder niet toe, want als je in moet vullen wat voor huishouden je hebt dan vul je in met hoeveel mensen je op dat moment woont. Daar valt verder niet over te discussieren. Dat die achterlijke mutsen daar meteen weer de meest vergezochte conclusies uit trekken is een heel ander verhaal. Bij een 'starter die zelfstandig wil gaan wonen' denk ik althans niet meteen aan een gescheiden vrouw die kinderen achter laatquote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dit lijkt misschien duidelijk, maar in geval van een scheiding (bijv.) wordt je ook als starter gezien, indien je geen woning achterlaat. Er kunnen dus wel degelijk meerdere sitauties van toepassing zijn.
Dan heeft je zus gewoon geluk gehad dat die mensen toen niet aan het opletten geweest zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Celeste123 het volgende:
[..]
dit is dus niet zo want mijn zus staat zo ingeschreven al voordat ze dit wist en ze is dus zelfs uitgenodigd voor een huis met die inschrijving! Toen ik het aan haar vertelde zei ze namelijk: dan moet ik dat ook maar gaan veranderen want ik heb het ook zo ingevuld.
Niet helemaal.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dit lijkt misschien duidelijk, maar in geval van een scheiding (bijv.) wordt je ook als starter gezien, indien je geen woning achterlaat. Er kunnen dus wel degelijk meerdere sitauties van toepassing zijn.
Kun je daarvan een bron geven? Volgens mij is het namelijk puur gelul. Ik heb nog nooit van een 40 jaar oude starter gehoord, en volgens jouw definitie kan dat wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef avotar het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Je bent in dat geval starter als jij je eerder inschrijft dan je partner.
Bij een scheiding waarbij beide partners de woning verlaten wordt de eerste inschrijver als Starter aangemerkt en de tweede als Doorstromer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |