Truste dan alvast he..quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:27 schreef OA het volgende:
Voor de mensen die ontzettend geïnteresseerd zijn in cijfertjesen daar wellicht ook stiekum een beetje op geilen
, zijn hier de zaterdag en zondag stats der KSC'ers!
![]()
[..]
[..]
Veel plezierquote:Op maandag 7 mei 2007 09:11 schreef BrandX het volgende:
[..]Goh, tis volgens mij voor het eerst dat ik in de top 10 der KSC-ers sta, en dan nog wel twee dagen achter elkaar ook!
Ik ben trouwens ook op het werk, en ga dus ook maar weer snel aan de slag![]()
![]()
![]()
Heb je een film gemaakt?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, en dat was ook meteen een filmpje.
Het leven gaat hier door hè!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe is het leven hier verder?
Kan je nagaan hoe rustig het is in het weekendquote:Op maandag 7 mei 2007 09:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goh, tis volgens mij voor het eerst dat ik in de top 10 der KSC-ers sta, en dan nog wel twee dagen achter elkaar ook!
Braaf!quote:Ik ben trouwens ook op het werk, en ga dus ook maar weer snel aan de slag![]()
![]()
![]()
Ik mag hopen van wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
en volgende week weer 25 graad:-)
crimineelquote:Op maandag 7 mei 2007 09:19 schreef Sebasser het volgende:
hehe, heerlijk.
Je buren hun huis onderschieten met paintballetjes
Vandaalquote:Op maandag 7 mei 2007 09:19 schreef Sebasser het volgende:
En dan die knal van die paintball-marker. zo echoen tussen ons huis en buurhuis.
MARK!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, ik moet nog even langs de bank voor 3 uur.. heb dus nog 37 minuten.
tot straks
Tempo!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ops..eerst even een kopie paspoort afdrukken.
richt dat ding eens op je klotenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:19 schreef Sebasser het volgende:
En dan die knal van die paintball-marker. zo echoen tussen ons huis en buurhuis.
smorgensquote:
Eer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |