Truste dan alvast he..quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:27 schreef OA het volgende:
Voor de mensen die ontzettend geïnteresseerd zijn in cijfertjesen daar wellicht ook stiekum een beetje op geilen
, zijn hier de zaterdag en zondag stats der KSC'ers!
![]()
[..]
[..]
Veel plezierquote:Op maandag 7 mei 2007 09:11 schreef BrandX het volgende:
[..]Goh, tis volgens mij voor het eerst dat ik in de top 10 der KSC-ers sta, en dan nog wel twee dagen achter elkaar ook!
Ik ben trouwens ook op het werk, en ga dus ook maar weer snel aan de slag![]()
![]()
![]()
Heb je een film gemaakt?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, en dat was ook meteen een filmpje.
Het leven gaat hier door hè!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe is het leven hier verder?
Kan je nagaan hoe rustig het is in het weekendquote:Op maandag 7 mei 2007 09:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goh, tis volgens mij voor het eerst dat ik in de top 10 der KSC-ers sta, en dan nog wel twee dagen achter elkaar ook!
Braaf!quote:Ik ben trouwens ook op het werk, en ga dus ook maar weer snel aan de slag![]()
![]()
![]()
Ik mag hopen van wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
en volgende week weer 25 graad:-)
crimineelquote:Op maandag 7 mei 2007 09:19 schreef Sebasser het volgende:
hehe, heerlijk.
Je buren hun huis onderschieten met paintballetjes
Vandaalquote:Op maandag 7 mei 2007 09:19 schreef Sebasser het volgende:
En dan die knal van die paintball-marker. zo echoen tussen ons huis en buurhuis.
MARK!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, ik moet nog even langs de bank voor 3 uur.. heb dus nog 37 minuten.
tot straks
Tempo!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ops..eerst even een kopie paspoort afdrukken.
richt dat ding eens op je klotenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:19 schreef Sebasser het volgende:
En dan die knal van die paintball-marker. zo echoen tussen ons huis en buurhuis.
smorgensquote:
Eer!quote:
Eer!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer!![]()
![]()
Ik weet het niet, ik sliep vannacht![]()
Dat is een uiterst noodzakelijke bezigheid. Graag in mm met 1 cijfer achter de komma!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
He, OA, is het nog gelukt met de definitieve uitslag enzo?
ah, okquote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
...Ik zou er gisteravond aan gaan werken...
![]()
Heb wel wat mooie taartdiagrammen, maar die staan thuis op de laptop...![]()
Lekkere kwarktaartquote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Bramenvloaiquote:Op maandag 7 mei 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekkere kwarktaartof ordinaire slagroom taarten?
![]()
Wat heb je trouwens aan een laptop als je hem niet meeneemt?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier op m'n werk een hele mooie gewone pc staan...quote:Op maandag 7 mei 2007 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heb je trouwens aan een laptop als je hem niet meeneemt?![]()
Uitpluizen? Wat betekent dat? Per product milieu-effectrapportage? Slaaf-vrij embleem? Stralings rapport? Doorlichten van producerend bedrijf? Fysiek uittesten?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef OA het volgende:
moet een lijst met slechts 4000 produkten compleet uitpluizen...
![]()
En het moet vandaag af zijn...![]()
En nee, ik heb het niet eerder gekregen... het zat vanochtend in m'n mailbox...![]()
Nee, het houdt niet meer in dan compleet doornemen en alle produkten die ik heb ingekocht in 2006 aankruisen en aangegeven hoeveel er is ingekocht.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uitpluizen? Wat betekent dat? Per product milieu-effectrapportage? Slaaf-vrij embleem? Stralings rapport? Doorlichten van producerend bedrijf? Fysiek uittesten?![]()
het is dat de plantjes niet kunnen praten, anders stonden ze nu te juichenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Het leven gaat hier door hè!![]()
Voor het eerst in 6,5 week weer regen... en met bakken tegelijk hier...![]()
Oh, dan valt het wel mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, het houdt niet meer in dan compleet doornemen en alle produkten die ik heb ingekocht in 2006 aankruisen en aangegeven hoeveel er is ingekocht.
Of de buurvrouw heeft het al opgedweiltquote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef vdvorst het volgende:
Hier is het droog... heeft wel geregent, maar zo te zien niet zo veel
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of de buurvrouw heeft het al opgedweilt![]()
Heb je nog geen electronische regenmeter dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:14 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet
ik ga even beneden kijken naar de meter![]()
Dan moet ik toch nog steeds gaan kijken?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nog geen electronische regenmeter dan?
Kom jij uit 1943?
Een moderne regenmeter is een electronisch meetinstrument dat digitaal en eventueel vanaf afstand is uit te lezen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dan moet ik toch nog steeds gaan kijken?
Ik zit boven, en dat ding staat beneden
pc + bluetooth... daar weet jij alles van he...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een moderne regenmeter is een electronisch meetinstrument dat digitaal en eventueel vanaf afstand is uit te lezen.![]()
Ik denk zo, pc, bluetooth, database
Wij hebben dus zo'n ontvanger, omdat wij zo'n systeem hebben die meer meet,quote:Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een moderne regenmeter is een electronisch meetinstrument dat digitaal en eventueel vanaf afstand is uit te lezen.![]()
Ik denk zo, pc, bluetooth, database
Het werkt zo goedquote:Op maandag 7 mei 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
pc + bluetooth... daar weet jij alles van he...![]()
![]()
En die ontvanger bestaat dus niet uit een pc? Slecht systeem!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wij hebben dus zo'n ontvanger, omdat wij zo'n systeem hebben die meer meet,
daarop komt dus temperatuur en neerslag etc. te staan.
Echter hebben wij maar 1 zo'n ontvanger, en die staat níet hier, dus moet ik naar beneden om dat te gaan kijken
Dat was gewoon zo'n all-in-one weerstysteem, dit vind ik fijner,quote:Op maandag 7 mei 2007 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En die ontvanger bestaat dus niet uit een pc? Slecht systeem!Niet uitbreidbaar en inflexibel. Ik wil vanaf elke plek in mn huis (bed) alles kunnen weten/bedienen.
Wat is anders het nut van automatisering?
tssss, die van mij staat altijd aanquote:Op maandag 7 mei 2007 10:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat was gewoon zo'n all-in-one weerstysteem, dit vind ik fijner,
nu hoef ik niet op de pc te zitten om de temperatuur af te lezen, en ik kijk dat meestal als ik ontbijt, en dan staat er nog geen pc aan
"nog niet aan"??? Wat betekend dat?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat was gewoon zo'n all-in-one weerstysteem, dit vind ik fijner,
nu hoef ik niet op de pc te zitten om de temperatuur af te lezen, en ik kijk dat meestal als ik ontbijt, en dan staat er nog geen pc aan
Ja, ik zet die uit,quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"nog niet aan"??? Wat betekend dat?![]()
Dat is toch als je een pc net gekocht/in elkaar gezet hebt? Koop jij elke dag een nieuwe pjoeter of zo?![]()
Bestaan er werkelijk mensen die hun pjoeter UIT zetten?????
het werd iets langer dan ik had gehoopt, maar het was de moeitequote:
Nog nooit gehoord van SETI@home? (BOINC heeft nog meer te bieden?)quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ja, ik zet die uit,
wat heeft het nut van de pc 's nachts aan laten staan, als ik niet aan het downloaden, omzetten of wat dan ook aan het doen ben...
heb ik van gehoort... en gebruikt, maar daarvan werd de pc te traag, dus dan is het net de uurtjes dat mijn pc niet in gebruik is, en daarvoor ga ik die niet aan laten staanquote:Op maandag 7 mei 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van SETI@home? (BOINC heeft nog meer te bieden?)
Mijn computers leveren 24/7 een bijdrage aan de mensheid!![]()
juist, daarom wilde ik die zooi eigenlijk nooit op mijn computer.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:45 schreef vdvorst het volgende:
[..]
heb ik van gehoort... en gebruikt, maar daarvan werd de pc te traag, dus dan is het net de uurtjes dat mijn pc niet in gebruik is, en daarvoor ga ik die niet aan laten staan
Dames werken zeer vertragend, misschien zijn vrouwen ook wel de oorzaak van al die files!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het werd iets langer dan ik had gehoopt, maar het was de moeite
en een mooie dame achter de balie
uurtje verder, en nu weet ik dat mijn haar circa 10 cm lang is, en dat ik intussen 3 overheerlijke wentelteefjes heb gemaakt/opgegetenquote:
Als het goed is krijg ik vandaag mijn geld binnen, even rekeningen betalen zo.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, geldzaken zijn weer gedaan voorlopig.
Zooi!?!?!?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juist, daarom wilde ik die zooi eigenlijk nooit op mijn computer.
Slapen?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een uiterst noodzakelijke bezigheid. Graag in mm met 1 cijfer achter de komma!
Je ging toch slapen?
dat zou goed kunnen idd, dat er elke ochtend en elke avond een horde lekkere chicks vooraan in de file staat, en wij allemaal maar kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dames werken zeer vertragend, misschien zijn vrouwen ook wel de oorzaak van al die files!
"Ongeveer" 10 cm? En daar moet ik een uur op wachten?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
uurtje verder, en nu weet ik dat mijn haar circa 10 cm lang is, en dat ik intussen 3 overheerlijke wentelteefjes heb gemaakt/opgegeten
Ik kon ook gewoon gaan slapen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Ongeveer" 10 cm? En daar moet ik een uur op wachten?![]()
Je ging voor 8 uur ook al over 5 minuten slapenquote:
daarna wakker geworden, hier getypt, en dan kun je toch verder slapenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je ging voor 8 uur ook al over 5 minuten slapen![]()
en om 3 uur, en 4 uur, en kwart over 4, en half 4, en 20 voor 4, en kwart voor 4, en 4 uur, en en en zo elk uur.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je ging voor 8 uur ook al over 5 minuten slapen![]()
Zal me een zorg zijn, tussen mijn huis en de bank stonden geen files en bij de dame aan de balie ook niet. Ik mocht voor omdat ik eerder al bij de speciale klantenservice mijn Western Union formuliertjes had ingevuld.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dames werken zeer vertragend, misschien zijn vrouwen ook wel de oorzaak van al die files!
Als je goed kijkt, zie je dat ik enkel een uurtje ofzo ben 'weggeweest' van FOK!, toen keek ik Napoleon dynamite.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:00 schreef vdvorst het volgende:
[..]
daarna wakker geworden, hier getypt, en dan kun je toch verder slapen
graag gedaan. Vergeet niet eerst te slapenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik vandaag mijn geld binnen, even rekeningen betalen zo.
Thx voor teh tip.
Western Unionquote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal me een zorg zijn, tussen mijn huis en de bank stonden geen files en bij de dame aan de balie ook niet. Ik mocht voor omdat ik eerder al bij de speciale klantenservice mijn Western Union formuliertjes had ingevuld.dat dan weer wel.
Waarom?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
graag gedaan. Vergeet niet eerst te slapen
Makkelijk 3 of 4 dagen. Dan word je eerst gek en als je dan pech hebt word je door een psych een week platgespoten. Anders ga je uiteindelijk idd dood.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom?
een mens kan enkele dagen zonder slaap voordat hij doodgaat.
zooi ja, het vertraagde toen mijn systeem, en nu wil ik gewoon kunnen laptoppen zonder onzin.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zooi!?!?!?![]()
Eindelijk een nuttige toepassing voor die MSN-machine en dan is het zooi!
Schande!![]()
enkele dagen, en dan dood, maar, mij lijkt het dat je eerder in slaap valt ipv meteen dood te gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom?
een mens kan enkele dagen zonder slaap voordat hij doodgaat.
Volgens mij max 10 dagen ofzoot voordat je driekwart dood gaat ofzoot.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Makkelijk 3 of 4 dagen. Dan word je eerst gek en als je dan pech hebt word je door een psych een week platgespoten. Anders ga je uiteindelijk idd dood.
Koffie.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
enkele dagen, en dan dood, maar, mij lijkt het dat je eerder in slaap valt ipv meteen dood te gaan
tja, geen zaken doen met veilingen en zo... dit is gewoon geld wat ik nodig had van een bekende. En dan? Daar is het voor gemaakt, niet voor negers zonder geld die jou geld willen. (Ik heb trouwens een aantal oorspronkelijke 419 scam brieven! Deze werden in de jaren 90 al de hele wereld overgestuurd, dus ook naar Indonesie. Hier werden ze vaak onderschept op het postkantoor (steevast verkeerde manier van addresseren)quote:
ik slaap liever toch gewoon, bioritme en zo.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
enkele dagen, en dan dood, maar, mij lijkt het dat je eerder in slaap valt ipv meteen dood te gaan
Dat bioritme is een overrated ietsquote:Op maandag 7 mei 2007 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik slaap liever toch gewoon, bioritme en zo.
Gewoon niet gaan slapen. Stevig blijven werken, studeren, fok!ken, dansen. Af en toe ff jezelf door een moeilijk momentje heen slepen. Als je het wilt blijf je echt wel wakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
2004quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je dat ik enkel een uurtje ofzo ben 'weggeweest' van FOK!, toen keek ik Napoleon dynamite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |