Waarom wil de topscoorder van de Primera Division niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
die topscoorder van de Primera Division wil zelf niet. Dan kan van Basten hem wel selecteren, maar daar schiet je niets mee op.
Hij doet het met Seedorf ook, dus waarom niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
die topscoorder van de Primera Division wil zelf niet. Dan kan van Basten hem wel selecteren, maar daar schiet je niets mee op.
van Basten nam hem wel mee naar Duitsland, ondanks dat hij bij Manchester niet meer speelde. Hoeveel vertrouwen heeft die gast nodig? Hij was niet in vorm, speelde bij zijn club niet, maar werd toch geselecteerd en speelde zelfs. Speelde bagger, dus werd hij gewisseld.. en dan gaan lopen janken?quote:
Hij voelt zich niet te groot voor Nederland, hij voelt zich te groot om onde van Basten in dit NL elftal op de bank te zitten. En daarin heeft hij groot gelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, als meneer zich te groot voelt voor Nederland dan rot ie toch lekker op. Hij is nu in vorm maar speelde vorig jaar bij Manchester dramatisch (de wedstrijden dat hij niet op de bank zat tenminste). Desondanks kreeg hij alle vertrouwen van v. Basten. En als hij dan een keertje gepasseerd wordt tranen met tuiten huilen en bedanken ? Voor mij ben je dan een grote slappeling.
omdat hij "warmte" en "vertrouwen" mist.. de huilliequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom wil de topscoorder van de Primera Division niet?
Hij werd toch niet meer geselecteerd na de WK? Of laat m'n korsakoff-geheugen me weer in de steek?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
van Basten nam hem wel mee naar Duitsland, ondanks dat hij bij Manchester niet meer speelde. Hoeveel vertrouwen heeft die gast nodig? Hij was niet in vorm, speelde bij zijn club niet, maar werd toch geselecteerd en speelde zelfs. Speelde bagger, dus werd hij gewisseld.. en dan gaan lopen janken?
een slappe zak, dat is het
Kijk, met jou kan ik praten. Eindelijk is iemand die snapt hoe het werkt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat hij "warmte" en "vertrouwen" mist.. de huillie
klopt, na het WK werd hij niet meer geselecteerd. En toen begon hij te janken dat hij vertrouwen miste. Gek he.. in die periode schopte hij nog geen deuk in een pakje boter.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij werd toch niet meer geselecteerd na de WK? Of laat m'n korsakoff-geheugen me weer in de steek?
Zo werkt het mijns inziens niet. Iedereen heeft vertrouwen en automatismen nodig. Enkel spelers selecteren die een lekker wedstrijdje tegen RKC Woalwijk spelen heeft geen nut. Elke selectie 10 man wijzigen kan nooit goed zijn voor een team, zeker niet een team dat bestaat uit d-garnituur spelers, waar ook nog eens niemand de kwaliteit heeft een wedstrijd op individuele klasse te beslissen..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt, na het WK werd hij niet meer geselecteerd. En toen begon hij te janken dat hij vertrouwen miste. Gek he.. in die periode schopte hij nog geen deuk in een pakje boter.
wat is dat toch met die ego's dat ze denken dat ze in Oranje thuis horen, zelfs als ze totaal uit vorm zijn? De taak van een bondscoach is het best mogelijke elftal op te stellen op het moment dat een wedstrijd gespeeld wordt. Maar passeer je iemand die uit vorm is, of die te beroerd is om te doen wat van hem verwacht wordt, breekt de pleuris uit.
true.. maar hij krijgt een kind en wilde nu dus niet meequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:53 schreef BonJovi het volgende:
Seedorf afvallen? Beste middenvelder die we in Nederland hebben de afgelopen 10 jaar.
Seedorf heeft al meerdere malen aangegeven niet mee te willen gaan naar de Azie-trip omdat hij een kindje verwacht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:53 schreef BonJovi het volgende:
Seedorf afvallen? Beste middenvelder die we in Nederland hebben de afgelopen 10 jaar.
Lekker op de hoogte ben je. Seedorf gaat er weer een klein Seedorfje bij krijgen (begin Juni) en daarom gaat hij niet mee. Eerst lezen voordat je weer wat onzin uitkraamt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:53 schreef BonJovi het volgende:
Bij ManU heeft hij het altijd goed gedaan. Laatste seizoen daar was hij bezig om z'n doelpuntenrecord te verbreken. Je vind het dan terecht dat de bondscoach zo'n spits die zoveel heeft laten zien op het hoogste niveau niet laat opstellen omdat hij het slachtoffer is geworden van een kauwgom kauwende schot? Nederland had op dat moment ook moeilijk andere opties.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, als meneer zich te groot voelt voor Nederland dan rot ie toch lekker op. Hij is nu in vorm maar speelde vorig jaar bij Manchester dramatisch (de wedstrijden dat hij niet op de bank zat tenminste). Desondanks kreeg hij alle vertrouwen van v. Basten. En als hij dan een keertje gepasseerd wordt tranen met tuiten huilen en bedanken ? Voor mij ben je dan een grote slappeling.
je doet m.i. een aantal spelers ernstig te kort door ze als d-garnituur te bestempelen, maar goed...de a-garnituur is het inderdaad niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo werkt het mijns inziens niet. Iedereen heeft vertrouwen en automatismen nodig. Enkel spelers selecteren die een lekker wedstrijdje tegen RKC Woalwijk spelen heeft geen nut. Elke selectie 10 man wijzigen kan nooit goed zijn voor een team, zeker niet een team dat bestaat uit d-garnituur spelers.
Sorry dat wist ik niet, ik dacht mensen zijn weer negatief over hemquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Seedorf heeft al meerdere malen aangegeven niet mee te willen gaan naar de Azie-trip omdat hij een kindje verwacht.
Vind het behoorlijk lomp van Bassie om hem dan toch te selecteren of zou hij dan dadelijk weer een excuus hebben om Seedorf niet meer te selecteren?
ik denk eerder dat het te maken heeft met het contract dat de knvb heeft, waar in staat dat een x-aantal topspelers geselecteerd moeten zijn voor die trip. Ik voorspel een lichte blessure ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Seedorf heeft al meerdere malen aangegeven niet mee te willen gaan naar de Azie-trip omdat hij een kindje verwacht.
Vind het behoorlijk lomp van Bassie om hem dan toch te selecteren of zou hij dan dadelijk weer een excuus hebben om Seedorf niet meer te selecteren?
Hij speelde 'slap' zoals bijna de HELE selectie dus. Of wil je beweren dat Sneijder en consorten een fantastisch WK speelde?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
van Basten nam hem wel mee naar Duitsland, ondanks dat hij bij Manchester niet meer speelde. Hoeveel vertrouwen heeft die gast nodig? Hij was niet in vorm, speelde bij zijn club niet, maar werd toch geselecteerd en speelde zelfs. Speelde bagger, dus werd hij gewisseld.
Ja hoor. Lag weer aan de coach zeker. Het was dan ook een beginnend coachje bij Mancester. Schei toch uit, hij raakte geen knikker meer in Manchester. Niet voor niets dat Manchester dit jaar heer en meester is in Engeland zonder die stoorzender voorin.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef Skwish het volgende:
[..]
Bij ManU heeft hij het altijd goed gedaan. Laatste seizoen daar was hij bezig om z'n doelpuntenrecord te verbreken. Je vind het dan terecht dat de bondscoach zo'n spits die zoveel heeft laten zien op het hoogste niveau niet laat opstellen omdat hij het slachtoffer is geworden van een kauwgom kauwende schot? Nederland had op dat moment ook moeilijk andere opties.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja hoor. Lag weer aan de coach zeker. Het was dan ook een beginnend coachje bij Mancester. Schei toch uit, hij raakte geen knikker meer in Manchester. Niet voor niets dat Manchester dit jaar heer en meester is in Engeland zonder die stoorzender voorin.
Crap! Iedereen weet dat Ferguson spelers wegpest en in het geval van Ruud was dat niets anders, die moest net als Stam voor een goede prijs weg. Ruud had wel vaker periodes van een paar wedstrijden waarin hij minder scoorde, toen zette Ferguson hem ook niet opd e bank...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja hoor. Lag weer aan de coach zeker. Het was dan ook een beginnend coachje bij Mancester. Schei toch uit, hij raakte geen knikker meer in Manchester. Niet voor niets dat Manchester dit jaar heer en meester is in Engeland zonder die stoorzender voorin.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:53 schreef BonJovi het volgende:
De enige die tijdens het WK in vorm was, was Van Persie. Van Nistelrooy scoorde in ieder geval nog, Kuijt miste opgelegde kansen. En toch kwam hij er tegen Portugal niet in. Vervolgens werd hij niet opgeroepen, terwijl het seizoen net pas weer was begonnen en je dan dus over vorm niet heel veel kan zeggen als iemand net bij een nieuwe club zit. Van Basten heeft gezegd dat hij Van Nistelrooy op basis van voetbalkwaliteiten niet heeft geselecteerd en dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
je doet m.i. een aantal spelers ernstig te kort door ze als d-garnituur te bestempelen, maar goed...de a-garnituur is het inderdaad niet.
Maar als een speler echt hopeloos uit vorm is, ga je hem toch niet opstellen? Dat zou door het publiek ook niet geaccepteerd worden volgens mij
hahaha weet je hoeveel hij nog scoorde, terwijl meneer ferguson hem al probeerde te lozen door als het ff kon saha de voorkeur te gevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. v. Nistelrooy is goed bezig op dit moment. Als hij een vent is dan belt hij v. Basten en biedt zijn excuses aan voor het puberale gedrag van hem en wat mij betreft kan hij weer terug in Oranje. Ben alleen bang dat z'n ego hem teveel in de weg staat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef BonJovi het volgende:
Ja Pedroso daar heb je gelijk in maar Van Nistelrooy is geweldig bezig dus van Basten moet hem smekend terug vragen.
De wedstrijd tegen Portugal was wmb een vreselijke wedstrijd, maar niet door het wel of niet opstellen van een speler hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
De enige die tijdens het WK in vorm was, was Van Persie. Van Nistelrooy scoorde in ieder geval nog, Kuijt miste opgelegde kansen. En toch kwam hij er tegen Portugal niet in. Vervolgens werd hij niet opgeroepen, terwijl het seizoen net pas weer was begonnen en je dan dus over vorm niet heel veel kan zeggen als iemand net bij een nieuwe club zit. Van Basten heeft gezegd dat hij Van Nistelrooy op basis van voetbalkwaliteiten niet heeft geselecteerd en dat slaat nergens op.
Het smeken zal toch echt van de andere kant moeten komen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. v. Nistelrooy is goed bezig op dit moment. Als hij een vent is dan belt hij v. Basten en biedt zijn excuses aan voor het puberale gedrag van hem en wat mij betreft kan hij weer terug in Oranje. Ben alleen bang dat z'n ego hem teveel in de weg staat.
dat heeft hij al gedaan, is zelfs naar Spanje gegaan voor een gesprek en nóg zegt meneer v Nistelrooij dat hij "warmte" mist. Flikker op zeg. Je bent een prof. Je kunt voetballen. Warmte scoor je maar bij je vrouw ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. v. Nistelrooy is goed bezig op dit moment. Als hij een vent is dan belt hij v. Basten en biedt zijn excuses aan voor het puberale gedrag van hem en wat mij betreft kan hij weer terug in Oranje. Ben alleen bang dat z'n ego hem teveel in de weg staat.
Haha heb je nog meer leugentjes te verspreieden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je zelf ooit gevoetbald? ik bedoel in een eerste team enzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat heeft hij al gedaan, is zelfs naar Spanje gegaan voor een gesprek en nóg zegt meneer v Nistelrooij dat hij "warmte" mist. Flikker op zeg. Je bent een prof. Je kunt voetballen. Warmte scoor je maar bij je vrouw ofzo
preciesquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het smeken zal toch echt van de andere kant moeten komen.
nee, why?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Heb je zelf ooit gevoetbald? ik bedoel in een eerste team enzo?
quote:
Ik wilde hetzelfde vragen, maar vond het te irrelevant en een zwaktebod.quote:Zo werkt het mijns inziens niet. Iedereen heeft vertrouwen en automatismen nodig.
Volgens mij heb je als je met buitenspelers speelt behoorlijk veel aan Van Nistelrooy. Maar dan moeten die wel afspelen; dat gebeurde érg weinig tijdens het WK. Een type Kluivert hebben we sowieso niet rondlopen op dit moment, dus dan pas je je systeem toch aan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Portugal was wmb een vreselijke wedstrijd, maar niet door het wel of niet opstellen van een speler hoor.
En dat selecteren op basis van voetbalkwaliteiten: Hangt er helemaal vanaf wat je van een spits verwacht lijkt me. van Nistelrooij is een ontzettend goede spits, dat zal zelfs van Basten niet ontkennen. Je wordt tenslotte niet zomaar topscoorder bij ManU en Real. Maar: hij is ook een ander type spits dan bijv. Kluivert (toen die nog kon voetballen). Als je een systeem speelt waarin je een type Kluivert nodig hebt, heb je aan een van Nistelrooij niet zoveel. En als je een systeem gaat spelen waarin van Nistelrooij wél optimaal kan functioneren, moet je daar ook de spelers voor hebben.
Welke buitenspelers hebben we sowieso in Nederland, ik zou het eigenlijk niet eens weten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij heb je als je met buitenspelers speelt behoorlijk veel aan Van Nistelrooy. Maar dan moeten die wel afspelen; dat gebeurde érg weinig tijdens het WK. Een type Kluivert hebben we sowieso niet rondlopen op dit moment, dus dan pas je je systeem toch aan?
Natuurlijk: als je de mogelijkheid hebt om je systeem aan te passen, doe je datquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij heb je als je met buitenspelers speelt behoorlijk veel aan Van Nistelrooy. Maar dan moeten die wel afspelen; dat gebeurde érg weinig tijdens het WK. Een type Kluivert hebben we sowieso niet rondlopen op dit moment, dus dan pas je je systeem toch aan?
v Persie en Robben doen het "wel aardig" op die positiequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Welke buitenspelers hebben we sowieso in Nederland, ik zou het eigenlijk niet eens weten?
Echte, authentieke buitenspelers hebben we niet. Maar er zijn er wel die een actie en een voorzet in huis hebben, Robben en Van Persie bijvoorbeeld. Maar die gingen/gaan dus voornamelijk voor eigen succes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Welke buitenspelers hebben we sowieso in Nederland, ik zou het eigenlijk niet eens weten?
ik troost me met de gedachte dat verreweg de meeste toptrainers óók nooit echt succesvol waren als voetballerquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde hetzelfde vragen, maar vond het te irrelevant en een zwaktebod.
Dat zijn toch geen buitenspelers voor een 4-3-3 met diepe spits? Beide komen liever naar binnen dan buitenom en als ze al 1 a 2 keer buitenom gaan hebben ze ook nog niet dé voorzet benodigd voor een buitenspeler in het vBasen systeem.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
v Persie en Robben doen het "wel aardig" op die positie
Verbaasd mij niets dat je dat niet weet. Een Robben, v. Persie , Babel zijn dan ook maar simpele voetballers t.o.v. jouw grote god v. Nistelrooy. Zelfs Maradonna is maar een stijve hark t.o.v. v. Nistelrooij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dan komt de vraag: waarom hebben die 2 blijkbaar zo weinig vertrouwen in de spelende spitsen dat ze niet (of in iedergeval niet voldoende) afspelen en voor eigen succes gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echte, authentieke buitenspelers hebben we niet. Maar er zijn er wel die een actie en een voorzet in huis hebben, Robben en Van Persie bijvoorbeeld. Maar die gingen/gaan dus voornamelijk voor eigen succes.
Weet je ook niet waar je het over hebt dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, why?
(chronisch gebrek aan talent, 7e café elftal was wel het max. haalbare)
Van Nistelrooij, Kuyt, Seedorf, Van Persie, Boulahrouz, Robben (,Makaay).quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Natuurlijk: als je de mogelijkheid hebt om je systeem aan te passen, doe je dat. Maar ik zie in Nederland weinig spelers die op het niveau van ManU en Real goed spelen. Als je royaal telt, kom je tot een stuk of 4... dan zul je nog steeds 7 anderen moeten vinden die mee kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |