Mmm, we hebben wel enkele topvoetballers in de dop maar het zal inderdaad afwachten zijn of sommige jongens zich door ontwikkelen en of er nieuwe toptalenten doorkomen. Ik zie het niet zo somber in, t.o.v. andere landen staan we er niet slecht op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:10 schreef Barca het volgende:
Mooi voetbal lukt ook niet op een termijn van 6 jaar. We komen daarvoor kwalitatief tekort.
Ik ben niet zo positief. Hoop voor jou dat mijn toekomstblik onterecht is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mmm, we hebben wel enkele topvoetballers in de dop maar het zal inderdaad afwachten zijn of sommige jongens zich door ontwikkelen en of er nieuwe toptalenten doorkomen. Ik zie het niet zo somber in, t.o.v. andere landen staan we er niet slecht op.
We hebben nu ook best wel goede buitenspelers, Robben, Persie, Babel. Neemt niet weg dat ik niet persé altijd de 4-3-3 opstelling prefereer. Is afhankelijk van de tegenstander en van de vorm van het team. Om nu iedere speler die even uit vorm is te vervangen lijkt me niet verstandig. Zou een kippenhok worden, net nu Marco met een redelijk vast team bezig is. De beste spelers vormen niet altijd (sterker meestal niet) het beste team.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
4-3-3 moeten ze vanaf stappen
Geen goede buitenspelers.
Die we onder Advocaat wel hadden
En verder de beste spelers laten spelen niet de spelers die uit vorm zijn of minder dan hun concurent.
Inderdaad, daarom dus geen Van Nistelrooij!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef Pedroso het volgende:De beste spelers vormen niet altijd (sterker meestal niet) het beste team.
De Feyenoordleiding heeft dat blijkbaar ook nog niet gezien. Of zouden ze volgend seizoen net als Excelsior op de counter willen spelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:56 schreef Mindlight het volgende:
Heerlijk eigenwijs? Dit maakt een bondscoach toch totaal ongeloofwaardig? Slory rendeert redelijk in een Italiaans countersysteem zoals Excelsior dat speelt. Maar als er met druk naar voren gespeeld moet worden is hij totaal niets waard.
Dat moet je als bondscoach toch van te voren al gezien hebben?
Dan gaan we toch counteren!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:56 schreef Mindlight het volgende:
Heerlijk eigenwijs? Dit maakt een bondscoach toch totaal ongeloofwaardig? Slory rendeert redelijk in een Italiaans countersysteem zoals Excelsior dat speelt. Maar als er met druk naar voren gespeeld moet worden is hij totaal niets waard.
Dat moet je als bondscoach toch van te voren al gezien hebben?
Die rechtsbuiten van AGOVV doet het de laatste tijd ook wel aardigquote:
eh?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:15 schreef Pedroso het volgende:
Iedereen lag ook in een deuk toen hij Bouhla selecteerde maar dat was toch ook niet verkeerd gezien.
Haha nu wordt ie helemaal mooi, alsof Slory het in z'n eentje deed tegen AZ. Dat was gewoon een teamprestatie. En de Cler zoekspelen lukt wel meer spelers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom niet Slory selecteren voor een oefenwedstrijd ? Iedereen lag ook in een deuk toen hij Bouhla selecteerde maar dat was toch ook niet verkeerd gezien. Is zeker een talent en mag het nu laten zien op een hoger niveau. Niets mis mee. Marco blijft verrassen. Toevallig was Slory ook degene die AZ een kampioenschap door de neus boorde, dan kan je wel wat. Speelde de Cler helemaal zoek dus wie weet is het een geniale vondst van San Marco.
Wat een onzinargument. Dus iedereen die een paar keer gevaarlijk tegen AZ countert moeten we maar selecteren voor het Nederlands elftal?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:15 schreef Pedroso het volgende:
Toevallig was Slory ook degene die AZ een kampioenschap door de neus boorde,
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Steve_I. het volgende:
BTW; dat kruif hem heeft aangeraden bij Barcelona om Rijkaard te vervangen![]()
Nee, zeg ik niet. Het is ook niet mijn keus. Aan de andere kant ben ik wel gecharmeerd van het type Castelen en Slory. Snelle buitenspelers die als ze hun dag hebben een verdediger kunnen dollen. Hij is overigens wel veruit de beste en gevaarlijkste speler bij Excelsior. We zullen volgend jaar zien hoe hij het bij een moeilijke club als Feyenoord doet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een onzinargument. Dus iedereen die een paar keer gevaarlijk tegen AZ countert moeten we maar selecteren voor het Nederlands elftal?
V.D. Sar krijgt denk ook gewoon een ticket thuis.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:27 schreef Blawh het volgende:
Slory![]()
Seedorf toch selecteren ondanks dat hij een kind verwacht en aangaf niet mee te willen.![]()
Een topscoorder van de Primera Division die zelf afhaakt (over slap gesproken). AZ en Ajax zijn nu eenmaal de clubs met de beste Nederlandse voetballers dus niet zo gek he om daaruit te selecteren. Of wil je Alex en al die andere buitenlanders van PSV naturaliseren ? Marco is een coach met ballen die zich niet de les laten lezen door ego's als v. Nistelrooij en de zwaar overschatte v. Bommel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:27 schreef Skwish het volgende:
De helft van de selectie is zoiezo Oranje onwaardig.
Slory![]()
Van Basten maakt zich wéér volkomen belachelijk, verder een bondscoach die een topscoorder van de Primera Division niet serieus neemt.en het liefst spelers selecteert van ajax/az
Het is bijna landverraad om deze bondscoach te steunen![]()
![]()
Van Nistelrooy heeft groot gelijk. Wat ik al zei: als je topscorer ben in de zwaarste competitie van Europa, ga je toch niet in een selectie met redelijke spelers van degradatieteams uit de 8e competitie van Europa zitten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een topscoorder van de Primera Division die zelf afhaakt (over slap gesproken). AZ en Ajax zijn nu eenmaal de clubs met de beste Nederlandse voetballers dus niet zo gek he om daaruit te selecteren. Of wil je Alex en al die andere buitenlanders van PSV naturaliseren ? Marco is een coach met ballen die zich niet de les laten lezen door ego's als v. Nistelrooij en de zwaar overschatte v. Bommel.
Sandy heeft het laaste half jaar nog geen bal geraakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef Sethje het volgende:
Ja maar haal dan gewoon VD Meyde erbij op rechtsbuiten
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van Nistelrooy heeft groot gelijk. Wat ik al zei: als je topscorer ben in de zwaarste competitie van Europa, ga je toch niet in een selectie met redelijke spelers van degradatieteams uit de 8e competitie van Europa zitten.Die vent heeft wel wat beters te doen. Doelpunten maken in een uitverkocht Bernabeu bijvoorbeeld.
Ik heb een enkele wedstrijd van Excelsior live gezien en veel op samenvattingen. Hij bevalt mij wel en is inderdaad een momentenvoetballer. Hij heeft veel belangrijke goals gemaakt en de wedstrijden die hij niet speelde waren nou niet bepaald de beste van Excelsior. Neemt niet weg dat ik hem (nog) niet Oranje waardig vindt maar voor een oefenwedstrijd selecteren vind ik niet zo'n gek idee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:31 schreef Mindlight het volgende:
Pedroso, hoevaak heb jij dit seizoen een wedstrijd van excelsior (geheel) gezien?
Slory is een momentenvoetballer, die inderdaad de beste man kan zijn als hij zijn dag heeft, maar ook net zo goed de minste kan zijn. En overall gezien is hij dus zeker niet de beste man in de selectie. (dat is Bruins, of misschien Pique).
En Slory is geen speler die zijn man dolt (dat doet hij nooit), het is iemand die zijn man op snelheid voorbij gaat.
die topscoorder van de Primera Division wil zelf niet. Dan kan van Basten hem wel selecteren, maar daar schiet je niets mee op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:27 schreef Skwish het volgende:
De helft van de selectie is zoiezo Oranje onwaardig.
Slory![]()
Van Basten maakt zich wéér volkomen belachelijk, verder een bondscoach die een topscoorder van de Primera Division niet serieus neemt.en het liefst spelers selecteert van ajax/az
Het is bijna landverraad om deze bondscoach te steunen![]()
![]()
oorzaak->gevolgquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
die topscoorder van de Primera Division wil zelf niet. Dan kan van Basten hem wel selecteren, maar daar schiet je niets mee op.
Hij is afhankelijk van ruimte en aanvoer. Zonder Bruins was hij dit seizoen helemaal nergens (gaf hij ook diverse keren zelf aan in interviews). Hij moet de bal niet in de voeten krijgen maar alleen maar diep, alleen lijkt me dat niet mogelijk als je constant op de helft van de tegenstander speelt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb een enkele wedstrijd van Excelsior live gezien en veel op samenvattingen. Hij bevalt mij wel en is inderdaad een momentenvoetballer. Hij heeft veel belangrijke goals gemaakt en de wedstrijden die hij niet speelde waren nou niet bepaald de beste van Excelsior. Neemt niet weg dat ik hem (nog) niet Oranje waardig vindt maar voor een oefenwedstrijd selecteren vind ik niet zo'n gek idee.
Och, als meneer zich te groot voelt voor Nederland dan rot ie toch lekker op. Hij is nu in vorm maar speelde vorig jaar bij Manchester dramatisch (de wedstrijden dat hij niet op de bank zat tenminste). Desondanks kreeg hij alle vertrouwen van v. Basten. En als hij dan een keertje gepasseerd wordt tranen met tuiten huilen en bedanken ? Voor mij ben je dan een grote slappeling.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van Nistelrooy heeft groot gelijk. Wat ik al zei: als je topscorer ben in de zwaarste competitie van Europa, ga je toch niet in een selectie met redelijke spelers van degradatieteams uit de 8e competitie van Europa zitten.Die vent heeft wel wat beters te doen. Doelpunten maken in een uitverkocht Bernabeu bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |