Shit, nu al na middernacht. Wat gaat de dag weer snel .....quote:Op maandag 7 mei 2007 04:15 schreef FdW het volgende:
Met Japio in beeld ga ik maar eens pitten, tis al na middernacht. Terust allen![]()
Klasse Morwen, die miste ik net omdat ik de vorige aan het uploaden wasquote:
Verwacht je dat Japio ooit ergens anders in kan purren ? Arme Cora tochquote:Op maandag 7 mei 2007 04:40 schreef Morwen het volgende:
Jaap zit met een naald in zijn oor te purren.![]()
[afbeelding]
Let's wake and shake them up, with 5 Palma'squote:Op maandag 7 mei 2007 07:31 schreef Dogga het volgende:
boring shit inside that cage !
Ach het is ook rotweer dus ik geef m groot gelijk dat ie zich nog ff een keer omdraait.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas begint een oud mannetje te worden, na een paar weken al helemaal gesloopt. Om 23:00 naar bed en z'n vroege opstaat is zo te zien ook verleden tijd ......
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft wel een heel comfortabel slaapstandje gevonden
[afbeelding]
Ja daaaag, jede menge drank en elke dag minimaal twee pakken peuken tot in je tenen naar binnen trekken, dat wil wel op den duur.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach het is ook rotweer dus ik geef m groot gelijk dat ie zich nog ff een keer omdraait.
die kende ik nog niet... een blaasstembandenontsteking....quote:Op maandag 7 mei 2007 08:43 schreef Carlaa het volgende:
hopelijk is Palma's blaasontsteking doorgetrokken naar haar stembanden...
Die zal wsl niet meer komen zolang miss bull terrier eye daar nog zit als miljonaire.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen Palma, zo te zien ........
Als ik het goed heb begrepen, wilde Natasja Amanda bewerkstelligen. Of het gelukt is weet ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:53 schreef Copycat het volgende:
Lag Brian vannacht nou in 'available-houding' in Amanda's bed maar verkoos Amanda uit zichzelf om in het bed van Natasia te gaan liggen?
Vooropgezet plan door Natasia en Brian of niet, ik moet geloof ik een klein traantje van ontroering wegpinken.
how low can you go?... die natasja kan wel heel diep zinken...quote:Op maandag 7 mei 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, wilde Natasja Amanda bewerkstelligen. Of het gelukt is weet ik niet.
Lekker rustig zo he?quote:Op maandag 7 mei 2007 08:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen Palma, zo te zien ........
Dan hopen we maar dat Lieke nog lang blijft ....... Geen slechte deal, Palma ingeruild voor Liekequote:Op maandag 7 mei 2007 08:58 schreef Yollie het volgende:
[..]
Die zal wsl niet meer komen zolang miss bull terrier eye daar nog zit als miljonaire.
Wegbewerkstelligen van Eric?quote:Op maandag 7 mei 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed heb begrepen, wilde Natasja Amanda bewerkstelligen. Of het gelukt is weet ik niet.
komt omdat ze een zeikstem heeft...quote:Op maandag 7 mei 2007 08:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die kende ik nog niet... een blaasstembandenontsteking....
quote:
een zeiknatte stem met stembanden als sluisdeuren... met zulke mensen begrijk ik wel dat intelligent leven van deze aardkloot wegblijft...quote:
Nicolaas heeft vanacht nog gezwommen.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas begint een oud mannetje te worden, na een paar weken al helemaal gesloopt. Om 23:00 naar bed en z'n vroege opstaat is zo te zien ook verleden tijd ......
[afbeelding]
komt omdat ze liever op een amsterdammertje zit...quote:Op maandag 7 mei 2007 09:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dan ook nog het pispaaltje van Lieke ........
En ook nog een keer eruit om een sigaret te roken .......... Blijft dus een oud mannetjequote:
Is ze daar overheen gezakt ? En toen haar stembanden geraakt ?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
komt omdat ze liever op een amsterdammertje zit...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |