Of hun kleren als toiletpapier gebruiken, is ook een optie.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:18 schreef Dynabite het volgende:
Jaap neemt (hopelijk) wel wraak door hun kleding onder te schijten![]()
(als liefdadigheid)
![]()
De grootste fout van zijn leven maar daar komt hij nog wel achterquote:Op maandag 7 mei 2007 01:20 schreef maril het volgende:
Och arme morgen moet hij in ondertrouw.
geen 3.95 maar 5.20 als je via sms doet..maar verderquote:Op maandag 7 mei 2007 01:22 schreef APK het volgende:
Geweldige move om Lieke kandidaat te maken.![]()
Wat een ontwikkelingen!![]()
Wat een spanning!![]()
En dat allemaal voor maar 3,95¤ p/m![]()
Is toch allemaal nep.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
De grootste fout van zijn leven maar daar komt hij nog wel achter
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:24 schreef rooie3 het volgende:
Is toch allemaal nep.
Volgens mij trouwt hij geen eens echt.
Hij liep zelf vanmiddag te roepen dat het moest voor tv en Cora een nep actrice was.
Een nep actrisequote:Op maandag 7 mei 2007 01:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch allemaal nep.
Volgens mij trouwt hij geen eens echt.
Hij liep zelf vanmiddag te roepen dat het moest voor tv en Cora een nep actrice was.
ActriCequote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een nep actrise
Iemand die acteert geen actrise te zijn
Snap er ook niks van ...wel hem erin houden en dan pesten?!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:25 schreef rooie3 het volgende:
Lekker slim van Huub om Japio te gaan pakken.
Moet zeker weer van pannekoek.
Zijn Japio zijn woorden niet de mijnequote:Op maandag 7 mei 2007 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een nep actrise
Iemand die acteert geen actrise te zijn
Brian lijkt toch echt off-limits.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:33 schreef farceman het volgende:
[..]
Snap er ook niks van ...wel hem erin houden en dan pesten?!
Pak eens iemand anders aan
Snap er sinds donderdag al niks meer van.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:33 schreef farceman het volgende:
[..]
Snap er ook niks van ...wel hem erin houden en dan pesten?!
Pak eens iemand anders aan
nee, niet veel gemist... een catfight tussen Melissa en Lieke was het absolute hoogtepunt van dit weekend.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:34 schreef cindy10 het volgende:
door pc problemen was ik even niet aanwezig...
heb ik veel gemist????
hebben huub en zn tarzan(jane kan je het niet noemen,,,) al sex gehad?
en wat is er verder gebeurd?![]()
![]()
kan wel tig topics gaan doorspitten,maar kan het ook simpelweg even vragen!![]()
hoeft niet lang,korte uitleg is meer dan genoeg!![]()
Daar hebben de Chinezen in de 12de eeuw iets heel moois voor uitgevonden: Een topic met korte updates.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:34 schreef cindy10 het volgende:
door pc problemen was ik even niet aanwezig...
heb ik veel gemist????
hebben huub en zn tarzan(jane kan je het niet noemen,,,) al sex gehad?
en wat is er verder gebeurd?![]()
![]()
kan wel tig topics gaan doorspitten,maar kan het ook simpelweg even vragen!![]()
hoeft niet lang,korte uitleg is meer dan genoeg!![]()
dank je voor je korte en heldere uitleg!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:35 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, niet veel gemist... een catfight tussen Melissa en Lieke was het absolute hoogtepunt van dit weekend.
Volgens Huub hebben ze nog geen echte sex gehad, maar ik heb er mijn twijfels over (zie filmpje VOL)
en het is pas half 2?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk wil de redacteur-van-dienst dat ze gaan slapen. Het klopt wat Huub antwoord, deze discussie is al eerder gevoerd en toen mochten ze wel op zondag-op-maandag nacht doorgaan. Beetje vreemd beleid van de redactie.
Zie de naam en eerste foto op dit topic?!?!!??quote:Op maandag 7 mei 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer eens wat anders. Deze keer ZITTEN Huub en Lieke te naaien, tot nu toe was dat LIGGEND
[afbeelding]
De afgelopen 7 maanden wel, de nazi oppas van dienst heeft een ander idee blijkbaar?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bedtijd geld maandag,dinsdag,woensdag en donderdagnacht.
knap van die chinezen....maar mn pc problemen zijn nog niet geheel verholpen!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Daar hebben de Chinezen in de 12de eeuw iets heel moois voor uitgevonden: Een topic met korte updates.![]()
[DGK] Updates #3
Daarom plaats ik ook vriendelijk een link, dan ben je snel weer up to date.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:41 schreef cindy10 het volgende:
knap van die chinezen....maar mn pc problemen zijn nog niet geheel verholpen!
ben al blij dat het tot zover goed gaat nog....
dus vandaar mn vraag....normaal zie ik het anderen om elke scheet doen,dus dacht ik mag nu vast ook wel even naar een bekende weg vragen?![]()
De Titanic is ook gezonkenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:45 schreef APK het volgende:
Kan nog best gevaarlijk zijn volgens mij, dat jumpen op een drijvend ding...
echt niet... das gaaf.... heb ik vroeger (toen ik nog jong was 15 jr) zo vaak gedaanquote:Op maandag 7 mei 2007 01:45 schreef APK het volgende:
Ja om half 3 tochquote:Op maandag 7 mei 2007 01:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bedtijd geld maandag,dinsdag,woensdag en donderdagnacht.
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Echt...heb vorige week nog een cruise geboekt??? hoe ken dat nou??
Ik ook, maar soms verliezen mensen hun tanden omdat ze met hun kop op de rand van het bad slaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:47 schreef Desii het volgende:
echt niet... das gaaf.... heb ik vroeger (toen ik nog jong was 15 jr) zo vaak gedaan
De regel is maandag,dinsdag,woensdag en donderdagnacht. Dus de nachten die volgen op maandag, dinsdag, enz. De regel geldt maar voor 4 nachten, niet 5. Dus vannacht is nog niets aan de hand.quote:
Dan blijf ik nog ff kijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:45 schreef APK het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:47 schreef Desii het volgende:
[..]
echt niet... das gaaf.... heb ik vroeger (toen ik nog jong was 15 jr) zo vaak gedaan
Dat maakt het nog steeds geen half 3quote:
Dus dubbel terecht dat Huub bezwaar maakte. Zeker een uitzendkracht bij de redactie,,,,,,,,quote:
heel vriendelijk van je,maar voor jij die link plaatste was ik al up to date....quote:Op maandag 7 mei 2007 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom plaats ik ook vriendelijk een link, dan ben je snel weer up to date.
Ja ik snap dus dat er geen zwaar ongeval voor huub inzitquote:Op maandag 7 mei 2007 01:56 schreef Desii het volgende:
[..]
van z'n soort jaap afgesprongen in een zwembad... proberen te surfen op zo'n ding.... snaps![]()
Dit zwemgebeuren is in ieder geval beter te pruimen dan die kolereherrie.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus dubbel terecht dat Huub bezwaar maakte. Zeker een uitzendkracht bij de redactie,,,,,,,,
Volgens mij hoopt hij dat zoiets blijft hangen voor de volgende keerquote:Op maandag 7 mei 2007 01:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heel vriendelijk van je,maar voor jij die link plaatste was ik al up to date....![]()
hahahah dat hebben rechters toch ook altijd??(soort van voorbeeld stellen...)quote:Op maandag 7 mei 2007 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt hij dat zoiets blijft hangen voor de volgende keer![]()
![]()
Precies toen je 15 en ROEKELOOS was en niet wist dat die grond glad was en dat ondanks ej jong bent niet kon vallen maar oeps daar was dat moment vliegend door de lucht denk je terug aan het moment dat je dacht ow ik kan alles en daar gleed je uit op je nek..krak zij het bot...auch....ken je SUPERMAN nog..quote:Op maandag 7 mei 2007 01:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, die spreken je meestal vrij op een vormfoutquote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahah dat hebben rechters toch ook altijd??(soort van voorbeeld stellen...)![]()
(is het een katertje of een poesje?)quote:Op maandag 7 mei 2007 02:02 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo nu ga ik slapen tot morgen!! trusten fokkers
mag ik me bij deze beroepen op een vormfout?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, die spreken je meestal vrij op een vormfout![]()
En Mitch komt lekker bij mij butlerenquote:Op maandag 7 mei 2007 02:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mag ik me bij deze beroepen op een vormfout?
ik eis rectificatie!!!![]()
verder eis ik.....
japio op water en brood(valt tie eindelijk eens af).
natasia met dichtgenaaide lippen(dubbel plezier,ze valt af en houd haar grote scheur!).
brian: geen medicatie meer(dus rellen graag!!)
huub zn gezonde verstand terug en breken met die wannabee kelly...
eric: een lekkere vent in die kooi van zijn kaliber(liefs dragqueen)
amanda...breng nena terug dan valt er nog wat te roddelen,en kan brian zeker afgevoerd worden!
nicolaas: algeheel drankverbod,dan istie zo weg...![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie een bak slappe thee,en wat geboetseer niet als echte liefde....of ben ik nu echt een zuurpruim aan het worden?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:20 schreef Desii het volgende:
Lieke heeft nog even een kop thee gezet voor haar en Hubert
En nu ga ze hem een massage geven... morgen gaat Huubie haar een massage geven... (true love)
nee hoor, je hebt wel gelijk..... maar ik ben nogal een romanticus ..... dus zie al gauw overal roze wolkjesquote:Op maandag 7 mei 2007 02:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zie een bak slappe thee,en wat geboetseer niet als echte liefde....of ben ik nu echt een zuurpruim aan het worden?![]()
maar verder valt het mee met afkicken??quote:Op maandag 7 mei 2007 02:22 schreef Sammy-S het volgende:
Ik heb geen streams en ik ga ook niet betalen voor zoiets maar ik wilde ff melden dat ongezien de tyfus voor de DGK reactie en bijna alle bewoners.
ik ook altijd,maar ben bezig met een andere strategie tegenwoordig....hahahahaquote:Op maandag 7 mei 2007 02:24 schreef Desii het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt wel gelijk..... maar ik ben nogal een romanticus ..... dus zie al gauw overal roze wolkjes![]()
Een echte man heeft morgen effe iets anders aan zijn hoofd.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:20 schreef Desii het volgende:
En nu ga ze hem een massage geven... morgen gaat Huubie haar een massage geven... (true love)
Wat dacht je van dit moment?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Een echte man heeft morgen effe iets anders aan zijn hoofd.
Gewoon erop springen?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik ook altijd,maar ben bezig met een andere strategie tegenwoordig....hahahaha
lol. Ja hoor, het valt reuze mee. Alleen af en toe heb ik een lichte tinteling in mijn linker wijsvinger.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar verder valt het mee met afkicken??![]()
hahahah ja bij mn eigen man wel...maar zou ik vrijgezellig zijn...dan zou ik toch wat meer weerstand bieden als de dames in de kooiquote:
das je muisvinger,die is gewend aan een repeterende beweging,hihihihquote:Op maandag 7 mei 2007 02:34 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
lol. Ja hoor, het valt reuze mee. Alleen af en toe heb ik een lichte tinteling in mijn linker wijsvinger.
oops,zou bijna mn streams aanzetten....maar geloof dat ik toch maar ga slapen zo!quote:Op maandag 7 mei 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De massage is afgelopen, Huub gaat op ontdekkingstocht
[afbeelding]
Ha, leuk onbewerkt plaatjequote:Op maandag 7 mei 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De massage is afgelopen, Huub gaat op ontdekkingstocht
[afbeelding]
ziet er veelbelovend uit....maarja,das wel vaker het gevalquote:Op maandag 7 mei 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Blijft kletsen. Gaat dit nog wat worden ?
[afbeelding]
Huub is meer het type van woorden ipv daden.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ziet er veelbelovend uit....maarja,das wel vaker het geval![]()
Ze moet maar weer een sigaretje opsteken... dat HAD je toch ingetekend in een van de vorige?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Blijft kletsen. Gaat dit nog wat worden ?
[afbeelding]
nou heb weleens daden gezien ipv woorden.....en dat zag er niet onschuldig uit hahahahaquote:Op maandag 7 mei 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huub is meer het type van woorden ipv daden.![]()
Nee hoor. Dat dacht je wellicht, maar het was de glinstering van iets, haar ring of zo. Ik had echt niets ingetekend.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet maar weer een sigaretje opsteken... dat HAD je toch ingetekend in een van de vorige?![]()
denk dat in dit geval het meisje de boel afremt,gezien huub zn normale hormonen nijd,zou hij toch allang erop gedoken zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet maar weer een sigaretje opsteken... dat HAD je toch ingetekend in een van de vorige?![]()
En ik vond het zo'n goede vondstquote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat dacht je wellicht, maar het was de glinstering van iets, haar ring of zo. Ik had echt niets ingetekend.
Theekopje zag ik maar ik had kunnen zweren... Nou ja, humor.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Edit : Ze heeft een theekopje vast op die cap
Lieke moet nog een tijdje hard to get spelen omdat Huubje stout was natuurlijk... want die duikt inderdaad overal bovenopquote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat in dit geval het meisje de boel afremt,gezien huub zn normale hormonen nijd,zou hij toch allang erop gedoken zijn?![]()
ik ga voor het eitje en wacht nog effe af meteen!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zou dit 'bewerkstelligen' noemen. Haar handje begint ook mee te doen
[afbeelding]
zou als ik haar was niet te lang zo spelen....quote:Op maandag 7 mei 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke moet nog een tijdje hard to get spelen omdat Huubje stout was natuurlijk... want die duikt inderdaad overal bovenop![]()
En nu echt naar bed
Nou, dan ga maar naar bed. Je blijft van m'n eitje af .......quote:Op maandag 7 mei 2007 03:04 schreef cindy10 het volgende:
mijn keuze is: neem ik dat gekookte eitje alsnog op brood met wat zout en peper?(als optie wat mayo erbij).
of ga ik naar bed?
ppfff had er zelf eentje gekookt,maar in de ijskast gezet voor betere tijdenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, dan ga maar naar bed. Je blijft van m'n eitje af .......![]()
ziet er niet uit alsof ze in nood verkeerd....ik zou zeggen tis de pakkkk me houding!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit een 'kom maar op' houding ? Tegenspartelen kun je het niet noemen ......
[afbeelding]
Whehehe, humorquote:Op maandag 7 mei 2007 03:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ppfff had er zelf eentje gekookt,maar in de ijskast gezet voor betere tijden![]()
was dat eitje vergeten,maar door al die hormonen......bedenk ik me plots dat het mischien wel lekker is op een broodje!![]()
tja bitch natasja,met als dagelijkse bewoner carlos waarschijnlijk ook....(helaas mag het niet zo zijn)quote:Op maandag 7 mei 2007 03:17 schreef FdW het volgende:
Huub en Lieke vanaf het begin erin ipv LocoB en Angelique zou een heel ander verloop van het programma hebben opgeleverd.
het gezicht van lieke straalt uit....LAAT ME SLAPEN NU...!!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat nix meer worden, ik haak af![]()
[afbeelding]
Tasja zonder LocoB zou ook in een heel andere rol gedwongen zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja bitch natasja,met als dagelijkse bewoner carlos waarschijnlijk ook....(helaas mag het niet zo zijn)![]()
Dat lijkt zo, maar ze probeert hem te verstaan. Het is nogal gefluister.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het gezicht van lieke straalt uit....LAAT ME SLAPEN NU...!!
Lieke is echt niet te verlegen om te zeggen dat ze moe is en wil slapenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het gezicht van lieke straalt uit....LAAT ME SLAPEN NU...!!
nee dat word inderdaad niets meer!
ik laat net zoals lieke,huub een partij slap lullen,en ga lekker maffen!
groetjes cindy
moet met pijn in mn hart toegeven dat natasja,hoewel ze een ontaarde moeder is,een schreeuwbek heeft,zeer egoistisch,egocentrisch,op macht belust,mediageil,aandachtsgeil,daarbij verder ook zeer contact gestoord.....toch nog voor wat uurtjes tenenkrommende tv heeft gezorgd!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Tasja zonder LocoB zou ook in een heel andere rol gedwongen zijn.
Zij heeft in ieder geval ook voor veel vermaak gezorgd ( en hoofdpijn:-) )
heb geen stream aanstaan,hahaha maar ze leek mij nogal moe....(op de foto).quote:Op maandag 7 mei 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, maar ze probeert hem te verstaan. Het is nogal gefluister.
nee,denk inderdaad dat ze wel rustig zegt dat ze wil slapen...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is echt niet te verlegen om te zeggen dat ze moe is en wil slapen![]()
Nee hoor, ze is er helemaal bij, en ligt net leuk spontaan te lachenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb geen stream aanstaan,hahaha maar ze leek mij nogal moe....(op de foto).
kreeg er zelf gaapneigingen bij....![]()
nou dan is ze inderdaad nog fris en fruitig!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is er helemaal bij, en ligt net leuk spontaan te lachen
zie je wel!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:35 schreef FdW het volgende:
Ze gaan spiegeleieren bakken
Slinger de streams maar aan, tis gezelligquote:
Huub heeft weliswaar de hotelschool gedaan, maar weinig verstand van echte BSOLletjesquote:Op maandag 7 mei 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Speciaal voor jullie, een BSOLletje van Huub en Lieke
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, fuck...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Speciaal voor jullie, een BSOLletje van Huub en Lieke
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij kan me wel een keer bellen voor een echt goed recept voor een BSOLletjequote:Op maandag 7 mei 2007 03:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub heeft weliswaar de hotelschool gedaan, maar weinig verstand van echte BSOLletjes![]()
Ja, de rest van de club dook vroeg in bed, terwijl Huub en Lieke nog een paar uur leuke stream weten te bouwen. Japio's ondertrouw-pak een beetje aanpassen, zwemmen, keuveltje op bed en dan nog ff al lachend de keuken in. Waar is die vette humor van Brian of Japio of Natasia ..... Nicolaas of Eric noem ik niet eens.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:53 schreef FdW het volgende:
Het leuke van dit stel is dat ze gewoon lekker bezig zijn, niet continu klagen zoals de rest, en zoveel mogelijk genieten alsof ze in de buitenwereld zijn.![]()
Dit zijn de enige echte kindjes van god. Amenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, de rest van de club dook vroeg in bed, terwijl Huub en Lieke nog een paar uur leuke stream weten te bouwen. Japio's ondertrouw-pak een beetje aanpassen, zwemmen, keuveltje op bed en dan nog ff al lachend de keuken in. Waar is die vette humor van Brian of Japio of Natasia ..... Nicolaas of Eric noem ik niet eens.
Ik ben atheistquote:Op maandag 7 mei 2007 04:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo ver ga ik maar niet .......
Op hun leeftijd had ik een iets ander ritme, 2 uur op en 2 uur af, voor de broodnodige variatie..quote:Op maandag 7 mei 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En zo kan het nog uren doorgaan .....
[afbeelding]
Als dat waar is, dan is het vanavond een 7-tje op de schaal van scanmanquote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef FdW het volgende:
Een mens zou toch scanman romantisch worden van deze beelden![]()
Nu niet meer dan ?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Op hun leeftijd had ik een iets ander ritme, 2 uur op en 2 uur af, voor de broodnodige variatie..
Das veul in Nederlandquote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan is het vanavond een 7-tje op de schaal van scanman![]()
[afbeelding]
Ik kom met mijn grijzende en kalende kop niet meer zoveel leuke spontane Liekes tegenquote:
Shit, nu al na middernacht. Wat gaat de dag weer snel .....quote:Op maandag 7 mei 2007 04:15 schreef FdW het volgende:
Met Japio in beeld ga ik maar eens pitten, tis al na middernacht. Terust allen![]()
Klasse Morwen, die miste ik net omdat ik de vorige aan het uploaden wasquote:
Verwacht je dat Japio ooit ergens anders in kan purren ? Arme Cora tochquote:Op maandag 7 mei 2007 04:40 schreef Morwen het volgende:
Jaap zit met een naald in zijn oor te purren.![]()
[afbeelding]
Let's wake and shake them up, with 5 Palma'squote:Op maandag 7 mei 2007 07:31 schreef Dogga het volgende:
boring shit inside that cage !
Ach het is ook rotweer dus ik geef m groot gelijk dat ie zich nog ff een keer omdraait.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas begint een oud mannetje te worden, na een paar weken al helemaal gesloopt. Om 23:00 naar bed en z'n vroege opstaat is zo te zien ook verleden tijd ......
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft wel een heel comfortabel slaapstandje gevonden
[afbeelding]
Ja daaaag, jede menge drank en elke dag minimaal twee pakken peuken tot in je tenen naar binnen trekken, dat wil wel op den duur.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach het is ook rotweer dus ik geef m groot gelijk dat ie zich nog ff een keer omdraait.
die kende ik nog niet... een blaasstembandenontsteking....quote:Op maandag 7 mei 2007 08:43 schreef Carlaa het volgende:
hopelijk is Palma's blaasontsteking doorgetrokken naar haar stembanden...
Die zal wsl niet meer komen zolang miss bull terrier eye daar nog zit als miljonaire.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen Palma, zo te zien ........
Als ik het goed heb begrepen, wilde Natasja Amanda bewerkstelligen. Of het gelukt is weet ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:53 schreef Copycat het volgende:
Lag Brian vannacht nou in 'available-houding' in Amanda's bed maar verkoos Amanda uit zichzelf om in het bed van Natasia te gaan liggen?
Vooropgezet plan door Natasia en Brian of niet, ik moet geloof ik een klein traantje van ontroering wegpinken.
how low can you go?... die natasja kan wel heel diep zinken...quote:Op maandag 7 mei 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, wilde Natasja Amanda bewerkstelligen. Of het gelukt is weet ik niet.
Lekker rustig zo he?quote:Op maandag 7 mei 2007 08:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen Palma, zo te zien ........
Dan hopen we maar dat Lieke nog lang blijft ....... Geen slechte deal, Palma ingeruild voor Liekequote:Op maandag 7 mei 2007 08:58 schreef Yollie het volgende:
[..]
Die zal wsl niet meer komen zolang miss bull terrier eye daar nog zit als miljonaire.
Wegbewerkstelligen van Eric?quote:Op maandag 7 mei 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed heb begrepen, wilde Natasja Amanda bewerkstelligen. Of het gelukt is weet ik niet.
komt omdat ze een zeikstem heeft...quote:Op maandag 7 mei 2007 08:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die kende ik nog niet... een blaasstembandenontsteking....
quote:
een zeiknatte stem met stembanden als sluisdeuren... met zulke mensen begrijk ik wel dat intelligent leven van deze aardkloot wegblijft...quote:
Nicolaas heeft vanacht nog gezwommen.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas begint een oud mannetje te worden, na een paar weken al helemaal gesloopt. Om 23:00 naar bed en z'n vroege opstaat is zo te zien ook verleden tijd ......
[afbeelding]
komt omdat ze liever op een amsterdammertje zit...quote:Op maandag 7 mei 2007 09:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dan ook nog het pispaaltje van Lieke ........
En ook nog een keer eruit om een sigaret te roken .......... Blijft dus een oud mannetjequote:
Is ze daar overheen gezakt ? En toen haar stembanden geraakt ?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
komt omdat ze liever op een amsterdammertje zit...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |