denk dat in dit geval het meisje de boel afremt,gezien huub zn normale hormonen nijd,zou hij toch allang erop gedoken zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet maar weer een sigaretje opsteken... dat HAD je toch ingetekend in een van de vorige?![]()
En ik vond het zo'n goede vondstquote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat dacht je wellicht, maar het was de glinstering van iets, haar ring of zo. Ik had echt niets ingetekend.
Theekopje zag ik maar ik had kunnen zweren... Nou ja, humor.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Edit : Ze heeft een theekopje vast op die cap
Lieke moet nog een tijdje hard to get spelen omdat Huubje stout was natuurlijk... want die duikt inderdaad overal bovenopquote:Op maandag 7 mei 2007 03:01 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat in dit geval het meisje de boel afremt,gezien huub zn normale hormonen nijd,zou hij toch allang erop gedoken zijn?![]()
ik ga voor het eitje en wacht nog effe af meteen!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zou dit 'bewerkstelligen' noemen. Haar handje begint ook mee te doen
[afbeelding]
zou als ik haar was niet te lang zo spelen....quote:Op maandag 7 mei 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke moet nog een tijdje hard to get spelen omdat Huubje stout was natuurlijk... want die duikt inderdaad overal bovenop![]()
En nu echt naar bed
Nou, dan ga maar naar bed. Je blijft van m'n eitje af .......quote:Op maandag 7 mei 2007 03:04 schreef cindy10 het volgende:
mijn keuze is: neem ik dat gekookte eitje alsnog op brood met wat zout en peper?(als optie wat mayo erbij).
of ga ik naar bed?
ppfff had er zelf eentje gekookt,maar in de ijskast gezet voor betere tijdenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, dan ga maar naar bed. Je blijft van m'n eitje af .......![]()
ziet er niet uit alsof ze in nood verkeerd....ik zou zeggen tis de pakkkk me houding!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit een 'kom maar op' houding ? Tegenspartelen kun je het niet noemen ......
[afbeelding]
Whehehe, humorquote:Op maandag 7 mei 2007 03:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ppfff had er zelf eentje gekookt,maar in de ijskast gezet voor betere tijden![]()
was dat eitje vergeten,maar door al die hormonen......bedenk ik me plots dat het mischien wel lekker is op een broodje!![]()
tja bitch natasja,met als dagelijkse bewoner carlos waarschijnlijk ook....(helaas mag het niet zo zijn)quote:Op maandag 7 mei 2007 03:17 schreef FdW het volgende:
Huub en Lieke vanaf het begin erin ipv LocoB en Angelique zou een heel ander verloop van het programma hebben opgeleverd.
het gezicht van lieke straalt uit....LAAT ME SLAPEN NU...!!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat nix meer worden, ik haak af![]()
[afbeelding]
Tasja zonder LocoB zou ook in een heel andere rol gedwongen zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja bitch natasja,met als dagelijkse bewoner carlos waarschijnlijk ook....(helaas mag het niet zo zijn)![]()
Dat lijkt zo, maar ze probeert hem te verstaan. Het is nogal gefluister.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het gezicht van lieke straalt uit....LAAT ME SLAPEN NU...!!
Lieke is echt niet te verlegen om te zeggen dat ze moe is en wil slapenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het gezicht van lieke straalt uit....LAAT ME SLAPEN NU...!!
nee dat word inderdaad niets meer!
ik laat net zoals lieke,huub een partij slap lullen,en ga lekker maffen!
groetjes cindy
moet met pijn in mn hart toegeven dat natasja,hoewel ze een ontaarde moeder is,een schreeuwbek heeft,zeer egoistisch,egocentrisch,op macht belust,mediageil,aandachtsgeil,daarbij verder ook zeer contact gestoord.....toch nog voor wat uurtjes tenenkrommende tv heeft gezorgd!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Tasja zonder LocoB zou ook in een heel andere rol gedwongen zijn.
Zij heeft in ieder geval ook voor veel vermaak gezorgd ( en hoofdpijn:-) )
heb geen stream aanstaan,hahaha maar ze leek mij nogal moe....(op de foto).quote:Op maandag 7 mei 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, maar ze probeert hem te verstaan. Het is nogal gefluister.
nee,denk inderdaad dat ze wel rustig zegt dat ze wil slapen...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is echt niet te verlegen om te zeggen dat ze moe is en wil slapen![]()
Nee hoor, ze is er helemaal bij, en ligt net leuk spontaan te lachenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb geen stream aanstaan,hahaha maar ze leek mij nogal moe....(op de foto).
kreeg er zelf gaapneigingen bij....![]()
nou dan is ze inderdaad nog fris en fruitig!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is er helemaal bij, en ligt net leuk spontaan te lachen
zie je wel!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 03:35 schreef FdW het volgende:
Ze gaan spiegeleieren bakken
Slinger de streams maar aan, tis gezelligquote:
Huub heeft weliswaar de hotelschool gedaan, maar weinig verstand van echte BSOLletjesquote:Op maandag 7 mei 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Speciaal voor jullie, een BSOLletje van Huub en Lieke
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, fuck...quote:Op maandag 7 mei 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Speciaal voor jullie, een BSOLletje van Huub en Lieke
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij kan me wel een keer bellen voor een echt goed recept voor een BSOLletjequote:Op maandag 7 mei 2007 03:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub heeft weliswaar de hotelschool gedaan, maar weinig verstand van echte BSOLletjes![]()
Ja, de rest van de club dook vroeg in bed, terwijl Huub en Lieke nog een paar uur leuke stream weten te bouwen. Japio's ondertrouw-pak een beetje aanpassen, zwemmen, keuveltje op bed en dan nog ff al lachend de keuken in. Waar is die vette humor van Brian of Japio of Natasia ..... Nicolaas of Eric noem ik niet eens.quote:Op maandag 7 mei 2007 03:53 schreef FdW het volgende:
Het leuke van dit stel is dat ze gewoon lekker bezig zijn, niet continu klagen zoals de rest, en zoveel mogelijk genieten alsof ze in de buitenwereld zijn.![]()
Dit zijn de enige echte kindjes van god. Amenquote:Op maandag 7 mei 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, de rest van de club dook vroeg in bed, terwijl Huub en Lieke nog een paar uur leuke stream weten te bouwen. Japio's ondertrouw-pak een beetje aanpassen, zwemmen, keuveltje op bed en dan nog ff al lachend de keuken in. Waar is die vette humor van Brian of Japio of Natasia ..... Nicolaas of Eric noem ik niet eens.
Ik ben atheistquote:Op maandag 7 mei 2007 04:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo ver ga ik maar niet .......
Op hun leeftijd had ik een iets ander ritme, 2 uur op en 2 uur af, voor de broodnodige variatie..quote:Op maandag 7 mei 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En zo kan het nog uren doorgaan .....
[afbeelding]
Als dat waar is, dan is het vanavond een 7-tje op de schaal van scanmanquote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef FdW het volgende:
Een mens zou toch scanman romantisch worden van deze beelden![]()
Nu niet meer dan ?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Op hun leeftijd had ik een iets ander ritme, 2 uur op en 2 uur af, voor de broodnodige variatie..
Das veul in Nederlandquote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan is het vanavond een 7-tje op de schaal van scanman![]()
[afbeelding]
Ik kom met mijn grijzende en kalende kop niet meer zoveel leuke spontane Liekes tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |