ik had die brummels nooit aan moeten vallen nu zit ik in de nestenquote:
nee hoef niet meer ik heb al een redelijke macht nu maar mijn peepz zijn echt boos op mijquote:Op maandag 7 mei 2007 15:43 schreef Shawn het volgende:
[..]
38 soldaten?
Someday, and that day may never come, I will ask a favor of you
het zijn maar peepz, to hell with themquote:Op maandag 7 mei 2007 15:45 schreef Double-Helix het volgende:
nee hoef niet meer ik heb al een redelijke macht nu maar mijn peepz zijn echt boos op mij![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
Mensen van de FOK clan!!!!!!!!!!!!
morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst
Boronia
FJD
Shawn
Carducci
ja van een strong economy naar een very weak economyquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst
Boronia
FJD
Shawn
Carducci
Tamazgha
oh ja, helemaal vergetenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:47 schreef Double-Helix het volgende:
ja van een strong economy naar een very weak economy
Welkom! Heb je naam toegevoegdquote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Terecht het volgende:
Zo, ik heb me gevoegd bij de illustere FOK! alliance!
Heb alleen geen geld meer, maar wel een stuk of 40 soldaten voor mensen in nood. Dealtje iemand?
Al je geld in infrastructuur steken. Geen land, geen tech, gewoon infrastructuur. Wel in de gaten blijven houden dat je militairen op iets van 30% blijft steken.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Terecht het volgende:
Zo, ik heb me gevoegd bij de illustere FOK! alliance!
Heb alleen geen geld meer, maar wel een stuk of 40 soldaten voor mensen in nood. Dealtje iemand?
Sargon heeft er 1 gemaaktquote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Double-Helix het volgende:
hey shawn heb je al een aidtree gemaakt?
ik heb een lijst gemaakt, gewoon doorgeven is het makkelijkst kost het minste aidslotsquote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Double-Helix het volgende:
hey shawn heb je al een aidtree gemaakt?
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef Chilles het volgende:
Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Chilles
Hoeveel aid-slots heb jij nog?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef Double-Helix het volgende:
oke er zitten nu 6 naties die naar hulp hebben gevraagd.
You may only have 4 active/pending foreign aid offers every 10 days. Once an aid offer is accepted it cannot be canceled or deleted.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef Double-Helix het volgende:
oh en edereen moet zeker zijn dat ie nog 2 aidsslots heeft anders gaat het festie niet door(letterlijk)
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef Chilles het volgende:
Boronia
FJD
Shawn
Carducci
Tamazgha
Chilles
Serbia
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef Chilles het volgende:
Ik trek me on second thought toch uit die Aid lijst. Ik heb er namelijk vrij weinig behoefte aan, en andere mensen kunnen het beter gebruiken.
Bovendien wil ik niet te snel een grote natie hebben.
Dus, ik stap eruit.
hoeveel aid slots heb jij nogquote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef Sargon het volgende:
? ik niet chilles
iedereen heeft er 2quote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef Sargon het volgende:
2
ik kreeg aid van mutant in het begin en heb aid verstuurd naar zoeen sukkeltje van NADCquote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
iedereen heeft er 2wat hebben jullie ermee gedaan als ik vragen mag
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Sargon het volgende:
ik heb ooit 10.000 ontvangen omdat ik zijn vriendin in een war had geholpenen een keer aglar 137 soldaten gestuurd
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef Double-Helix het volgende:
ik kreeg aid van mutant in het begin en heb aid verstuurd naar zoeen sukkeltje van NADC![]()
bewaar je slots maar voor het echte werkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Originele_Naam het volgende:
heeft iemand nopg wat soldaten nodig?
welk werkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
bewaar je slots maar voor het echte werk![]()
![]()
Kom maar op met die centen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef Sargon het volgende:
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
1.2 miljoen babyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |