quote:To: Muttie From: Kioleon 5/6/2007 9:35:43 PM Subject: hi
Your member Niek1988 is ex member of my alliance NEO but he never notified us that he is leaving. Before he left he applied for aid program and due to that he has recived 400k. His job was to accept 200k and other 200k send to the next member in aid chain. He faild to do so and Im sure you understand that we are not pleased with this.
I hope that this will be solved in best interst for bouth of our alliances.
Minister of Finance of New Eclipse Order
quote:To: Muttie From: WhipLasher12 5/6/2007 11:16:01 PM Subject: Hello
Hello, a member of yours "De Den Hagelarij" has attack a member of NEO was this sanctioned by your alliance? I want you to tell him to stand down at once. Also an ex-member of NEO "North" who is now in your alliance has stolen 400k from us.
Dat wordt knokkenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
Stortvloed aan PM's. Ze denken dat ik de leider ben van de alliance![]()
Kleine greep:
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:08 schreef du_ke het volgende:
Een paar extra centen zeg ik ook geen nee tegen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:24 schreef Luutgaert het volgende:
Ik heb alles vrij, ik kan alles nog.
iddquote:Op maandag 7 mei 2007 10:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wordt knokken
Ik laat de aid wel aan me voorbij gaan. Met 45k aan inkomsten heb ik het minder hard nodig dan jullie
Ik zei trouwens eerder nog dat technology 15% van je infrastructuur moet zijn maar ergens anders lees ik weer dat technology boven de 10 niet echt meer nuttig is voor wat het oplevert.
Waaromquote:Op maandag 7 mei 2007 11:23 schreef Sargon het volgende:
ik wil mijn eerste aanvals helicopter zo graag kopen![]()
Daar schrijf ik me wel voor in maar goed jullie moeten zelf maar beslissen of jullie dat ook met mij willen delen aangezien ik officieel gezien geen lid ben; heb nog een morele verplichting naar mn huidige alliance.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
Mensen van de FOK clan!!!!!!!!!!!!
morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst
Boronia
FJD
Ja dat geldt ook voor mijquote:Op maandag 7 mei 2007 12:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar schrijf ik me wel voor in maar goed jullie moeten zelf maar beslissen of jullie dat ook met mij willen delen aangezien ik officieel gezien geen lid ben; heb nog een morele verplichting naar mn huidige alliance.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
Stortvloed aan PM's. Ze denken dat ik de leider ben van de alliance![]()
Kleine greep:
[..]
[..]
Heb nog maar even een aantal tanks en soldaten geregeld.quote:This is your final warning!
You have recived 400k as a part of NEO aid chain. In the mean time you have left NEO alliance without notifieing us and especially me as Minister of Finance (since you were NEO aid applicant).
Youa are to return ALL(!!!) 400k to NEO or you will be attacked.
I warn you that NEO members within your range have been notified and will attack you soon.
MoF of NEO
Je bent wat masochistisch ingesteld?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Niek. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Heb nog maar even een aantal tanks en soldaten geregeld.
Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Niek. het volgende:
Heb nog maar even een aantal tanks en soldaten geregeld.
Thxquote:Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef Whizzkith het volgende:
Area of Influence:Infrastructure moet niet meer dan 1:2 zijn
Even ter vergelijkingquote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef Shawn het volgende:
Your population density of 17.07 population per mile is at a good level at this time.
Weet iemand wat de MAX-population density is?
Link? Join the clan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef Document1 het volgende:
Even ter vergelijking
Your population density of 70.33 population per mile is at a good level at this time.
Ja je hebt gelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef FJD het volgende:
Je hebt gewoon veels te veel land gekochtDat is dus juist hetgene wat je niet moet doen.
quote:You have been attacked by Ham the Pharoah. You lost 35 soldiers and 0 tanks. You killed 121 soldiers and 6 tanks. Their forces razed 0.000 miles of your land, stole 0.000 technology, and destroyed 0.000 infrastructure. Their forces looted $0.00 from you and you gained $8,815.23 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Victory. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:09 schreef FJD het volgende:
Een belangrijke reden om het niet te doen is trouwens omdat je land dan in strenght wint maar ondertussen geen strength heeft. Land kan niet meevechten in een oorlog. Wat je dan dus uitlokt is dat je straks in een hogere indeling komt en meteen op je flikker krijgt door iemand die veel meer military heeft en minder land. Dan is de strength van beide landen gelijk maar ga je toch mooi nat en dat is zonde
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
Mensen van de FOK clan!!!!!!!!!!!!
morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst
Boronia
FJD
Shawn
That's the spirit! Join the FOK-clan!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:36 schreef Terecht het volgende:
lol, ik word hier kapotgespamt door allerlei duistere sujetten die mij willen annexeren in een of andere alliance. Ik wou hen ff een lesje politiek geven door een aanval te plegen, kan ik nog geen war beginnen
![]()
ik heb 2 bezete slots en heb nog twee vrij dus ik geef me opquote:
38 soldaten?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
wie kan me wat troepen sturen ik zit in de puree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |