Ja dat kloptquote:Op maandag 7 mei 2007 01:26 schreef wonderer het volgende:
Echt een geweldige cast, ik ga zeker kijken als ik de kans krijg.
De choreografie wordt trouwens gedaan door Stanley Burleson, ook leuk
Er komen meer kleine jongens die de rol spelen van Ciskequote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Frollo het volgende:
Met zanger Bob als Ciske?
Ik weet nog niet wanneer ik in Nederland benquote:Op maandag 7 mei 2007 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat kloptje kan nu kaartjes bestellen via Topticketline.nl of bellen.
![]()
En weer staat Ger Otte niet op de fotoquote:Op maandag 7 mei 2007 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Voor de nieuwste reizende productie in seizoen 2007-2008, Ciske de Rat - de Musical, gaat Joop van den Ende Theaterproducties op zoek naar kinderen in het land die in hun eigen regio een aantal voorstellingen zullen spelen.
http://www.musicals.nl/
Via Topticketline.nl kun je kaartjes bestellen of bellen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:
@ Haaibaaike,
hoe kun jij nu al kaartjes hebben?. Ik ga tzt ook heen trouwens
.
Maar de enige echte Ciske blijft:
[afbeelding].
gelukkig mag hij grote Cis spelen, dit keer.
dat klopt daar staat hij niet erbijquote:Op maandag 7 mei 2007 21:33 schreef wonderer het volgende:
Ja, maar hij staat niet bij de grote cast-foto bedoel ik. Toch jammerHij is tof
Er zijn twee verfilmingen van Ciske de rat. Eentje uit 1955 en eentje uit 1984. Die eerste is getrouwer aan het boek en we zien ook een stukje van het tweede deel (Ciske groeit op). Bovendien wordt, net als in het boek, het verhaal verteld door meester Bruis. Ciske de rat uit 1984 gaat alleen over het eerste boek. In de musical komt voor het eerst ook het derde boek (Cis de man) aan bodquote:Op zondag 30 september 2007 11:52 schreef the_mind het volgende:
Gaat dit alleen over het eerste boek van de serie? De film volgens mij wel, maar bij de musical is het me niet duidelijk.
Min of meer, jaquote:Op zondag 30 september 2007 07:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom je speciaal naar Nederland voor Ciske?![]()
.
Ik ga in oktober vanwege de kinderboekenmarkt, en omdat ik een aantal theatershows wil zien, en omdat ik mijn vrienden wil zien. In april ben ik van plan om specifiek voor Les Mis en Evita nog even naar Nederland te komen ja.quote:Op zondag 30 september 2007 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog niet wanneer ik ga. Ik ga óf in Groningen óf in Leeuwarden als het even kan.
Heb nog geen kaartjes gekocht en ga dat ook pas volgend jaar doen. Neem aan dat het niet elke avond bomvol zit toch?
@ Wonderer: méén je dat nou?!.
Ik ga begin mei naar Evitaquote:Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Evita is ook al in de verkoop hoor, en die gaat pas in december in premiere...
Thanks Viking.quote:Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn twee verfilmingen van Ciske de rat. Eentje uit 1955 en eentje uit 1984. Die eerste is getrouwer aan het boek en we zien ook een stukje van het tweede deel (Ciske groeit op). Bovendien wordt, net als in het boek, het verhaal verteld door meester Bruis. Ciske de rat uit 1984 gaat alleen over het eerste boek. In de musical komt voor het eerst ook het derde boek (Cis de man) aan bod. Had je zelf ook wel kunnen raden aangezien Danny een volwassen Ciske speelt
.
Wel 'grappig', dat contrast tussen Danny en Ciske. Je zou echt denken dat Danny gewoon Ciske ís. Wel zielig dat hij die klappen echt heeft gehad. Hopelijk gold dat niet voor de klappen met de riem. Lijkt me pas echt pijnlijk.quote:Na 25 jaar doet Danny de Munk het onverwachte
Danny de Munk (37) kruipt opnieuw in de huid van Ciske de Rat. In de nieuwe musicalproductie van Joop van den Ende herhaalt zich na precies 25 jaar de geschiedenis. Ik heb destijds ontzettend veel moeite moeten doen om van het Ciske-imago af te komen. Het straatschoffie achtervolgde me overal, zegt Danny. En dan word ik nu vrijwillig weer Ciske. Komt ook omdat ik alles aan dat verhaal te danken heb.
Als ik met vriendjes voetbalde, stonden er pubermeisjes die een handtekening wilden.
Met tranen in zijn ogen bekeek Danny de Munk deze week het resultaat van de eerste fotosessie van Ciske de Rat. Dat pakt me. Alle geuren, het stof van de rookmachines waarmee ze de jaren dertig nabootsten op de filmset. De echte pijn die ik had, als ik in de film echte klappen kreeg met het corrigeerrietje. Ik was een jochie van twaalf. Het kwam allemaal terug. Dat is even slikken. Zonder Ciske was ik nooit in dit vak terechtgekomen. Dan had ik nu in de Amsterdamse Staatsliedenbuurt een café gehad. Ik moet dat klerelijertje echt dankbaar zijn.
In de musical speelt Danny straks niet dezelfde rol als 25 jaar geleden. Voor de jonge Ciske beginnen binnenkort audities, waar Danny zich persoonlijk mee zal bemoeien. We zoeken een klein jochie met een gouden hart en een grote bek, zegt hij kort maar krachtig. Zo was ik ook.
Zelf speelt Danny in de komende productie Ciske de Man. Het is jaren later. Ciske is volwassen en voelt zijn jeugd als een last op zijn schouders. Hij heeft als kind zijn moeder per ongeluk vermoord en in het tuchthuis gezeten. En nu is hij soldaat, net als al zijn vroegere vrienden, legt Danny uit. Elke keer als de volwassen Ciske terugdenkt aan zijn jeugd, wordt dat deel in flashback gespeeld door de jonge Ciske. Zodat het publiek beide verhalen ziet. Ciske de man moet vrede sluiten met zijn verleden. De boodschap is dat iedereen een tweede kans verdient. Danny: Het maakt het verhaal eindelijk af.
De oorspronkelijke vertelling wordt in de musical, waarvoor Henny Vrienten de liedjes schrijft, voor het eerst volledig gedaan. Het boek van Piet Bakker, waarop de film was gebaseerd, is eigenlijk een trilogie: deel 1 is Ciske de jongen, in deel 2 groeit-ie op en deel 3 is Ciske de man. Danny: Joop van den Ende heeft het hele script met me doorgenomen. Wij snappen elkaar en vinden het belangrijk dat de sfeer voelbaar volks is. Wij hebben geen van beiden ergens voor gestudeerd. Joop komt uit net zo’n buurt als ik net als CISKE... André van Duin en André Hazes trouwens. We hebben allemaal driehoog-achter gewoond. Geen ouders met gouden klokkies, maar wel een dolgelukkige jeugd van op straat spelen en tikkertje doen in de pisbakken, in die ijzeren krullen, weet je wel? Dat pure gevoel moet je vasthouden.
Danny, intussen zelf vader van Davy en Beau van acht en vier jaar, heeft jarenlang moeite gehad met het imago van Ciske de Rat. Het succes van die film overviel me. Ik vond het maar stom dat er, als ik ging voetballen, opeens pubermeisjes stonden te giechelen die een handtekening wilden. En ik werd uitgescholden door leeftijdgenoten die me toewensten dat ik zelf maar de kolere moest krijgen. Ik had geen idee wat me overkwam. Herman van Veen, die in de film de leraar speelde die zich over Ciske ontfermde, had bedacht dat ik een plaatje moest opnemen. Het werd ’Krijg allemaal de kolere’. En toen had ik, behalve een succesfilm waar meer dan twee miljoen mensen naartoe gingen, ook een nummer 1-hit. Aarzelt: Ik ging de puberteit in. Andere jongens van mijn leeftijd waren jaloers op mijn succes. Dat hoort erbij, dat begrijp ik nu. Maar ik heb aan die tijd geen vrienden overgehouden.
De volwassen musicalster verklaart: Voor mij voelde het filmen niet als een enorme inspanning. De opnames duurden maar zes weken. Niet in verhouding tot het feit dat dit alles mijn leven zou veranderen. Op de rode loper heb ik koningin Beatrix bloemen aangeboden en haar bedankt dat ze bij mijn première wilde zijn. Het was onwerkelijk. Mijn ouders hebben het heel goed gedaan. Zij waren nuchter en hielden me met beide benen op de grond. Wel kon je merken dat ik in die tijd, bij gebrek aan normale vriendjes, veel omringd was door volwassenen. Ik zag laatst nog een tv-opname van een programma van Sonja Barend. Ik mocht van de Arbeidsinspectie daar niet aan de interviewtafel zitten, maar wel in het publiek. Dan hoor je mij kritiek hebben op diezelfde inspectie. Ik hoor dat kleine pikkie dat ik was op hoge toon zeggen: ’Ze blokkeren mijn toekomst’. Maar dat had ik ook alleen maar van anderen gehoord. Ik papegaaide Daar schaam ik me nu voor.
Hij gebaart: Danny de Munk was een heel ander mens dan Ciske de Rat. Natuurlijk waren we alle twee bravouregozertjes. Ik had bij de auditie in Krasnapolsky uit mezelf een zeer smerige mop verteld en alsof ik het meende Een beetje verliefd van André Hazes ten gehore gebracht. Maar ik was in feite niet zo brutaal. In de film moest ik een inktpot over de schooljuffrouw gooien. Nou, daar moesten ze me echt toe zetten. En ik moest bier over mijn moeder gooien als ze in de kroeg stond met haar pooier, gespeeld door Willem Nijholt. Vond ik ook niet logisch. Danny had respect voor volwassenen, Ciske was zo getergd dat hij zijn moeder een pokkenwijf vond.
De ras-Amsterdammer herinnert zich nog meer details. Willeke van Ammelrooy moest mij in het gezicht slaan. En die scène moest wel tien keer over. Ik kreeg echte klappen, want anders zag het er niet goed uit op film. Op het laatst stonden de vingers in mijn gezicht. Ik had tranen in mijn ogen. Dat was mooi voor het beeld vond Wim Verstappen. De scène waarin ik mijn moeder per ongeluk vermoordde, hebben we veel gerepeteerd. Ik was erg ongerust dat ik die beroemde Willeke misschien echt pijn zou doen. Ciske deed het zonder na te denken. Omdat zijn halfdronken moeder het boek Alleen op de Wereld verscheurde. Ja, Verdomd alleen voelde Ciske zich.
Mijmert: Ciske heeft echt mijn jeugd getekend. Ik stond op de voorkant van schoolagenda’s en qua Nederlandse muziek had je de Dolly Dots, Doe Maar en Danny de Munk. En toen wilde ik er dus vanaf, hè. Dat imago. Ik ging spraaklessen volgen om beschaafd Nederlands te leren. Kreeg zo een rol als de keurig sprekende student Marius in Les Misérables. Tja, student. Terwijl ik alleen maar een zwemdiploma op zak heb.
Intussen spreekt Danny weer gewoon Amsterdams. Ik heb een periode gehad dat ik ABN uitkraamde, maar dat paste helemaal niet bij mij. Ik zong een keer een operaprogramma, dat kon ik qua stem prima aan, gingen de recensenten zeuren over het hoogblonde gehalte van het publiek. Toen wist ik zeker dat het nutteloos was. Danny spreekt plat Amsterdams en wie dat niet mooi vindt. Met een brede grijns zingt hij: Krijg toch allemaal de kolere.
Lekker ondeugend was Ciskequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Oh, wat was ik vroeger vlieft op die film. Jánken!Danny.
Dat is gaaf 15 euro korting op twee kaartjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Maar die reclame he.... Ik kijk wel op dvd binnenkort. Heb een bon gekregen van m'n moeder waarmee ik 15 euro korting krijg op 2 kaartjes voor de musical
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.rtl.nl/films/rtl8_films/
Op RTL 8 Ciske de Rat
Tof joh.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het blijft een prachtige film.
13 november naar de musical.
Danny de Munck zong het ook op Musicals in Ahoy', volgens mij twee jaar geleden alweer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:09 schreef PekingDuck het volgende:
Ík ben twee weken geleden naar een try-out in Hoorn geweest, het is echt een geweldige musical. Mooie muziek, goede acteurs (ook de kleine Ciske's), en een hele aparte manier van vertellen. En vooral toen Danny de Munk samen met de de jonge Ciske 'Krijg toch allemaal de kolere' zong, stond het kippenvel me op de armen. Echt een aanrader, deze musical.
stil jijquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben blij dat ik een half jaar geleden die kaartjes al besteld heb!
Over drie weken ga ik al!
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:01 schreef wonderer het volgende:
Had ik al gezegd dat ie cool was?
Bij dezequote:
Ik had niet tegen jouquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Mag Danny ook eens een avondje vrij?![]()
.
He, is jouw voornaam trouwens 'Maaike'? (zo heette mn beste vriendin op de basisschool ook nml en ik noemde haar altijd 'maaike haaibaaike'. Moet altijd aan haar denken als ik jou tegenkom hier)
Hij heeft op maandag al vrijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Mag Danny ook eens een avondje vrij?![]()
.
He, is jouw voornaam trouwens 'Maaike'? (zo heette mn beste vriendin op de basisschool ook nml en ik noemde haar altijd 'maaike haaibaaike'. Moet altijd aan haar denken als ik jou tegenkom hier)
quote:
Oh ja, dat kan ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze waren paar dagen vrij !! Morgen staan ze in Rotterdam.
Je kan in mijn sig kijken. www.musicals.nl.
Mooiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Danny heeft getekend dat hij elke dag Ciske de man moet gaan spelen..staat in zijn contract !
Ja met een knipoog erachter, dus je moet niet alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Mag Danny ook vrij zei je met ===![]()
Vandaar dat ik zo reageerde![]()
ArtiestenUitgang.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is AU ?
Oja dankjequote:
Als je gaat staan wachten, kom je ze meestal wel tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oja dankjedat maak je niet vaak mee dat je ze in de AU ziet..
Mij is dat nooit overkomen, ja, Boudewijn de Groot een keer stond aan de bar iets te drinken waar wij ook waren.![]()
In je eentje is het ook anders. Ik ben ook meegesleept door anderen, hoor. Maar het is gewoon grappig als je mensen kunt vertellen wat je ervan vond, even een krabbel of een foto, en als ze je dan een beetje gaan herkennen enzo, da's toch wel leuk. En sommigen zijn gewoon kei-aardig en gaan gezellig mee taart etenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee dat klinkt niet suf.. Lijkt mij leuk om ze achter de schermen te ontmoeten.
in de Artiesten Uitgangik durf dat niet
![]()
Ja, dat is ook zo. Zonder Danny is het gewoon niet echt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb liever dat het niet door gaat dan dat ik naar een stand-in voor Danny moet kijken. Ze hebben gelukkig regelmatig vrijaf, dus ik denk dat het niet zo snel zal gebeuren dat Danny ziek wordt of stemproblemen krijgt.
Danny heeft een contract getekend dat hij de enige Ciske de man speelt !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:05 schreef Biancavia
Maar is er geen stand-in of hoe noem je zoiets voor Danny? Stel dat hij nou ernstig ziek wordt of dat hij weer zonder stem staat te zingen?
Gaan dan de voorstellingen gewoon niet door ofzo?
Tuurlijk hebben ze regelmatig vrijaf vooral met de kleine ciske's is en zou het vermoeiend zijn zo elke avondquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb liever dat het niet door gaat dan dat ik naar een stand-in voor Danny moet kijken. Ze hebben gelukkig regelmatig vrijaf, dus ik denk dat het niet zo snel zal gebeuren dat Danny ziek wordt of stemproblemen krijgt.
Mooi hé. wij hadden een blonde Ciske en jullie? Niet dus Dave Dekker die hadden wij niet..quote:
Ja, Bethje is ook leuk, dat is dat meisje met rood haarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja daar twijfelen wij nog steeds overOf het nou Dave was of niet.. Hij was wel goed in ieder geval.
En die Bethje is zo'n schatje haha
Ik was er ook 4 juli en het was zeker weten Davequote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja daar twijfelen wij nog steeds overOf het nou Dave was of niet.. Hij was wel goed in ieder geval.
Ik vond het echt zo super, ook gewoon echt mazzel met de cast...alle topspelersquote:Speeldagen Dave Dekker:
Dave speelt op de volgende data's in UTRECHT:
etc
dinsdag 01 juli 2008
vrijdag 04 juli 2008
woensdag 09 juli 2008
etc
Ik was er op donderdag 3 juliquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik was er ook 4 juli en het was zeker weten Dave![]()
[..]
nee, helaas nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Worden musicals trouwens op DVD uitgebracht als ze niet meer draaien?
Wel liedjes worden op dvd uitgebracht van musicals...maar niet de musical zelf niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap het
Worden musicals trouwens op DVD uitgebracht als ze niet meer draaien?
Waarom zijn andere musicals van Joop niet op DVD uit? ik betwijfel hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
Ik meende ergens te hebben gelezen dat Ciske wel op DVD zou uitkomen, omdat de rechten bij Joop zelf liggen (en niet zoals bij de meeste import musicals bij ALW of Mackintosh of zo)...
Omdat hij die rechten niet heeft. Ciske is een eigen productie, niet eentje die oorspronkelijk van iemand anders is, dan ligt het allemaal wat anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom zijn andere musicals van Joop niet op DVD uit? ik betwijfel hoor.
Aha, nu snap ik het, Mama Mia was ook niet van hem oorspronkelijk...Dat waren van Benny en Bjorn..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat hij die rechten niet heeft. Ciske is een eigen productie, niet eentje die oorspronkelijk van iemand anders is, dan ligt het allemaal wat anders.
3 Musketiers was ook een eigen productie, en die is ook op DVD.
Dat zou echt super zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
Ik meende ergens te hebben gelezen dat Ciske wel op DVD zou uitkomen, omdat de rechten bij Joop zelf liggen (en niet zoals bij de meeste import musicals bij ALW of Mackintosh of zo)...
Die dvd zou ik zeker kopen! Zeker als het met Dave & Danny is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat hij die rechten niet heeft. Ciske is een eigen productie, niet eentje die oorspronkelijk van iemand anders is, dan ligt het allemaal wat anders.
3 Musketiers was ook een eigen productie, en die is ook op DVD.
A.s. zaterdag speelt iequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Clauw het volgende:
Dave speelt nu alleen nog een paar keer in Utrecht en Apeldoorn!
Ik ga a.s. zaterdag naar Utrecht
Dit jaar niet meer toch want hij is toch door z'n speelbeurten heen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef Trusten het volgende:
[..]
A.s. zaterdag speelt ieen hij speelt waarschijnlijk na Apeldoorn nog wel door maar die data zijn nog niet bekend..
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
quote:Helaas worden er geen DVD's uitgegeven van de totale versie van de musicals, omdat hier diverse rechten aan verbonden zijn door de licentiehouders. Het is nog niet bekend of er van de musical Ciske de Rat een DVD van de gehele musical zal uitkomen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:33 schreef Clauw het volgende:
Dit jaar niet meer toch want hij is toch door z'n speelbeurten heen?
Vanwege de prijs?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
In december komt Ciske naar Nijmegen voor de tweede keer...Ik zal er graag naar toe willen maar mijn man vind een keer genoeg
Niet voor de prijs ...hij houdt er niet vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:34 schreef Clauw het volgende:
[..]
Vanwege de prijs?
Anders gewoon gaan hoor!
In je eentje kun je betere plekken krijgen dan als je er twee naast elkaar wilquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet voor de prijs ...hij houdt er niet vanMoet ik alleen gaan
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
In je eentje kun je betere plekken krijgen dan als je er twee naast elkaar wilGewoon gaan joh, wat maakt het uit.
In Utrecht waren nog een paar plaatsen vrij dus dan is het handig als je alleen gaat!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ik wel gaan hé
Nee joh, voor ons is Nijmegen erg dichtbij een minuut of 25 vandaan met de auto.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Clauw het volgende:
[..]
In Utrecht waren nog een paar plaatsen vrij dus dan is het handig als je alleen gaat!
Ik lees net dat a.s. zaterdag Danny niet speelt![]()
![]()
![]()
Jorge is ook goed en leuk, maar toch had ik nu liever Dave & Danny gezien.
De vorige keer dat ik naar Ciske ben geweest was hij er ook al niet!
Als Dave maar wel speelt
Ja, gelukkig ga ik nog wel 2x na die zaterdag dus dan moet Danny er wel zijn toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh, voor ons is Nijmegen erg dichtbij een minuut of 25 vandaan met de auto.
Dus jij hebt Danny helemaal niet meegemaaktDat is wel jammer voor je.
Heb je een geldboompje in de tuin?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:36 schreef Clauw het volgende:
Ja, gelukkig ga ik nog wel 2x na die zaterdag dus dan moet Danny er wel zijn toch?
Ik ga door totdat ik ook een keer Danny te zien krijgquote:
Ben wel jaloers, zou best nog een keer willen (al had ik Danny wel toen ik ben geweestquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:43 schreef Clauw het volgende:
Ik ga door totdat ik ook een keer Danny te zien krijg
Nee de middagquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb je zeker kaartjes voor zaterdagavond
Ja, echt humor is datquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:18 schreef Clauw het volgende:
Wat ik ook grappig vond was de scene van Dave en Hajo in Artis, als Dave zegt van "Kijk apen, wat een hoop he" etc. En dat Dave toen zei "Kijk die ene in het rood "(zoiets was het geloof ik) En iemand aanwees in het publiek.
Das jammer....Mariska was erg leuk als tante Jans!quote:Op zondag 14 september 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me wel afvroeg: waar zijn Mariska van Kolck (tante Jans) en Marleen van der Loo (Suus) gebleven? Ik dacht eerst dat ze deze voorstelling toevallig niet mee deed, maar ik zie ze niet meer bij de cast staan op de site.
en over Marleen:quote:Mariska van Kolck heeft een rol bemachtigd in de nieuwe productie 'Chicago'. De blonde musicalster gaat de hoofdrol spelen. De reizende productie moet vanaf begin november in de theaters te zien zijn.
quote:Marleen van der Loo is met zwangerschapsverlof en zal volgend seizoen te zien zijn in Footloose
Ja leuke musical hé.. wij genoten dus ook van Ciske..Wij zijn in mei geweest.. Wie speelde gisteren de rol van Tante Jans en Suus ?quote:Op zondag 14 september 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben gisteren geweest. We hadden Danny als Cis de Man (jeej!) en Sam Leijten als kleine Ciske.
Ik was diep onder de indruk van de cast. Wát goed gespeeld, zeker ook de kinderen. Zó geconcentreerd en zó goed in hun rol... Wow.
Heb me uitstekend vermaakt dus.
Géén idee!quote:Op zondag 14 september 2008 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja leuke musical hé.. wij genoten dus ook van Ciske..Wij zijn in mei geweest.. Wie speelde gisteren de rol van Tante Jans en Suus ?
AMSTERDAM - Mariska van Kolck pakt vanaf januari haar rol in de musical 'Ciske de Rat' weer op. Dat heeft producent Joop van den Ende Theaterproducties dinsdag bekendgemaakt.quote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Clauw het volgende:
En Mariska is met Ciske gestopt omdat ze in Top of the World gaat spelen,
Het was inderdaad al bekend dat ze terug zou komen in januari, gelukkig wel! En ik geloof dat musical ook wel ietsje langer doorgaat dan 1 maart.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Mariska van Kolck pakt vanaf januari haar rol in de musical 'Ciske de Rat' weer op. Dat heeft producent Joop van den Ende Theaterproducties dinsdag bekendgemaakt.
De actrice, die eerder dit jaar een Musical Award won voor haar rol als Tante Jans, stond de rol eerder af aan Mylène d'Anjou wegens andere verplichtingen.
Van Kolck keert terug omdat de reizende musical onlangs tot en met 1 maart werd verlengd. Momenteel staat ze op de planken met de solovoorstelling 'Top of the world', waarin ze nummers van The Carpenters ten gehore brengt.
Voorstelling
'Ciske de Rat' is nog te zien in Almere, Zwolle, Antwerpen, Nijmegen en Tilburg. Van 7 januari tot en met 1 maart staat de voorstelling in het Amsterdamse Rai Theater.
Klopt dat is de nieuwe vader van Ciskequote:Op maandag 19 januari 2009 17:11 schreef wonderer het volgende:
Ik las ook ergens dat Frans van Deursen meespeelt... Die zou ik nog wel eens willen zien.
Danny heeft afgelopen zondagavond gespeeld.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef Trusten het volgende:
Zo even een schopje omhoog
Iemand van jullie enig idee of er logica in zit op welke dagen Danny de Munk wel en niet speelt? Heb inmiddels al paar keer gelezen dat hij op zondag niet speelt (maar of dat klopt geen idee). Jammer dat er van de kleine Ciske's wel speeldata te vinden zijn en van de grote niet!
By the way, Ciske verhuist naar het Circustheater na maart!
Nopequote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er al iets bekend of er een DVD komt?
Ja dat zal ik ook graag voor de tweede keer naar toe willen..maar mijn man wil nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:06 schreef Trusten het volgende:
Jeej ik ga 11 februari voor de tweede keer, en Dave speelt!
M'n vader en broer hebben hem nog niet gezien en wilden er wel naar toe maar vonden het te duur. Toen kregen we gister een mailtje over 27,50 per kaartje dus ja toen was de keuze makkelijk gemaaktquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat zal ik ook graag voor de tweede keer naar toe willen..maar mijn man wil niet
Dat hebben ze gelijk, @Trusten, dat scheelt een hoop geld.. Het was wel prijzig maar ik ben wel blij dat we zijn geweest. Toffe musical.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:17 schreef Trusten het volgende:
[..]
M'n vader en broer hebben hem nog niet gezien en wilden er wel naar toe maar vonden het te duur. Toen kregen we gister een mailtje over 27,50 per kaartje dus ja toen was de keuze makkelijk gemaakt![]()
En nog rij 9 in het midden ook
Ik las het en morgen speelt hij ook extra maar moet hij dan waar hij wel zou spelen zich door iemand anders laten overnemen ivm dat maximaal aantal speelbeurten? Hoop het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:40 schreef Clauw het volgende:
Ik ga de 14e weer! Dave speelt vanavond trouwens ook, hij valt in voor Gijs die ziek is.
Ja maar als je om 16.00 moet signeren en optreden dan lijkt me niet dat je dan nog daarna in de spits naar Amsterdam moet rijden...beetje krappe planning lijkt me. Maar ik hoop het van hartequote:Op maandag 9 februari 2009 21:02 schreef Clauw het volgende:
HIj heeft een aantal signeersessies inderdaad, maar het is nog niet eens zeker of ze doorgaan.
En ze zijn s'middags, dus in principe kan hij 's avonds spelen.
quote:Als laatste wil ik jullie graag nog melden dat ik op woensdag 11 februari optreed in de Free Record Shop in Alkmaar (Langestraat 33). Ik zal daar rond 16.00 mijn album Hart en Ziel signeren en enkele nummers van het album zingen . Tot dan!
Waar haalie die infoquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Clauw het volgende:
"11 februari 16.00 uur Free Recordshop Alkmaar (dit is nog twijfelachtig maar wordt vanaf de 10e deze maand bevestigd of afgelast)."
Danny forum. En vervanger Jorge is ook goed hoorquote:
quote:Bestel nu uw kaarten bij de Nationale Theaterkassa 0900-9203 (¤ 0,45pm) o.v.v. unieke aanbieding Ciske de Rat voor Ciske de Rat in het RAI Theater te Amsterdam op dinsdag 10, woensdag 11, donderdag 12 of vrijdag 13 februari om 20:00 uur.
U betaalt slechts ¤ 27,50 korting per kaart (exclusief ¤ 3,00 bespreekkosten per kaart). De aanbieding is geldig voor 1e rang. Maximaal 4 kaarten per bestelling.
Reguliere kaartprijs: Actieprijs:
1e rang: ¤ 58,00 1e rang: ¤ 27,50
Exclusief ¤ 3,00 bespreekkosten per kaart.
Je krijgt toch 50% korting op je kaartje....niet miepenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
Drie euro bespreekkosten. Stelletje afzetters
Ik krijg helemaal niks, dus ik mag miepenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:06 schreef Trusten het volgende:
[..]
Je krijgt toch 50% korting op je kaartje....niet miepen
Op zich beter maar miss is hij wel ziek ofzoquote:Ik hoor net dat het signeren en zingen in Alkmaar door Danny morgen (11/02) NIET doorgaat!!!!!!!!!!!!!!
Dat klopt Danny is ziek zeiden ze zojuist op radio 2...hij zou zaterdagmiddag op radio 2 komen !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
Op zich beter maar miss is hij wel ziek ofzo![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat klopt Danny is ziek zeiden ze zojuist op radio 2...hij zou zaterdagmiddag op radio 2 komen !
Maar hij is ziek..
Waarom denk je dat ie ziek isquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef Clauw het volgende:
De musical Ciske de Rat wordt met zes maanden verlengd en Danny de Munk blijft de productie trouw. De algemeen directeur van Joop van den Ende Theaterproducties Erwin van Lambaart dronk er gisteren met Danny een glas champagne op.
Hij zat gisteren nog wel aan de champagne
Heb je geld teveel?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:27 schreef Clauw het volgende:
Volgende week weer.
Blatante nonsens!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Danny heeft een contract getekend dat hij de enige Ciske de man speelt !
Mocht hij ziek worden dan vervalt de musical tot dat hij beter is.
Wel lang geleden he blatante van mijn posting..dat jij dat nu ineens gaat quoten. En kan ik me niet vergissen.. Danny is ziek ja. dus hebben ze een understudy nodigquote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blatante nonsens!
Ik heb een DVD opgestuurd gekregen van de voorstelling. Erg leuk hoor!!!
Heel spijtig dat ik niet de kans krijg om de show live te zien.
Niet alleen als ie ziek is, gewoon ook. Hij draait hooguit 6 voorstellingen per week, net zoals elke normale musicalster.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel lang geleden he blatante van mijn posting..dat jij dat nu ineens gaat quoten. En kan ik me niet vergissen.. Danny is ziek ja. dus hebben ze een understudy nodig!
Ik zal je maar niet gaan vermoeien met welke musicals ik allemaal live gezien heb die jij nooit te zien zult krijgen.quote:Ik ben wel lekker naar Ciske geweest![]()
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zal je maar niet gaan vermoeien met welke musicals ik allemaal live gezien heb die jij nooit te zien zult krijgen.
Is dat een officiele dvd van Ciske?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blatante nonsens!
Ik heb een DVD opgestuurd gekregen van de voorstelling. Erg leuk hoor!!!
Heel spijtig dat ik niet de kans krijg om de show live te zien.
Geen officiële nee. Van een vriendje uit de theaterwereld.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef Clauw het volgende:
[..]
Is dat een officiele dvd van Ciske?
En hoe komt het dat je niet kans krijgt om het live te zien?
Kan je geen kopietje voor me maken?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
Geen officiële nee. Van een vriendje uit de theaterwereld.
Omdat ik in Ierland woon en niet meer in NL kom voor Ciske is afgelopen.
Ja jij kan het..maar wat ben je trots hé !! Opschepperquote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet alleen als ie ziek is, gewoon ook. Hij draait hooguit 6 voorstellingen per week, net zoals elke normale musicalster.
[..]
Ik zal je maar niet gaan vermoeien met welke musicals ik allemaal live gezien heb die jij nooit te zien zult krijgen.
Ehhhh, wie begon er ook alweer??quote:Op zondag 15 februari 2009 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja jij kan het..maar wat ben je trots hé !! Opschepper
Trusten, kopietjes begin ik niet meer aan. Ik heb over de 1000 musicals op DVD danwel video, en heb jarenlang wel kopieën gedraaid voor mensen, tot het er teveel werden. Dus ik ben er gewoon helemaal mee gestopt.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben wel lekker naar Ciske geweest![]()
En je kan niet nog eenmalig een uitzondering maken tegen ruime vergoedingquote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef ElizabethR het volgende:
Dus ik ben er gewoon helemaal mee gestopt.
Ben al 3 x geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:48 schreef BartUlft het volgende:
en als je ciske wilt zien ga je toch lekker naar het theater
ik ben ook lid geworden, maar ga naar tarzanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Trusten het volgende:
En 28 april voor de 4e keer!
Voor de liefhebbers, via die AVRO actie kun je nu ook naar CISKE!
http://www.prijsvraag.nl/avro/index.php
Ik ga ook 10 maart (voor de 2e keer) naar Tarzan met die actiequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef BartUlft het volgende:
ik ben ook lid geworden, maar ga naar tarzan
Nee de eerste datum was 10 maart die was uitverkocht, toen kwam 24 maart en nu is 15 maart erbij gekomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:28 schreef BartUlft het volgende:
hahaha slim bedacht, maar tarzan is toch 15 maart geloof ik??
heb eigenlijk verder niks met musicals maar vind ciske de rat gewoon erg mooi. en met die actie leek het me wel leuk om een keer een andere musical te zien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik ga ook 10 maart (voor de 2e keer) naar Tarzan met die actiemaar m'n broer en zus zijn nu ook voor mij lid geworden van de AVRO
Ga a.s zondag naar de laatste voorstelling van Les Mis maar laatste voorstelling van Ciske lijkt me ook echt gaaf maar dan wil ik wel zeker weten wanneer die stopt![]()
Best bijzonder trouwens een man die zo vaak naar musicals gaat (en het nog leuk vind ook)
Danny is al 2 weken ziekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Danny is weer ziek meldde RTL Boulevard vanavond.
Me 2....maar Jorge is ook goedquote:Op zondag 22 februari 2009 10:38 schreef Clauw het volgende:
Ik had wel verwacht dat Danny zou blijven spelen, wel wat minder maar toch.
Misschien zelfs wel beterquote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef Clauw het volgende:
terwijl Jorge net zo goed is!
Waarschijnlijk omdat een vakantie van te voren bekend is en dan gaan mensen zeiken "waarom hebben ze het niet gezegd dan had ik daar rekening mee kunnen houden met boeken". En dat wil SE natuurlijk voorkomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:26 schreef Clauw het volgende:
Danny was dus niet ziek, maar was lekker op vakantie in Dubai. Danny wil eerlijk zijn, maar Stage heeft waarschijnlijk gemeld dat Danny ziek was vanwege het commerciele.
Ben jij Haaibaaike?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:57 schreef Clauw het volgende:
Danny is niet meer ziek, lijkt mij dan, want zondag is hij er bij de huishoudbeurs.
Danny gaat wel veel minder spelen tot Juni 2009.
Nee ben Claudia (Clauw)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij Haaibaaike?
Nee dus (volgens je profiel).
Ja en dat het publiek dan niet meer gaat. Er is voorgekomen dat mensen weg zijn gegaan omdat Danny niet speelde..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een vakantie van te voren bekend is en dan gaan mensen zeiken "waarom hebben ze het niet gezegd dan had ik daar rekening mee kunnen houden met boeken". En dat wil SE natuurlijk voorkomen.
Dan gaan ze vast acties doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ja en dat het publiek dan niet meer gaat. Er is voorgekomen dat mensen weg zijn gegaan omdat Danny niet speelde..Stage zal ook niet blij zijn dat Danny nu gezegd heeft dat hij stopt en minder gaat spelen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef Clauw het volgende:
Er is voorgekomen dat mensen weg zijn gegaan omdat Danny niet speelde..![]()
Ah, okee. Ik had alleen op musicals.nl gekeken en daar stond t/m 9 april.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef BartUlft het volgende:
ja, van 1 april t/m 3 mei in World Forum theater in Den Haag. Het is alleen nog wachten op de kaartverkoop... Het is namelijk al wel bekend wie er in heel april Ciske speelt.
Eerste twee weken mei houden ze denk ik ff vakantie![]()
Daarna inderdaad weekje Roermond en weekje Groningen
en volgens mij daarna weer terug naar Den Haag in juni.
*moeder inlicht*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:01 schreef BartUlft het volgende:
BLOEMENDAAL - Heet van de Pers: Van 9 t/m 29 maart kunnen klanten bij Albert Heijn sparen voor een gratis 2e kaartje voor de musical Ciske de Rat. Bij elke 10 euro ontvangt de klant een musicalpunt en bij 5 punten ontvangt de klant een musicalvoucher.
ik wacht dus nog even met kaarten bestellen... Hopelijk geldt dit o.a. voor voorstellingen in Den Haag.
(vandaar waarschijnlijk ook de prijsverhoging naar 69 euri)
Albert Heijn helpt Ciske wel aan volle zalen
roep dat maar niet zo hardquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:36 schreef BartUlft het volgende:
haha hier in de achterhoek niet, volgens mij de enige plek in Nederland met zeer weinig AH's
Hijs leukquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef wonderer het volgende:
Kreeg een mailtje van mijn moeder, "Hoe weet je dat van die musicalpunten, het staat nu pas in de allerhande"
het geld word op alle mogelijke manieren uit je zak geklopt bij Stagequote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
![]()
Ik heb m'n code al binnenzit te twijfelen of ik zo'n loge arrangement zal nemen maar wil eigenlijk alleen als Dave speelt
komt trouwens ook weer ruim een 10tje aan reserveringskosten bij
![]()
Cas is erg schattig jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Redster het volgende:
Ik ben vorige week naar Ciske de rat geweest!
Vooraf trok de musical me eigenlijk niet echt, maar ik kon gratis mee, dus daar zeg ik geen nee tegen.
Ik had Jorge als Cis, Cas van Leeuwen als Ciske en voor de rest had ik wel volgens mij wel het grootste gedeelte van de 1e cast.
Ik had de film nog nooit gezien dus ik had geen idee waar het over ging.
Maar wat een geweldige cast!
Toen Cas op kwam lopen dacht ik: 'Schattig jongetje, maar die kan vast niet zingen.' Daar zat ik dus echt naast. Wat mij betreft speelde hij de rol echt heel erg goed.
Jorge deed het ook goed. Goede stem en ik heb er eigenlijk geen moment van gebaald dat Danny er niet was.
De rest van de cast speelde ook goed, muziek was mooi, geluid goed!
Enige minpuntje was Bet, ik vond haar moeilijk te verstaan en nogal vlak acteren.
Het is dat de musical hier niet meer in de buurt komt, anders was ik zo nog een keer gegaan!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Trusten het volgende:
Jeeej 14 juni voor de 4e keer...met rondleiding achter de schermen of meet en greet!
Bij de AH actie biedt het Circustheater op sommige data een 'loge arrangement' aan waar dat bij in zit. O ja, je krijgt ook een Ciske tasquote:
quote:De allerbeste plaatsen in een loge. Genodigde voor de nazit in gereserveerde foyer met een drankje en borrelhapje Een exclusieve 'meet & greet' met castleden of Backstage Tour. Als herinnering een originele Ciske de Rat tas cadeau.
Mij lijkt het beide wel leuk...bij de AU moet je nogal eens lang wachten ookquote:Op maandag 23 maart 2009 08:52 schreef Clauw het volgende:
Backstage tour lijkt me wel wat, maar er staat of.. dus of een meet & greet (wat je bij de AU in feite ook kan) of backstage tour.
Ik heb nu ook geboekt met die actie voor 18 juniquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Trusten het volgende:
Jeeej 14 juni voor de 4e keer...met rondleiding achter de schermen of meet en greet!
Leuk joh, met wie ga je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geboekt met die actie voor 18 juni
Ja klopt ja met Jorge en Quincy. Eigelijk zou het ook zo in Nederland moeten gaan dat je van te voren weet wie wanneer waar speelt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
Er heeft ook een stuk in de Prive gestaan over deze problematiek.
helemaal eensch! Was een gezellige avondquote:Op zondag 19 april 2009 11:24 schreef Clauw het volgende:
Gisteren voor het eerst Manon Novak gezien als Bet, wat een verbetering!
Jammer dat je Jorge en Kaj niet zo geweldig hebt gevonden die avond .quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben 24 april geweest, er staat een verslag op mijn blog.
thx voor je verslag! wij verschillen van mening over het spel en zang van Jorge en Kajquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben 24 april geweest, er staat een verslag op mijn blog.
Ik geloof dat ik met de meeste mensen verschil over Jorgequote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef BartUlft het volgende:
[..]
thx voor je verslag! wij verschillen van mening over het spel en zang van Jorge en Kaj
Ik denk dat je Tarzan bedoeld, Ciske gaat nog wel ff door hoor !quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef Leeuwinneke het volgende:
Is deze maand voor het laatst te zien..
Ja Tarzan ook ..maar ik dacht Ciske ook in meiquote:Op maandag 4 mei 2009 21:49 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik denk dat je Tarzan bedoeld, Ciske gaat nog wel ff door hoor !
Nee hoor, na Roermond en Groningen staan ze nog heel lang in Scheveningen!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ja Tarzan ook ..maar ik dacht Ciske ook in mei!
Oke, dat is dan een geweldige nieuws..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:59 schreef Clauw het volgende:
[..]
Nee hoor, na Roermond en Groningen staan ze nog heel lang in Scheveningen!
Jammer dat MJ zo nodig dood moest gaan, anders had het ook nog eens veel mediaandacht gekregen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:37 schreef Clauw het volgende:
Jorge Verkroost heeft afgelopen donderdagavond eindelijk zijn perspremiere gehad!! Met vele aanwezige zoals, Erwin van Lambaart, Joop van de Ende, Simone Kleinsma, Rene van Kooten etc
Wow. Nu al?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:37 schreef Clauw het volgende:
Jorge Verkroost heeft afgelopen donderdagavond eindelijk zijn perspremiere gehad!! Met vele aanwezige zoals, Erwin van Lambaart, Joop van de Ende, Simone Kleinsma, Rene van Kooten etc
Zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:37 schreef Clauw het volgende:
Jorge Verkroost heeft afgelopen donderdagavond eindelijk zijn perspremiere gehad!!
Dat is mooi dat Danny tot het einde wilt spelen..quote:Op zondag 28 juni 2009 10:03 schreef Clauw het volgende:
Ja klopt, Danny speelt nu nog zo'n 2x in de week en hij blijft ook gewoon tot het einde
Bedankt voor de tip maar die site ken ik natuurlijk wel, alleen je kan nog maar kaarten kopen tot oktober en ik denk niet dat het dan al stopt...quote:Op zondag 28 juni 2009 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
@Trusten je kan het beste kijken naar www.musicals.nl.. daar staat alle info over theater.
Hij doet nu liever optredens in Nederland ja, Wat hij nu ook al erbij doet. En straks gaat de Zonnebloem tour van start.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is mooi dat Danny tot het einde wilt spelen..
Als je achter een datum komt wil je die dan met ons delen?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:01 schreef Clauw het volgende:
Ja Danny had het ook over eind november. Ik wil zeker bij de laatste zijn van Danny en van Jorge!
Ik neem aan dat die datum op tijd bekend zal worden gemaakt door Stage..maar als ik wat opvang is goed hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 20:25 schreef Trusten het volgende:
[..]
Als je achter een datum komt wil je die dan met ons delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |