Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Trusten het volgende:
Jeeej 14 juni voor de 4e keer...met rondleiding achter de schermen of meet en greet!
Bij de AH actie biedt het Circustheater op sommige data een 'loge arrangement' aan waar dat bij in zit. O ja, je krijgt ook een Ciske tasquote:
quote:De allerbeste plaatsen in een loge. Genodigde voor de nazit in gereserveerde foyer met een drankje en borrelhapje Een exclusieve 'meet & greet' met castleden of Backstage Tour. Als herinnering een originele Ciske de Rat tas cadeau.
Mij lijkt het beide wel leuk...bij de AU moet je nogal eens lang wachten ookquote:Op maandag 23 maart 2009 08:52 schreef Clauw het volgende:
Backstage tour lijkt me wel wat, maar er staat of.. dus of een meet & greet (wat je bij de AU in feite ook kan) of backstage tour.
Ik heb nu ook geboekt met die actie voor 18 juniquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Trusten het volgende:
Jeeej 14 juni voor de 4e keer...met rondleiding achter de schermen of meet en greet!
Leuk joh, met wie ga je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geboekt met die actie voor 18 juni
Ja klopt ja met Jorge en Quincy. Eigelijk zou het ook zo in Nederland moeten gaan dat je van te voren weet wie wanneer waar speelt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
Er heeft ook een stuk in de Prive gestaan over deze problematiek.
helemaal eensch! Was een gezellige avondquote:Op zondag 19 april 2009 11:24 schreef Clauw het volgende:
Gisteren voor het eerst Manon Novak gezien als Bet, wat een verbetering!
Jammer dat je Jorge en Kaj niet zo geweldig hebt gevonden die avond .quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben 24 april geweest, er staat een verslag op mijn blog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |