TTK LPT 230/a.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hier.
Vorige: http://forum.fok.nl/topic/1019096
Ja, Deles aan de Noorderhaven. Top.!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Tjonge, jij bent bij deles, Lienekien.
Gauloises...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Pope, waar wil je het over hebben.
En die punt met uitroepteken vind ik niet kunnenquote:
Pardonno!quote:
Ach, ik ben niet helemaal bij de les.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die punt met uitroepteken vind ik niet kunnen.
Nee, niks ervan.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef JAM het volgende:
tvp
Laten we het ALSJEBLIEFT niet overquote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Pardonno!
Ja. Gauloises blauw. Of Marlboro Light. Of AJAX. Weten jullie wat AJAX betekent? ik denk dat het betekent: 'ajax ja andere xylofoon'.
*YES*.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef broer het volgende:
Goed jaren-tachtigclipje van Run DMC, Pope.
Wat een woord.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:52 schreef Lienekien het volgende:
brandblusapparaatleverancier
De aannemer die met de bouw van het nieuwe ADO Den Haag stadion belast is (BAM/Nedam geloof ik) wilde aanvankelijk AJAX-brandbeveiliingsapparatuur installeren maar daar heeft het bestuur een stokje voor gestoken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb wel eens een mail gekregen van AJAX. Ik moest eigenlijk de brandblusapparaatleverancier hebben.![]()
Op het hek voor de ingang van het bezoekersvak en boven de deur van de gastenkleedkamer komt: 'Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt!' te staan. Althans, daar ben ik druk voor aan het lobbyen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals mijn rijinstructeur zei: "AJAX gunnen we helemaal NIKS!"
Misschien kun je beter lobbyen voor een betere spelersgroep.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:02 schreef JAM het volgende:
Althans, daar ben ik druk voor aan het lobbyen.
Ik lobby me een slag in de rondte, broer, maar, zoals je wel weet, zet dat niet ècht zoden aan de dijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien kun je beter lobbyen voor een betere spelersgroep.
Welnee, ben je gek!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wyccie, ben jij niet voor NEC ofzo?
Wyccie doet aan jongens plagen zoentjes vragen. Wil je een zoentje, wyccie, met je 'Hup, Ajax, hup!',quote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wyccie, ben jij niet voor NEC ofzo?
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:11 schreef JAM het volgende:
Wyccie doet aan jongens plagen zoentjes vragen. Wil je een zoentje, wyccie, met je 'Hup, Ajax, hup!',, ?
Alléén als het op m'n eikel is, Erik. Of op m'n tepels terwijl ik in haar zit.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zou JAM wel een zoentje van wyccie willen, met z'n "wil wyccie een zoentje van JAM"-gedoe.
Dat vind ik nog steeds een vreemd idee. Maar eigenlijk die kantoorbaan ook nog, waar Stali het eerder ook over had.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
Er wordt hier niet gezoend. Vooral JAM niet. Hij gaat TROUWEN.
Dat duurt nog wel even hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
Er wordt hier niet gezoend. Vooral JAM niet. Hij gaat TROUWEN.
Je krijgt een schop onder je kont.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef JAM het volgende:
Alléén als het op m'n eikel is, Erik. Of op m'n tepels terwijl ik in haar zit.
Dan krijg jij een kusje op je kont, wyccie, zo een beetje aan de onderkant, in het midden, waar je benen beginnen. Daarzo.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je krijgt een schop onder je kont.
[afbeelding]
Ja, dat zou wel eens leuk zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou alleen willen dat ALTER-EGO nog eens langskwam.
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef JAM het volgende:
Dan krijg jij een kusje op je kont, wyccie, zo een beetje aan de onderkant, in het midden, waar je benen beginnen. Daarzo..
Ben ik nu al eens in je droom gekomen, wyccie? Ik doe ècht m'n best hoor.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:33 schreef JAM het volgende:
Ben ik nu al eens in je droom gekomen, wyccie? Ik doe ècht m'n best hoor.
Nee, maar je hebt toch ook helemaal niks te zoeken in mijn dromen?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeker ook niet?
Misschien moet je wat minder masturberen en wat meer drugs gebruiken, wyccie, dat vergroot de kans op koortsachtige LSD-dromen aanzienlijk.quote:
Nee, dank je.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef JAM het volgende:
Misschien moet je wat minder masturberen en wat meer drugs gebruiken, wyccie, dat vergroot de kans op koortsachtige LSD-dromen aanzienlijk.
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik was gewoon benieuwd. Ik heb een keer FOK!gerelateerd gedroomd.
Ik zat op een kamer, die was op slot. En toen kwam mijn moeder toch opeens binnen. maar dat kon ze, want ze was een moederator.
En nu ga ik slapen. Aju, droom lief en zacht en veilig.
Bij mij thuis, morgen (of een andere dag), en ik hoef er niks voor; ik wil er vanaf, ik krijg een vreemd soort schuldgevoel van dure apparaten die nergens toe dienen en die ik nooit ga gebruiken - ik heb het hele ding zelfs nooit uitgepakt. Dus, als jij er blij mee bent...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik woon ín Amsterdam. Zeg maar waar, wanneer en wat je ervoor wilt.
Dettol ruikt vooral heel erg schoonquote:
Ik ken het alleen als middeltje wat mijn moeder gebruikte om andere geuren te maskeren.quote:
Heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar neequote:Op zondag 6 mei 2007 23:58 schreef JAM het volgende:
Nadine, ken jij nog een jodenmopje? Ik heb zo'n zin in een jodenmopje.
Is parfum, deo, of luchtverfrisser dan niet logischer?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef hummus het volgende:
Ik ken het alleen als middeltje wat mijn moeder gebruikte om andere geuren te maskeren.
Wat trouwens niet hielp; je rook er altijd de oude vieze geur doorheen.
De Joodse kinderlokker tegen het jonge meisje: 'Hey, snoepje kopen?'quote:Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar nee![]()
Ik denk dat je er een erg schone neus aan overhoudt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is parfum, deo, of luchtverfrisser dan niet logischer?
Kan het kwaad om te veel Dettol-geur te snuiven?
[afbeelding]
Ik moest wel even lachen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ik kan er niet om lachen.
Maar misschien is dat omdat ik 'm niet snap.
Hij blijft leuk.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef JAM het volgende:
De Joodse kinderlokker tegen het jonge meisje: 'Hey, snoepje kopen?'
Snap je hem na deze?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ik kan er niet om lachen.
Maar misschien is dat omdat ik 'm niet snap.
quote:Twee joden wonen in hetzelfde huis. De één beneden en de ander met zijn vrouw boven.
De jood boven kan niet slapen. "Wat is er" vraagt zijn vrouw.
"Ik kan niet slapen, want ik ben de buurman beneden geld schuldig en morgen moet ik het hem terugbetalen," antwoordt hij, "maar ik heb het niet!"
"Dat regel ik wel," zegt zijn vrouw. Ze loopt de slaapkamer uit en roept naar beneden: "Mijn man is je nog geld schuldig en moet het je morgen terugbetalen, maar hij heeft het niet!"
Ze gaat weer terug de slaapkamer in en zegt tegen haar man: "Zo, en nu kan hij niet meer slapen."
Ik spreek 'm eigenlijk nooit uit, Nadine, als ik het al doe, dan zeg ik: 'Paul'.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef Nadine26 het volgende:
Maar JAM, hoe spreek je jouw naam uit?
A) Zjem
B) Jam
C) Djem
D) Jee Aa Em
Ik denk B![]()
Oké, Paulquote:Op maandag 7 mei 2007 00:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik spreek 'm eigenlijk nooit uit, Nadine, als ik het al doe, dan zeg ik: 'Paul'.
Zo nu en dan, Nadine, en dan maak ik er inderdaad B) van, dan zeg ik in gedachten 'jam'. Overigens heet ik geen Paul hoor, maar ik beweer vaak zo te heten. Ik vind dat een prettiger naam dan mijn eigenlijke. Ziet u, niemand weet, nietmand weet, dat ik eigenlijk fucking, godverdomme RIMPEL-STEELTJE heet.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Oké, Paul![]()
Grappig, ik ken geen Paulen. Niet één. Ik kan die naam ook niet uitspreken, klinkt als Pal of Pauw.
Maar Pauw, in gedachten spreek je de naam JAM toch wel eens uit?
Ik ook, IR. Paul is echter wel prettiger als in 'gemakkelijker' 'handzamer.' Dat ben je toch wel met me eens?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind je echte naam veel leuker dan Paul, JAM.
Ik denk bij Paul wel eens aan golfer. En golfer en jij zijn toch gelukkig heel andere types.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ook, IR. Paul is echter wel prettiger als in 'gemakkelijker' 'handzamer.' Dat ben je toch wel met me eens?
Nou, dan ben ik snel klaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
"Raad hier wat JAMs echte naam is."
Ik zal bidden met grote aandrang, wyccie. Ik heb dat eerder deze avond ook al gedaan (op mijn blote knietjes), toen Davids de beslissende penalty binnen kon missen, maar helaas, die ging er in. Ik kan je geen garanties geven, wyccie, maar ik doe m'n vurige best.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef wyccie het volgende:
*schrapt Jean-Pierre van het lijstje.
Nou, Gert-Jan. Ik ga zo slapen. Lekker dromen. Doe je nu even heel goed je best?
Tot zo.quote:
Ik heb vannacht mijn 'te paard door een draaideur'-droom weer gehad. Uitermate frustrerend.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:39 schreef broer het volgende:
Ik ga vannacht proberen niet te dromen. Dat lijkt me wel wat.
Vertel.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb vannacht mijn 'te paard door een draaideur'-droom weer gehad. Uitermate frustrerend.
Het klinkt als een zwart/wit filmpje met een olijk piano deuntje eronder.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb vannacht mijn 'te paard door een draaideur'-droom weer gehad. Uitermate frustrerend.
Die 'iemand' he, is dat een man, met bolhoed en zwarte snor??quote:Op maandag 7 mei 2007 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat is het eigenlijk.
Ik zit op een paard en ik moet door een draaideur. Dat wil natuurlijk niet lukken, want paarden schrikken doorgaans al van het geringste. Dat beest raakt dus in paniek en ik krijg het met geen mogelijkheid die draaideur in.
Aan het einde komt er meestal iemand tevoorschijn die me van mijn paard af laat stappen en het beest aan de hand moeiteloos de draaideur door neemt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die 'iemand' he, is dat een man, met bolhoed en zwarte snor??
Of is het een hele dikke meneer, en dat er een hele dunne meneer er bij staat te kijken??
Of net andersom??
't Is maar wat je banaal noemt.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
De symboliek is volgens mij veel banaler dan je zou denken. Ik denk dat het paard staat voor 'vroeger' en de draaideur voor 'het ziekenhuis'.
En dan zit er nog een dosis frustratie bij, en bewondering aangelengd met afgunst.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Het is de voormalige eigenares van het paard. Ze is klein en dun en heeft kort blond haar. Ze draagt een afgesleten spijkerbroek en ze epileert haar wenkbrauwen.
Nee?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik onthoud zeeer zelden m'n dromen. En zover ik weet heb ik nooit meerdere keren dezelfde droom gehad..
Of het staat symbool voor een doorgang/overgang.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, ik merk dat mijn dromen vaak niets anders te betekenen hebben dan een vermenging van kleine indrukken van de dag die ontzettend opgeblazen worden. Ik kan die draaideur wel tot symbool van het ziekenhuis maken in mijn analyse van de droom, maar misschien was het wel gewoon een draaideur? Eén van de vele beelden?
Ik heb gister een heel bijzondere droom gehad. Ik weet nog wel dat ik in mijn droom dacht: Dit bedenk je niet! Wat een plotwending! Helaas ben ik net die wending vergeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik onthoud zeeer zelden m'n dromen. En zover ik weet heb ik nooit meerdere keren dezelfde droom gehad..
Dat denk ik ook. Ik was een heel onrustige dromer, gelukkig ben is het de laatste jaren rustiger geworden.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, ik merk dat mijn dromen vaak niets anders te betekenen hebben dan een vermenging van kleine indrukken van de dag die ontzettend opgeblazen worden.
Kut, het is eigenlijk een ontzettend symbolische droom.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of het staat symbool voor een doorgang/overgang.
Ja, volgens mij ben je een symbolische horde aan het nemen.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kut, het is eigenlijk een ontzettend symbolische droom.![]()
Twee handen op één buik, ik droom ook wel eens iets en dan verbaas ik me achteraf dat ik dat verzonnen heb, ik droom dan wel eens 'bewust', in de droom denk ik dan: "ik ben benieuwd wat ik daar op ga verzinnen". Ik heb ook wel eens bewust dromen uitgelokt, ik was me er dus bewust van dat ik sliep en aan het dromen dromen was.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb gister een heel bijzondere droom gehad. Ik weet nog wel dat ik in mijn droom dacht: Dit bedenk je niet! Wat een plotwending! Helaas ben ik net die wending vergeten.
Het is met dromen wel vaak zoals met songteksten: eerst projecteer je er een boel op en daarna sta je verbaasd over de herkenning.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ben je een symbolische horde aan het nemen.![]()
Ja, dat is héél herkenbaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:22 schreef Z het volgende:
Twee handen op één buik, ik droom ook wel eens iets en dan verbaas ik me achteraf dat ik dat verzonnen heb, ik droom dan wel eens 'bewust', in de droom denk ik dan: "ik ben benieuwd wat ik daar op ga verzinnen". Ik heb ook wel eens bewust dromen uitgelokt, ik was me er dus bewust van dat ik sliep en aan het dromen dromen was.
Lucide dromen, heet dat volgens mij. Het is een wereld apart.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:22 schreef Z het volgende:
[..]
Twee handen op één buik, ik droom ook wel eens iets en dan verbaas ik me achteraf dat ik dat verzonnen heb, ik droom dan wel eens 'bewust', in de droom denk ik dan: "ik ben benieuwd wat ik daar op ga verzinnen". Ik heb ook wel eens bewust dromen uitgelokt, ik was me er dus bewust van dat ik sliep en aan het dromen dromen was.
En jij bent zo goed met de allegorieën!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:33 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vaak heel vernuftige dromen, maar ik ken er geen symbolische waarde aan toe.
Haha, ik denk dat we die droom allemaal hebben. Ik wil dan bijvoorbeeld afstuderen maar krijg ineens te horen dat dat niet kan omdat ik nog één eindexamenvak moet halen. Dan zit ik ineens in de oude schoolbankjes zonder ook maar iets geleerd te hebben en begin ik langzaam in paniek te raken.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Of dat ik nog VWO-examen moet doen. En dat ik mijn vader wil gaan vertellen dat ik dat niet ga doen. Ik ben immers al afgestudeerd.![]()
Ik heb ook vrij probleemloos het VWO gehaald.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat we die droom allemaal hebben. Ik wil dan bijvoorbeeld afstuderen maar krijg ineens te horen dat dat niet kan omdat ik nog één eindexamenvak moet halen. Dan zit ik ineens in de oude schoolbankjes zonder ook maar iets geleerd te hebben en begin ik langzaam in paniek te raken.
Het is een idiote droom, want ik zou nooit onvoorbereid een examen in gaan. Helaas is die droom niet lucide.![]()
Zelfde probleem.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kut. Ik moet hardlopen.
... Maar.. Het regent!
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben één keer nog verder teruggegaan. Toen dreigde er 'irl' een kink in de kabel te komen voor mijn afstuderen, en droomde ik dat ik terugmoest naar de basisschool.![]()
Moet je ook nog in je onderbroek door de regen rennen.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nog kutter: Ik heb mijn trainingsbroek buiten laten hangen.
Ik moest toch ook pissen.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Geen gezeik. Eerst even kakken.
Jep. Er is dus geen manier om aan die drukte te ontsnappen? Ik woon er héél dichtbij en het is zo lekker om te zwemmen.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:49 schreef Gellius het volgende:
Heb je het over het Sportfondsenbad, Claudia? Daar zwemt dtb ook. Die ergert zich er ook aan overigens.
Ik zou om half 12 kunnen gaan rennen, want dan is het droog. Maar om jou moreel te steunen ga ik nu ook de kloteregen in.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shitkuttefuck, ik heb gisteren weer gekettingrookt en meer dan een liter bier gedronken... Het wordt weer kommer en kwel, deze ronde.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou om half 12 kunnen gaan rennen, want dan is het droog. Maar om jou moreel te steunen ga ik nu ook de kloteregen in.
Dat zijn maar drie flesjes, pope.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shitkuttefuck, ik heb gisteren weer gekettingrookt en meer dan een liter bier gedronken... Het wordt weer kommer en kwel, deze ronde.
Ja, nou, dat heeft wel invloed op je prestatie de dag daarna. Vooral in combinatie met dat gerook.quote:
Ik heb mezelf van het weekend verwend met een flesje Gulden Draak. Inderdaad, geïnspireerd door deze post.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Allâ, dat zou je wel merken ja. Ik vind het zelf geen lekker bier trouwens.
Ja. Leuk daar hè.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:09 schreef Gellius het volgende:
Iemand Het De Mirandabad al eens geprobeerd?
Mijn droom dat ik kan vliegen herhaalt zich om de zoveel tijd. Hij is echter net anders. Plotsklaps herinner ik me hoe ik moet vliegen (concentratie en trage zwembewegingen). Meteen ga ik naar buiten en vlieg van lantaarnpaal naar dakrand (ik ben enkel in staat om korte stukjes te vliegen, dit kost me ook veel inspanning). Een gevoel van treurnis overvalt me wanneer ik besef dat ik zo veel tijd verloren heb laten gaan in de tijd dat ik vergeten was hoe ik moest vliegen.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
De lucide 'Peter Pan'-droom is ook wel tof. Dan kun je vliegen, maar als je erover na gaat denken, raak je het vermogen kwijt. En de rest van de droom probeer je dan dat denken over vliegen uit te schakelen en het 'gevoel' terug te krijgen. Think happy thoughts.
We moeten waarschijnlijk verhuizen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga gewoon lekker zitten studeren in pope's territorium.
Ach pope, ik hang niet graag de oude lul uit, maar alle verhalen dat jullie moeten verhuizen, of dat crea 2 leeg moet, of dat politicologie naar het Roeterseiland gaat, doen al zo lang de ronde dat je er tijdens jouw studietijd waarschijnlijk geen last meer van hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
We moeten waarschijnlijk verhuizen..
Ja, dat weet ik, maar er staan nu dingen vast, schijnt het.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach pope, ik hang niet graag de oude lul uit, maar alle verhalen dat jullie moeten verhuizen, of dat crea 2 leeg moet, of dat politicologie naar het Roeterseiland gaat, doen al zo lang de ronde dat je er tijdens jouw studietijd waarschijnlijk geen last meer van hebben.
Het ging hier best kut. Het was eigenlijk te lang geleden dat ik gegeten had. En met mijn truitjevestjejackje was het te warm. En ik had verkeerde muziek meegenomen. En ik heb gister eigenlijk te veel gedaan. En de brug was glad.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zweefteven.
Anyway. Het was best leuk zo in dit weer. Een fris windje langs mijn beenhaar, koude druppels op mijn naakte vel en opspringende kiezelsteentjes tegen mijn been.
Ik heb alleen te langzaam gelopen.. Vooruit denken.
.
Afzien gaat pas goed als je lekker loopt, paradoxaal genoeg. Op een kutdag kom je niet eens zo ver dat je kunt gaan afzien.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:37 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel eens begrepen dat afzien, ergernis en ongemak een intrinsiek deel vormen van wat mensen sportbeleving noemen. Dus zo te lezen ben je goed bezig.
Ik heb een dagje vrij genomen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
En er waren geen zuiplappen in het park aanwezig!
True, maar het is zo leuk om met die dop te draaien.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:59 schreef hummus het volgende:
Ja, maar, daar wordt de dop zo viezig van.
Die zijn inderdaad naar en zouden per direct verboden moeten worden. Ik heb de koningin al geschreven.quote:Ik vind ze in de categorie flupjes-aan-limonadeblikken vallen, die je er te hard af moet trekken, waardoor òf je vinger zeer gaat doen, òf het flupje inclusief druppels limonade door de keuken vliegt en dingen besmeurt die je niet besmeurd wilt zien met limonade.
Hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Gellius het volgende:
Historisme is een heel gebruikelijke term in de architectuurgeschiedenis, hoor. Het is zelfs een stijl: denk aan het Rijksmuseum enzo. Heb jij wel eens daadwerkelijk last van die alcoholisten, C? Of is het een esthetische kwestie?
Ik heb meer het vage gevoel dat de koningin juist het brein is achter het feit dat ze nog bestaan, die nare flupjes.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef Frollo het volgende:
Die zijn inderdaad naar en zouden per direct verboden moeten worden. Ik heb de koningin al geschreven.
Dat zou wel verklaren waarom ik nooit antwoord krijg op de drie mailtjes per dag die ik nu al enkele jaren naar haar stuur!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:29 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik heb meer het vage gevoel dat de koningin juist het brein is achter het feit dat ze nog bestaan, die nare flupjes.
"Ze" hebben ook enige tijd een goudkleurige flup op de pindakaaspotten gehad. Die zijn gelukkig weer verdwenen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ik nooit antwoord krijg op de drie mailtjes per dag die ik nu al enkele jaren naar haar stuur!
Ik was niet onbekend met het concept, slechts met de term. Het ging me vooral om de parallellen met The Fountainhead.quote:
Ze moedigen me aan, ze proberen met me mee op te lopen, soms blijft er een achter me aan fietsen om een praatje met me aan te knopen. "Ga weg!" lijken ze niet zo goed te begrijpen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef Gellius het volgende:
Heb jij wel eens daadwerkelijk last van die alcoholisten, C? Of is het een esthetische kwestie?
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Wie heeft gisteren ook Close-up gezien over architect Carel Weeber? Die sprak op een gegeven moment over het 'historiseren' van gebouwen. Ik moest toen onmiddellijk aan The Fountainhead denken.
Ik verbaas me zo omdat gedrag. Ik heb een vrouwelijke collega die gestopt is met trimmen om die reden, maar die werd niet alleen door alcoholisten lastig gevallen maar ook door andere trimmers. En ze is niet eens hoogblond.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze moedigen me aan, ze proberen met me mee op te lopen, soms blijft er een achter me aan fietsen om een praatje met me aan te knopen. "Ga weg!" lijken ze niet zo goed te begrijpen.
Het gedrag van sommige mannen is inderdaad verbijsterend, soms.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef Z het volgende:
[..]
Ik verbaas me zo omdat gedrag. Ik heb een vrouwelijke collega die gestopt is met trimmen om die reden, maar die werd niet alleen door alcoholisten lastig gevallen maar ook door andere trimmers. En ze is niet eens hoogblond.
Je geeft al voldoende aanleiding als je zonder je vriendje de deur uit gaat.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef Z het volgende:
[..]
Ik verbaas me zo omdat gedrag. Ik heb een vrouwelijke collega die gestopt is met trimmen om die reden, maar die werd niet alleen door alcoholisten lastig gevallen maar ook door andere trimmers. En ze is niet eens hoogblond.
Die heb ik part-time, maar dat valt toch tegen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snak naar een 'normale' baan waarbij ik geacht word om 9 uur op mijn plek te zitten.
Lekker met zalm!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
De spinazie is in de aanbieding, mensen. Dus dat wordt spinazie vanavond.
Je mag de mijne wel hebben...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snak naar een 'normale' baan waarbij ik geacht word om 9 uur op mijn plek te zitten.
Niets ernstigs hoor, ik ben gewoon wat verkouden. Dat ben ik tot en met volgende week donderdag, denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Ach, wat scheelt er?
Nu zie ik pas wat het betekend!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef Lienekien het volgende:
Nee. Maar 'ongi' is erger.
Ik voel me best OK, ookal lijken de mensen om mij heen gechoqueerd door mijn gezichtsuitdrukking. Toen brak me klomp.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef LXIV het volgende:
Dag Pope! Hoe gaat het met je vandaag?
Wie zitten er om je heen en waarom denk je dat zij gechoqueerd zijn door je gezichtsuitdrukking?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik voel me best OK, ookal lijken de mensen om mij heen gechoqueerd door mijn gezichtsuitdrukking. Toen brak me klomp.
Nou, ze stonden en ik kwam ze tegen. Medestudenten o.a.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie zitten er om je heen en waarom denk je dat zij gechoqueerd zijn door je gezichtsuitdrukking?
Weetikveel, ik wou gewoon even kwijt dat ik er dodelijk uit zie vandaag.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Lienekien het volgende:
Hoe vonden ze dan dat je keek?
Dus in het voorbijgaan hoorde je ze zeggen:'We zijn gechoqueerd door je gezichtsuitdrukking!'?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nou, ze stonden en ik kwam ze tegen. Medestudenten o.a.
En: dat denk ik omdat: dat zeiden ze.
VU?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus in het voorbijgaan hoorde je ze zeggen:'We zijn gechoqueerd door je gezichtsuitdrukking!'?![]()
En je keek gewoon heel normaal?
Wat een eikels daar op de VU?!
De revolutie is als een fiets: als zij stopt dan valt zij om!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:09 schreef Lienekien het volgende:
't Is etenstijd, L. Je weet het, dan stopt de revolutie.
Je bent altijd wel iets. Alleen schrijf ik aktie bij voorkeur zelfs nog met een 'c', net zoals ik kultuur en reaktionair juist weer het liefst met een 'k' schrijf. Het zijn immers de details die het hem doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Reaktionair. Er zit toch stiekem een aktivist in je. Aksie, aksie!!
Het heeft iets van willekeur.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent altijd wel iets. Alleen schrijf ik aktie bij voorkeur zelfs nog met een 'c', net zoals ik kultuur en reaktionair juist weer het liefst met een 'k' schrijf. Het zijn immers de details die het hem doen.
Dat is het niet.quote:
Vroeger.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef LXIV het volgende:
Niet altijd. Hier is het 3,5 uur vroeger.
Waarom is dat zo?quote:Waarbij ook nog opgemerkt dient te worden dat onze tijd hier nauwkeuriger de exacte zonnetijd aangeeft.
Is dat zo ja? Leukquote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef LXIV het volgende:
ondanks het feit dat er in Nederland nog wat zonderlinge individueen rondlopen die
Ik neem sowieso voetstoots aan wat men tegen me zegt. Iedere vorm van kritisch vermogen leidt uiteindelijk alleen maar tot zielenpijn en knarsetanden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
Altijd voetstoots aannemen wat Pope zegt, doe ik ook al jaren
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
(waar zou dat vandaan komen, "voetstoots aannemen"?)
1717 als handelsterm met de betekenis 'zoals het is, zonder garantie'; de betekenis 'zomaar' 1862: zoals het voor de voet komt, vgl. middelnederlands vorevoets (op staande voet)quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
(waar zou dat vandaan komen, "voetstoots aannemen"?)
Heel verstandig van je, jongedame.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef thaleia het volgende:
Altijd voetstoots aannemen wat Pope zegt, doe ik ook al jaren
En ik had 't niet eens gezien, want ik was natuurlijk al aan het zoeken.quote:
Lienekien, je bent een vrouw waarop je kunt bouwen!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
1717 als handelsterm met de betekenis 'zoals het is, zonder garantie'; de betekenis 'zomaar' 1862: zoals het voor de voet komt, vgl. middelnederlands vorevoets (op staande voet)
Leer mij de TTK-ers kennen! Ik had eigenlijk nog binnen de minuut verwacht, maar misschien moest Tante Lien even een plasje doen. Dat kan ook zomaar eens moeten gebeuren natuurlijk.quote:
Dat soort dingen hoor ik veel te weinig!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien, je bent een vrouw waarop je kunt bouwen!
Ik kwam net binnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leer mij de TTK-ers kennen! Ik had eigenlijk nog binnen de minuut verwacht, maar misschien moest Tante Lien even een plasje doen. Dat kan ook zomaar eens moeten gebeuren natuurlijk.
Ik ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor ik veel te weinig!
Lienekien, je bent een vrouw waar men om kan rouwen!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor ik veel te weinig!
Sorry Tante!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kwam net binnen.![]()
En je mag Tante Lien zeggen als je tenminste ten minste 18 jaar jonger bent dan ik.![]()
Hummus, wat vind jij daar nou van?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Lienekien, je bent een vrouw waar men om kan rouwen!
Ik zoek namelijk nog een poetsman.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bij de slettebak.
I agree. Tot mijn hond doodging haatte ik katten. Met dit asielbeest snap ik pas dat katten leuker zijn.quote:
Ja, dat heb ik ook welquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier nog wel een dweil en schoonmaakmiddel...
Sommige mensen begrijpen ook niks.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook welwat ik zoek is een knappe vent die die twee dingen even hanteert en mijn huis weer blinkend schoon weet te krijgen. Dan kijk ik wel toe. Desnoods zet ik koffie. Of bier.
Ja hoor. Als jij er een voor mij wil schrijven over 'alteriteit', of over 'de vrije wil binnen het determinisme'.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef JAM het volgende:
Wli iemand even een verhaal van 3500 woorden schrijven, precies zoals ik dat zelf ook zou doen? Ik bedoel, ik zou het zelf ook wel kunnen doen, maar ik heb daar eigenlijk niet zo'n zin in. Het lijkt me teveel op 'werk'.
Zin in koffiequote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |