TTK LPT 230/a.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hier.
Vorige: http://forum.fok.nl/topic/1019096
Ja, Deles aan de Noorderhaven. Top.!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Tjonge, jij bent bij deles, Lienekien.
Gauloises...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Pope, waar wil je het over hebben.
En die punt met uitroepteken vind ik niet kunnenquote:
Pardonno!quote:
Ach, ik ben niet helemaal bij de les.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die punt met uitroepteken vind ik niet kunnen.
Nee, niks ervan.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef JAM het volgende:
tvp
Laten we het ALSJEBLIEFT niet overquote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Pardonno!
Ja. Gauloises blauw. Of Marlboro Light. Of AJAX. Weten jullie wat AJAX betekent? ik denk dat het betekent: 'ajax ja andere xylofoon'.
*YES*.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef broer het volgende:
Goed jaren-tachtigclipje van Run DMC, Pope.
Wat een woord.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:52 schreef Lienekien het volgende:
brandblusapparaatleverancier
De aannemer die met de bouw van het nieuwe ADO Den Haag stadion belast is (BAM/Nedam geloof ik) wilde aanvankelijk AJAX-brandbeveiliingsapparatuur installeren maar daar heeft het bestuur een stokje voor gestoken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb wel eens een mail gekregen van AJAX. Ik moest eigenlijk de brandblusapparaatleverancier hebben.![]()
Op het hek voor de ingang van het bezoekersvak en boven de deur van de gastenkleedkamer komt: 'Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt!' te staan. Althans, daar ben ik druk voor aan het lobbyen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals mijn rijinstructeur zei: "AJAX gunnen we helemaal NIKS!"
Misschien kun je beter lobbyen voor een betere spelersgroep.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:02 schreef JAM het volgende:
Althans, daar ben ik druk voor aan het lobbyen.
Ik lobby me een slag in de rondte, broer, maar, zoals je wel weet, zet dat niet ècht zoden aan de dijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien kun je beter lobbyen voor een betere spelersgroep.
Welnee, ben je gek!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wyccie, ben jij niet voor NEC ofzo?
Wyccie doet aan jongens plagen zoentjes vragen. Wil je een zoentje, wyccie, met je 'Hup, Ajax, hup!',quote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wyccie, ben jij niet voor NEC ofzo?
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:11 schreef JAM het volgende:
Wyccie doet aan jongens plagen zoentjes vragen. Wil je een zoentje, wyccie, met je 'Hup, Ajax, hup!',, ?
Alléén als het op m'n eikel is, Erik. Of op m'n tepels terwijl ik in haar zit.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zou JAM wel een zoentje van wyccie willen, met z'n "wil wyccie een zoentje van JAM"-gedoe.
Dat vind ik nog steeds een vreemd idee. Maar eigenlijk die kantoorbaan ook nog, waar Stali het eerder ook over had.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
Er wordt hier niet gezoend. Vooral JAM niet. Hij gaat TROUWEN.
Dat duurt nog wel even hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
Er wordt hier niet gezoend. Vooral JAM niet. Hij gaat TROUWEN.
Je krijgt een schop onder je kont.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef JAM het volgende:
Alléén als het op m'n eikel is, Erik. Of op m'n tepels terwijl ik in haar zit.
Dan krijg jij een kusje op je kont, wyccie, zo een beetje aan de onderkant, in het midden, waar je benen beginnen. Daarzo.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je krijgt een schop onder je kont.
[afbeelding]
Ja, dat zou wel eens leuk zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou alleen willen dat ALTER-EGO nog eens langskwam.
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef JAM het volgende:
Dan krijg jij een kusje op je kont, wyccie, zo een beetje aan de onderkant, in het midden, waar je benen beginnen. Daarzo..
Ben ik nu al eens in je droom gekomen, wyccie? Ik doe ècht m'n best hoor.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:33 schreef JAM het volgende:
Ben ik nu al eens in je droom gekomen, wyccie? Ik doe ècht m'n best hoor.
Nee, maar je hebt toch ook helemaal niks te zoeken in mijn dromen?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeker ook niet?
Misschien moet je wat minder masturberen en wat meer drugs gebruiken, wyccie, dat vergroot de kans op koortsachtige LSD-dromen aanzienlijk.quote:
Nee, dank je.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef JAM het volgende:
Misschien moet je wat minder masturberen en wat meer drugs gebruiken, wyccie, dat vergroot de kans op koortsachtige LSD-dromen aanzienlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |