Jaap wist al voor hij er in ging hoe wij over BAN dachten. Dus dat interesseert hem geen ene moer.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
Ja er staat ineens een plantquote:Op zondag 6 mei 2007 22:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Lonely Japio en Pokerface Hubio....wat een verschil he!!
[afbeelding]
ik ook, maar wel dat tie dat samen met Huub gaat doen..... Huub is sneller... en Jaap kan hopelijk Huub helpen, als het weer wat uit de klauwen gaat lopen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
Ga jij nu ook al caps-posten?!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Jaap is blijkbaar al 3 dagen de brief van 8 kantjes van Cora aan het analyseren..... VERTEL ONS DAN WAT ER INSTAAT, KUTKIND!
Blanco brieven zijn moelijk te analyseren. Of het moet nogsteeds zo zijn dat Japio schrijft aan zichzelf, Japio aka CORA. Niet zo moelijk als je de hele dag achter de PC zit.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Jaap is blijkbaar al 3 dagen de brief van 8 kantjes van Cora aan het analyseren..... VERTEL ONS DAN WAT ER INSTAAT, KUTKIND!
Jemig sorry hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef FdW het volgende:
Melissa woont in Apeldoorn, en dat is de thuisbasis van veel kermisexploitanten.
Mede op basis van haar spraak zou het me niet verwonderen dat zij uit die gemeenschap komt.
En daarmee wil je zeggen.........quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef FdW het volgende:
Melissa woont in Apeldoorn, en dat is de thuisbasis van veel kermisexploitanten.
Mede op basis van haar spraak zou het me niet verwonderen als zou blijken dat zij uit die gemeenschap komt.
Niets dan een vermoeden neerzetten.quote:
Niks mis met Kampers of kermis volk hoor...zeg altijd maar zo val liever dood neer in een aso wijk dan in een kak wijk ...want in de KAK wijk laten ze je liggen...en in de aso wijk staat de hele wijk in een seconde om je heen met 112 in de aanslag om te bellenquote:
Ik kijk zeker niet neer op kermisexploitanten. In het algemeen hardwerkende serieuze zakenmensen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niks mis met Kampers of kermis volk hoor...zeg altijd maar zo val liever dood neer in een aso wijk dan in een kak wijk ...want in de KAK wijk laten ze je liggen...en in de aso wijk staat de hele wijk in een seconde om je heen met 06-11...wow nul zes elf...hoe kom ik daar nou wee
Maar ja.....vaak ben je wel je portemonnaie kwijt achteraf.....quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niks mis met Kampers of kermis volk hoor...zeg altijd maar zo val liever dood neer in een aso wijk dan in een kak wijk ...want in de KAK wijk laten ze je liggen...en in de aso wijk staat de hele wijk in een seconde om je heen met 06-11...wow nul zes elf...hoe kom ik daar nou wee
Voor je het weet behoort ze tot de Roma's of whatever. je weet hoe het hier gaat.quote:
Ik denk dat je genoeg hebt gehadquote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zo das pas een domme opmerking....tjonge...heb jij oogkleppen op je hoofd ofzo??? beetje discriminatie gevoelig zou ik zeggen,....??quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Maar ja.....vaak ben je wel je portemonnaie kwijt achteraf.....![]()
Puma is een schatje hoor. Beetje ADHD, maar niks mee mis. Soms wat grof, maar een goed hart volgens mij.quote:
Blijkbaar heeft huub dat weer vergeten en gaat vanavond Japio pesten.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook, maar wel dat tie dat samen met Huub gaat doen..... Huub is sneller... en Jaap kan hopelijk Huub helpen, als het weer wat uit de klauwen gaat lopen.
Waarom hij.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje hoog tijd voor een toneel haak sleepkabel
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje hoog tijd voor een toneel haak sleepkabel
[afbeelding]
Ik heb 7 jaar in Apeldoorn gewoond, en daar worden kermisxploitanten positief gewaardeerd, dus geen negatieve bedoeling mijnerzijds.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor je het weet behoort ze tot de Roma's of whatever. je weet hoe het hier gaat.![]()
Genoeg wat.....weed drank coke speed bruin wit brood waar fris op zit?? zeg ut maar...jij kent me zo goed..pfffquote:
Ja weet ik..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puma is een schatje hoor. Beetje ADHD, maar niks mee mis. Soms wat grof, maar een goed hart volgens mij.![]()
Jezus, heb je je gevoel voor humor verloren ofzo!?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Genoeg wat.....weed drank coke speed bruin wit brood waar fris op zit?? zeg ut maar...jij kent me zo goed..pfff
Wat kijk jij toch apart naar vrouwenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar in Apeldoorn gewoond, en daar worden kermisxploitanten positief gewaardeerd, dus geen negatieve bedoeling mijnerzijds.
In deze beroeps/ondernemers groep worden kinderen heel jong zelfstandig, onafhankelijk en volwassen. Naar Melissa kijkende en luisterend ( met name haar uitspraak ) moest ik hieraan denken.
Aww...iemand met mensen kennis...heb dan wel geen adhd...zeg wel wat ik denk...soms idd te grof..maar ben een persoon met een gigantisch rechtvaardigheids gevoel, en een enorm uitgesproken mening....dat kan idd aankomen op een manier van ..he...daar klopt iets niet..maar ut valt mee...ben namelijk ook iemand die ook aangesproken kan worden...dus...ja kan alle kanten met mij op...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puma is een schatje hoor. Beetje ADHD, maar niks mee mis. Soms wat grof, maar een goed hart volgens mij.![]()
OK, niet modje, we gaan het proberen. Zal lang stilblijven hier.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:41 schreef agter het volgende:
graag On Topic houden.
Ik ben relaxed.....en iedereen zijn eigen humor he...Lieve Ianquote:Op zondag 6 mei 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, heb je je gevoel voor humor verloren ofzo!?![]()
Relax...
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
OK, niet modje, we gaan het proberen. Zal lang stilblijven hier.
De ondertrouw aktequote:Op zondag 6 mei 2007 22:38 schreef agter het volgende:
wat is jaap eigenlijk aan het lezen?
1 uur volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey hebben ze geen poker restrictie....zeg maar 2 uur of zo...of mogen ze nu tot diep in de nacht pokeren?
De brief van Cora van 8 kantjes waar hij nu al 3 dagen onafgebroken naar staart......... toneelkraan bitte!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:38 schreef agter het volgende:
wat is jaap eigenlijk aan het lezen?
Ik bekijk het programma - alle aspecten - op basis van puur zakelijke interesse.quote:
Hij zegt iedere keer teringlijers, als hij die brief leest.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef agter het volgende:
Moeilijke brief dan zeker...?
Meestal mogen ze een uur.... vandaag mogen ze het potje afmaken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey hebben ze geen poker restrictie....zeg maar 2 uur of zo...of mogen ze nu tot diep in de nacht pokeren?
Cora's vader heeft een bungalow-park, Japio is een 'arme' sloeber. Grote kans dat Cora daarom basis van huwlijkse voorwaarden wil trouwen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
De brief van Cora van 8 kantjes waar hij nu al 3 dagen onafgebroken naar staart......... toneelkraan bitte!
Mag ook: Ik zie geen van beide/quote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik bekijk het programma - alle aspecten - op basis van puur zakelijke interesse.
Een onderdeel daarvan is het kijken naar deelnemers.
In dit geval ging het even niet om de vrouw Melissa, maar om de deelneemster.
Bijdewees, als man zie ik liever 1 Lieke dan 10 Melissa's![]()
Die streepjes maken je wel dikquote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Is dit jurkje 3 of 4 wat Lieke aanheeft?
En anders wel keiharde muziek draaien.quote:
4 inmiddels. Miss Lillibit heeft haar best gedaan, samen met 15 paar schoenen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Is dit jurkje 3 of 4 wat Lieke aanheeft?
Zou mooi zijn dat als wij al van dat huwelijk MOETEN genieten via internet, dat we ook inderdaad dat soort voorwaarden te weten krijgen. Maakt het wel interessanter.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cora's vader heeft een bungalow-park, Japio is een 'arme' sloeber. Grote kans dat Cora daarom basis van huwlijkse voorwaarden wil trouwen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Yodarius het volgende:
Hmmm, laatste 2 dagen is het een beetje saai. Jaap, kom is op met de terror.
Correctie, sinds de betaalde streams?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Yodarius het volgende:
Hmmm, laatste 2 dagen is het een beetje saai. Jaap, kom is op met de terror.
vooroordelen....en dan nog lieke-fan, alsjeblieftquote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef FdW het volgende:
Mede op basis van haar spraak zou het me niet verwonderen als zou blijken dat zij uit die gemeenschap komt.
Dan kijk ik morgenochtend wel weerquote:Op zondag 6 mei 2007 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En anders wel keiharde muziek draaien.
Kunnen ze bij het ontbijt morgen weer effe los gaan voor tv moment.
Kak = Rijk... Zo denken mensen zoals Lieke blijkbaarquote:Op zondag 6 mei 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Haarbanden mogen dan wel mode zijn...... bij de helft van de vrouwen staan ze vreselijk kakkerig.![]()
Huwelijkse voorwaarden worden bij de notaris opgesteld.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:54 schreef agter het volgende:
[..]
Zou mooi zijn dat als wij al van dat huwelijk MOETEN genieten via internet, dat we ook inderdaad dat soort voorwaarden te weten krijgen. Maakt het wel interessanter.
Tien, kunnen jullie wat meer ins en outs over het ophande zijnde huwelijk laten weten?
Maakt het voor mij wat dragelijker...
Zeker omdat het ook onderdeel is van het spel.
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het wel gezien voor vandaag. Ik duik tussen de vette lappen, en wens de Fokkers nog een prettige streamsnacht. Zal niet meevallen voor de SV schrijvers, strekte.![]()
![]()
I know... maar in die brief staan kennelijk heel wat voorwaarden...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden worden bij de notaris opgesteld.
kinderachtigquote:Op zondag 6 mei 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Haarbanden mogen dan wel mode zijn...... bij de helft van de vrouwen staan ze vreselijk kakkerig.![]()
sorry, niet goed gelezenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vooroordelen....en dan nog lieke-fan, alsjeblieft
Zo'n acte is verder niet spannend. Gewoon een hele saaie notarieele acte, die aan de huweliijks-acte wordt bijgevoegd. De notarieele actie is al te voren gepasseerd. De trouwerij verandert er niet door .......quote:Op zondag 6 mei 2007 22:54 schreef agter het volgende:
[..]
Zou mooi zijn dat als wij al van dat huwelijk MOETEN genieten via internet, dat we ook inderdaad dat soort voorwaarden te weten krijgen. Maakt het wel interessanter.
Tien, kunnen jullie wat meer ins en outs over het ophande zijnde huwelijk laten weten?
Maakt het voor mij wat dragelijker...
Zeker omdat het ook onderdeel is van het spel.
Eerste deel wel hoorquote:
Even verder lezen, en dan zie ik graag nader commentaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vooroordelen....en dan nog lieke-fan, alsjeblieft
OKquote:
Nog een keer gelezen maar ik zie nog steeds aleen maar vooroordelenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Even verder lezen, en dan zie ik graag nader commentaar.
Jij bent nou eenmaal niet te helpen, dat is me al vaker opgevallen, en ik zal ook geen moeite doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een keer gelezen maar ik zie nog steeds aleen maar vooroordelen![]()
saaier dan de streamsquote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo'n acte is verder niet spannend. Gewoon een hele saaie notarieele acte, die aan de huweliijks-acte wordt bijgevoegd. De notarieele actie is al te voren gepasseerd. De trouwerij verandert er niet door .......
Ik wil die 8 kantjes van Cora ook best zien.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
saaier dan de streams
laat ons daar over oordelen... kom op met die notaris![]()
je betaald toch niet he?/ zonde danquote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
Er is vandaag gewoon helemaal nix gebeurt in de kooi.
Moesten ze trouwens vandaag niet naar het optreden van het bandje van Juf Judith?
Nee das COPS....Comments on posts and streamersquote:Op zondag 6 mei 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
Betekent COS nu "Commentaren op de streams" of "Commentaren op de streamers"![]()
en ?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
Natas heeft Melissa net ff uitgelegd dat ze een hoer is genoemd(door Lieke blijkt nu)
Melissa doet ook echt helemaal niks! Een paar drankjes inschenken....... en ze is nog te lui om de glazen op te ruimen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar wat doet Melissa daar eigenlijk nog..vind die regels omtrend personeel echt raar....zou ze allemaal ontslaan stel stakkers...bijna allemaal dan...er zijn er een paar pffff....echt te bijdehand voor woorden..
Gaan ze kikkers vangen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
Minirelletje? Melissa komt verhaal halen over het hoer noemen door Lieke.
Nou ja denk het welquote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
en ?
bitch fight ?
moeten we de streams aanslingeren ?
Hmmmmmmm Lieke gaat nog even uitleggen aan Melissa dat ze er goedkoop uitziet.... Slingeren!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
en ?
bitch fight ?
moeten we de streams aanslingeren ?
Tsja natasia heeft vast het script al gelezenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia maakt er in de slaapkamer een groter verhaal van. In de tuin is niet echt zo'n groot bitchfight aan de hand
[afbeelding]
[afbeelding]
Achterquote:Op zondag 6 mei 2007 23:25 schreef Wopper1 het volgende:
Wie heeft het tegen Melissa gezegd dat ze volgens Lieke een hoer is?
Lieke zelf of iemand anders?
Nee, maar waht's new sinds Syl weg is. Alleen de broodnodige mnimale verzorging. Ze moeten dat paard ook weghalen voordat hij onder behandeling moet bij Martin Gaus voor een depressie t.g.v. geestelijke en lichamelijke verwaarlozingquote:Op zondag 6 mei 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Is er nog iemand in dat huis die Fries een beetje aandacht geeft![]()
Uhuhu.. !quote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
Natasia heeft het wel beaamd, neem ik aan?
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
Beetje snel graagquote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nee, maar waht's new sinds Syl weg is. Alleen de broodnodige mnimale verzorging. Ze moeten dat paard ook weghalen voordat hij onder behandeling moet bij Martin Gaus voor een depressie t.g.v. geestelijke en lichamelijke verwaarlozing
Alles heeft ze prijs...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef elcastel het volgende:
Ah Melissa is dus toch een hoer.
De hoernmadam is Amanda aan het bewerkstelligen voor Brrrrr. Dat was ze toch al van plan?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia maakt er in de slaapkamer een groter verhaal van. In de tuin is niet echt zo'n groot bitchfight aan de hand
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa is wel mooier en heeft een mooiere stemquote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef kybe het volgende:
Melissa noemt Lieke een mediageile hoer,Melissa is dat zelf niet natuurlijk![]()
Prachtig hoe Huub heeft haar gewoon laten bekennen...Ze heet het zel niet eens door!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef elcastel het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef elcastel het volgende:
Bijf er bij vind melissa net een ventquote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Melissa is wel mooier en heeft een mooiere stem
Eat your heart out, Lieke![]()
Je hoeft personeel niet als stront te behandelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
Woh.. Lieke vraagt gewoon een drankje aan Mellissa ... Tis personeel![]()
Ja en ze verklapte het ook tegen Melissa en vroeg haar om dat niet te zeggen en dan verontwaardigt doen tegen Liekequote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
jullie hadden wel even mogen waarschuwen dat die djset weer aan staat
Mee eens..maar dit personeel gedraagd zich niet als personeel...en daar eindigt die discussie..quote:Op zondag 6 mei 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Je hoeft personeel niet als stront te behandelen.
Aan Melissa is niks echts. Maar het is maar waar je van houdt natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef Lipsch het volgende:
Melissa lijkt me niet "hoerder" dan Lieke. Melissa is wel tien keer lekkerder.
Brian is aan het draaien, cool tochquote:Op zondag 6 mei 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
jullie hadden wel even mogen waarschuwen dat die djset weer aan staat
Heeft ze van de Febo gehoord. Daarom moest Melissa naar achter.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef Katewalker het volgende:
Natasia is echt een bitch hoor. Zij is degene die iets door lult en hangt nu de onschuldige uit tegenover Lieke. Nou jaaaaaaa![]()
Mee eens, het geheel wordt steeds doorzichtiger en ongenuanceerder. Je ziet nu gewoon wat tv-momentjes moeten worden en voor de rest is het one big happy familyquote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef FSR het volgende:
Ik vind het steeds minder leuk worden, alles is zo slecht gescript...
de sturingen van achter zijn steeds slechter en ondoordachter...
Ik vraag me af, wat de volgnde nog slechtere periode er nu in gaat..
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat Jaap Carlo op zijn plek gezet heeft:quote:Op zondag 6 mei 2007 23:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Al het personeel gedraagd zicht alsof ze zelf de millionairs zijn....CARLOS is daar het ergste VB van...die bedreigde Japio op Internationaal internet...die zouden we simpel gezegd gewoon kunnen aanklagen in een civiele rechtbank...Ik bedoel wie denkt die Nep kwatsneggert dan joh dat die is!!
Huilebalk.....heb je geen gevoel voor humor?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zo das pas een domme opmerking....tjonge...heb jij oogkleppen op je hoofd ofzo??? beetje discriminatie gevoelig zou ik zeggen,....??
Er worden naar mijn idee, steeds meer wanhoops-scripts gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mee eens, het geheel wordt steeds doorzichtiger en ongenuanceerder. Je ziet nu gewoon wat tv-momentjes moeten worden en voor de rest is het one big happy family![]()
erg zwak, inderdaad, om vast te blijven houden aan "maar zei zij..." en "want zij..."quote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef OudFruit het volgende:
Vluchtgedrag van Lieke...oh oh oh, zo 'sterk' is ze dus niet..gooooo Melissa
Kan ze wel gebuiken.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef elcastel het volgende:
Dus Lieke krijgt misschien ook nog wat implantaten in deze serie ?
Kan ze zeker gebruikenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef elcastel het volgende:
Dus Lieke krijgt misschien ook nog wat implantaten in deze serie ?
Het was heel duidelijk.Toen Lieke,Melissa een hoer noemde was er al een gesprekje met Natasia aanquote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Er worden naar mijn idee, steeds meer wanhoops-scripts gemaakt.
deze raken nog kant nog wal, en daarbij zie je dat de miljonairs ook niet goed meer weten wat ze er mee aanmoeten...
Ja, dat is wat Natasia zegt. Maar ik heb gehoord hoe Natasia het tegen Melissa vertelde. Natasia zei tegen Melissa dat ze er eigenlijk niet van houdt maar dat ze toch iets kwijt wil. Natasia en Lieke waren beneden en Natasia rook dat Melissa beneden was geweest doordat ze haar luchtje rook. En Natasia wilde zeggen tegen Lieke dat Melissa een echt luchtjesdier ofzoiets was. Maar voordat ze uitgesproken was zei Lieke na de eerste woorden van Natasia ;"Melissa is een ..."(Lieke)...." hoer".....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Heeft ze van de Febo gehoord. Daarom moest Melissa naar achter.
"attitude" zegt Huub.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:42 schreef yellowfirst het volgende:
Het verongelijkte kouwe-kak meisje Lieke is boos.........................![]()
Dit script is inderdaad bedroevend. Laten we gaan discussiëren over waarom iemand een ander een hoer noemtquote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Er worden naar mijn idee, steeds meer wanhoops-scripts gemaakt.
deze raken nog kant nog wal, en daarbij zie je dat de miljonairs ook niet goed meer weten wat ze er mee aanmoeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |