Ik bekijk het programma - alle aspecten - op basis van puur zakelijke interesse.quote:
Hij zegt iedere keer teringlijers, als hij die brief leest.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef agter het volgende:
Moeilijke brief dan zeker...?
Meestal mogen ze een uur.... vandaag mogen ze het potje afmaken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey hebben ze geen poker restrictie....zeg maar 2 uur of zo...of mogen ze nu tot diep in de nacht pokeren?
Cora's vader heeft een bungalow-park, Japio is een 'arme' sloeber. Grote kans dat Cora daarom basis van huwlijkse voorwaarden wil trouwen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
De brief van Cora van 8 kantjes waar hij nu al 3 dagen onafgebroken naar staart......... toneelkraan bitte!
Mag ook: Ik zie geen van beide/quote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik bekijk het programma - alle aspecten - op basis van puur zakelijke interesse.
Een onderdeel daarvan is het kijken naar deelnemers.
In dit geval ging het even niet om de vrouw Melissa, maar om de deelneemster.
Bijdewees, als man zie ik liever 1 Lieke dan 10 Melissa's![]()
Die streepjes maken je wel dikquote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Is dit jurkje 3 of 4 wat Lieke aanheeft?
En anders wel keiharde muziek draaien.quote:
4 inmiddels. Miss Lillibit heeft haar best gedaan, samen met 15 paar schoenen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Is dit jurkje 3 of 4 wat Lieke aanheeft?
Zou mooi zijn dat als wij al van dat huwelijk MOETEN genieten via internet, dat we ook inderdaad dat soort voorwaarden te weten krijgen. Maakt het wel interessanter.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cora's vader heeft een bungalow-park, Japio is een 'arme' sloeber. Grote kans dat Cora daarom basis van huwlijkse voorwaarden wil trouwen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Yodarius het volgende:
Hmmm, laatste 2 dagen is het een beetje saai. Jaap, kom is op met de terror.
Correctie, sinds de betaalde streams?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Yodarius het volgende:
Hmmm, laatste 2 dagen is het een beetje saai. Jaap, kom is op met de terror.
vooroordelen....en dan nog lieke-fan, alsjeblieftquote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef FdW het volgende:
Melissa woont in Apeldoorn, en dat is de thuisbasis van veel kermisexploitanten.
Mede op basis van haar spraak zou het me niet verwonderen als zou blijken dat zij uit die gemeenschap komt.
Dan kijk ik morgenochtend wel weerquote:Op zondag 6 mei 2007 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En anders wel keiharde muziek draaien.
Kunnen ze bij het ontbijt morgen weer effe los gaan voor tv moment.
Kak = Rijk... Zo denken mensen zoals Lieke blijkbaarquote:Op zondag 6 mei 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Haarbanden mogen dan wel mode zijn...... bij de helft van de vrouwen staan ze vreselijk kakkerig.![]()
Huwelijkse voorwaarden worden bij de notaris opgesteld.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:54 schreef agter het volgende:
[..]
Zou mooi zijn dat als wij al van dat huwelijk MOETEN genieten via internet, dat we ook inderdaad dat soort voorwaarden te weten krijgen. Maakt het wel interessanter.
Tien, kunnen jullie wat meer ins en outs over het ophande zijnde huwelijk laten weten?
Maakt het voor mij wat dragelijker...
Zeker omdat het ook onderdeel is van het spel.
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het wel gezien voor vandaag. Ik duik tussen de vette lappen, en wens de Fokkers nog een prettige streamsnacht. Zal niet meevallen voor de SV schrijvers, strekte.![]()
![]()
I know... maar in die brief staan kennelijk heel wat voorwaarden...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden worden bij de notaris opgesteld.
kinderachtigquote:Op zondag 6 mei 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Haarbanden mogen dan wel mode zijn...... bij de helft van de vrouwen staan ze vreselijk kakkerig.![]()
sorry, niet goed gelezenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vooroordelen....en dan nog lieke-fan, alsjeblieft
Zo'n acte is verder niet spannend. Gewoon een hele saaie notarieele acte, die aan de huweliijks-acte wordt bijgevoegd. De notarieele actie is al te voren gepasseerd. De trouwerij verandert er niet door .......quote:Op zondag 6 mei 2007 22:54 schreef agter het volgende:
[..]
Zou mooi zijn dat als wij al van dat huwelijk MOETEN genieten via internet, dat we ook inderdaad dat soort voorwaarden te weten krijgen. Maakt het wel interessanter.
Tien, kunnen jullie wat meer ins en outs over het ophande zijnde huwelijk laten weten?
Maakt het voor mij wat dragelijker...
Zeker omdat het ook onderdeel is van het spel.
Eerste deel wel hoorquote:
Even verder lezen, en dan zie ik graag nader commentaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vooroordelen....en dan nog lieke-fan, alsjeblieft
OKquote:
Nog een keer gelezen maar ik zie nog steeds aleen maar vooroordelenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Even verder lezen, en dan zie ik graag nader commentaar.
Jij bent nou eenmaal niet te helpen, dat is me al vaker opgevallen, en ik zal ook geen moeite doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een keer gelezen maar ik zie nog steeds aleen maar vooroordelen![]()
saaier dan de streamsquote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo'n acte is verder niet spannend. Gewoon een hele saaie notarieele acte, die aan de huweliijks-acte wordt bijgevoegd. De notarieele actie is al te voren gepasseerd. De trouwerij verandert er niet door .......
Ik wil die 8 kantjes van Cora ook best zien.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
saaier dan de streams
laat ons daar over oordelen... kom op met die notaris![]()
je betaald toch niet he?/ zonde danquote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
Er is vandaag gewoon helemaal nix gebeurt in de kooi.
Moesten ze trouwens vandaag niet naar het optreden van het bandje van Juf Judith?
Nee das COPS....Comments on posts and streamersquote:Op zondag 6 mei 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
Betekent COS nu "Commentaren op de streams" of "Commentaren op de streamers"![]()
en ?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
Natas heeft Melissa net ff uitgelegd dat ze een hoer is genoemd(door Lieke blijkt nu)
Melissa doet ook echt helemaal niks! Een paar drankjes inschenken....... en ze is nog te lui om de glazen op te ruimen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar wat doet Melissa daar eigenlijk nog..vind die regels omtrend personeel echt raar....zou ze allemaal ontslaan stel stakkers...bijna allemaal dan...er zijn er een paar pffff....echt te bijdehand voor woorden..
Gaan ze kikkers vangen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
Minirelletje? Melissa komt verhaal halen over het hoer noemen door Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |