Jaap wist al voor hij er in ging hoe wij over BAN dachten. Dus dat interesseert hem geen ene moer.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
Ja er staat ineens een plantquote:Op zondag 6 mei 2007 22:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Lonely Japio en Pokerface Hubio....wat een verschil he!!
[afbeelding]
ik ook, maar wel dat tie dat samen met Huub gaat doen..... Huub is sneller... en Jaap kan hopelijk Huub helpen, als het weer wat uit de klauwen gaat lopen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
Ga jij nu ook al caps-posten?!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Jaap is blijkbaar al 3 dagen de brief van 8 kantjes van Cora aan het analyseren..... VERTEL ONS DAN WAT ER INSTAAT, KUTKIND!
Blanco brieven zijn moelijk te analyseren. Of het moet nogsteeds zo zijn dat Japio schrijft aan zichzelf, Japio aka CORA. Niet zo moelijk als je de hele dag achter de PC zit.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Jaap is blijkbaar al 3 dagen de brief van 8 kantjes van Cora aan het analyseren..... VERTEL ONS DAN WAT ER INSTAAT, KUTKIND!
Jemig sorry hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef FdW het volgende:
Melissa woont in Apeldoorn, en dat is de thuisbasis van veel kermisexploitanten.
Mede op basis van haar spraak zou het me niet verwonderen dat zij uit die gemeenschap komt.
En daarmee wil je zeggen.........quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef FdW het volgende:
Melissa woont in Apeldoorn, en dat is de thuisbasis van veel kermisexploitanten.
Mede op basis van haar spraak zou het me niet verwonderen als zou blijken dat zij uit die gemeenschap komt.
Niets dan een vermoeden neerzetten.quote:
Niks mis met Kampers of kermis volk hoor...zeg altijd maar zo val liever dood neer in een aso wijk dan in een kak wijk ...want in de KAK wijk laten ze je liggen...en in de aso wijk staat de hele wijk in een seconde om je heen met 112 in de aanslag om te bellenquote:
Ik kijk zeker niet neer op kermisexploitanten. In het algemeen hardwerkende serieuze zakenmensen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niks mis met Kampers of kermis volk hoor...zeg altijd maar zo val liever dood neer in een aso wijk dan in een kak wijk ...want in de KAK wijk laten ze je liggen...en in de aso wijk staat de hele wijk in een seconde om je heen met 06-11...wow nul zes elf...hoe kom ik daar nou wee
Maar ja.....vaak ben je wel je portemonnaie kwijt achteraf.....quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niks mis met Kampers of kermis volk hoor...zeg altijd maar zo val liever dood neer in een aso wijk dan in een kak wijk ...want in de KAK wijk laten ze je liggen...en in de aso wijk staat de hele wijk in een seconde om je heen met 06-11...wow nul zes elf...hoe kom ik daar nou wee
Voor je het weet behoort ze tot de Roma's of whatever. je weet hoe het hier gaat.quote:
Ik denk dat je genoeg hebt gehadquote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zo das pas een domme opmerking....tjonge...heb jij oogkleppen op je hoofd ofzo??? beetje discriminatie gevoelig zou ik zeggen,....??quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Maar ja.....vaak ben je wel je portemonnaie kwijt achteraf.....![]()
Puma is een schatje hoor. Beetje ADHD, maar niks mee mis. Soms wat grof, maar een goed hart volgens mij.quote:
Blijkbaar heeft huub dat weer vergeten en gaat vanavond Japio pesten.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook, maar wel dat tie dat samen met Huub gaat doen..... Huub is sneller... en Jaap kan hopelijk Huub helpen, als het weer wat uit de klauwen gaat lopen.
Waarom hij.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje hoog tijd voor een toneel haak sleepkabel
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje hoog tijd voor een toneel haak sleepkabel
[afbeelding]
Ik heb 7 jaar in Apeldoorn gewoond, en daar worden kermisxploitanten positief gewaardeerd, dus geen negatieve bedoeling mijnerzijds.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor je het weet behoort ze tot de Roma's of whatever. je weet hoe het hier gaat.![]()
Genoeg wat.....weed drank coke speed bruin wit brood waar fris op zit?? zeg ut maar...jij kent me zo goed..pfffquote:
Ja weet ik..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puma is een schatje hoor. Beetje ADHD, maar niks mee mis. Soms wat grof, maar een goed hart volgens mij.![]()
Jezus, heb je je gevoel voor humor verloren ofzo!?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Genoeg wat.....weed drank coke speed bruin wit brood waar fris op zit?? zeg ut maar...jij kent me zo goed..pfff
Wat kijk jij toch apart naar vrouwenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar in Apeldoorn gewoond, en daar worden kermisxploitanten positief gewaardeerd, dus geen negatieve bedoeling mijnerzijds.
In deze beroeps/ondernemers groep worden kinderen heel jong zelfstandig, onafhankelijk en volwassen. Naar Melissa kijkende en luisterend ( met name haar uitspraak ) moest ik hieraan denken.
Aww...iemand met mensen kennis...heb dan wel geen adhd...zeg wel wat ik denk...soms idd te grof..maar ben een persoon met een gigantisch rechtvaardigheids gevoel, en een enorm uitgesproken mening....dat kan idd aankomen op een manier van ..he...daar klopt iets niet..maar ut valt mee...ben namelijk ook iemand die ook aangesproken kan worden...dus...ja kan alle kanten met mij op...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puma is een schatje hoor. Beetje ADHD, maar niks mee mis. Soms wat grof, maar een goed hart volgens mij.![]()
OK, niet modje, we gaan het proberen. Zal lang stilblijven hier.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:41 schreef agter het volgende:
graag On Topic houden.
Ik ben relaxed.....en iedereen zijn eigen humor he...Lieve Ianquote:Op zondag 6 mei 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, heb je je gevoel voor humor verloren ofzo!?![]()
Relax...
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
OK, niet modje, we gaan het proberen. Zal lang stilblijven hier.
De ondertrouw aktequote:Op zondag 6 mei 2007 22:38 schreef agter het volgende:
wat is jaap eigenlijk aan het lezen?
1 uur volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey hebben ze geen poker restrictie....zeg maar 2 uur of zo...of mogen ze nu tot diep in de nacht pokeren?
De brief van Cora van 8 kantjes waar hij nu al 3 dagen onafgebroken naar staart......... toneelkraan bitte!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:38 schreef agter het volgende:
wat is jaap eigenlijk aan het lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |