Het blijft natuurlijk een gokspel..Maar volgensmij was ze gewoon gierig..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:15 schreef Takkembah het volgende:
Ik had vooral medelijden met die gast waar ze thuis bij kwamen.... Die bestierf het al bijna, krijgt ie 500 euro.![]()
Wat een dom wijf zeg. Heel die studio zat vol debielen. "Ik heb een goed gevoel bij dit nummer..."
Owquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef shroomer het volgende:
Heel Nederland heeft die wel gehad ondertussen denk ik.
Ik hoef niet meer, het spel is gaanderweg gedevalueerd in waarde, met als dieptepunt de 'Power of 10'-ronde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
We hebben een brief ontvangen met een "kans op 1 van de 500 studioplaatsen". Leuk! Geen idee wat de kans is dat je het krijgt en waarom ze zo'n vreemd systeem hanteren. Maar lijkt me een leuke ervaring!
Ik denk eerder dat ze niet toerekeningsvatbaar was. Eigenlijk is het wel zielig als je ziet wat naïviteit met de mens kan doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:47 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een gokspel..Maar volgensmij was ze gewoon gierig..
tjah als het niet mag van de manquote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
40k met nog een kind op komst had ik wel gepakt hoor....
Maar ze haalt het welquote:Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
'Ik mocht niet drukken van mijn man, maar mijn vader vermoordt me'
Jah klopt was wel slim geweestquote:Op zondag 11 mei 2008 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was die ander. Die kapster had een kind op komst, dan pak je toch gewoon die 45.000 mee
Dat was wel heel vroeg in het spel, dan vind ik het raar om te stoppen. Toen zat de 5 miljoen tevens nog in het spel, dan moet je uberhaupt nog niet stoppen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
40k met nog een kind op komst had ik wel gepakt hoor....
Welke andere, we zitten toch naar dezelfde uitzending aan het kijken?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:49 schreef Honeymooner het volgende:
Nee, dat ging over die andere, die nu niks heeft gewonnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |