Het blijft natuurlijk een gokspel..Maar volgensmij was ze gewoon gierig..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:15 schreef Takkembah het volgende:
Ik had vooral medelijden met die gast waar ze thuis bij kwamen.... Die bestierf het al bijna, krijgt ie 500 euro.![]()
Wat een dom wijf zeg. Heel die studio zat vol debielen. "Ik heb een goed gevoel bij dit nummer..."
Owquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef shroomer het volgende:
Heel Nederland heeft die wel gehad ondertussen denk ik.
Ik hoef niet meer, het spel is gaanderweg gedevalueerd in waarde, met als dieptepunt de 'Power of 10'-ronde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:59 schreef DaFrenk het volgende:
We hebben een brief ontvangen met een "kans op 1 van de 500 studioplaatsen". Leuk! Geen idee wat de kans is dat je het krijgt en waarom ze zo'n vreemd systeem hanteren. Maar lijkt me een leuke ervaring!
Ik denk eerder dat ze niet toerekeningsvatbaar was. Eigenlijk is het wel zielig als je ziet wat naïviteit met de mens kan doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:47 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een gokspel..Maar volgensmij was ze gewoon gierig..
tjah als het niet mag van de manquote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
40k met nog een kind op komst had ik wel gepakt hoor....
Maar ze haalt het welquote:Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
'Ik mocht niet drukken van mijn man, maar mijn vader vermoordt me'
Jah klopt was wel slim geweestquote:Op zondag 11 mei 2008 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was die ander. Die kapster had een kind op komst, dan pak je toch gewoon die 45.000 mee
Dat was wel heel vroeg in het spel, dan vind ik het raar om te stoppen. Toen zat de 5 miljoen tevens nog in het spel, dan moet je uberhaupt nog niet stoppen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
40k met nog een kind op komst had ik wel gepakt hoor....
Welke andere, we zitten toch naar dezelfde uitzending aan het kijken?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:49 schreef Honeymooner het volgende:
Nee, dat ging over die andere, die nu niks heeft gewonnen..
bejaard ok, maar heel erg rijk zagen ze er niet uit, het is natuurlijk wel de doelgroep van rtl4quote:Op zondag 11 mei 2008 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
En weer een stel rijke bejaarden die de thuisprijs winnen
Dat is 1 van de dingen waar ik me aan erger...Meestal hebben ze meer dan 1 lot, dat is nu niet relevant volgensmij, maar dat vind ik altijd weer zo jammer voor anderenquote:Op zondag 11 mei 2008 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
En weer een stel rijke bejaarden die de thuisprijs winnen
Oh dat uitdelen doen ze niet meer! Zat me al te verheugen op de 500 euro die door de hele buurt verdeeld moest wordenquote:Op maandag 12 mei 2008 11:42 schreef DaFrenk het volgende:
Nee, dat doen ze niet meer dit seizoen.
Nu ontvangen alle postcodes van de winnende tribune die zaalprijs (navigatiesysteem).
Ja dat was wel erg toevallig jaquote:Op zondag 18 mei 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
De winnaar in de studio is de oud-buurman van de mensen die thuis wonnen? Merkwaardig!
Ik weet niet wie het mannetje en wie het vrouwtje wasquote:
112.000 euro.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:57 schreef rene90 het volgende:
Wat is nou zijn gewonnen bedrag? Kijk het eigenlijk nooit omdat ik het altijd zoveel gezeik vind aan het begin. Het echte finalespel vind ik wel weer leuk dan alleen nu gemist.
Yups, op www.rtl4.nl bij RTL Gemist.quote:
Dat is zeker niet mis nee! Dat moet je in de finale nog maar eens zien te halen. Maar het was tot meer dan een ton opgelopen. Netjesquote:Op zondag 25 mei 2008 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat die gepensioneerde meneer wel heel graag de finale zou willen spelen
69000, mooi bedrag
Ja.. zo gaat het al het hele seizoen. Hoewel het wellicht anders is als je daar daadwerkelijk staat, ben je toch eigenlijk stom om 170.000 te laten liggen. Maar met die miljoenen erin is de verleiding toch erg groot. Zal het nooit meemaken, maar weet niet hoe ik zou reageren. Thuis vanaf de bank zou ik die cheque met 170.000 mee naar huis nemenquote:Op zondag 25 mei 2008 22:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gierig......
Hij had 170.000 kunnen hebbenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Slechte deal gemaakt had 75000 kunnen hebben
68.000 gewonnen, maar er zat 75.000 in z'n koffer. Echter, hij had ook 170.000 kunnen krijgen.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef seetjai het volgende:
Ik heb het einde gemist..
Hoeveel had hij nou gewonnen en wat zat er uiteindelijk in z'n koffer ?
Volgens mij afgelopen vrijdag? Wij waren er voor uitgenodigd, maar we zijn uiteindelijk niet uitgeloot. En dit is de laatste van dit seizoen. Lijkt me sterk dat ze nu al opnemen voor september?quote:
Nee, die zou dan echt wel veel meer sturen denk ikquote:Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef DaFrenk het volgende:
Tja.. ik weet het niet, krijg een vaag vermoeden dat hij een miljoen of 5 miljoen in z'n koffer heeft zitten. Linda heeft al een paar keer gezegd van; je kan ook je koffer tot het einde houden. Lijkt me dat ze wel weet waar de 5 miljoen zit?
Zou goed kunnen maar hij zei toch ik kies voor koffer 3 met van die voorbeeldjes waarom hij voor 3 kiest en toen zei Linda 'en het is de derde maand'quote:Op zondag 1 juni 2008 22:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij afgelopen vrijdag? Wij waren er voor uitgenodigd, maar we zijn uiteindelijk niet uitgeloot. En dit is de laatste van dit seizoen. Lijkt me sterk dat ze nu al opnemen voor september?
Iedereen daar, daarom gokt iedereen laag volgens mij...quote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef TheFrankey het volgende:
ik gun het hem wel
edit: een hoog bedrag uiteraard
Hij zei 'maart is mijn verjaardag' en toen zei ze dat volgens mij.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef shroomer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar hij zei toch ik kies voor koffer 3 met van die voorbeeldjes waarom hij voor 3 kiest en toen zei Linda 'en het is de derde maand'
Als hij nu dealt, is hij ontzettend dom.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:58 schreef TheFrankey het volgende:
deal deal deal deal deal
Juist niet, hij hoeft er maar één te openen, als hij 5 miljoen eruit haalt, heeft hij nog een bod van 400.000quote:Op zondag 1 juni 2008 22:58 schreef sander89 het volgende:
Ja sukkel je moet deal doen, straks heb je minder
Ik kan het heel goed begrijpen. Ze zien gewoon die miljoenen en het zijn slechts een paar stappen naar dat miljoen.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zou haast hopen dat ie de 5 miljoen eruit rukt... wees toch es blij met wat je kan krijgen mensen
tuurlijk niet als die 5 milj uit tikt, heeft die straks nog bod van minder dan 2 ton, is bijna 6 ton minder.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
DOORGAAN. Natuurlijk, één koffer...je kunt onmogelijk 1 en 5 miljoen uithalen, het is een win-win situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |